MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 9 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 206
  1. #26
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Gaskamers van Auschwitz en Buchenwald weer opwarmen voor dit soort parasieten.

    https://www.stormfront.org/forum/f22/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoorde vandaag wel een mooie hypothese. Mss is wel het begin van het einde mbt moslim extremisme. Al die vluchtelingen die hier heen komen vluchten juist om dit soort figuren.die willen gewoon leven.

    Dit in trouwens ook zo gepiept in NL. Een paar gekken is genoeg.

  3. #28
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Ik hoorde vandaag wel een mooie hypothese. Mss is wel het begin van het einde mbt moslim extremisme. Al die vluchtelingen die hier heen komen vluchten juist om dit soort figuren.die willen gewoon leven.
    Fantasie. Het gaat juist alleen maar groeien door alle migranten waar ook zat extremisten tussen zitten.

    Een van de daders in parijs is al geidentificeerd. Syrische paspoort, smeerlap kwam helemaal vanuit Griekenland naar Frankrijk.

    Dit is nog maar het begin van deze nieuwe islamitische is terreur.

  4. #29
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Zo ingewikkeld is het voor mijn gevoel allemaal niet... Er is mondiaal heel veel vijandigheid over en weer tussen Moslims aan de ene kant en de westerse wereld aan de andere kant. Er is een percentage moslims dat een hekel heeft aan de westerse wereld en er is een percentage westerlingen dat een hekel heeft aan moslims. Om welke reden dan ook, iets dergelijks gaat resulteren in excessen en je ziet steeds meer dat de situatie escaleert. Dit soort aanslagen zullen zich blijven herhalen, dat weet iedereen nu al. De vraag is wat doe je ermee.

    Wil je een soort politiestaat creëren en alles wat naar moslim ruikt weren, zonder de garantie dat dit ook maar iets oplost. Met een figuur als bijvoorbeeld Wilders aan het roer weet je nou eenmaal van tevoren dat je een belangrijk doelwit kan gaan worden voor aanslagen. Of wil je je vrijheden behouden waarbij je ook weet dat de situatie in ieder geval voorlopig zal voortduren? Welke van de twee je ook kiest, zo lang de westerse wereld een prominente macht wereldwijd blijft, zal geen enkele politieke koerswijziging ervoor zorgen dat dit plotseling ophoudt. Behalve als je zo ongeveer de sharia invoert .

    Ik kies voor de tweede optie. Ik weet wel dat tussen de vluchtelingen en de moslims zich een percentage bevindt dat niet welwillend staat tegenover de westerse wereld, om me wat genuanceerd uit te drukken. Ik ben ook helemaal niet bang om dat te benoemen. Ik weiger echter om die reden alles wat we hier hebben overboord te gooien. Doe je dat wel dan ben je voor mijn gevoel een schijter. Ja onze manier van leven zal vijandigheid oproepen en ja onze vrijheden laten ruimte om misbruikt te worden. Om die vrijheid dan echter maar weg te doen alleen omdat je bang bent voor de grote boze moslim vind ik laf.

  5. #30
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Komende 10 a 20 jaar zijn we er niet af idd.

    Maar kijk naar de feiten. 1 terrorist op al die vluchtelingen.
    Ik ben zelf totaal anti religie maar ik geloof echt dat de meeste moslims hier niks van willen weten. Aan de andere kant denk ik dat de islam nog een behoorlijke weg te gaan heeft. Voor de rest is de geopolitiek zo ingewikkeld tegenwoordig. Assad wordt gesteund door putin en is daardoor onaantastbaar geworden. Het westen wordt er ingeluisd door Bush etc.

  6. #31
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Fantasie. Het gaat juist alleen maar groeien door alle migranten waar ook zat extremisten tussen zitten.

    Een van de daders in parijs is al geidentificeerd. Syrische paspoort, smeerlap kwam helemaal vanuit Griekenland naar Frankrijk.

    Dit is nog maar het begin van deze nieuwe islamitische is terreur.
    Two men linked to Paris attacks registered as migrants in Greece:

    Athens (AFP) - Two men who French police are seeking to trace in connection with the Paris attacks registered as refugees with Greek authorities earlier this year, the Greek police confirmed on Saturday.
    French authorities had asked their Greek counterparts to check a passport and fingerprints of one man and the fingerprints of another who were thought to have registered in Greece, which is the main entry point into Europe for Syrian refugees.
    At least one Syrian passport was found near the body of one of the seven assailants who died in Friday night's violence.
    http://news.yahoo.com/two-men-linked...RfMQRzZWMDc2M-

  7. #32
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    [QUOTE=Kemal;1295209]

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Zo ingewikkeld is het voor mijn gevoel allemaal niet... Er is mondiaal heel veel vijandigheid over en weer tussen Moslims aan de ene kant en de westerse wereld aan de andere kant. Er is een percentage moslims dat een hekel heeft aan de westerse wereld en er is een percentage westerlingen dat een hekel heeft aan moslims. Om welke reden dan ook, iets dergelijks gaat resulteren in excessen en je ziet steeds meer dat de situatie escaleert. Dit soort aanslagen zullen zich blijven herhalen, dat weet iedereen nu al. De vraag is wat doe je ermee.

    Wil je een soort politiestaat creëren en alles wat naar moslim ruikt weren, zonder de garantie dat dit ook maar iets oplost. Met een figuur als bijvoorbeeld Wilders aan het roer weet je nou eenmaal van tevoren dat je een belangrijk doelwit kan gaan worden voor aanslagen. Of wil je je vrijheden behouden waarbij je ook weet dat de situatie in ieder geval voorlopig zal voortduren? Welke van de twee je ook kiest, zo lang de westerse wereld een prominente macht wereldwijd blijft, zal geen enkele politieke koerswijziging ervoor zorgen dat dit plotseling ophoudt. Behalve als je zo ongeveer de sharia invoert .

    Ik kies voor de tweede optie. Ik weet wel dat tussen de vluchtelingen en de moslims zich een percentage bevindt dat niet welwillend staat tegenover de westerse wereld, om me wat genuanceerd uit te drukken. Ik ben ook helemaal niet bang om dat te benoemen. Ik weiger echter om die reden alles wat we hier hebben overboord te gooien. Doe je dat wel dan ben je voor mijn gevoel een schijter. Ja onze manier van leven zal vijandigheid oproepen en ja onze vrijheden laten ruimte om misbruikt te worden. Om die vrijheid dan echter maar weg te doen alleen omdat je bang bent voor de grote boze moslim vind ik laf.
    Je beschrijft twee uitersten; of een politiestaat of gewoon accepteren. Een tussenweg waarbij we ons gezond verstand gebruiken zou toch ook moeten kunnen? Waarom kunnen we om te beginnen niet eens gewoon benoemen wat het probleem is? Niet alle moslims zijn extremistisch maar er zitten wel grote rotte plekken tussen. Die dienen we met alle middelen die ons ter beschikking staan uit onze maatschappij te weren. En de moslimgemeenschap zal hier haar steentje aan bij moeten dragen. Dat moet ze wel duidelijk gemaakt worden. Onze huidige politici kiezen ervoor om hun kop in het zand te steken en net te doen of er niets aan de hand is. Iedereen die het wil benoemen krijgt het label van racist of nazi. Daarmee zaai je dus verdeeldheid en koersen we af op een van die uitersten die je beschrijft.

  8. #33
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Volgens mij heeft dat er vaak mee te maken dat die 'mede' moslims juist niet strikt genoeg voor ze zijn (nigeria en de filipijnen) of dat sunni/shia gedoe.
    Volgens mij zit dat op de Filipijnen anders, Filipijnen zijn namelijk voor het overgrote deel (zwaar) Christelijk. In het zuiden op Mindao meen ik heb je een terreurgroep die van Filipijnen een moslimstaat willen maken.

  9. #34
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Overigens ga ik er vanuit dat de vluchtelingen allemaal geweerd gaan worden zeer binnenkort. Dit is namelijk oorlog en je kunt nou eenmaal niet controleren wie de vijand is of niet.
    Dit is de 3e wereldoorlog, ik wil niet dramatisch doen maar het is nog niet klaar voorlopig. Gelukkig is het bij ons op straat nog vredig.

  10. #35
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Vreselijk wat daar gisteren gebeurd is. Ik leef mee met de slachtoffers en nabestaanden. Ik leef ook mee met de mensen in Parijs en Frankrijk. Parijs is ca. vijf uur rijden vanuit A'dam en ik ben er vaker geweest.

    Toen ik in die thread over Syrië kritische kanttekeningen plaatste bij het vluchtelingenbeleid en de manier waarop ze toegelaten werden, werd ik door sommige leden aangevallen. Nu lees ik dat er iig twee terroristen via Griekenland als vluchteling naar Frankrijk zijn gekomen. Ik ga niet mijn gelijk halen over de rug van de slachtoffers, maar misschien moeten bepaalde leden zich open stellen voor afwijkende meningen.

  11. #36
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Volgens mij zit dat op de Filipijnen anders, Filipijnen zijn namelijk voor het overgrote deel (zwaar) Christelijk. In het zuiden op Mindao meen ik heb je een terreurgroep die van Filipijnen een moslimstaat willen maken.
    Abu Sayaf of zo.

  12. #37
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Na aanleiding van de aanslagen in Parijs weigert Polen om Syrische "vluchtelingen" in te nemen.

    http://www.discussionist.com/1014201380

    Kijk, zo doe je het. Gewoon ballen laten zien(no pun). Schijt hebben aan de druk en propaganda van de zogenaamde Europese leiders en weiger om extremisme massaal binnen te nemen.

    Hopelijk zullen anderen landen dit ook doen inclusief Nederland.

  13. #38
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Je beschrijft twee uitersten; of een politiestaat of gewoon accepteren. Een tussenweg waarbij we ons gezond verstand gebruiken zou toch ook moeten kunnen? Waarom kunnen we om te beginnen niet eens gewoon benoemen wat het probleem is? Niet alle moslims zijn extremistisch maar er zitten wel grote rotte plekken tussen. Die dienen we met alle middelen die ons ter beschikking staan uit onze maatschappij te weren. En de moslimgemeenschap zal hier haar steentje aan bij moeten dragen. Dat moet ze wel duidelijk gemaakt worden. Onze huidige politici kiezen ervoor om hun kop in het zand te steken en net te doen of er niets aan de hand is. Iedereen die het wil benoemen krijgt het label van racist of nazi. Daarmee zaai je dus verdeeldheid en koersen we af op een van die uitersten die je beschrijft.
    Dat klopt. Ik ben wat dit onderwerp allerminst voor een of ander compromis. Natuurlijk is iedereen ervoor om al het mogelijke te doen en alle middelen hiervoor in te schakelen. Uiteindelijk spitst het zich toe op wat 'alle middelen' zijn. Wanneer ik zeg onze vrijheden behouden, houdt het voor mij dus op bij onze fundamentele vrijheden. Ik zie geen enkele aanleiding om hieraan te gaan tornen alleen omdat een paar moslims zichzelf zo nu en dan opblazen. Hierin zie ik ook geen middenweg: bijvoorbeeld wel artikel 1 Grondwet schrappen, maar de rest niet o.i.d. Wat je in je post beschrijft valt allemaal ruim binnen de tweede optie die ik geef. Het enkele feit dat je er niet voor kiest je hele staatsbestel ingrijpend te wijzigen, wil immers niet zeggen dat je het dan maar passief gaat accepteren. Waar je voor pleit is nu al mogelijk, alleen niemand doet het. Waar ligt die grens voor jou dan precies, welke middelen zijn volgens jou precies geheiligd hierin?

  14. #39
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post

    Hopelijk zullen anderen landen dit ook doen inclusief Nederland.
    Gaat in NL nooit gebeuren. Rutte heeft gezegd het verschrikkelijk te vinden maar dat het niets me de islam te maken heeft, en dus gaan we maandag gewoon weer verder waar we zijn gebleven. Gewoon kop in het zand dus.

  15. #40
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Gaat in NL nooit gebeuren. Rutte heeft gezegd het verschrikkelijk te vinden maar dat het niets me de islam te maken heeft, en dus gaan we maandag gewoon weer verder waar we zijn gebleven. Gewoon kop in het zand dus.
    En toch is Wilders in de achtergrond met zijn grootste partij van Nederland. Hij is er tenminste nog en dat kun je niet zeggen van hopeloze landen als Zweden en Duitsland, dus er blijft hoop.

  16. #41
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    En toch is Wilders in de achtergrond met zijn grootste partij van Nederland. Hij is er tenminste nog en dat kun je niet zeggen van hopeloze landen als Zweden en Duitsland, dus er blijft hoop.
    Wilders de grootste partij, dat is precies wat IS wil.. Verdeeldheid en angst zaaien. Jammer dat vele hier zo snel in meegaan. Juist doordat vele zo reageren gaan die aanslagen door.... de tactiek werkt.

    En als je echt denkt dat Wilders ook maar iets kan significants kan betekenen dan heb ik medelijden met je...

  17. #42
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Wilders de grootste partij, dat is precies wat IS wil.. Verdeeldheid en angst zaaien. Jammer dat vele hier zo snel in meegaan. Juist doordat vele zo reageren gaan die aanslagen door.... de tactiek werkt.

    En als je echt denkt dat Wilders ook maar iets kan significants kan betekenen dan heb ik medelijden met je...
    Wilders stopt de massale immigratie en daarmee ook de IS 'vluchtelingen' die anders binnen komen, wat dus goed voor de economie is i.e. minder belasting, meer zorg voor de ouderen, meer woningen beschikbaar, geen aanslagen etc. Criminele jongeren met een dubbele nationaliteit worden uit Nederland gegooid. Hij gaat streng alle moskee's en imam's controleren zodat extemisten niet kunnen ontwikkelen.
    Wat is hier zo slecht aan? Omdat hij ook gemeen praat over islaam? Hou je van Nederland of niet?

  18. #43
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Er zaten ook lui uit België bij. Molenbeek ofzo. Dus "vluchtelingen" zijn niet nodig.
    Wilders is precies wat IS wilt inderdaad. Gaat ook niet werken. Wordt het hier een soort israel met 2e rang burgers. Hoe zeer ik zelf elke religie onzin vind en als ideologie minderwaardig dan humanisme er zit meer achter dan alleen islam. Islam ideologie maakt het wel mogelijk om gruwelijkheden uit te voeren. Maar dat is met christendom ook. Bv Afrika en aids door condooms gelijke stellen als duivels.

  19. #44
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Wilders stopt de massale immigratie en daarmee ook de IS 'vluchtelingen' die anders binnen komen, wat dus goed voor de economie is i.e. minder belasting, meer zorg voor de ouderen, meer woningen beschikbaar, geen aanslagen etc. Criminele jongeren met een dubbele nationaliteit worden uit Nederland gegooid. Hij gaat streng alle moskee's en imam's controleren zodat extemisten niet kunnen ontwikkelen.
    Wat is hier zo slecht aan? Omdat hij ook gemeen praat over islaam? Hou je van Nederland of niet?

    Je hebt een grote mond door te zeggen dat dit ''de islam is'' heel simpel kom met 1 citaat uit de koran die je verteld dat je burgers die ongewapend zijn mag afslachten, je bent geemotioneerd en je weet totaal niet waar je over praat

    Weet je wat imams hier in Nl doen het gebed leiden 5 keer per dag en 1 keer per week een preek geven op vrijdag van een halfuur, waar gaat het over? never nooit over geweld gebruiken tegen Europa of wat dan ook ik daag je uit om er 1 te vinden.

    Denk je dat zulke psychopaten zulke ideeen verspreiden tijdens een vrijdagpreek waar 1000en moslim zitten de slager de bankmedewerker de bakker die wordt er acuut uitgetrapt en aangegeven bij de politie door het bestuur.
    Zulke psychos bidden zelfs niet eens achter een imam omdat zij geloven dat de imam en alle moslims die hun extreme ideeen ''de grote meerderheid'' niet delen ongelovig zijn dat is ook de reden waarom je isis andere moslims ziet vermoorden.




    Emotioneel kunnen wij allemaal zijn maar ondanks dat hoort met rechtvaardig te blijven, je besmeurt mensen met vreselijke daden waar zij absoluut niks mee te maken hebben.

  20. #45
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Zo zie je maar hoeveel moslims er op dit forum zijn.

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Je hebt een grote mond door te zeggen dat dit ''de islam is'' heel simpel kom met 1 citaat uit de koran die je verteld dat je burgers die ongewapend zijn mag afslachten, je bent geemotioneerd en je weet totaal niet waar je over praat

    Weet je wat imams hier in Nl doen het gebed leiden 5 keer per dag en 1 keer per week een preek geven op vrijdag van een halfuur, waar gaat het over? never nooit over geweld gebruiken tegen Europa of wat dan ook ik daag je uit om er 1 te vinden.

    Denk je dat zulke psychopaten zulke ideeen verspreiden tijdens een vrijdagpreek waar 1000en moslim zitten de slager de bankmedewerker de bakker die wordt er acuut uitgetrapt en aangegeven bij de politie door het bestuur.
    Zulke psychos bidden zelfs niet eens achter een imam omdat zij geloven dat de imam en alle moslims die hun extreme ideeen ''de grote meerderheid'' niet delen ongelovig zijn dat is ook de reden waarom je isis andere moslims ziet vermoorden.




    Emotioneel kunnen wij allemaal zijn maar ondanks dat hoort met rechtvaardig te blijven, je besmeurt mensen met vreselijke daden waar zij absoluut niks mee te maken hebben.
    Er zijn honderden versen in je koran die je op zo'n manier kunt interpreteren. Dit laat zien hoe belachelijk religies zijn, maar islaam is 100x erger dan alle anderen. Kijk maar op religionofpeace.com dan zie je statistieken van alle jihadistische aanslagen op aarde in de naam van allah, gerechtvaardigd door versen uit de koran.

    Als je imams in moskees niets te vrezen waarom doen jullie dan zo geheimzinnig? hoe kan het dat zoveel jongeren extremistisch zijn geworden? bijna iedereen kent wel iemand die naar Syrië of Irak is gegaan en nooit meer terugkwam. Door iemand en ergens worden deze parasieten gehersenspoeld en dat is altijd in een moskee door een imam.

    Ga je mij nou echt vertellen dat je imam het nooit heeft over hoe geweldig het zou zijn als europa geislamiseerd wordt en dat soort dingen?

    Hoe denk je dat islaam vroeger zo ver verspreid is? Door peace? Nee, door dit soort daden wat je in Parijs zag daarom zeg ik dat dit de echte islam is.

  21. #46
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    En tatantula kun je reageren op deze feiten? Je quote me zonder echt te antwoorden.

    Wilders stopt de massale immigratie en daarmee ook de IS 'vluchtelingen' die anders binnen komen, wat dus goed voor de economie is i.e. minder belasting, meer zorg voor de ouderen, meer woningen beschikbaar, geen aanslagen etc. Criminele jongeren met een dubbele nationaliteit worden uit Nederland gegooid. Hij gaat streng alle moskee's en imam's controleren zodat extemisten niet kunnen ontwikkelen.
    Vertel me eens waar je het hiermee oneens bent.

  22. #47
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Wilders stopt de massale immigratie en daarmee ook de IS 'vluchtelingen' die anders binnen komen, wat dus goed voor de economie is i.e. minder belasting, meer zorg voor de ouderen, meer woningen beschikbaar, geen aanslagen etc. Criminele jongeren met een dubbele nationaliteit worden uit Nederland gegooid. Hij gaat streng alle moskee's en imam's controleren zodat extemisten niet kunnen ontwikkelen.
    Wat is hier zo slecht aan? Omdat hij ook gemeen praat over islaam? Hou je van Nederland of niet?
    Haha, ik denk dat je behoorlijk gedesillusioneerd achter blijft na Wilders zijn eerste termijn. Aanslagen zijn niet te voorkomen in een westers democratisch land... Daarnaast lult je grote blonde vriend slap met zijn one liners die hij straks helemaal niet waar kan maken. Precies gericht op stemmers zoals jij. Denk je echt dat hij zijn middelvinger opsteekt naar Merkel als ze ons vragen om vluchtelingen op te nemen?

    En ja ik hou van holland, daarom trek ik die hele pieten discussie ook zeer slecht

  23. #48
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Haha, ik denk dat je behoorlijk gedesillusioneerd achter blijft na Wilders zijn eerste termijn. Aanslagen zijn niet te voorkomen in een westers democratisch land... Daarnaast lult je grote blonde vriend slap met zijn one liners die hij straks helemaal niet waar kan maken. Precies gericht op stemmers zoals jij. Denk je echt dat hij zijn middelvinger opsteekt naar Merkel als ze ons vragen om vluchtelingen op te nemen?

    En ja ik hou van holland, daarom trek ik die hele pieten discussie ook zeer slecht
    Polen gaf Merkel net een middelvinger. Goh, dat leek veel makkelijker dan gedacht ofnie? En er zijn al andere landen die hun grenzen hebben gesloten dus denken dat het niet mogelijk is is pas angst zaaien. Je lijkt nu wel heel hypocriet.

    Blijf jij maar als moslim met zorgen hopen dat als Wilders zijn kans krijgt hij niets waarmaakt. Als je daarmee fijn slaapt ga zo door vriend.

  24. #49
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Als je een zogenaamde "goeie moslim" bent dan heb je niets te vrezen. Het zijn juist de criminelen en potentiele extremisten die hem vrezen, anders zou je geen last hebben van de PVV's maatregelen.

  25. #50
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Kom met de 1 van de duizenden verzen die spreekt over burgers doden, interpretatie moet in conform zijn met de profeet en zijn metgezellen als voorbeeld, en in de biografie vindt je geen enkele voorval dat zij burgers die ongelovig waren afslachtte, sterker nog van de 23 jaar van de profeet's boodschap was het de eerste 15 jaar verboden om oorlog te voeren tegen combattanten, dus van de duizend verzen volgens jou is niet 1 door de profeet en zijn metgezellen geinterpretteerd om mensen te doden waar ze niet mee in oorlog waren.


    Islam is de koran en handelingen van de profeet, geen bewijs op geen enkele manier dat de islam dit leert, met elke tekst kan men natuurlijk uithalen wat hij zelf wil heeft niks met interpretatie te maken heeft met misbruik te maken van een tekst om willens en wetend je ziekelijke doel te bereiken trachtend mensen te laten denken dat je bewijs hebt voor je daad.


    Wij geloven in uitnodigen naar de islam op een vreedzame manier, er staat namelijk een eenduidige vers in de koran genaamd er is geen dwang in religie en nog 1 genaamd voor u, u geloof en voor mij de mijne.
    Waar doet men geheimzinnig en over wat? Je bent ver van de realiteit. Je weet ook blijkbaar niks van de geschiedenis alleen over fictie dat islam verspreid is door zulke daden
    Last edited by tarantula; 15-11-2015 at 02:15.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •