MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 45 of 45
  1. #26
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Als ze rond de 85kg zijn wel.....

    Goed initiatief. Dit gebeurd in Amerika regelmatig.

    Wat betreft achterstand op de grond valt dat wel mee. Het probleem is de de tussenfase van de takedown/tdd en daarop volgende positie. Gebrek aan worstelervaring is een probleem voor Nederlanders, met name als je in een kooi vecht. Misschien Bert Kops/Kamran af en toe een uurtje laten komen om een paar technieken voor te doen en die in de sparringsessies gebruiken.
    Na verloop van tijd gaan we ook proberen om afentoe goede trainers/vechters hier heen te halen. De hulp van Dion Staring en Alistair overeem staat nu al vast.

    Ik train zelf sinds kort 2 dagen in de week bij kops en kan dit zeker een keer voorstellen aan hem!

    Tips zijn altijd welkom.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Mr.Geven View Post
    Na verloop van tijd gaan we ook proberen om afentoe goede trainers/vechters hier heen te halen. De hulp van Dion Staring en Alistair overeem staat nu al vast.

    Ik train zelf sinds kort 2 dagen in de week bij kops en kan dit zeker een keer voorstellen aan hem!

    Tips zijn altijd welkom.
    Goed initiatief hoor, maar raar dat je hier nu pas aan denkt.
    Het is zo'n beetje alsof AJAX voetballers elkaar op vrijdagmiddag proberen voetballes te geven, zonder de hulp van bijvoorbeeld een Frank de Boer of een Dennis Bergkamp en zo proberen om met een eigen team de Champions League te winnen.
    Je hebt nu mazzel dat Overeem en Staring aanbieden om te komen helpen. Maar zou je niet meer gestructureerd moeten gaan denken om écht NL naar de top te brengen?
    Nogmaals, ik heb respect voor jullie initiatief, dus niet kwaad bedoeld of iets. Maar het lijkt me zo vrijblijvend.

  3. #28
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Goed initiatief Hubert! Ik begrijp je standpunten mbt gewicht, bepaalde selectie en als eigen initiatief. Hoop dat het zijn vruchten af zal werpen.

  4. #29
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Goed initiatief hoor, maar raar dat je hier nu pas aan denkt.
    Het is zo'n beetje alsof AJAX voetballers elkaar op vrijdagmiddag proberen voetballes te geven, zonder de hulp van bijvoorbeeld een Frank de Boer of een Dennis Bergkamp en zo proberen om met een eigen team de Champions League te winnen.
    Je hebt nu mazzel dat Overeem en Staring aanbieden om te komen helpen. Maar zou je niet meer gestructureerd moeten gaan denken om écht NL naar de top te brengen?
    Nogmaals, ik heb respect voor jullie initiatief, dus niet kwaad bedoeld of iets. Maar het lijkt me zo vrijblijvend.
    Bedankt dat je het een goed initiatief vind. en nee de Ajax voetballers komen niet samen. Ik probeer hier de Nederlandse top / het Nederlandse talent van het mma bij elkaar te krijgen. om samen te gaan sparren En technieken te delen. Ik ben heel blij dat overeem en staring ons willen komen helpen. Maar ik denk zelf ook dat deze jongens blij zijn dat de handen samen worden geslagen om het niveau omhoog te helpen. We zijn allemaal keihard aan het trainen bij onze eigen gyms er verandert helemaal niks we komen alleen 1 dag in de week samen om onze ervaringen te delen en we proberen elkaar en dus het Nederlandse niveau te laten groeien.

  5. #30
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Hier
    Posts
    186
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mr.Geven View Post
    Jazeker.
    super, ik ga het meegeven.

  6. #31
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Hebben jullie er al aan gedacht om Hankmoody uit te nodigen? Oud A-klasse kickbokser die zich nu richt op mma, hij heeft UFC aspiraties en doet submission only toernooien. Wel alleen in het buitenland want hier is de organisatie slecht. Voor vragen kan je mitchell de manager bellen.

  7. #32
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Hebben jullie er al aan gedacht om Hankmoody uit te nodigen? Oud A-klasse kickbokser die zich nu richt op mma, hij heeft UFC aspiraties en doet submission only toernooien. Wel alleen in het buitenland want hier is de organisatie slecht. Voor vragen kan je mitchell de manager bellen.
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  8. #33
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Hebben jullie er al aan gedacht om Hankmoody uit te nodigen? Oud A-klasse kickbokser die zich nu richt op mma, hij heeft UFC aspiraties en doet submission only toernooien. Wel alleen in het buitenland want hier is de organisatie slecht. Voor vragen kan je mitchell de manager bellen.
    Hij heeft zich nu toch teruggetrokken omdat er geen serieuze tegenstanders meer zijn?Ik heb begrepen dat hij nu aangesteld is als trainer van Cain Velasquez en Fedor.Hij schijnt zelfs de legendarische trui van mr. Emelianenko te hebben gebreid.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  9. #34
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    75
    vCash
    126000

  10. #35
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Wat ik altijd zo vreemd vind is dat mensen zich zo laten beperken tot de landsgrenzen om vervolgens te concluderen dat het wereldje wel erg klein is. Pak de grensstreek van Duitsland er ook gewoon bij en misschien wat jongens uit Vlaanderen.

  11. #36
    Join Date
    Aug 2015
    Posts
    4
    vCash
    126000

    Default


  12. #37
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Wat ik altijd zo vreemd vind is dat mensen zich zo laten beperken tot de landsgrenzen om vervolgens te concluderen dat het wereldje wel erg klein is. Pak de grensstreek van Duitsland er ook gewoon bij en misschien wat jongens uit Vlaanderen.
    Laten beperken?
    Niet iedereen is in staat en bereid om 600km totaal te rijden per training, laat staan betalen.
    Ze hebben een begin gemaakt, daar gaat het om.

    Tis weer behoorlijk te merken dat de beste stuurlui aan wal staan.
    Fighting is poetry in motion

  13. #38
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Laten beperken?
    Niet iedereen is in staat en bereid om 600km totaal te rijden per training, laat staan betalen.
    Ze hebben een begin gemaakt, daar gaat het om.

    Tis weer behoorlijk te merken dat de beste stuurlui aan wal staan.
    Hoe ver denk je dat het is van pak em beet Utrecht naar Antwerpen? Het is een veralgemeniseerde opmerking die een positieve bijdrage moet leveren. Het is dus GEEN kritiek. Je zou ook kunnen zeggen: ''misschien een idee als dit zo goed op de rit is''. Of ''geen goed idee want bla bla bla''.
    En over die stuurlui, jij hebt misschien meer verstand van een armbar maar ik durf met enige zekerheid te stellen dat ik meer verstand en ervaring heb qua organisatie en planning. Dus doe niet zo negatief en zuur maar gewoon, tja gewoon normaal.

  14. #39
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    ik ben bezig met jongens uit belgie die zo nu en dan willen komen trainen. Ook heeft de eerste dame zich al gemeld, melony geugjes wil ook graag mee doen. Krijg veel berichten van mensen die mee willen doen!
    Naast alistair overeem en Dion staring wil ook stefan struve helpen als die terug in Nederland is! Ook Cesario di Domenico wil komen helpen! Hier zijn we heel blij mee. ook kickbokser Robbie Hageman wilt graag mee doen! Ik ben op dit moment ook in gesprek met ufc vechter piotr hallman.

  15. #40
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    We hebben net onze 2e groeps training gehad. 9 rondes van 5 minuten en 1 ronde van 10 minuten en dan na elke minuut wisselen van partner.
    Helaas was het een kleine groep maar de training was top!!
    Top worstelaar Godsha papaswili komt ons helpen met ons worstel werk. Ik weet niet hoe je een foto moet plaatsen hier maar in deze link vind je de foto! https://m.facebook.com/profile.php?id=983488665015490

  16. #41
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Hier
    Posts
    186
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mr.Geven View Post
    ik ben bezig met jongens uit belgie die zo nu en dan willen komen trainen. Ook heeft de eerste dame zich al gemeld, melony geugjes wil ook graag mee doen. Krijg veel berichten van mensen die mee willen doen!
    Naast alistair overeem en Dion staring wil ook stefan struve helpen als die terug in Nederland is! Ook Cesario di Domenico wil komen helpen! Hier zijn we heel blij mee. ook kickbokser Robbie Hageman wilt graag mee doen! Ik ben op dit moment ook in gesprek met ufc vechter piotr hallman.
    Super dat je zoveel medewerking krijgt, een andere dame zal zich volgende maand melden maar heeft reeds contact met Pieter gehad geloof ik.

    Nogmaals goed initiatief!

  17. #42
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Hoe gaat het tot nu toe Hubert?
    Be a Warrior, not a Worrier

  18. #43
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Hoe gaat het tot nu toe Hubert?
    Het gaat heel goed.
    Veel jongens geven aan dat ze binnenkort gaan komen als hun partijen zijn geweest. Helemaal nu Godsha papaswilli ons komt helpen met ons worstel werk, Kunnen we alleen maar van groeien. We sparren veel met elkaar. Het is alleen jammer dat het nog niet echt druk is maar we hebben pas 2 trainingen gehad. Vorige vrijdag kwam Oktay Karatas kijken en hij heeft ook aangegeven mee te willen komen doen.

  19. #44
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Goed bezig!
    Be a Warrior, not a Worrier

  20. #45
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Default

    Top leuk om te zien dat we er met zijn allen aan trekken om jongens wat verder te laten komen. Mochten jullie nog leuke technieken op onze Instagrampagina zien....gebruik ze !!!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •