MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 52
  1. #26
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Ik wil de kaarten graag winnen omdat de vrouw van Bromios kickboksen leuk vind, dus dat is veel ....
    Dan ben jij zn vrouw zeker
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #27
    Join Date
    Nov 2015
    Posts
    2
    vCash
    125000

    Default

    Ik zou heel graag naar Glory willen, en waarom?

    Ik zou graag mijn trainer mee willen nemen naar glory omdat hij de laatste periode veel tegenslagen heeft gehad. Van lokaties gewisseld ivm branden.

    Zodat ik hem hiermee blij kan maken, en dat we beiden een relaxte dag tegemoet gaan.

  3. #28
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    69
    vCash
    126000

    Default golory 26

    Quote Originally Posted by RemcoM View Post
    Mixfight mag namens Glory 4 kaarten weggeven. Deze 4 kaarten zullen we per 2 weggeven zodat als je wint je een vriend of vriendin mee kan nemen. We zullen vrijdag de 27ste om 20:00 uur de winnaars bekendmaken in dit topic. Als je niet wint heb je dus nog genoeg tijd om zelf kaarten te kopen.


    Wat je moet doen!
    Wil jij kans maken op kaarten, motiveer dan waarom jij bij Glory 26 moet zijn en de kaarten zou moeten winnen. Plaats je motivatie onder het artikel op onze website, of in dit Forum topic. Dat is alles.

    http://mixfight.com/uploads/images/G26-win-kaarten.jpg

    Kaarten
    Wil je niet wachten en meteen kaarten hebben dan kan dat via ticketmaster, klik hier!

  4. #29
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou het fantastisch vinden om deze kaarten te winnen, omdat ik ten eerste een grote fan van mixfight.nl ben. Al reageer ik al jaren niet meer.Kickboksen is mijn passie.
    Ten tweede zou ik graag willen winnen, omdat ik simpelweg geen geld heb om ze zelf te kopen.
    Simpel, maar de waarheid.

  5. #30
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    346
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou de kaarten graag willen winnen omdat ik eerder kaartjes had gewonnen via mixfight voor een ander gala maar ik door ziekte niet kon gaan. Zou graag een nieuwe kans willen krijgen want kon de vorige keer niet genieten. Heb trouwens op tijd gemeld dat ik ziek was zodat iemand anders kon worden blij gemaakt (: Groeten Mesut

  6. #31
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    1.844
    vCash
    72775

    Default

    Holzken vs Groenhart nuff said
    ALL HAIL MARTYR FAKKA!!!!

  7. #32
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou dol én dolgraag deze tickets in de wacht willen slepen omdat ik de enige ben in mijn omgeving die ook maar iets om vechtsport geeft. Dit heeft er toe geleid dat het een soort van '' guilty pleasure '' is geworden. Desalniettemin zet ik vaak 's nachts alleen de wekker tot leedvermaak van derden. Maar jullie kunnen al raden dat het mij nooit en te nimmer lukt om iemand mee te slepen naar een evenement. Ik ben er heilig van overtuigt dat het met deze kaarten wel gaat lukken!

    OSU!

  8. #33
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    Wie zou hier nou niet bij willen zijn? Ik in ieder geval wel! sinterklaass??

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    VIANEN
    Posts
    1.810
    vCash
    37639

    Default

    Ik zou graag mijn zusje mee willen nemen.
    Ze is fan van grote brede kerels zoals Verhoeven en krijgt een natte po#s van Holzken zoals ze dat vaak zelf zegt.
    Mooi broer zus avondje.
    Want ik zie Holken weer graag om thaiboks redenen live knokken. En heb al sinds de Sand Armrani niet meer live zien knokken en die man is al helemaal een baas.

  10. #35
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    270
    vCash
    126000

    Default

    In de jaren 90 de gloriedagen van de K1 nachten opgebleven om de Nederlandse Kickboksers te zien schijnen op het hoogste podium in Japan tot het bijwonen van het grootste kickboksgala in de Amsterdam Arena van weleer, wat lijkt het mij geweldig om dit te mogen herbeleven, te zien en te ervaren dat Nederland nog steeds het mekka van het kickboksen is!!!

  11. #36
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Ik zou de kaarten niet willen hebben want ik heb zelf al kaarten gekocht

    Echte fans gaan ook gewoon als het niet gratis is

  12. #37
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    147
    vCash
    120500

    Default

    Ik zou graag kaarten willen winnen zodat ik ook weer is buiten kom achter me pc vandaan.
    En ik zou me moeder willen menen die is ook een vechtsport liefhebber! zou ze geweldig vinden.


  13. #38

    Default

    Ik zou graag kaartjes willen winnen, omdat ik mijn vriendin een andere kant van kickboxgala's wil laten zien en ook een van mijn favoriete vechters die een hele mooie partij gaat neerzetten die avond.

  14. #39

    Default

    Omdat ik mijn vader zo nog voor een laatste keer naar een mooi gala kan meenemen voordat ik naar Azië vertrek om zelf te gaan trainen en reizen! En omdat ik hier mijn mede-brabo Holzken nog even kan supporten!

  15. #40
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    506
    vCash
    119891

    Default

    Ik wil graag kaarten om te kijken of Glory beter is dan UFC
    Professionele video van uw Event of Bedrijf? Nu ook gebruik van Drones! ELEVATEDHEROES.com

  16. #41
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    56
    vCash
    124857

    Default

    Vanavond 20:00 gaan we het meemaken, hopelijk de gelukkige!

  17. #42
    Join Date
    Nov 2015
    Posts
    1
    vCash
    125000

    Default

    Ik, omdat gold en silver tickets helaas uitverkocht zijn!

  18. #43
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Kan niet wachten!!

  19. #44
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    95
    vCash
    125890

    Default

    We zijn druk in overleg met de moderators om de winnaars te bepalen. Zodra we eruit zullen we via het forum en met een artikel op de site de winnaars bekend maken.

  20. #45
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    56
    vCash
    124857

    Default

    Vanaf acht uur al aan het refreshen.

  21. #46
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Jammer dat iedereen die kaarten voor zichzelf vraagt...

  22. #47
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Niet helemaal. Peete vraagt het kaartje voor zn zus, want dan wordt ze lekker nat. Vindt ie fijn, als broer zijnde. Heerlijk broer zus avondje.

  23. #48
    Join Date
    Nov 2015
    Posts
    1
    vCash
    125000

    Default

    het maakt ook niet uit wie ze vraagt, als de gene die gaat er maar van kan genieten! =)

  24. #49
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    506
    vCash
    119891

    Default

    Quote Originally Posted by Arianatje View Post
    het maakt ook niet uit wie ze vraagt, als de gene die gaat er maar van kan genieten! =)
    Ik wil graag kaarten winnen zodat ik Arianatje mee kan nemen op date
    Professionele video van uw Event of Bedrijf? Nu ook gebruik van Drones! ELEVATEDHEROES.com

  25. #50
    Join Date
    Nov 2015
    Posts
    8
    vCash
    125000

    Default

    Nog geen plannen aankomend weekend en dan zo spontaan hier te horen krijgen dat je heen mag zou echt supervet chil zijn en is dan ook alleen mogelijk bij Mixfight.nl;de vetste vechtsportsite there is!!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •