MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 9 FirstFirst ... 3456789 LastLast
Results 151 to 175 of 206
  1. #151
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    De geschiedenis kent heel veel genocides die eigenlijk verzwegen worden. Bv de verovering van het Amerikaanse continent op de Indianen hoor je ook weinig over. Heb ook wel eens gelezen dat er vanaf 1492 zo een 90 miljoen Indianen zijn uitgemoord.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  2. #152
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    De geschiedenis kent heel veel genocides die eigenlijk verzwegen worden. Bv de verovering van het Amerikaanse continent op de Indianen hoor je ook weinig over. Heb ook wel eens gelezen dat er vanaf 1492 zo een 90 miljoen Indianen zijn uitgemoord.
    Maar je kan geen mensen vermoorden die er helemaal niet zijn. Lijkt idd sterk op propaganda alhowel er zeker veel mensen zijn omgekomen.

    En wat betreft de Native Americans varieren de schattingen van de totale bevolking van 20 tot 100 mio in 1492.
    Maar wat zeker is is dat 90% van de doden zijn gevallen door ziekte en niet door geweld. Je kan wel zeggen dat die ziektes (pest en pokken) er misschien niet waren geweest als Columbus nooit voet aan wal had gezet, maar of je dat als genocide kan bestempelen weet ik niet. Genocide was het zeker, maar wel voorzichtog blijven met het gooien van cijfers.

  3. #153
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Valt mee, bij ons in de achtertuin, 60 miljoen is een kleine 5 jaar.. woII

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Ga maar eens kijken naar ook moderne getallen. Je moet in acht nemen dat dit een hele lange periode beslaat. Van begin tot einde van de bezetting wat dus vele eeuwen is. Waarschijnlijk zullen dit propaganda cijfers zijn maar voorzichtige schattingen komen ook boven de aantallen van de wereldoorlogen uit.

    Maar de Mongoolse veroveringen worden geschat op 40 miljoen. Of Bv de An Shi oorlog had in 12 jaar tijd zo een 35 miljoen slachtoffers in China. Dat was in de 8e eeuw.

    In other parts of Asia and Europe, the conquered nations quickly opted for conversion to Islam rather than death. But in India, because of the staunch resistance of the 4000 year old Hindu faith, the Muslim conquests were for the Hindus a pure struggle between life and death. Entire cities were burnt down and their populations massacred. Each successive campaign brought hundreds of thousands of victims and similar numbers were deported as slaves. Every new invader made often literally his hill of Hindu skulls. Thus the conquest of Afghanistan in the year 1000, was followed by the annihilation of the entire Hindu population there; indeed, the region is still called Hindu Kush, 'Hindu slaughter'. The Bahmani sultans in central India, made it a rule to kill 100.000 Hindus a year. In 1399, Teimur killed 100.000 Hindus IN A SINGLE DAY, and many more on other occasions. Koenraad Elst quotes Professor K.S. Lal's "Growth of Muslim population in India", who writes that according to his calculations, the Hindu population decreased by 8O MILLION between the year 1000 and 1525. INDEED PROBABLY THE BIGGEST HOLOCAUST IN THE WHOLE WORLD HISTORY.

  4. #154
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    James Bond 007 And The Paris Terrorist Attack, "NWO" Makes Moves Towards WWIII. Turkey IS Buying Oil From Isis, Russia Bombing Oil Tankers,

    In the new James Bond 007 Movie Spectre our beloved secret agent is fighting against a criminal organization who is on the verge of controlling the world with the introduction and membership of a global surveillance and security system (today’s New World Order/Globalist). Our beloved 007 actor Daniel Craig is fighting the ultimate bad guy Christoph Walz who also played the sadistic Nazi SS commander in Quinton Tarrantino’s movie “Inglorious Bastards” and “Django Unchained”. The story of the new Bond Movie is actually interesting as it portrays a perfect scenario which paints a portrait of reality on the world’s so called war on terror today.

    SPECTRE – Special Executive For Counter-Intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
    Quote George Bush: Either you are with us, or you are with the terrorist

    No other option available, actually Bush in a Morbid way could have played the villain in a perfect psychopath way, George’s diabolic smile reminds me of that from Christoph Walz ( in some movie scene’s they look like each other) the scene in the movie Inglorious Bastards where Walz points out hidden Jews in an underground cellar comes to mind ( just picture Bush with that Nazi SS Outfit long black coat with Nazi Officer SS hat).
    The reason I am making a comparison between the recent Paris Islamic Terror Attack and the new Bond Movie Spectre is the following. In the Spectre movie all countries have to unanimously decide to agree with the new policies and hand over all their sources and agree with the new delusional power-seeking new leader of the world. The Nation South African does not agree to become a member of Spectre, so the deal is off. Two days later an unprecedented horrific terror attack causes death and fear in the Capital of South Africa, which leads to the South African Government to join the Spectre Organization.

    Paris Terrorist Attack False Flag?......

    Read More Here: http://basboon.com/?p=5893

  5. #155
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Bas, ik ken je niet en voel de behoefte ook niet zo. Maar hoe narcistisch ben je en hoe groot is het bord voor je kop om te denken dat mensen op jouw onzin zitten te wachten?

  6. #156
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Valt mee, bij ons in de achtertuin, 60 miljoen is een kleine 5 jaar.. woII
    2e wereldoorlog was niet alleen Europa het slagveld. Eigenlijk waren er tegelijk twee grote oorlogen. Een oorlog met Nazi Duitsland. Die voornamelijk in Europa plaats vondt. Maar ook in Noord Afrika en op de Atlantische oceaan met de U-boten. En er was een oorlog met Japan. Die in Oost Azie en de Stille oceaan plaats vondt.

    Maar in de loop der geschiedenis zijn er steeds meer mensen gekomen en steeds vreselijker wapens. Je moet er niet aan denken als het nu een keer echt uit de klauw loopt.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  7. #157
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Bas, ik ken je niet en voel de behoefte ook niet zo. Maar hoe narcistisch ben je en hoe groot is het bord voor je kop om te denken dat mensen op jouw onzin zitten te wachten?
    400.000 lezers al op www.basboon.com, er zijn biljoenen die geloven in de onzichtbare man in de lucht, ik pluk daar gewoon wat fan base van, dat is alles....

  8. #158
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    i know..

    Quote Originally Posted by payap View Post
    2e wereldoorlog was niet alleen Europa het slagveld. Eigenlijk waren er tegelijk twee grote oorlogen. Een oorlog met Nazi Duitsland. Die voornamelijk in Europa plaats vondt. Maar ook in Noord Afrika en op de Atlantische oceaan met de U-boten. En er was een oorlog met Japan. Die in Oost Azie en de Stille oceaan plaats vondt.

    Maar in de loop der geschiedenis zijn er steeds meer mensen gekomen en steeds vreselijker wapens. Je moet er niet aan denken als het nu een keer echt uit de klauw loopt.

  9. #159
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Elke ideologie heeft de potentie om geweld te veroorzaken, het maakt niet zoveel uit of het zijn grondslag kent in een religie of politieke stroming. Dat de een dat tot nu toe meer dan de ander heeft gedaan, maakt dat niet zozeer anders. Politieke denkbeelden stellen hoe het leven zou moeten zijn. Ze bevatten een bepaald mensbeeld, een bepaald staatsbeeld en bepaalde normen en waarden. Niet voor niets zijn vrijwel alle politieke stromingen terug te herleiden tot een of meer filosofen. Religies stellen ook hoe het leven zou moeten zijn en bevatten ook bepaalde normen en waarden. Het zijn beide vormen van levensbeschouwing. Het is maar net hoe ver mensen bereid zijn te gaan om te realiseren 'wat zou moeten zijn' en hoe fundamenteel/radicaal concepten worden geïnterpreteerd. Onder de juiste voorwaarden is dan alles mogelijk. Nu komt het met name uit moslimhoek, maar ik zou niet uitsluiten dat er ook aanslagen komen uit rechts-extremistische hoek wanneer aanslagen als in Parijs blijven voorkomen en de sentimenten die daarbij horen blijven groeien.

  10. #160
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    James Bond 007 And The Paris Terrorist Attack, "NWO" Makes Moves Towards WWIII. Turkey IS Buying Oil From Isis, Russia Bombing Oil Tankers, In the new James Bond 007 Movie Spectre our beloved secret agent is fighting against a criminal organization who is on the verge of controlling the world with the introduction and membership of a global surveillance and security system (today’s New World Order/Globalist). Our beloved 007 actor Daniel Craig is fighting the ultimate bad guy Christoph Walz who also played the sadistic Nazi SS commander in Quinton Tarrantino’s movie “Inglorious Bastards” and “Django Unchained”. The story of the new Bond Movie is actually interesting as it portrays a perfect scenario which paints a portrait of reality on the world’s so called war on terror today.SPECTRE – Special Executive For Counter-Intelligence, Terrorism, Revenge and ExtortionQuote George Bush: Either you are with us, or you are with the terroristNo other option available, actually Bush in a Morbid way could have played the villain in a perfect psychopath way, George’s diabolic smile reminds me of that from Christoph Walz ( in some movie scene’s they look like each other) the scene in the movie Inglorious Bastards where Walz points out hidden Jews in an underground cellar comes to mind ( just picture Bush with that Nazi SS Outfit long black coat with Nazi Officer SS hat).The reason I am making a comparison between the recent Paris Islamic Terror Attack and the new Bond Movie Spectre is the following. In the Spectre movie all countries have to unanimously decide to agree with the new policies and hand over all their sources and agree with the new delusional power-seeking new leader of the world. The Nation South African does not agree to become a member of Spectre, so the deal is off. Two days later an unprecedented horrific terror attack causes death and fear in the Capital of South Africa, which leads to the South African Government to join the Spectre Organization.Paris Terrorist Attack False Flag?......Read More Here: http://basboon.com/?p=5893
    Ey vercrackte dorpsgek. Flikker nou eens op met al je onzin en getripte complottheorieën. Jij spoort voor geen meter Bas! Ik weet dat de zorg daar in Thailand niet goed is, maar ik zou me zeker laten checken als ik jou was. Blijf gewoon op je eigen site en in je eigen topic. Jij bent altijd zo fucking irritant met je kromme indianenverhalen. Voor mij ben je de Ufo piloot van Mixfight.

  11. #161
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Ey vercrackte dorpsgek. Flikker nou eens op met al je onzin en getripte complottheorieën. Jij spoort voor geen meter Bas! Ik weet dat de zorg daar in Thailand niet goed is, maar ik zou me zeker laten checken als ik jou was. Blijf gewoon op je eigen site en in je eigen topic. Jij bent altijd zo fucking irritant met je kromme indianenverhalen. Voor mij ben je de Ufo piloot van Mixfight.
    Thanks Minotauro,misschien zou je de hele blog even kunnen lezen ipv van alleen een beoordeling van een quote van diezelfde blog die ik hier plaats op mixfight. Tot nu toe zijn veel van de blogs die ik bv een jaar geleden heb geschreven en een paar maanden geleden waarheid geworden. Dat gebeurt some he, met die complotheorieën, ze zijn dan in een keer geen complot meer......

    Lees deze nog maar een keer is inmiddels al 200.000 keer gelezen: Propaganda, The Rise of Isis. The Osama Bin Laden circus and CNN. Putin the “bad” Wolf. http://basboon.com/?p=1988 google maar wat ze recentelijk hebben uitgevonden over de navy seals die betrokken waren bij het doden van Osama Bin Laden, goed lezen

    Probeer jezelf niet zo te irriteren joh slecht voor je hart, gewoon verder surfen, of houdt er iemand een pistool tegen je hoofd om de meesterwerken van BB te lezen?

  12. #162
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Bas "Ufopiloot" Boon

  13. #163
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Elke ideologie heeft de potentie om geweld te veroorzaken, het maakt niet zoveel uit of het zijn grondslag kent in een religie of politieke stroming. Dat de een dat tot nu toe meer dan de ander heeft gedaan, maakt dat niet zozeer anders. Politieke denkbeelden stellen hoe het leven zou moeten zijn. Ze bevatten een bepaald mensbeeld, een bepaald staatsbeeld en bepaalde normen en waarden. Niet voor niets zijn vrijwel alle politieke stromingen terug te herleiden tot een of meer filosofen. Religies stellen ook hoe het leven zou moeten zijn en bevatten ook bepaalde normen en waarden. Het zijn beide vormen van levensbeschouwing. Het is maar net hoe ver mensen bereid zijn te gaan om te realiseren 'wat zou moeten zijn' en hoe fundamenteel/radicaal concepten worden geïnterpreteerd. Onder de juiste voorwaarden is dan alles mogelijk. Nu komt het met name uit moslimhoek, maar ik zou niet uitsluiten dat er ook aanslagen komen uit rechts-extremistische hoek wanneer aanslagen als in Parijs blijven voorkomen en de sentimenten die daarbij horen blijven groeien.

    Je hoeft je niet te verlagen tot een apologeet. Naar anderen vingers wijzen zodat je er zelf minder slecht uitziet is kinderachtig en oneerlijk, en tactiek #1 van moslims die niet kunnen toegeven dat hun geloof het probleem is.


    En jullie zagen tarantula zich hier een tijdje voordoen als model moslim met vrede toch? Ik pm'de hem een foto van zijn geloof, en meteen was zijn reactie een dreiging tot geweld. Dat is een echte moslim, voordoen als democratische westerse mens maar zeg 1 ding over hun denkbeeldige vrienden en ze worden geweldadig. Allemaal fascisten met een act.

  14. #164
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Je hoeft je niet te verlagen tot een apologeet. Naar anderen vingers wijzen zodat je er zelf minder slecht uitziet is kinderachtig en oneerlijk, en tactiek #1 van moslims die niet kunnen toegeven dat hun geloof het probleem is.


    En jullie zagen tarantula zich hier een tijdje voordoen als model moslim met vrede toch? Ik pm'de hem een foto van zijn geloof, en meteen was zijn reactie een dreiging tot geweld. Dat is een echte moslim, voordoen als democratische westerse mens maar zeg 1 ding over hun denkbeeldige vrienden en ze worden geweldadig. Allemaal fascisten met een act.
    Als mensen eens wisten wat voor zielige leugenaar je bent oeffff, meneer komt mij stalken met prive berichten schelden als een doorgedraaide gek, Allah uitschelden de profeet met vieze smerige taalgebruik, ik heb deze karakterloze figuur genegeerd maar hij blijft prive berichten om mij uit te dagen, waarop ik vervolgens zei kom dat maar persoonlijk aan mij vertellen en als je wilt kunnen we gaan sparren op de sportschool waar ik train.


    Ik zei niet ik ga je fysiek wat aandoen het was een uitnodiging aan iemand die klaarblijk een probleem heeft, je bent gewoon een anonieme rukker meer niet die geen grammetje respect heeft, ik heb je meerdere malen aangegeven niet verder in discussie met jou te willen gaan omdat je alleen maar schreeuwt en respectloos bent en dan ga je vervolgens gewoon door prive, mischien moeten de moderators gaan ingrijpen .

  15. #165
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Als mensen eens wisten wat voor zielige leugenaar je bent oeffff, meneer komt mij stalken met prive berichten schelden als een doorgedraaide gek, Allah uitschelden de profeet met vieze smerige taalgebruik, ik heb deze karakterloze figuur genegeerd maar hij blijft prive berichten om mij uit te dagen, waarop ik vervolgens zei kom dat maar persoonlijk aan mij vertellen en als je wilt kunnen we gaan sparren op de sportschool waar ik train.


    Ik zei niet ik ga je fysiek wat aandoen het was een uitnodiging aan iemand die klaarblijk een probleem heeft, je bent gewoon een anonieme rukker meer niet die geen grammetje respect heeft, ik heb je meerdere malen aangegeven niet verder in discussie met jou te willen gaan omdat je alleen maar schreeuwt en respectloos bent en dan ga je vervolgens gewoon door prive, mischien moeten de moderators gaan ingrijpen .
    Ja, ik beledig je barbaarse geloof. Ik uit het met woorden net als de cartoonisten die vermoord zijn door jouw soort(wat jij goedkeurt), maar jij wilt het uiten met geweld. Je probeert nu terug te krabbelen als een lafaard, doen alsof het allemaal compleet onschuldig was maar wie probeer je te overtuigen dat een ongelovige die je zogenaamde profeet beledigt, jij hem probeert te lokken op een locatie. Moeten we nou echt geloven dat jij daar alleen komt en het alleen wilt uitpraten? (alsof dat hier niet kan). vredelievend tarantula=exposed.

    Vertel eens wat je islaam zegt wat er moet gebeuren met mensen die mohammed of allah beledigen. Ik wacht wel terwijl je hoopt dat ze mij vervloeken.

  16. #166
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Lokken naar een sportschool een openbare plek, je hebt echt fanta van iemand die 10 xtc pillen opheeft.

    Dit is echt mijn laatste reactie inhoudelijk op jou onzin, kijk wat een professor islamoloog zegt over jou wilders retoriek een expert geen onwetende leek zoals jou, verder no comment prive of openlijk ga verder met je leven en maak er wat van

    https://www.youtube.com/watch?v=88RGphEdaUU

  17. #167
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Lokken naar een sportschool een openbare plek, je hebt echt fanta van iemand die 10 xtc pillen opheeft.

    Dit is echt mijn laatste reactie inhoudelijk op jou onzin, kijk wat een professor islamoloog zegt over jou wilders retoriek een expert geen onwetende leek zoals jou, verder no comment prive of openlijk ga verder met je leven en maak er wat van

    https://www.youtube.com/watch?v=88RGphEdaUU
    Geen antwoord net als toen je alle verzen over slavernij niet kon verdraaien, dit laat weer zien dat je niks hebt in te brengen. Antwoord mijn vraag: Wat zegt je geloof over wat er moet gebeuren met mensen die je denkbeeldige vrienden beledigen? We weten het allemaal hier zelfs jij, maar ik ben benieuwd wat de vredelievende moslim tarantula(die op zn tijd ongelovigen ergens probeert te lokken zodat ie ze kan vermoorden met zn maatjes) kan bedenken met zijn act.

  18. #168
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    1. Dames en heren de ware aard van T15boxing, ik heb meerdere malen gevraagd normaal te doen maar kijk hier met name de Moderators, dit soort mails krijg ik.

      Haha het is nu te laat om terug te krabbelen, mohammed(pigs pee upon him). Als een lafaard probeer je nu te doen alsof het allemaal onschuldig was maar het is duidelijk dat je me wilt doden met hulp van je inteelt broeders. Je liet zien wat je geloof echt is. Hopelijk krijg je zelf kanker zodat je naar hel gaat met je profeetje en kan het westen doorgaan zonder jouw bestaan.



      PS: Allah is een flikker.

    Quote Originally Posted by T15Boxing
    Quote Originally Posted by tarantula
    Quote Originally Posted by T15Boxing
    Quote Originally Posted by tarantula
    Gezien jij een discussie niet kan loslaten en op een lage zielige manier door wilt gaan, nodig ik je uit om persoonlijk zo stoer te komen te doen face to face.Als je te laf bent om op straat af te spreken kan ook op de sportschool waar ik train, gaan we even goed ''sparren''.
    Haha zie nu je echte kleuren. Ik plaats een foto wat je geloof beledigt en als een echte moslim reageer je met geweld.Bedankt dat je mijn punt hebt bewezen, precies wat ik wou. Je hele act in die topic waarin je je voordeed als 'vredig liefhebbend moslim' was een leugen net als je profeetje.
    Denk je dat ik je dat ik je modus operandi niet door hebt zielige jochie, het is helder als de zon dat je mij uit de tent probeert te lokken omdat je geen leven hebt.Maar dan nog alles heeft een grens wil je zulke dingen sturen doe het openbaar zodat iedereen ziet wat voor onmenselijke gluiperd je bent, maar je blijft trollen prive.Ik ben vredelievend of je het nou wil of niet, ik ben de discussie netjes begonnen vanaf je eerste reactie begon je al onder de gordel moslims en de islam over 1 kam te scheren, ik heb inhoudelijk op jou gereageerd, aan het einde heb ik aangegeven niet meer verder te willen discussieren omdat je prive als een doorgedraaide gek begon te schelden.Nu blijf je doorgaan, ik heb niet gezegd dat ik jou fysiek ga aanvallen maarja zoals gewoonlijk wil je zien wat je wilt zien, ik heb jou uitgenodigd om dezelfde woorden en haat persoonlijk te komen uiten en als je zelf vrijwillig akkoord gaat een potje knokken. Blijkbaar heb je heel wat frustraties te uiten op moslims als vluchteling, je bent welkom om dat te doen als je durft.Wil je het hier bij laten ook goed maar blijf mij a.u.b. niet lastig vallen als een lafaard en gedraag je zelf als een nette man.
    Haha het is nu te laat om terug te krabbelen, mohammed(pigs pee upon him). Als een lafaard probeer je nu te doen alsof het allemaal onschuldig was maar het is duidelijk dat je me wilt doden met hulp van je inteelt broeders. Je liet zien wat je geloof echt is. Hopelijk krijg je zelf kanker zodat je naar hel gaat met je profeetje en kan het westen doorgaan zonder jouw bestaan.PS: Allah is een flikker.

  19. #169
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    En hij blijft doorgaan, wat een niveau dit tot slot om te laten dat deze man gewoon niet spoort.
    T15boxing zegt prive:

    Ik ben geen vluchteling, vuile pedo liefhebber. Mijn ouders wel, maar mij proberen te kleineren met je 'vluchteling' retoriek zal niet werken. Wel grappig dat je probeert te doen alsof ik degene ben met psychologische problemen terwijl jij gelooft dat kinderen uithuwelijken, slaven verkrachten, ongelovigen doden etc. allemaal oke is omdat het in een eeuwen oude boek staat. Hoe ironisch ben jij mohamed.

    Ik mag jouw soort niet omdat jullie kankercellen zijn. Elke beschaving wat jullie infesteren met jullie barbaarse cultuur en aanwezigheid wordt gewoon aangetast en blijft groeien.

    Ik hoop iig wel dat jij en iedereen om je heen die net als jou is kanker krijgt. Een langzame dood zou je laten zien je dat je sprookje een barbaarse leugen is die jou dan niet kan redden.
    Last edited by tarantula; 29-11-2015 at 18:57.

  20. #170
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Haha zoals ik eerder zei er zijn geen grotere hypocrieten dan moslims. Al je gezeur over context en dan post je mijn pm's maar je laat niet zien hoe je mij treitert met persoonlijke aanvallen over dat ik een vluchteling ben omdat mijn familie uit een islamitisch land moest vluchten. Blijf maar snitchen zoals je dat ook op school deed met leraren.

    Als je mij met een persoonlijk kwestie probeert te kleineren dan aarzel ik niet om je geloof te beledigen ook al kun je daardoor niet slapen, niet denken dat bang ben voor politieke correctheid om je gevoelens te sparen. Voor mij is het twee ogen om een oog. Je wou het persoonlijk maken dus je kreeg het maar je kon het blijkbaar niet aan.
    Last edited by T15Boxing; 29-11-2015 at 19:02.

  21. #171
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Met deze post heb ik alle priveberichten geopenbaard, haha snitch jou snitchen zekers te weten nadat je onschuldig openbaar komt janken.

    Taratula zegt:

    Het is evident dat je neurologisch bent aangetast door je geschiedenis als vluchteling, zie je zelf niet in dat je geen niveau hebt? je bent klaarblijkelijke zwaar paranoid door te denken dat moslims je willen vermoorden propaganda heeft bij jou geholpen en de terreur van de extremisten.


    Het is duidelijk dat je geen enkele moslim kent anders zou je wel anders denken, ik vermoed dat je uit een boeregat komt, maar dat terzijde dit meen ik serieus ga met iemand praten over jou denkwijze een psycholoog bedoel ik, je hebt een ongezonde manier van denken mischien komt dat omdat je een getraumatiseerde vluchteling bent.


    Ik zeg je eerlijk ik mag jou niet, jou manieren en het feit dat je beledigd en verdraaid maar ik wens jou geen kanker of dat er iets ergs met jou gebeurd verder is de oordeel aan God , ik hoop dat je jezelf verbeterd.

  22. #172
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Niemand jankt behalve jij, ik meen elk woord wat ik over je zei. Je liegt net als je geloof want je hebt niet alle berichten gepost.

    Post dan het eerste foto wat ik je stuurde. Durf je dat niet?
    Last edited by T15Boxing; 29-11-2015 at 19:16.

  23. #173
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Je jankte over mij posts die heb ik net gepost, die stommerij van jou klopt die karikatuur van jou heb ik niet gepost omdat ik die al had verwijderd, maar ja ik heb aangetoond wat voor extremist jij bent met de haat die je spuwt.

    Maar euh ik heb wat beters te doen dan met jou te bakkeleien ga maar in je eentje verder het bewijs staat zwart op wit de niet moslim professor bevestigd mijn mening.

    Ga je hoofd tegen muur slaan van frustraties of volg mijn advies en ga naar een psycholoog.

  24. #174
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Je klaagt non stop dat ik een deel van je koran pak en post zonder alles te laten zien. Nu doe jij precies hetzelfde door niet alle pm's hier te posten. Ik heb het je net weer gestuurd via pm, dus laat iedereen dan zien wat voor foto ik je stuurde? Of ben je zelfs te laf om het te beschrijven?

  25. #175
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Je hoeft je niet te verlagen tot een apologeet. Naar anderen vingers wijzen zodat je er zelf minder slecht uitziet is kinderachtig en oneerlijk, en tactiek #1 van moslims die niet kunnen toegeven dat hun geloof het probleem is.

    En jullie zagen tarantula zich hier een tijdje voordoen als model moslim met vrede toch? Ik pm'de hem een foto van zijn geloof, en meteen was zijn reactie een dreiging tot geweld. Dat is een echte moslim, voordoen als democratische westerse mens maar zeg 1 ding over hun denkbeeldige vrienden en ze worden geweldadig. Allemaal fascisten met een act.
    Ik verlaag me nergens toe. Ik zeg hoe ik het zie. Naar mijn mening ben jij niet heel anders dan de moslims waar jij een hekel aan stelt te hebben. Er is wat gebeurd met je familie en je stelt vervolgens ALLE moslims daarvoor aansprakelijk. Als ik die pm's namelijk een beetje doorkijk heb jij een nietsontziende haat tegen alle moslims en, zoals je het zelf ziet, zijn die mensen kankergezwellen("Ik mag jouw soort niet omdat jullie kankercellen zijn"). In feite zijn het dus niet eens mensen voor je. Dat heeft niet zoveel met politieke correctheid te maken, dat heeft meer te maken met ze niet allemaal op een rijtje hebben.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •