MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 102
  1. #51
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Stefan zelf via instagram:
    stefan_struve: Thank you 2 everybody who always supports me, that's the thing that hurts most for me after this fight, letting all you guys down. Killer instinct is what was missing, I'll try my best to find that again, sorry for letting you down and thank you again!

    Ik hoop dat hij de boel nog wat beter gaat analyseren dan dat. Hij maakt gewoon niet genoeg gebruik van zijn reach, is mentaal heel wisselvallig, luistert niet naar zijn corner, maakt tactische fouten tijdens de wedstrijd en heeft slechte 'ring awareness'

    Eerste ronde veel losse trappen en bijna geen stoten waardoor hij gemakkelijk naar de grond kon worden gehaald. 2e ronde lag hij op een gegeven moment minder dan een meter van de kooi en had ruimte om zijn rug er tegen aan te gaan zetten maar had dit totaal niet door. Heel de wedstrijd door maakte hij niet eens de simpelste combinaties waar nadrukkelijk naar werd gevraagd. In die laatste ronde was zijn tegenstander leeg maar krijgt hij het niet voor elkaar om die laatste strohalm aan te pakken en vol voor de KO te gaan.

    Kampioen zie ik hem echt niet meer worden helaas. Wel een Nederlander die nog veel leuke partijen kan draaien.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.131
    vCash
    30500

    Default

    Telkens als ik de afgelopen week Rousey zag in één of ander youtube filmpje dacht ik: o je gaat verliezen joh. Vind ik dan weer knap van mezelf weet je.. Helaas kon ik mijn v-cash nergens kwijt?

  3. #53
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    308
    vCash
    129959

    Default

    Wat heeeerlijk dit zeg! Niet verwacht maar had er zo op gehoopt.. Wat een pak slaag heeft ze gekregen zeg!

  4. #54
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by thijss View Post
    Wat heeeerlijk dit zeg! Niet verwacht maar had er zo op gehoopt.. Wat een pak slaag heeft ze gekregen zeg!
    Precies, de manier waarop was zo mooi...

  5. #55
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Aan het eind van de eerste ronde, had Goldberg de uitspraak over Ronda, dat het veel energie kostte om een rockstar te zijn. De reactie van Rogan was briljant en treffend.
    "Getting punched in the face have nothing to do with being a rockstar"

    Het hele sterrendom is mevrouw Rousey naar de kop gestegen. De films, de aandacht, die moeder van haar die haar coach publiekelijk ten schande maakte (iemand op dit forum voorspelde dat dit het begin van de ondergang zou zijn, chapeau) de nederlaag is meer dan terecht en een directe rematch is dat in mijn beleving niet. Laat haar eerst maar even tegen cyborg knokken.

  6. #56
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Repect voor Holm, maar Ronda is verslagen door haar eigen ego. Ze moest perse de bokskampioen knock out slaan. Ronda had alle kans om Holm naar de grond te brengen en het moment op de grond kon ze makkelijk Holm's arm eraf trekken. Zoals Brendan Schaub vertelde in een van de Joe Rogan episodes heeft Ronda te veel ja-knikkers om zich heen, zonde dit. Hopelijk leert ze ervan en komt ze nog sterker terug, want haar Judo en toepassing van Judo in MMA is geweldig.

    Stefan Struve, tja geen killer instinct.. Ik denk dat het al fout gaat met bepaalde gewoontes in de gym zoals doen alsof je op het strand ligt terwijl je dik achter staat.

  7. #57
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Wat opviel is dat Ronda juist Holm niet naar de grond kon krijgen en het lukte 1 keer en toen kon Holm gelijk al opstaan.

    Ronda moet heel veel puntjes op de i zetten voor ze een rematch aangaat met Holm, want haar boxing was sloppy en Holm heeft een veel grotere reach die ze ook nog weet te gebruiken. Dan ga je niet ver komen met Judo, want je moet dichtbij op je tegenstander vechten. Ronda kan niet worstelen of worstelt niet heb der in iedergeval nog nooit een worstel takedown zien gebruiken. Ze trapt nooit, lowkicks en bodykicks konden Holm wat vertagen ze was namelijk duidelijk veelste snel voor Ronda.

    Oooooh en die coach niet te vergeten je vechtster heeft net een hele ronde van minuut 1 tot 5 een pak rammel gehad en hij zegt: Prachtig werk.. Prachtig.

  8. #58
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Ronda had zelf op de grond weinig in te brengen, dus een armbar kon ze wel vergeten.

  9. #59
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by yuko View Post
    Ik hoop dat hij de boel nog wat beter gaat analyseren dan dat. Hij maakt gewoon niet genoeg gebruik van zijn reach, is mentaal heel wisselvallig, luistert niet naar zijn corner, maakt tactische fouten tijdens de wedstrijd en heeft slechte 'ring awareness' Eerste ronde veel losse trappen en bijna geen stoten waardoor hij gemakkelijk naar de grond kon worden gehaald. 2e ronde lag hij op een gegeven moment minder dan een meter van de kooi en had ruimte om zijn rug er tegen aan te gaan zetten maar had dit totaal niet door. Heel de wedstrijd door maakte hij niet eens de simpelste combinaties waar nadrukkelijk naar werd gevraagd. In die laatste ronde was zijn tegenstander leeg maar krijgt hij het niet voor elkaar om die laatste strohalm aan te pakken en vol voor de KO te gaan.Kampioen zie ik hem echt niet meer worden helaas. Wel een Nederlander die nog veel leuke partijen kan draaien.
    Ik geloof er niet meer in, die jongen neemt de stap naar de States maar het is momenteel een gebed zonder end. Ik heb nog eens goed geluisterd wat Bob allemaal moest zeggen tegen hem en dat is eigenlijk wel wat treurig. Vragen om combo's, vragen om lowkicks e.d. Dingen die je op dit niveau niet meer zou moeten vragen. ''Doe het voor mij Stefan'', dat vond ik de meest treurige van allemaal, zo zielloos was het helaas.Echt doodzonde want we hebben het over een jonge gast met paarse band die veelbelovend is gestart op het hoogste niveau. Ja heel zonde.

  10. #60
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    167
    vCash
    20420

    Default

    Partij van struve vond ik zwaar klote, veruit de slechtste partij van de maincard...
    Het leek haast of ie geen totaal geen zin had om te knokken (veruit de slechste partij van struve na mijn mening).

    Holy "shit" Holm, Damn wat een beest.
    Denk dat nu eerst een Cat Zigano & een Miesha Tate eerst een kans mogen krijgen op die titelshot,
    Dat Rousey maar eerst weer eens een partij in de octogan wint...

  11. #61
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Struve was inderdaad teleurstellend. Dat komt gedeeltelijk door Struve zelf, maar z'n tegenstander kwam ook echt niet om te vechten. Zelfs of de grond was het enige doel om Struve vast te pinnen, hij heeft geen enkele GnP geïnitieerd.
    We moeten niet vergeten dat die gast wel een topworstelaar is, en dan is het lastig om eronder uit te komen als het enige wat hij doet is je vastpinnen. Dat zou voor iedereen gelden.
    Ik snap de aarzeling van Struve heel goed na ronde 1. Maar als hij iets meer risico had genomen, had hij gewoon gewonnen volgens mij.

  12. #62
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    69
    vCash
    126000

    Default

    Nou krijg ik heel holland op mijn nek,rondsa,had bij het opstaan heel simpel er rechter hand vor dr hoofd moet houden om die trap af te weren,ze weet van Holly met r hoge trappen,dus dit had niet mogen gebeuren,en Stefan jammer,je stond als een c klasser te vechter,had nou godverdomme een zooi lowkicks en een zooi stoten gemaakt,zo goed was die amerikaan niet,plus die was een stuk kleiner,en jij had een veel langere reach,zo makkelijk om zo iemand op afstand te houden,en dan gewoon 3 ronden kapot moeten trappen met lowkicks,en die tegenstanden kwam niet echt om te vechten vondt ik,nou dit is mijn mening,dus val me maar aan....ps heb meer kijk op t muay thai dan mma maar toch volg ik t steeds meer,en kan me een middelmaat voelen mbt mma,gr

  13. #63
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    bij het opstaan niet met je rug naar je tegenstander staan. Zeg zag die trap echt niet aankomen. Maar ze was ook zwaar aan het gassen. Sloppy en wanhopig zag ze eruit. Holm zag er uit als gustafsson met een beetje jones erdoor heen. Perfect gameplan en goed uitgevoerd.

  14. #64
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Repect voor Holm, maar Ronda is verslagen door haar eigen ego. Ze moest perse de bokskampioen knock out slaan. Ronda had alle kans om Holm naar de grond te brengen en het moment op de grond kon ze makkelijk Holm's arm eraf trekken. Zoals Brendan Schaub vertelde in een van de Joe Rogan episodes heeft Ronda te veel ja-knikkers om zich heen, zonde dit. Hopelijk leert ze ervan en komt ze nog sterker terug, want haar Judo en toepassing van Judo in MMA is geweldig.

    Stefan Struve, tja geen killer instinct.. Ik denk dat het al fout gaat met bepaalde gewoontes in de gym zoals doen alsof je op het strand ligt terwijl je dik achter staat.
    Rousey heeft haar meerdere malen geprobeerd neer te krijgen.. Maar werd elke x outmuscled en werd zelf neergehaald haha

    Ronda was altijd overschat. Lekker voor dat mormel.

  15. #65
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default


  16. #66
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Repect voor Holm, maar Ronda is verslagen door haar eigen ego. Ze moest perse de bokskampioen knock out slaan. Ronda had alle kans om Holm naar de grond te brengen en het moment op de grond kon ze makkelijk Holm's arm eraf trekken. Zoals Brendan Schaub vertelde in een van de Joe Rogan episodes heeft Ronda te veel ja-knikkers om zich heen, zonde dit. Hopelijk leert ze ervan en komt ze nog sterker terug, want haar Judo en toepassing van Judo in MMA is geweldig. Stefan Struve, tja geen killer instinct.. Ik denk dat het al fout gaat met bepaalde gewoontes in de gym zoals doen alsof je op het strand ligt terwijl je dik achter staat.
    Op zich eens maar Ronda had haar arm er wel af getrokken als dat had gekund.

  17. #67
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    heb gewoon het gevoel dat ze stopt hierna.. dat het klaar is...ergens is dat besef er toch ook wel dat ze stand up niks kan tegen een echte bokser...

    ben benieuwd of ze doorgaat..

  18. #68
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by fww View Post
    heb gewoon het gevoel dat ze stopt hierna.. dat het klaar is...ergens is dat besef er toch ook wel dat ze stand up niks kan tegen een echte bokser...

    ben benieuwd of ze doorgaat..
    Dat was ook mijn eerste gedachte. Ze geniet zoveel randzaken (tv, films, fotoshoots etc etc) dat ze prima kan leven zonder het vechten.

    En los daarvan, ze is financieel al lang binnen.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  19. #69
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ja maar ze was wel financieel afhankelijk van haar onverslagen record en imago. Als ze het hierbij laat gaat dat waarschijnlijk gevolgen hebben voor al haar andere randzaken dus ik denk dat ze zeker een comeback zal proberen.

  20. #70
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik kan me herinneren dat ze een tijdje geleden al aangaf dit niet voor 'eeuwig' te blijven doen. En dat ze zich op termijn op andere zaken dan vechten wilde richten.

    Maar goed.. als het echt een bikkel en een doorzetter is.. .dan gaaf ze nu terig naar de drawing tables.. en komt over paar maanden sterker terug dan ooit tevoren.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  21. #71
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Ik vraag me af of Rousey nou gewoon overschat werd, maar kan me dat eigenlijk niet voorstellen. Ze heeft in haar eerste partijen een gemiddelde tijd van 127 seconden nodig gehad om haar tegenstander te verslaan en dat is inclusief de twee volle rondes tegen Tate 2.

    Iedereen heeft schijnbaar een hekel aan haar, maar dit zijn cijfers waar niet 1 kampioen bij in de buurt komt. Holm vocht de partij van haar leven en was gister vele malen beter maar haar vorige partijen in de UFC werden op (split) decision gewonnen tegen mindere tegenstanders dan waar Rousey de afgelopen jaren van gewonnen heeft in enkele seconden.

    Waar zit het hem in? Sowieso een fout in haar gameplan maar veel meer kan ik niet bedenken.

  22. #72
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Ik vraag me af of Rousey nou gewoon overschat werd, maar kan me dat eigenlijk niet voorstellen. Ze heeft in haar eerste partijen een gemiddelde tijd van 127 seconden nodig gehad om haar tegenstander te verslaan en dat is inclusief de twee volle rondes tegen Tate 2.

    Iedereen heeft schijnbaar een hekel aan haar, maar dit zijn cijfers waar niet 1 kampioen bij in de buurt komt. Holm vocht de partij van haar leven en was gister vele malen beter maar haar vorige partijen in de UFC werden op (split) decision gewonnen tegen mindere tegenstanders dan waar Rousey de afgelopen jaren van gewonnen heeft in enkele seconden.

    Waar zit het hem in? Sowieso een fout in haar gameplan maar veel meer kan ik niet bedenken.
    Ze is/was een grote vis in een kleine vijver.
    Max. 400 x 125

  23. #73
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Ronda Rousey is in veel opzichten de Royce Gracie van het vrouwen-mma. Je zag dat de andere dames haar niveau steeds meer aan het naderen waren (los van die cans die ze vocht). Nu is Holm haar dus voorbij gestreefd, onder begeleiding van de beste strateeg in het mma Greg Jackson. Naast een goede strategie heeft ze ook het perfecte skillset om Ronda's skills te counteren. Combineer deze gegevens met gerommel in het kamp van Ronda (moeder die de trainer slecht noemt....) en het is eigenlijk wel een logische uitkomst. Achteraf praten is natuurlijk wel makkelijk.
    Ondanks dit toch zware verlies van Ronda, ben ik er van overtuigd dat ze het weer kan terug pakken, maar dat gaat wel wat werk kosten. Daarom ben ik ook geen voorstander voor een immidiate rematch aangezien Holm duidelijk heeft aangetoond in alle opzichten de betere te zijn (staand, takedown en grond).

  24. #74
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Nou ja Brant, Rousey is natuurlijk veel beter op de grond.
    Rematch zit ik normaal ook niet zo op te kijken, maar Rousey was wel erg dominant tot nu toe. M.a.w. het niveau van de anderen is toch een stukje lager.
    Zou graag een rematch zien, en denk dat als Ronda er niet als een kip zonder kop ingaat het toch wel anders kan gaan lopen, dit was veel te geforceerd.
    Aan de andere kant denk ik dat ze hier mentaal toch wel een serieuze knauw van heeft gekregen, dus vraag me af of ze daar wel mee kan dealen.

    Voor de rest vind ik de reacties van de meeste hier wel erg hatelijk jegens Ronda. Om haar nu zo uit te kotsen...ze heeft het (vrouwen) MMA toch weer op de kaart gezet met alle media aandacht. Ondanks dat ze niet de meest leuke persoonlijkheid heeft, vond ik het toch best sneu om haar zo kansloos te zien verliezen.
    Last edited by YoMarK; 16-11-2015 at 20:31.

  25. #75
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default



    hahaha
    ,,,,,
    (>.<)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •