MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 9 FirstFirst 123456789 LastLast
Results 101 to 125 of 206
  1. #101
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Omdat tarantula een gehersenspoelde lafaard is. Hij is niet eens uit het midden oosten maar een geconverteerde.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post

    De overgrote meerderheid heeft en wil niks te maken hebben met dit soort tuig, je wilt niet weten hoe vreselijk ik deze mensen verafschuw.
    Begin steeds meer te geloven dat de geaccepteerde institutionele discriminatie in vele islamitische landen toch ook een behoorlijke rol speelt in deze hele kwestie. Niet zo extreem als dit geweld, maar het systematisch op afschuwelijke wijze behandelen van vrouwen en anders denkenden door overheden en een groot deel van de lokale bevolking in Pakistan, Saudie Arabie, Iran etc, zorgt er wel voor dat een groot aantal mensen binnen deze religie het opruimen van anders denkenden niet als een groot problem zien.

    Het wordt nu volgens mij tijd dat je de afschuw die je hier uitspreekt ook bij jou in de moskee gaat uitdragen. Jij kan me beter vertellen of dat ook gebeurd, maar ik zie erg weinig reflectie en actie bij de niet extremistische moslim gemeenschap.

    Dan ga ik me afvragen of dit werkelijk excessen zijn of dat dit onderhuids miscchien een veel breder draagvlak heeft.

  3. #103
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Bij dit soort mensen is het verstand net als hun voorhuid: permanent eraf gerukt zodat het nooit meer terug groeit.

  4. #104
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Bij dit soort mensen is het verstand net als hun voorhuid: permanent eraf gerukt zodat het nooit meer terug groeit.
    Ik neem aan dat je over extremistische Joden dezelfde mening bent toe gedaan?

  5. #105
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    + De komende jaren de grenzen dicht houden voor immigranten uit islamitische landen is denk ik het beste wat we nu kunnen doen.

    + Daarnaast ervoor zorgen dat de moslims die nu in NL wonen beter meedoen in de maatschappij. Ze moeten in witte wijken gaan wonen, stimuleren om school af te maken, geen discriminatie bij sollicitaties, etc. De autochtone Nederlander, jullie dus (zowel burgers als de overheid), hebben hier een zeer grote invloed op. De gematigde moslims hoor je weinig (80%?). Zij moeten zich laten horen en laten weten dat zij niets radicalisme te maken willen hebben. Niet omdat zij anders verdacht zijn, maar om verbroedering met westerlingen na te streven.

    + Uiteraard zal je altijd kleine een minderheid blijven behouden die zich als nog aangetrokken zal voelen met de radicale islam. Tegen deze radicale moslims moeten we meedogenloos optreden. Deze mensen spreken namelijk de taal van moord, zijn primitief en begrijpen enkel geweld. Als dit de taal is die zij spreken, dan moet je reageren in dezelfde taal. Leiders, burgers en instanties van landen uit het midden oosten begrijpen dit en behandelen terroristen daarom als "niks". Zij begrijpen dit omdat ze hun eigen geschiedenis kennen en leven tussen zulke figuren. Het westen moet dit nog leren. Nu worden meedogenloze aanpakken door het westen gecategoriseerd als dictatoriaal en willen we hier niets mee te maken hebben. Trust me, je moet zulke mensen opjagen en afmaken.

    Zoiets zou ik als oplossing zien voor op de langere termijn.

  6. #106
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    + De komende jaren de grenzen dicht houden voor immigranten uit islamitische landen is denk ik het beste wat we nu kunnen doen.

    + Daarnaast ervoor zorgen dat de moslims die nu in NL wonen beter meedoen in de maatschappij. Ze moeten in witte wijken gaan wonen, stimuleren om school af te maken, geen discriminatie bij sollicitaties, etc. De autochtone Nederlander, jullie dus (zowel burgers als de overheid), hebben hier een zeer grote invloed op. De gematigde moslims hoor je weinig (80%?). Zij moeten zich laten horen en laten weten dat zij niets radicalisme te maken willen hebben. Niet omdat zij anders verdacht zijn, maar om verbroedering met westerlingen na te streven.

    + Uiteraard zal je altijd kleine een minderheid blijven behouden die zich als nog aangetrokken zal voelen met de radicale islam. Tegen deze radicale moslims moeten we meedogenloos optreden. Deze mensen spreken namelijk de taal van moord, zijn primitief en begrijpen enkel geweld. Als dit de taal is die zij spreken, dan moet je reageren in dezelfde taal. Leiders, burgers en instanties van landen uit het midden oosten begrijpen dit en behandelen terroristen daarom als "niks". Zij begrijpen dit omdat ze hun eigen geschiedenis kennen en leven tussen zulke figuren. Het westen moet dit nog leren. Nu worden meedogenloze aanpakken door het westen gecategoriseerd als dictatoriaal en willen we hier niets mee te maken hebben. Trust me, je moet zulke mensen opjagen en afmaken.

    Zoiets zou ik als oplossing zien voor op de langere termijn.
    Opjagen en afmaken zoals bij de Armeense genocide. Als jij onzin gaat praten doe ik lekker met je mee.
    Max. 400 x 125

  7. #107
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Opjagen en afmaken zoals bij de Armeense genocide. Als jij onzin gaat praten doe ik lekker met je mee.
    Slachtoffers van de Armeense Genocide was iedereen die ze maar konden pakken. Ik heb het enkel over radicale moslims. Leden van IS, Al Nusra of mensen die hier lid van willen worden.

    Werken je hersens niet, dat je zo'n vergelijking maakt?

  8. #108
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Slachtoffers van de Armeense Genocide was iedereen die ze maar konden pakken. Ik heb het enkel over radicale moslims. Leden van IS, Al Nusra of mensen die hier lid van willen worden.

    Werken je hersens niet, dat je zo'n vergelijking maakt?
    Begrijpend lezen is niet je sterkste punt of wel? Ik zeg zelf al dat het onzin is. Je komt met de raarste ideeën. Jij gaat even bepalen waar de moslims MOETEN wonen en wat zij MOETEN doen. What's next? Een ster dragen? Niets geleerd van de geschiedenis? Je hebt enge ideeën.
    Last edited by Wiseguy; 22-11-2015 at 18:34.
    Max. 400 x 125

  9. #109
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Kun je uitleggen wat je er precies zo eng aan vindt?

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Begrijpend lezen is niet je sterkste punt of wel? Ik zeg zelf al dat het onzin is. Je komt met de raarste ideeën. Jij gaat even bepalen waar de moslims MOETEN wonen en wat zij MOETEN doen. What's next? Een ster dragen? Niets geleerd van de geschiedenis? Je hebt enge ideeën.

  10. #110
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Kun je uitleggen wat je er precies zo eng aan vindt?
    Mensen van vrijheden beroven, omdat ze moslim zijn vind je normaal?
    Max. 400 x 125

  11. #111
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Nja, iedereen mag natuurlijk gaan staan waar hij/zij wil. Als ze liever niet in witte wijken willen wonen en zich niet willen uitspreken, dan vind ik dat best. Maar ik denk niet dat dat de oplossing is. Ik denk dat het een oplossing zou zijn als moslims beter integreren en volledig meedoen in de maatschappij. Als we daar iets dieper op in gaan. Dan komen we aan op kwesties als woonbestemming, educatie en arbeid. Een oplossing zou zijn als de overheid moslims zou stimuleren om in witte wijken te gaan wonen, stimuleren om school af te maken en arbeidsdiscriminatie probeert te reduceren. Ik denk dat deze dingen moeten gebeuren om bij te dragen aan een oplossing. Snap je wat ik bedoel met moeten? Ik ga uiteraard niks bepalen voor andere mensen.

    Volgens mij zeg ik niks geks. Jij doet gek door meteen "sterren" erbij te halen en naar de geschiedenis te verwijzen. Ik ga er vanuit dat jij te snel conclusies trekt.

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Mensen van vrijheden beroven, omdat ze moslim zijn vind je normaal?

  12. #112
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Mensen van vrijheden beroven, omdat ze moslim zijn vind je normaal?
    Blijkbaar vinden ze dat normaal in elk islamitische land als het gaat om christenen en ongelovigen, zelfs in zogenaamde democratische Turkije. En daar hebben we het over normale burgers die er al duizenden jaren leven voor de islamieten, geen radicale tijdbommen wat ARMENIA bedoelt. Er zijn geen grotere hypocrieten dan moslims. Stellen zich alleen voor als slachtoffers desondanks alle ellende dat ze veroorzaken overal ter wereld en weigeren om mee te helpen voor oplossingen. Enige oplossing waarmee ze komen is "het is racistisch als je er 1 woord over zegt tegen normale moslims" wat allesbehalve een oplossing is.

  13. #113
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Wat een populistisch gelul allemaal. We leven toch in Nederland? Zo willen wij hier toch niet met elkaar omgaan? Vind je het niet gevaarlijk om mensen met een bepaalde geloofsovertuiging als schurken weg te zetten? Doet dit je niet denken aan de opkomst van Hitler?

    Trouwens heel ironisch dat je Muhammed Ali in je avatar hebt. Of is hij wel een "normale" moslim, omdat hij wat heeft bereikt in een sport waar je van houdt? Zie je niet in hoe bekrompen je bent? Nu ga je me natuurlijk weer vertellen dat de islam pas bekrompen is en wat zich allemaal afspeelt in islamitische landen. Wat is populisme toch misselijkmakend.

    Ik wacht trouwens nog steeds op een concreet antwoord op mijn vraag zonder dat je begint over andere landen.

    Mensen van vrijheden beroven, omdat ze moslim zijn vind je normaal?
    Last edited by Wiseguy; 23-11-2015 at 00:39.
    Max. 400 x 125

  14. #114
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Wat een populistisch gelul allemaal. We leven toch in Nederland? Zo willen wij hier toch niet met elkaar omgaan? Vind je het niet gevaarlijk om mensen met een bepaalde geloofsovertuiging als schurken weg te zetten? Doet dit je niet denken aan de opkomst van Hitler?

    Trouwens heel ironisch dat je Muhammed Ali in je avatar hebt. Of is hij wel een "normale" moslim, omdat hij wat heeft bereikt in een sport waar je van houdt? Zie je niet in hoe bekrompen je bent? Nu ga je me natuurlijk weer vertellen dat de islam pas bekrompen is en wat zich allemaal afspeelt in islamitische landen. Wat is populisme toch misselijkmakend.

    Ik wacht trouwens nog steeds op een concreet antwoord op mijn vraag zonder dat je begint over andere landen.

    Mensen van vrijheden beroven, omdat ze moslim zijn vind je normaal?
    En je bewijst me gelijk over islamitische hypocrisie. Wie ging er als eerste vinger wijzen naar andere daders? Jij begon over joden, dat is altijd typisch van moslims. Zodra ze rechtvaardig worden aangekeken voor hun daden beginnen ze over joodse of christelijke daden zodat ze zelf minder opvallen. Helaas is het statistisch gezien niet te vergelijken.

    Ik bleef het houden over islamitische landen en liet je weten dat er geen enkel islamitische land is die non-moslims niet als tweederangsburgers behandelt. Of kerken niet worden gebombadeerd of vernielt, of is het totaal niet toegestaan om kerken te bouwen of zelfs een bijbel in een "land" als Saudie Arabie of emiraten te brengen.

    Maar dan gaan moslims in het westen leven en eisen daar zoveel mogelijk moskees te kunnen bouwen en iedereen zich aanpast aan HUN geloof. Als jij vind dat als mensen moeten integreren als ze ergens komen wonen niet vrijheid is, dan weet jij niet wat vrijheid is. Ook heel ironisch want in islam moet je elk woord van je koran volgen en heb je absoluut ZERO vrijheid. Vandaar dat zelfs meeste moslims in het westen sharia wet willen. Kijk maar naar research polls.

    En over Cassius Clay, hij is zo'n Nation Of Islam volger. Als je lees over wat hun allemaal geloven..mijn God

  15. #115
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Gehersenspoeld door wie door mezelf, net zoals 1,5 miljard mensen je hebt je eigen definitie van hersenspoeling net zoals je voor alles een eigen definitie hebt.



    Er is geen grotere lafaard dan jij ik heb jou valse onzin de vorige keer al weerlegd toen je er vervolgens als een haasje vandoor ging, alles wat je bracht was van een anti islam website je hebt alles rauw overgenomen zonder het zelf grondig na te trekken als de schreeuwlelijk dat je bent manieren heb je volgens mij gevonden op de vuilnisbelt er zijn andere hier die het met mij oneens zijn maar die gedragen zich als heren.


    Alles wat ik heb beweert heb ik ondersteund met textuele bewijs het is evident dat jij niet geinteresseerd bent in het geheel want toen ik de andere teksten presenteerde had je geen antwoord, als je nog verder wilt gaan je bent welkom ik sta klaar voor je.

  16. #116
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    En je bewijst me gelijk over islamitische hypocrisie. Wie ging er als eerste vinger wijzen naar andere daders? Jij begon over joden, dat is altijd typisch van moslims. Zodra ze rechtvaardig worden aangekeken voor hun daden beginnen ze over joodse of christelijke daden zodat ze zelf minder opvallen. Helaas is het statistisch gezien niet te vergelijken.

    Ik bleef het houden over islamitische landen en liet je weten dat er geen enkel islamitische land is die non-moslims niet als tweederangsburgers behandelt. Of kerken niet worden gebombadeerd of vernielt, of is het totaal niet toegestaan om kerken te bouwen of zelfs een bijbel in een "land" als Saudie Arabie of emiraten te brengen.

    Maar dan gaan moslims in het westen leven en eisen daar zoveel mogelijk moskees te kunnen bouwen en iedereen zich aanpast aan HUN geloof. Als jij vind dat als mensen moeten integreren als ze ergens komen wonen niet vrijheid is, dan weet jij niet wat vrijheid is. Ook heel ironisch want in islam moet je elk woord van je koran volgen en heb je absoluut ZERO vrijheid. Vandaar dat zelfs meeste moslims in het westen sharia wet willen. Kijk maar naar research polls.

    En over Cassius Clay, hij is zo'n Nation Of Islam volger. Als je lees over wat hun allemaal geloven..mijn God

    Weer een bewijs dat je echt een onwetende mannetje bent,Nation was in de jaren 60/70 hij heeft inmiddels allang die sekte verlaten en volgt nu gewoon mainstream islam net zoals mike tyson bernard hopkins naseem richardson.


    En tja over de tekst erboven dat is gewoon een cocktail van alles maken en mixen of het nu helemaal klopt of gedeeltelijk of helemaal niet of wel met een verklaring maakt voor jou natuurlijk niet aan de haat fakkel moet brandstof hebben alles wat je kan vinden.

  17. #117
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Met uitzondering van Tarantula erkent het merendeel toch ook wel dat de Islam er wat mee te maken heeft? Jij bent echt niet de enige die dat ziet. Uit het feit dat wordt gezegd dat ook andere factoren een rol spelen, volgt niet per definitie dat daarmee tevens wordt gezegd dat de Islam er helemaal niets mee te maken heeft. Waarom moet het per se het een of het ander zijn?
    Dan is mijn antwoord produceer je bewijs dat islam leert om (burgers) te doden want daar gaat de discussie over namelijk en niet dat er bepaalde verzen in de koran staan om met ongelovige te vechten die jou bevechten dus militaire strijd.


    En zoals ik ook eerder zei laten we kijken naar de bijbel bijvoorbeeld en talmud ik kan zo teksten erbij halen die groen licht geven om te moorden dan wordt er wel meteen gezegd dat die verzen niet op die manier bekeken moeten worden.
    Last edited by tarantula; 23-11-2015 at 12:35.

  18. #118
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Gehersenspoeld door wie door mezelf, net zoals 1,5 miljard mensen je hebt je eigen definitie van hersenspoeling net zoals je voor alles een eigen definitie hebt.



    Er is geen grotere lafaard dan jij ik heb jou valse onzin de vorige keer al weerlegd toen je er vervolgens als een haasje vandoor ging, alles wat je bracht was van een anti islam website je hebt alles rauw overgenomen zonder het zelf grondig na te trekken als de schreeuwlelijk dat je bent manieren heb je volgens mij gevonden op de vuilnisbelt er zijn andere hier die het met mij oneens zijn maar die gedragen zich als heren.


    Alles wat ik heb beweert heb ik ondersteund met textuele bewijs het is evident dat jij niet geinteresseerd bent in het geheel want toen ik de andere teksten presenteerde had je geen antwoord, als je nog verder wilt gaan je bent welkom ik sta klaar voor je.
    Ten eerste, ga investeren in komma's en punten. Je klinkt als een complete autist wat ik niet betwijfel over jou, want zo dom zou iemand wel moeten zijn om vrijwillig te bekeren voor zo'n barbaarse ideologie.

    Ten tweede, laat ik je geheugen opfrissen want de vorige keer had jij compleet niks in te brengen toen ik liet zien dat je koran het openlijk heeft over slavernij als oorlog prijzen. Enige wat je kon zeggen was dat ze het hebben over 'gevangenen' wat dus feitelijk fout is, en je kon geen woorden verdraaien zoals je dat over de 109 geweldadige teksten probeerde. Dus geef gerust nog een poging om het goed te praten, ik ben wel toe aan nog een lach.

    http://www.thereligionofpeace.com/quran/015-slavery.htm
    Nogmaals, jij bent zo zielig dat je het niet kan toegeven. Seks slaven als beloning is een deel van islam en daarom wordt dat momenteel gedaan in Iraq en Syrie. Smeerlap dat jij bent ga het maar eens goedpraten naar vaders en moeders van Yazidi meisjes die momenteel een hel beleven in Mosul heb je daar het lef voor?

    Jij was waarschijnlijk zo'n jochie die met turken en marokkanen omging omdat je dat stoer vond en nu ben je een bekeerde breinloze slaafje van een fascistisch ideologie gemaakt door een pedofiel. Gefeliciteerd dat je deel uitmaakt van de grootste ellende op aarde.
    Er zijn in oktober 1564 doden met 1730 gewonden in naam van je geloof. Gaan we dat in november inhalen? Vast wel met gasten als jij die alles goedpraten.

  19. #119
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Dan is mijn antwoord produceer je bewijs dat islam leert om (burgers) te doden want daar gaat de discussie over namelijk en niet dat er bepaalde verzen in de koran staan om met ongelovige te vechten die jou bevechten dus militaire strijd.


    En zoals ik ook eerder zei laten we kijken naar de bijbel bijvoorbeeld en talmud ik kan zo teksten erbij halen die groen licht geven om te moorden dan wordt er wel meteen gezegd dat die verzen niet op die manier bekeken moeten worden.
    Je hebt niet bewezen dat alle verzen het over zelf verdediging hebben, typische hypocrisie van een gehersenspoelde mafkees die niet voor zichzelf kan denken.

  20. #120
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    1500-2500 doden gemiddeld per maand. 27.300+ doden met honderden duizenden gewonden sinds 11 september. En nog vragen "hoe kun je denken dat islam tot geweld leid? ". Sommige mensen.

  21. #121
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ten eerste, ga investeren in komma's en punten. Je klinkt als een complete autist wat ik niet betwijfel over jou, want zo dom zou iemand wel moeten zijn om vrijwillig te bekeren voor zo'n barbaarse ideologie.

    Ten tweede, laat ik je geheugen opfrissen want de vorige keer had jij compleet niks in te brengen toen ik liet zien dat je koran het openlijk heeft over slavernij als oorlog prijzen. Enige wat je kon zeggen was dat ze het hebben over 'gevangenen' wat dus feitelijk fout is, en je kon geen woorden verdraaien zoals je dat over de 109 geweldadige teksten probeerde. Dus geef gerust nog een poging om het goed te praten, ik ben wel toe aan nog een lach.

    http://www.thereligionofpeace.com/quran/015-slavery.htm
    Nogmaals, jij bent zo zielig dat je het niet kan toegeven. Seks slaven als beloning is een deel van islam en daarom wordt dat momenteel gedaan in Iraq en Syrie. Smeerlap dat jij bent ga het maar eens goedpraten naar vaders en moeders van Yazidi meisjes die momenteel een hel beleven in Mosul heb je daar het lef voor?

    Jij was waarschijnlijk zo'n jochie die met turken en marokkanen omging omdat je dat stoer vond en nu ben je een bekeerde breinloze slaafje van een fascistisch ideologie gemaakt door een pedofiel. Gefeliciteerd dat je deel uitmaakt van de grootste ellende op aarde.
    Er zijn in oktober 1564 doden met 1730 gewonden in naam van je geloof. Gaan we dat in november inhalen? Vast wel met gasten als jij die alles goedpraten.
    Weer kom je met je zielige link van een anti islamwebsite je hebt 0% zelf onderzoek verricht, nogmaals schreeuwlelijk ik heb je de keerzijde laten met de juiste vertaling aangezien ik arabisch kan lezen en jij niet je hebt simpelweg geen antwoord op de verzen die als disclaimer aangeven dat je alleen geweld te mogen gebruiken tijdens een militaire confrontatie dus niks goed praten de context en andere teksten erbij halen om de gehele plaatje te weergeven .


    Wat de slaven betreft heb ik jou een vraag gesteld wat de woord slaaf betekend in het arabisch en hoe het er staat in het arabisch in de koran je hebt geen antwoord gegeven omdat je het niet weet en vast blijft houden aan verzonnen termen die je klakkeloos overneemt zoals ik toen zei maak jij er zelf seks slaaf van om het een smerige smaakje te geven zoals ik je de vorige keer al vertelde zijn deze termen nergens in de koran te bekennen, het gaat gewoon om krijgsgevangenen die in de handen van de moslims vallen tijdens een oorlog.

    Verder zoals ik eerder zei en ik kan teksten erbij halen dat het niet afgeschaft is maar heel sterk wordt aangemoedigd om oorlogsgevangen ''slaven'' vrij te laten bijvoorbeeld als mocht iemand een gevangenen hebben en hij mist expres een dag rammadan als boetedoening geldt dan de dag inhalen en een slaaf vrijlaten en zo zijn er meer dan 20 wegen waarin wordt gepleit om gevangen vrij te laten en zelfs het kan zonder een van deze redenen



    Nu kom je weer met syrie en jazidis etc dat is het hele punt isis is extreem en gebruikt net zoals jij zulke verzen zonder begrip en dieper onderzoek om hun begeerten te volgen je toont wel erg veel gelijkenissen jochie.


    En als laatste jou conclusies bestaan alleen uit aannames, waar en wanneer heb ik jou verteld waar ik vandaan kom en of ik ben bekeerd of niet, je zuigt alles uit je duim je bent echt een troebele gast die informatie terplekke verzint.
    Last edited by tarantula; 23-11-2015 at 13:38.

  22. #122
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Ik bedoelde deze termen zoals seks slaaf of zelfs slaaf zijn niet de woorden die benoemt zijn in de koran de correcte woorden zijn krijgsgevangen, het bewijs zelf is dat jij zelf niks hebt onderzocht en alles kopieerd en je wilt opzettelijk deze beeld laten zien of het nou klopt of niet.

    Nogmaals kom met verzen het woord in het arabisch en ondersteunende tekst.
    Last edited by tarantula; 23-11-2015 at 13:46.

  23. #123
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Weer kom je met je zielige link van een anti islamwebsite je hebt 0% zelf onderzoek verricht, nogmaals schreeuwlelijk ik heb je de keerzijde laten met de juiste vertaling aangezien ik arabisch kan lezen en jij niet je hebt simpelweg geen antwoord op de verzen die als disclaimer aangeven dat je alleen geweld te mogen gebruiken tijdens een militaire confrontatie dus niks goed praten de context en andere teksten erbij halen om de gehele plaatje te weergeven .


    Wat de slaven betreft heb ik jou een vraag gesteld wat de woord slaaf betekend in het arabisch en hoe het er staat in het arabisch in de koran je hebt geen antwoord gegeven omdat je het niet weet en vast blijft houden aan verzonnen termen die je klakkeloos overneemt zoals ik toen zei maak jij er zelf seks slaaf van om het een smerige smaakje te geven zoals ik je de vorige keer al vertelde zijn deze termen nergens in de koran te bekennen, het gaat gewoon om krijgsgevangenen die in de handen van de moslims vallen tijdens een oorlog.

    Verder zoals ik eerder zei en ik kan teksten erbij halen dat het niet afgeschaft is maar heel sterk wordt aangemoedigd om oorlogsgevangen ''slaven'' vrij te laten bijvoorbeeld als mocht iemand een gevangenen hebben en hij mist expres een dag rammadan als boetedoening geldt dan de dag inhalen en een slaaf vrijlaten en zo zijn er meer dan 20 wegen waarin wordt gepleit om gevangen vrij te laten en zelfs het kan zonder een van deze redenen



    Nu kom je weer met syrie en jazidis etc dat is het hele punt isis is extreem en gebruikt net zoals jij zulke verzen zonder begrip en dieper onderzoek om hun begeerten te volgen je toont wel erg veel gelijkenissen jochie.


    En als laatste jou conclusies bestaan alleen uit aannames, waar en wanneer heb ik jou verteld waar ik vandaan kom en of ik ben bekeerd of niet, je zuigt alles uit je duim je bent echt een troebele gast die informatie terplekke verzint.
    Nogmaals, komma's en punten hersenloze autist. Je kan blijven huilen dat deze websites anti-islam zijn(compleet verdient en een deel van vrijheid van meningsuiting, iets wat je barbaarse religie verbied dus ik zou zeggen donder op naar een land waar je sharia wet hebt) maar ze presenteren feiten. Nogmaals een aantal statistieken.
    Tussen 14 en 20 november:
    Nov 14 - Nov 20
    Jihad Attacks:
    37
    Allah Akbars*:
    8
    Dead Bodies:
    434
    Critically Injured:
    371

    Allemaal in de naam van allah, allemaal van 'mensen' die de koran en hadith nog meer dan jou hebben bestudeert maar op deze conclusies komen.

    Qur'an (23:5-6) - "..who abstain from sex, except with those joined to them in the marriage bond, or (the captives) whom their right hands possess..."
    Kun je lezen of niet, imbeciel? Je boek zegt nadrukkelijk dat seks met de gevangenen toegestaan is. Daar hoef je geen arabisch voor te lezen, dat is je slappe poging om te doen als het uit context is genomen wat niet het geval is.

    Qur'an (4:24) - "And all married women (are forbidden unto you) save those (captives) whom your right hands possess."
    Of hey mischien waren de gevangenen vrouwen juist bereid om te vrijen met mohamed's mannen, ook al waren ze getrouwd .

    Bukhari (80:753) - "The Prophet said, 'The freed slave belongs to the people who have freed him.'"
    Bukhari (52:255) - The slave who accepts Islam and continues serving his Muslim master will receive a double reward in heaven.
    Bukhari (41.598) - Slaves are property. They cannot be freed if an owner has outstanding debt, but they can be used to pay off the debt.
    Bukhari (62:137) - An account of women taken as slaves in battle by Muhammad's men after their husbands and fathers were killed. The woman were raped with Muhammad's approval.
    Je mag blijven klagen dat een anti-islam site is maar het verandert niet hoe ze bewijzen dat non-moslims niet als medemensen worden gezien, en dat je iemand aanbid die kleine kinderen heeft verkracht en zijn geloof met het zwaard heeft verspreid. Een waardige voorbeeld voor terroristen die de echte islaam volgen.

    Je gaf zelf al aan dat je bekeerd bent dus ik kan al merken wat voor type je bent. In plaats van mijn aannames op te klaren doe je weer vaag en stel je vragen. Dat laat zien dat je wat hebt te verbergen, namelijk dat je je geloof en jezelf niet kan verdedigen omdat het niet te verdedigen is. Geef gewoon toe dat islaam een barbaarse anti-west religie is maar dat jij persoonlijk handmatig uitkiest wat je wel of niet volgt zodat je een normale mens bent.

  24. #124
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    From the Hadith:
    Bukhari (52:177) - Allah's Apostle said, "The Hour will not be established until you fight with the Jews, and the stone behind which a Jew will be hiding will say. "O Muslim! There is a Jew hiding behind me, so kill him."

    Bukhari (52:256) - The Prophet... was asked whether it was permissible to attack the pagan warriors at night with the probability of exposing their women and children to danger. The Prophet replied, "They (i.e. women and children) are from them (i.e. pagans)." In this command, Muhammad establishes that it is permissible to kill non-combatants in the process of killing a perceived enemy. This provides justification for the many Islamic terror bombings.

    Bukhari (52:65) - The Prophet said, 'He who fights that Allah's Word, Islam, should be superior, fights in Allah's Cause. Muhammad's words are the basis for offensive Jihad - spreading Islam by force. This is how it was understood by his companions, and by the terrorists of today.

    Bukhari (52:220) - Allah's Apostle said... 'I have been made victorious with terror'

    Abu Dawud (14:2526) - The Prophet (peace_be_upon_him) said: Three things are the roots of faith: to refrain from (killing) a person who utters, "There is no god but Allah" and not to declare him unbeliever whatever sin he commits, and not to excommunicate him from Islam for his any action; and jihad will be performed continuously since the day Allah sent me as a prophet until the day the last member of my community will fight with the Dajjal (Antichrist)

    Abu Dawud (14:2527) - The Prophet said: Striving in the path of Allah (jihad) is incumbent on you along with every ruler, whether he is pious or impious

    Muslim (1:33) - the Messenger of Allah said: I have been commanded to fight against people till they testify that there is no god but Allah, that Muhammad is the messenger of Allah

    Bukhari (8:387) - Allah's Apostle said, "I have been ordered to fight the people till they say: 'None has the right to be worshipped but Allah'. And if they say so, pray like our prayers, face our Qibla and slaughter as we slaughter, then their blood and property will be sacred to us and we will not interfere with them except legally."

    Muslim (1:30) - "The Messenger of Allah said: I have been commanded to fight against people so long as they do not declare that there is no god but Allah."

    Bukhari (52:73) - "Allah's Apostle said, 'Know that Paradise is under the shades of swords'."

    Bukhari (11:626) - [Muhammad said:] "I decided to order a man to lead the prayer and then take a flame to burn all those, who had not left their houses for the prayer, burning them alive inside their homes."

    Muslim (1:149) - "Abu Dharr reported: I said: Messenger of Allah, which of the deeds is the best? He (the Holy Prophet) replied: Belief in Allah and Jihad in His cause..."

    Muslim (20:4645) - "...He (the Messenger of Allah) did that and said: There is another act which elevates the position of a man in Paradise to a grade one hundred (higher), and the elevation between one grade and the other is equal to the height of the heaven from the earth. He (Abu Sa'id) said: What is that act? He replied: Jihad in the way of Allah! Jihad in the way of Allah!"

    Muslim (20:4696) - "the Messenger of Allah (may peace be upon him) said: 'One who died but did not fight in the way of Allah nor did he express any desire (or determination) for Jihad died the death of a hypocrite.'"

    Muslim (19:4321-4323) - Three separate hadith in which Muhammad shrugs over the news that innocent children were killed in a raid by his men against unbelievers. His response: "They are of them (meaning the enemy)."
    Muslim (19:4294) - "When the Messenger of Allah (may peace be upon him) appointed anyone as leader of an army or detachment he would especially exhort him... He would say: Fight in the name of Allah and in the way of Allah. Fight against those who disbelieve in Allah. Make a holy war... When you meet your enemies who are polytheists, invite them to three courses of action. If they respond to any one of these, you also accept it and withhold yourself from doing them any harm. Invite them to (accept) Islam; if they respond to you, accept it from them and desist from fighting against them... If they refuse to accept Islam, demand from them the Jizya. If they agree to pay, accept it from them and hold off your hands. If they refuse to pay the tax, seek Allah's help and fight them."

    Bukhari 1:35 "The person who participates in (Holy Battles) in Allah’s cause and nothing compels him do so except belief in Allah and His Apostle, will be recompensed by Allah either with a reward, or booty ( if he survives) or will be admitted to Paradise ( if he is killed)."

    Tabari 7:97 The morning after the murder of Ashraf, the Prophet declared, "Kill any Jew who falls under your power." Ashraf was a poet, killed by Muhammad's men because he insulted Islam. Here, Muhammad widens the scope of his orders to kill. An innocent Jewish businessman was then slain by his Muslim partner, merely for being non-Muslim.

    Tabari 9:69 "Killing Unbelievers is a small matter to us" The words of Muhammad, prophet of Islam.

    Tabari 17:187 "'By God, our religion (din) from which we have departed is better and more correct than that which these people follow. Their religion does not stop them from shedding blood, terrifying the roads, and seizing properties.' And they returned to their former religion." The words of a group of Christians who had converted to Islam, but realized their error after being shocked by the violence and looting committed in the name of Allah. The price of their decision to return to a religion of peace was that the men were beheaded and the woman and children enslaved by the caliph Ali.

    Ibn Ishaq/Hisham 484: - “Allah said, ‘A prophet must slaughter before collecting captives. A slaughtered enemy is driven from the land. Muhammad, you craved the desires of this world, its goods and the ransom captives would bring. But Allah desires killing them to manifest the religion.’”

    Ibn Ishaq/Hisham 990: - Lest anyone think that cutting off someone's head while screaming 'Allah Akbar!' is a modern creation, here is an account of that very practice under Muhammad, who seems to approve.

    Ibn Ishaq/Hisham 992: - "Fight everyone in the way of Allah and kill those who disbelieve in Allah." Muhammad's instructions to his men prior to a military raid.

    Saifur Rahman, The Sealed Nectar p.227-228 - "Embrace Islam... If you two accept Islam, you will remain in command of your country; but if your refuse my Call, you’ve got to remember that all of your possessions are perishable. My horsemen will appropriate your land, and my Prophethood will assume preponderance over your kingship." One of several letters from Muhammad to rulers of other countries. The significance is that the recipients were not making war or threatening Muslims. Their subsequent defeat and subjugation by Muhammad's armies was justified merely on the basis of their unbelief.
    Antwoord op alles "Zij zijn begonnen Dus dit was allemaal oke". Zelfde logica van de moslim terroristen in Parijs en elke kloothommel die geen medelijden heeft voor de slachtoffers, ik denk dat tarantula laatst ook weigerde om 1 minuut stilte te geven.

    Doe ons een plezier en verbrandt je paspoort als je binnenkort in Syrië bent.

  25. #125
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Doe ons een plezier en verbrandt je paspoort als je binnenkort in Syrië bent.
    Doe effe normaal. Wat is de reden dat het zo "op de man" moet worden gespeeld?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •