MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 5 of 5
  1. #1

    Default Iemand geinteresseerd om kickbox/mma school te beginnen in Bogotá, Colombia?

    Hallo,

    ik train sindskort kickbox, Muay thai en MMA in Bogotá, en het is vergeleken met Nederland niet zo goed om de volgende redenen:

    - 2/3 van de leraren zitten tijdens de les te chatten, of rustig de muziek te veranderen.
    - tijdens het sparren en oefeningen lopen de leraren niet rond om te corrigeren.
    - Tijdens de training heb ik meegemaakt dat de leraar zelf gaat trainen en ons in mijn mening te lang dezelfde oefening laat doen


    De martial arts scene is populair aan het worden hier en heb er vertrouwen in dat een Nederlandse leraar zijn werk veel serieuzer zou nemen dan de leraren die ik hier heb ervaren, dus als je avontuurlijk bent en je eigen school wilt beginnen, please doe het dan hier.
    Last edited by DiegoGarzon; 29-10-2015 at 05:22. Reason: spelfout
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Ik wil wel

  3. #3

    Default

    Haha hopelijk ben je serieus.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Toevallig ben ik een beetje inlichten aan het inwinnen om er voor langere tijd terug te gaan.
    Ook heb ik ruime ervaring op wedstrijdniveau in zowel kickboksen als mma.
    Wat doe jij er precies?
    Fighting is poetry in motion

  5. #5

    Default

    Ik woonde 14 jaar in NL en ben in 2012 terug gegaan. Ben je ook Colombiaan, daar opgegroeid of hier? Ik reageer sneller op mail: [email protected]

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •