MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 39
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default Tyrone Spong wil Miocic vervangen in Ierland

    Een paar dagen geleden kwam het bericht dat Miocic de wedstrijd tegen Rothwell moest afzeggen. De heren zouden op UFC Dublin als co-main event staan en wat de situatie alleen maar erger maakt is dat het gevecht al volgende week staat gepland. Je zou denken dat het onmogelijk is om iemand zo gek te vinden om tegen Rothwell te knokken met maar een week voorbereiding.

    Tegenwoordig met de komst van twitter is het heel gemakkelijk om jezelf kandidaat te stellen. De eerste die iets van zich liet horen is Matt Mitrione, die graag een rematch wilt hebben tegen Big Ben. Rothwell wist Mitrione nog een paar maanden geleden te verslaan door een vrij simpele submission en ziet deze mogelijkheid als een manier om zich te revancheren. Rothwell reageerde op zijn uitdaging maar wees die vriendelijke af.

    De tweede persoon komt uit zeer onverwachtse hoek namelijk Blackzilians teamgenoot van Mitrione, Tyrone Spong. Hij twitterde naar de UFC met de vraag of hij niet mag invallen in Ierland. Spong die vorige keer in Ierland was voor een seminar gaf toen al in een interview aan graag een keer te willen vechten in Ierland. Hij heeft met zijn eigen ogen gezien hoe het publiek er daar aan toe gaat.

    Het is de vraag of de UFC de call out van Spong serieus neemt maar zou wel heel mooi zijn als dit echt zou gaan gebeuren. Mixfight zal vragen naar een reactie van Spong, wordt vervolgd.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Ben Rothwell is te allround en te groot/sterk voor Spong.
    Als het nu een LHW partij was geweest, dan valt het te proberen, maar dit is gewoon een slecht idee.

  3. #3
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Ik weet niet hoe lang Rothwell door de trappen van Spong kan lopen... Hij is echt heel traag

  4. #4
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Hier heeft UFC niets mee te winnen, dus doen ze het ook niet.

  5. #5
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Tyrone Spong in de ufc? Moet zeker gebeuren, wordt zeker een mooie pot, resultaat is lastig in te schatten, altijd goed.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Hier
    Posts
    186
    vCash
    126000

    Default

    Kansloos is hij zeker niet, UFC heeft genoeg andere mensen op de lijst, maar een frisse wind en verassing, ik ben vóór!!!!!
    Rothwell is wel groter en zwaarder, maar Tyrone heeft flink wat power in huis.........ik zal lig op het puntje van mijn stoel zitten

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Dat Rothwell favoriet is lijkt mij duidelijk maar dit is een perfecte partij voor Spong puur omdat hij niks te verliezen heeft. Kan dus alleen maar aan deze partij winnen. Iedereen gaf Rothwell geen kans tegen Alistair maar hij sloeg hem wel gewoon KO, in het zwaargewicht kan alles..

    Als deze partij LHW was, dan had Spong nooit in een week tijd dat gevecht kunnen halen. Hij loopt gewoon rond als zwaargewicht..

  8. #8
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Zo dat zou top zijn als dat gebeurt!
    Denk dat we met zijn allen staan te kijken van spong zijn prestaties in de ufc en dat rothwell gewoon (T)KO gaat tegen spong.
    Spong stoot en countert loepzuiver denk dat een brawler als rothwell al na een aantal slagen wisselingen gaat zitten.

  9. #9
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    denk alleen dat onze rothwell dit ook niet wil gezien die alleen maar te verliezen heb.

  10. #10
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Ik zeg vóór.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  11. #11
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Ik zie Spong liever tegen een Machida ofzo..

  12. #12
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik denk eerlijk gezegd dat spong dit nog zou winnen ook (mits hij zijn vorm van voor zijn beenbreuk weer terug heeft)

  13. #13
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alkmaar
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Partij definitief van de kaart gehaald. http://www.mmafighting.com/2015/10/1...ht-dublin-card

  14. #14
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Hoewel ik grote bedenkingen heb tegen Spong in MMA, zou dit een mooie gelegenheid zijn om te testen. Draait ie een goede partij, kan hij door. Verliest hij flink, dan zijn de bedenkingen uitgekomen. Dan kan hij zich focussen op boksen en kickboksen; ligt dichter bij elkaar.....

  15. #15
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Gaat niet gebeuren heren. Rothwell is de nieuwe reserve voor de Overeem - JDS partij 19 december.

  16. #16
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Hoop dat spong sowieso snel weer een partij knokt. Liefst MMA.

  17. #17
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    In dec bij wsof 26 tegenstander nog niet bekend

  18. #18
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Rothwell blijft voor iedereen een gevaarlijke tegenstander. Kan wel om hem lachen als persoon, enge gast in de kooi.


  19. #19
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou hem wel dolgraag tegen Matt '' The Hammer '' Hamill zien knokken op WSOF 26, mocht hij ongeschonden uit de strijd komen aanstaande Zaterdag.

  20. #20
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik dacht dat Spong een blessure had en daarom niet vocht. Anders had hij in de tussentijd toch wel weer een stuk of wat van die bokspotjes kunnen doen in Duitsland ?

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik dacht dat Spong een blessure had en daarom niet vocht. Anders had hij in de tussentijd toch wel weer een stuk of wat van die bokspotjes kunnen doen in Duitsland ?
    Hij zou vechten op BKB in Juni en daarna op 1 augustus op WSOF tegen Mike Kyle. Een week voor zijn wedstrijd met BKB raakte hij geblesseerd toen hij aan het joggen was. Een putdeksel van een sproeier zat er niet op en stapte daar in en verdraaide zijn knie. Hij moest toen beide partijen afzeggen...

    Nu na 3 maanden is hij weer volledig herstelt en kan hij weer vechten, hij zal volgens de bericht op 18 december vechten op WSOF

  22. #22
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default

    Stiekem op een iets aansprekende tegenstander gehoopt dan Jake '' The Honey Bear '' Heun.

  23. #23
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by K-1sunstarr View Post
    Ik zeg vóór.
    ik ook
    Be a Warrior, not a Worrier

  24. #24
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    lijkt me niet echt verstandig. Als je als onervaren vechter als een kans krijgt in de UFC dan is het enkel in je eigen gewicht. Spong zou ook niet anders moeten willen want Ben Rothwell is gewoon te groot en te zwaar. Niet handig om direct een verliespartij te hebben.

  25. #25
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Bij het kickboksen kon hij zijn mannetje wel staan ongeacht kilo's verschil, 3 rondes tegen overeem en lebanner gestaan.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •