MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 102
  1. #76
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Hmmm, hij laat het plaatje niet zien
    http://m.9gag.com/gag/aBre9MP
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Wederom veel briljante shoops op sherdog, moest vooral hard lachen om deze;


  3. #78
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Deze is ook mooi, Dana is zijn cashcow kwijt;


  4. #79
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by uutje View Post
    Nou krijg ik heel holland op mijn nek,rondsa,had bij het opstaan heel simpel er rechter hand vor dr hoofd moet houden om die trap af te weren,ze weet van Holly met r hoge trappen,dus dit had niet mogen gebeuren,en Stefan jammer,je stond als een c klasser te vechter,had nou godverdomme een zooi lowkicks en een zooi stoten gemaakt,zo goed was die amerikaan niet,plus die was een stuk kleiner,en jij had een veel langere reach,zo makkelijk om zo iemand op afstand te houden,en dan gewoon 3 ronden kapot moeten trappen met lowkicks,en die tegenstanden kwam niet echt om te vechten vondt ik,nou dit is mijn mening,dus val me maar aan....ps heb meer kijk op t muay thai dan mma maar toch volg ik t steeds meer,en kan me een middelmaat voelen mbt mma,gr
    Waren de komma's in de aanbieding?

  5. #80
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Hoe gaat zij dan winnen in een rematch als ze Holly's voetwerk en afstand niet kan bijhouden terwijl ze constant ge-countered wordt? Het ligt aan haar stijl, Ronda kan het alleen via de clinch naar de grond brengen en het verschil in boks niveau is astronomisch. Ze heeft geen double of single legs en kan haar strikes niet mixen met takedowns. Wat het nog erger maakt is dat Holm perfecte verdediging heeft en dan ook nog groter en sterker is. Mischien dat Ronda guard pulling probeert? Nah, ze heeft een erg kleine kans. Het is echt gedaan met haar, ze kan beter wachten tot Holly ooit met pensioen gaat.

  6. #81
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Ronda blijft buitengewoon goed. Staand is ze goed voor een MMA vechter maar behoort ze zeker niet bij de absolute top zoals Holly. Haar gameplan was gewoon fucking dom en ik begrijp dat niet... Dat haar trots in de weg staat van een overwinning is echt niet nodig. In plaats van achter holly aan hollen en proberen klappen uit te delen kon ze ook schieten voor een take down en haar judo gebruiken om het naar de grond te brengen. Dit probeerde ze pas in de clinch en toen was ze al aardig buiten adem en had ze al wat klappen gegeten.

    Dit is wel goed voor haar want als persoon is het echt een trut.

  7. #82
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    ^Wanneer zag je Ronda ooit schieten voor een takedown? Ze deed wat ze altijd probeert, volop aanvallen met stoten, afstand verkleinen, clinch en dan met judo afmaken. Dat gaat dus echt niet lukken tegen Holly. Zelfs Cyborg zou het niet halen met haar aanval ook al kan ze veel meer hebben en heeft meer power dan Ronda, dat kon je zien toen Jorina Baars haar versloeg met lengte en beweging.

  8. #83
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    ^Wanneer zag je Ronda ooit schieten voor een takedown? Ze deed wat ze altijd probeert, volop aanvallen met stoten, afstand verkleinen, clinch en dan met judo afmaken. Dat gaat dus echt niet lukken tegen Holly. Zelfs Cyborg zou het niet halen met haar aanval ook al kan ze veel meer hebben en heeft meer power dan Ronda, dat kon je zien toen Jorina Baars haar versloeg met lengte en beweging.
    Op kickboksregels ja, dat verandert het spelletje natuurlijk.
    Als Ronda Holm laat komen dan kan ze haar gewoon weer pakken. Laat Holm openen en probeer haar dan met full energy naar de grond te werken. Ik heb werkelijk waar nog nooit iemand zo dom zien vechten in de UFC als Ronda afgelopen zaterdag. Mark my words, de volgende 5 tegenstanders van Ronda liggen weer in een armbar.

  9. #84
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Nou ja Brant, Rousey is natuurlijk veel beter op de grond.
    Rematch zit ik normaal ook niet zo op te kijken, maar Rousey was wel erg dominant tot nu toe. M.a.w. het niveau van de anderen is toch een stukje lager.
    Zou graag een rematch zien, en denk dat als Ronda er niet als een kip zonder kop ingaat het toch wel anders kan gaan lopen,
    Klopt dan was Ronda in de derde ronde neergegaan.

  10. #85
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Ze vocht echt als een emotionele debiel met een slok op en zonder gameplan. Haar hoek is ook verschrikkelijk zeg... na die eerste ronde hard te hebben verloren zeggen dat ze het geweldig heeft gedaan en gewoon door moet gaan. What the fuck.

    Door zo emotioneel te vechten kom je alles behalve professioneel over. Moet je nagaan als Conor haar tegenstander was, die had haar gemakkelijk mentaal helemaal kapot gemaakt zodat ze als een bezeten stier zou vechten i.p.v. rationeel nadenken.

  11. #86
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ben ik het mee eens . Zeer slecht gecoacht en geen plan B.
    Holm had me tot nu toe nooit echt om gekregen op MMA en nu klopte alles. Rhonda (sorry minitaunus; kon het niet laten) heeft nog nooit eerder klappen gehad en wist gewoon niet wat ze moest doen toen ze een paar goeie klappen kreeg.

    Stel dat ze een goede coach heeft (heeft ze niet) dan verwacht ik eerlijk gezegd gewoon dat ze de rematch wint.

  12. #87
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default


  13. #88
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    oh ja ze loopt met die vrouwenmepper dat was ik al weer vergeten
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  14. #89
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Over Ronda is genoeg gezegd maar Struve..

    Waarom stap je uberhaupt op het vliegtuig als je zo gaat staan in de octagon?

    - Twee toch redelijk gevestigde namen in je hoek (Hooft en Schreiber)
    - Aangesloten bij een goed team (Blackzilians)
    - Een plek op de main card

    En dan sta je als een slappe dweil het publiek te vervelen. Want meer was het niet.

    Vraag jezelf nu nog eens af waarom je zo weinig fans en volgers hebt op social media.
    Je kan zeggen over Overeem wat je wil, maar die brengt het wel als hij er staat. Met techniek, of zonder.

  15. #90
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Jabdealer View Post
    Over Ronda is genoeg gezegd maar Struve..

    Waarom stap je uberhaupt op het vliegtuig als je zo gaat staan in de octagon?

    - Twee toch redelijk gevestigde namen in je hoek (Hooft en Schreiber)
    - Aangesloten bij een goed team (Blackzilians)
    - Een plek op de main card

    En dan sta je als een slappe dweil het publiek te vervelen. Want meer was het niet.

    Vraag jezelf nu nog eens af waarom je zo weinig fans en volgers hebt op social media.
    Je kan zeggen over Overeem wat je wil, maar die brengt het wel als hij er staat. Met techniek, of zonder.

    Ja super teleurstellend. Ik blijf hopen voor die jongen maar ik geef het nu op. Hij heeft echt veel potentie maar het ziet er zo suf en vermoeiend uit. Daarbij kwam ook nog dat zijn tegenstander geef fuck deed. Ik heb het gevoel alsof hij nu zijn hoogtepunt al heeft gehad in het MMA, en dat op die leeftijd. Zonde!

  16. #91
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    https://youtu.be/Y2srvf64tvs

    Hoe kan je het filmpje plaatsen ipv de url?

  17. #92
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Op kickboksregels ja, dat verandert het spelletje natuurlijk.
    Als Ronda Holm laat komen dan kan ze haar gewoon weer pakken. Laat Holm openen en probeer haar dan met full energy naar de grond te werken. Ik heb werkelijk waar nog nooit iemand zo dom zien vechten in de UFC als Ronda afgelopen zaterdag. Mark my words, de volgende 5 tegenstanders van Ronda liggen weer in een armbar.
    x2.
    Ronda is veel beter dan dat ze hier heeft laten zien. Alles zag er verschrikkelijk uit, maar haar standup is echt niet zo slecht als die bashers hier doen laten geloven. Probleem is dat ze haar techniek heeft laten varen, en puur voor de takedown wilde gaan, en dan ook nog eens op een hele voorspelbare manier.

    Als dit daadwerkelijk het gameplan was, dan valt dat haar hoek aan te rekenen, maar ik heb het vermoeden dat ze de keuze om te bullrushen zelf gemaakt heeft vlak na de bel.
    En al dat gezeik over de hoek/coach na ronde 1 is ook overtrokken. Wat had hij moeten doen, haar de grond in moeten boren(bedoel, haar zelfvertrouwen was al zo goed als weg)? Discipline is wat er miste, en dat heeft hij diverse keren geroepen tijdens ronde 1. Maar Ronda bleef maar bullrushen.

  18. #93
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Ach Ronda deed idd haar standaard ding, alleen Holm bewoog te goed. De vrouwen die voor Holm tegen haar vochten gingen er pas als debielen in tegen Ronda. Ronda at wel veel linker directe stoten. En dat waren flinke klappen. Geen head movement, geen dekking. Op zich is Holm stalken geen slecht gameplan, alleen zij voerde het slecht uit. Kijk hoe Rumble dat doen bv (ok veel beter qua striking). Ben het eens met het gebrek aan worstelen. Dat moet Ronda echt wel kunnen, doublelegs had je vroeger ook in judo.

    Maar wel een heerlijk result

  19. #94
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Holm heeft haar nummer ,de rematch zal niet veel anders zijn.

  20. #95
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Zo ziet een slechte verliezer eruit. Na een winst overal opduiken en grote praat, na een verlies je gezicht afdekken en geen woord zeggen.

  21. #96
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ik begin spijt te krijgen wegens mijn haat voor Rousey. Iig blij dat mijn belachelijke wens voor het gevecht niet is uitgekomen.

  22. #97
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Ja super teleurstellend. Ik blijf hopen voor die jongen maar ik geef het nu op. Hij heeft echt veel potentie maar het ziet er zo suf en vermoeiend uit. Daarbij kwam ook nog dat zijn tegenstander geef fuck deed. Ik heb het gevoel alsof hij nu zijn hoogtepunt al heeft gehad in het MMA, en dat op die leeftijd. Zonde!
    IK had verwacht dat er nu wel naar buiten was gekomen dat er iets mis was met Struve die avond. Nu is dat blijkbaar niet het geval.... Niet normaal hoe slecht het was. Hij deelde letterlijk niks uit.

  23. #98
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Zo ziet een slechte verliezer eruit. Na een winst overal opduiken en grote praat, na een verlies je gezicht afdekken en geen woord zeggen.
    Menig psycholoog zal wel een oordeel hebben. Nederige Ronda gaat volgend jaar weer knallen hoop ik.
    It's okay to be white

  24. #99
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    IK had verwacht dat er nu wel naar buiten was gekomen dat er iets mis was met Struve die avond. Nu is dat blijkbaar niet het geval.... Niet normaal hoe slecht het was. Hij deelde letterlijk niks uit.
    Denk dat we het niet moeten onderschatten welke impact die hartklachten hebben gehad. Hij heeft vervolgens ook paniekaanvallen gehad. Dat is voor een gewoon mens al ondragelijk, laat staan voor een topsporter. Het zit gewoon als een spin in zijn kop, kan niet anders.

  25. #100
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Toch knap dat iedereen aan zag komen dat Rousey ging verliezen terwijl we daar voor de game heeeel weinig mensen over horen.. Struve.. Nondeju dat is al de zoveelste partij waar we tijdens het kijken het al afzetten. goeiendag zeg. het ziet er veelbelovend uit, maar het was weer helemaal niks..
    Like Yvel says: Train with the will to die!!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •