MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 45
  1. #1
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default MMA Vechters slaan handen samen.

    Hubert Geven, Pieter Buist , Erdi Karatas , Michel Landvreugt , Christopher Martha , Andy Ristie , Paulo Boer , Rida Zaghdoudi , Sadiq Mesrine en Gino Kroes! Wij slaan onze handen samen en willen het mma niveau in Nederland naar een hoger level brengen! Wij komen elke vrijdag ochtend samen om samen te trainen/sparren! Wil jij hier ook aan deelnemen. Stuur dan een facebook berichtje met je mma record naar Hubert Geven en misschien zien wij jou vrijdag! OSU
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Goed initiatief! Mag bekend gemaakt worden waar het vrijdag wordt gehouden en verder zou het helemaal mooi zijn als gevestigde namen als Mousasi, Stringer, Siyar, Marloes Coenen ect zich ook zouden mengen in dit gezelschap.

    Tijd om inderdaad de handen in één te slaan want het M.M.A. in Nederland is de laatste jaren helaas achter uit gegaan, doel meer op de aantal evenementen want dat er talent is geloof ik nog steeds in...

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Mooi dit! Succes Hubert
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Goed initiatief! Mag bekend gemaakt worden waar het vrijdag wordt gehouden en verder zou het helemaal mooi zijn als gevestigde namen als Mousasi, Stringer, Siyar, Marloes Coenen ect zich ook zouden mengen in dit gezelschap.

    Tijd om inderdaad de handen in één te slaan want het M.M.A. in Nederland is de laatste jaren helaas achter uit gegaan, doel meer op de aantal evenementen want dat er talent is geloof ik nog steeds in...

    Het zou inderdaad mooi zijn als de Nederlandse top er bij zou willen komen.
    Ik heb nu voornamelijk het opkomende Nederlandse talend op gezocht mochten er meer vechters bij willen hier boven staat aangegeven hoe dat kan. we zoeken uitsluitend vechters tot 85 kilo. omdat de meeste van ons 70 tot 77 kilo vechten.
    We maken niet bekend waar we trainen, niet omdat we geen mensen hebben willen kijken maar omdat we niet willen dat iedereen zomaar mee kan doen. Het is een besloten groep en we besluiten ook met elkaar wie er bij kan komen en wie niet.
    wil je komen kijken kan je een prive berichtje sturen dat is geen probleem.
    Mvg
    Last edited by Mr.Geven; 03-11-2015 at 20:10.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Top! Veel succes in ieder geval...

  6. #6
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Andy Ristie en MMA?
    Of doet hij gewoon mee om de mma vechters wat extra's te bieden qua kickbocks?

  7. #7
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kingbalotelli View Post
    Andy Ristie en MMA?
    Of doet hij gewoon mee om de mma vechters wat extra's te bieden qua kickbocks?

    Klopt andy doet al een tijdje aan mma, natuurlijk is zijn grondwerk niet op het niveau als van de andere jongens maar daar helpen we elkaar bij.
    Andy helpt ons met het staande werk, wij helpen hem met het grond werk.
    Samen maken we elkaar sterker.

  8. #8
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default


  9. #9
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default


  10. #10
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Goed initiatief en dat je het probeert maar heb een beetje t idee dat de lamme de blinde helpt qwa grondwerk Denk dat het toch wachten is op jongens als overeem en mousasi als die hun carrière beëindigen en zich gaan richten op het les geven het niveau enigszins omhoog gaat we lopen gewoon mijlen ver achter op de grond zeker tov Amerika maar je zag t in tuf22 dat onze jongens gewoon met 2 vingers in hun neus worden gesubt door mede Europeanen waar we ook ver op achter lopen
    Het is gewoon wachten tot iemand zijn in het buitenland opgedane kennis hier in Nederland komt delen.
    En dat je uitsluitend vechters wil hebben tot 85 kilo vind ik heel arrogant denk dat jullie alle hulp kunnen gebruiken om de grond skills te verbeteren kunnen gebruiken ongeacht zijn gewicht.
    Last edited by Suplex; 04-11-2015 at 10:13.

  11. #11
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Denk je serieus dat ze nee zeggen als Stefan Struve of Alistair mee willen trainen? Je kan alleen veel wedstrijd gerichter trainen met jongens van je eigen gewicht, ik geef ze groot gelijk.

  12. #12
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Goed initiatief en dat je het probeert maar heb een beetje t idee dat de lamme de blinde helpt qwa grondwerk Denk dat het toch wachten is op jongens als overeem en mousasi als die hun carrière beëindigen en zich gaan richten op het les geven het niveau enigszins omhoog gaat we lopen gewoon mijlen ver achter op de grond zeker tov Amerika maar je zag t in tuf22 dat onze jongens gewoon met 2 vingers in hun neus worden gesubt door mede Europeanen waar we ook ver op achter lopen
    Het is gewoon wachten tot iemand zijn in het buitenland opgedane kennis hier in Nederland komt delen.
    En dat je uitsluitend vechters wil hebben tot 85 kilo vind ik heel arrogant denk dat jullie alle hulp kunnen gebruiken om de grond skills te verbeteren kunnen gebruiken ongeacht zijn gewicht.
    Ik ben bezig een groepje jongens te zoeken van mijn eigen gewicht, ze mogen iets zwaarder maar jongens van 20/30 kilo zwaarder vind ik gewoon te veel. Heeft niks met arrogantie te maken.
    We trainen allemaal bij onze eigen gyms en nu komen we samen om onze kennis te delen.

  13. #13
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Mr.Geven View Post
    Ik ben bezig een groepje jongens te zoeken van mijn eigen gewicht, ze mogen iets zwaarder maar jongens van 20/30 kilo zwaarder vind ik gewoon te veel. Heeft niks met arrogantie te maken.
    We trainen allemaal bij onze eigen gyms en nu komen we samen om onze kennis te delen.
    ik snap wat je bedoelt en het niveau van sparrings partners zal een stuk hoger liggen voor jou tijdens deze trainingen en snap dat jij en de andere vechters daar baat bij hebben.
    Ik snap alleen niet dat je bij voorbaat de zware jongens uitsluit terwijl dat juist de vechters zijn die internationaal successen hebben zonder in de 1e minuten al gelijk gesubt te worden door te zeggen dat ze niet zwaarder dan 85 kilo mogen zijn sluit je jongens als struve , overeem , mousasi , stringer en Staring uit terwijl dat juist de jongens zijn met internationale ervaring.
    Het sparren met jou groep zal je zeker iets helpen maar het gat met de rest van de wereld zit hem in het grondwerk daar moet je op focussen.
    Maar alles helpt en er moet een begin gemaakt worden het samenstellen van deze groep is een begin.

  14. #14
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    ik snap wat je bedoelt en het niveau van sparrings partners zal een stuk hoger liggen voor jou tijdens deze trainingen en snap dat jij en de andere vechters daar baat bij hebben.
    Ik snap alleen niet dat je bij voorbaat de zware jongens uitsluit terwijl dat juist de vechters zijn die internationaal successen hebben zonder in de 1e minuten al gelijk gesubt te worden door te zeggen dat ze niet zwaarder dan 85 kilo mogen zijn sluit je jongens als struve , overeem , mousasi , stringer en Staring uit terwijl dat juist de jongens zijn met internationale ervaring.
    Het sparren met jou groep zal je zeker iets helpen maar het gat met de rest van de wereld zit hem in het grondwerk daar moet je op focussen.
    Maar alles helpt en er moet een begin gemaakt worden het samenstellen van deze groep is een begin.
    Precies, we zijn in de beginfase.
    Als het straks lekker loopt en we hebben een grote groep kunnen er altijd nog dingen veranderen.

    Maar nu voor dit moment hebben we de grens getrokken bij 85 kilo.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    In Nederland lopen genoeg mensen met kennis van het grondgevecht rond. Kwestie van die connectie maken. En tja als je van kickboxen overstapt naar mma, heb je nog wat te winnen op de grond en de takedown, en dat is vaak het geval in Nederland. Ken eigenlijk alleen Hans Stringer als Nederlandse vechter die van BJJ naar MMA is overgestapt. De rest komt allemaal van kickboxen of is zonder achtergrond MMA gaan trainen.

    Verder goed initiatief mannen, talent moet elkaar opzoeken en elkaar beter maken. Iron sharpens iron.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    286
    vCash
    126000

    Default

    Hier baal ik als nederlands promotor van!
    Nu jullie allemaal samen gaan trainen, kan ik jullie niet meer tegen elkaar matchen met als gevolg dat er minder tegenstanders op onze nederlandse bodem voor jullie beschikbaar zijn.

  17. #17
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Groot deel van die jongens vecht toch nauwelijks in nederland?

  18. #18
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Staat dat ze technieken delen, niet dat ze wedstrijd trainingen doen samen. Ik hebbvaak genoeg bij amateur,pro, mma en kb gezien dat mensen die wel eens samen trainen tegenover elkaar staan in de ring.

  19. #19
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Zeg Hubert, laat je deze maand je snorretje trouwens weer staan :P ?
    Be a Warrior, not a Worrier

  20. #20
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by beau01 View Post
    Hier baal ik als nederlands promotor van!
    Nu jullie allemaal samen gaan trainen, kan ik jullie niet meer tegen elkaar matchen met als gevolg dat er minder tegenstanders op onze nederlandse bodem voor jullie beschikbaar zijn.
    Hier hebben wij het als groep natuurlijk ook overgehad. Maar elke vechter blijft uit komen voor zijn eigen gym.
    We helpen elkaar naar een hoger level, En blijven dus ook tegen elkaar vechten.


    uit onverwachtehoek kwam een reactie van Alistair Overeem, hadden we nooit zo snel verwacht.
    Maar als Alistair in Nederland is wil die ons komen helpen.

    Hier zijn we heel blij mee en deze hulp kunnen we niet laten lopen.

    Zoals ik al zij in andere berichten hebben we een grens getrokken tot 85 kilo. Wanneer dit gaat veranderen weten we nog niet.

  21. #21
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Mr.Geven View Post
    Hier hebben wij het als groep natuurlijk ook overgehad. Maar elke vechter blijft uit komen voor zijn eigen gym.
    We helpen elkaar naar een hoger level, En blijven dus ook tegen elkaar vechten.


    uit onverwachtehoek kwam een reactie van Alistair Overeem, hadden we nooit zo snel verwacht.
    Maar als Alistair in Nederland is wil die ons komen helpen.

    Hier zijn we heel blij mee en deze hulp kunnen we niet laten lopen.

    Zoals ik al zij in andere berichten hebben we een grens getrokken tot 85 kilo. Wanneer dit gaat veranderen weten we nog niet.
    Helemaal gelijk dat je een grens in gewicht trekt Hubert!
    Suplex schijnt niet te beseffen dat sparren en trainen met jongens van eigen gewicht veel dichter bij een echte situatie komt dan dat je veel zwaardere of lichtere jongens toelaat.
    Daar gaat het om.
    Fighting is poetry in motion

  22. #22
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Eindhoven, Netherlands
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Goed bezig mensen !

  23. #23
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Hier
    Posts
    186
    vCash
    126000

    Default

    goed initiatief idd! ik neem aan dat de uitnodiging ook voor vrouwen geldt die al het e.e.a. hebben bewezen?

  24. #24
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M3 View Post
    goed initiatief idd! ik neem aan dat de uitnodiging ook voor vrouwen geldt die al het e.e.a. hebben bewezen?
    Jazeker.

  25. #25
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M3 View Post
    goed initiatief idd! ik neem aan dat de uitnodiging ook voor vrouwen geldt die al het e.e.a. hebben bewezen?
    Als ze rond de 85kg zijn wel.....

    Goed initiatief. Dit gebeurd in Amerika regelmatig.

    Wat betreft achterstand op de grond valt dat wel mee. Het probleem is de de tussenfase van de takedown/tdd en daarop volgende positie. Gebrek aan worstelervaring is een probleem voor Nederlanders, met name als je in een kooi vecht. Misschien Bert Kops/Kamran af en toe een uurtje laten komen om een paar technieken voor te doen en die in de sparringsessies gebruiken.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •