MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 9 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 206
  1. #1
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default Aanslagen Parijs

    Wat een chaos in Parijs gister. Wie zijn de verantwoordelijken en is dit iets wat ook in Nederland kan gebeuren? Heb er echt slecht van geslapen, ben nooit bang geweest voor zo iets, maar het is opeens zo ongelofelijk dichtbij.

    Ik hoop dat ondanks dit gebeuren die mafkees van een Wilders niet nog meer de overhand krijgt, die man en zijn denkwijze zijn nog vele malen gevaarlijker dan dit.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    heb niks met Wilders zal er ook niks mee hebben ook niet maar ik geloof dat Wilders nooit 120 mensen heeft vermoord (afgemaakt). dus wat je zegt dat Wilders gevaarlijker is dan die mensen die er 120 hebben afgeslacht maakt jou nog dommer dan dom
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  3. #3
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    met die Wilders opmerking maak je jezelf belachelijk...ongelooflijk belachelijk...
    It's okay to be white

  4. #4
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post

    Ik hoop dat ondanks dit gebeuren die mafkees van een Wilders niet nog meer de overhand krijgt, die man en zijn denkwijze zijn nog vele malen gevaarlijker dan dit.
    Als je dit gelooft spoor je echt niet...

  5. #5
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Ik heb niet helemaal gelukkig mijn woorden gekozen, excuses daarvoor. Wat ik bedoel en zie gebeuren is dat die man aanzet tot haat wat op lange termijn grote gevolgen kan hebben.

  6. #6
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Ik heb niet helemaal gelukkig mijn woorden gekozen, excuses daarvoor. Wat ik bedoel en zie gebeuren is dat die man aanzet tot haat wat op lange termijn grote gevolgen kan hebben.
    dat is jou mening en dat mag (net zo als Wilders een mening mag hebben we leven geloof ik in een vrij land) maar dat staat toch los van die ratten die die mensen hebben afgemaakt . mensen die lekker gingen eten een concertje pakken en die nou zijn afgeschoten.maar om Wilders te betrekken met wat er gebeurd is in Parijs gaat mijn te ver hij is er toch niet verantwoordelijk voor . veroordeel dan die gasten die het gedaan hebben
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  7. #7
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Je heb gelijk

  8. #8
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Ik heb niet helemaal gelukkig mijn woorden gekozen, excuses daarvoor. Wat ik bedoel en zie gebeuren is dat die man aanzet tot haat wat op lange termijn grote gevolgen kan hebben.
    Er worden meer dan honderd burgers afgeslacht door gasten die allah akbar roepen en jij hebt het over wilders. Donder op...

  9. #9
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Die jongen drukt zich ongelukkig uit en geeft daarna aan dat hij er naast zat. In deze kwestie iemand dan diskwalificeren en zeggen dat hij moet opdonderen is zo ongeveer het tegenovergestelde wat je hoopt te horen in een kwestie die alleen opgelost kan worden door verdraagzaamheid.

  10. #10
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Hij blijft doorgaan over wilders, terwijl wilders helemaal niets te maken heeft met deze aanslagen. Kennelijk begrijpt hij het nog steeds niet.

  11. #11
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Verschrikkelijk wat daar gebeurd is. Niet te bevatten dat er mensen zijn die dit soort dingen doen en enigszins angstaanjagend dat we eigenlijk niet echt middelen lijken te hebben om ze tegen te houden.

  12. #12
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Verschrikkelijk en weer in dezelfde wijk de bewoners zullen zich nooit meer veilig voelen in hun wijk.

  13. #13
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Wat een chaos in Parijs gister. Wie zijn de verantwoordelijken
    IS.


    Ik hoop dat ondanks dit gebeuren die mafkees van een Wilders niet nog meer de overhand krijgt, die man en zijn denkwijze zijn nog vele malen gevaarlijker dan dit.

    Right....

  14. #14
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Hoop juist dat politieke leiders als Wilders aan de macht komen. Alleen een trollslim zou dat niet willen. Dit zijn Islamitische aanvallen op onze beschaving. Je moet juist mensen als Rutte en Merkel kwalijk nemen omdat ze weigeren om dit als islamitische aanslagen te benoemen wat wel een feit is. Daardoor geef je radicale imams en moslims een uitweg en blijven ze hiermee doorgaan.

  15. #15
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Dit heeft niets met de "gewone" moslim of islam te maken geloof me, dit verafschuwd iedereen.

    Van mij mogen ze deze mensen die dit op hun geweten hebben genadeloos straffen op wat voor manier dan ook.
    Be a Warrior, not a Worrier

  16. #16
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Niet vergeten met zijn allen dat dit geen daad van de islam tegen het westen is maar van een groep die terreur zaait. Ook onder de moslims zaaien ze terreur, het zijn gewoon in en in slechte mensen.

  17. #17
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Dit heeft niets met de "gewone" moslim of islam te maken geloof me, dit verafschuwd iedereen.

    Van mij mogen ze deze mensen die dit op hun geweten hebben genadeloos straffen op wat voor manier dan ook.
    Dit is de echte islam.

  18. #18
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Dit is de echte islam.
    schei toch uit
    Be a Warrior, not a Worrier

  19. #19
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Hoop juist dat politieke leiders als Wilders aan de macht komen. Alleen een trollslim zou dat niet willen. Dit zijn Islamitische aanvallen op onze beschaving. Je moet juist mensen als Rutte en Merkel kwalijk nemen omdat ze weigeren om dit als islamitische aanslagen te benoemen wat wel een feit is. Daardoor geef je radicale imams en moslims een uitweg en blijven ze hiermee doorgaan.
    Nu ben ik wel zeer benieuwd naar wat jij zou doen
    Max. 400 x 125

  20. #20
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Dit heeft niets met de "gewone" moslim of islam te maken geloof me
    Lezen die gasten van IS, hezbollah, taliban, al qaida, al nusra, hamas, boko haram etc. dan soms een heel andere versie van de koran dan de rest?

  21. #21
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Lezen die gasten van IS, hezbollah, taliban, al qaida, al nusra, hamas, boko haram etc. dan soms een heel andere versie van de koran dan de rest?
    Ja, aangezien ze ook dood en verderf zaaien onder "mede"moslims.
    Max. 400 x 125

  22. #22
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Als je net als lafaards als Rutte en Merkel niet durft te zeggen dat moslims hier verantwoordelijk voor zijn hoe de hell ga je dit dan bestrijden? Ze moeten extremistische gebieden uitkammen en elke imam ondervragen en als ze bewijs vinden voor islamitische extremisme massale deportaties uitvoeren.

  23. #23
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Nu ben ik wel zeer benieuwd naar wat jij zou doen
    Gaskamers van Auschwitz en Buchenwald weer opwarmen voor dit soort parasieten.

  24. #24
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Ja, aangezien ze ook dood en verderf zaaien onder "mede"moslims.
    Volgens mij heeft dat er vaak mee te maken dat die 'mede' moslims juist niet strikt genoeg voor ze zijn (nigeria en de filipijnen) of dat sunni/shia gedoe.

  25. #25
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Ik heb genoeg gelezen. Succes met het voortzetten van deze discussie.
    Max. 400 x 125

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •