MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 25 of 25
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default Vechtershart scoort bijna half miljoen kijkers

    De nieuwe serie vechtershart was zondag voor het eerst te zien op NPO 3 en de serie volgt Nick Roest, gespeeld door Waldemar Torenstra, een voormalig K-1 kampioen die vrijkomt na een gevangenisstraf van 4 jaar. Volgens de cijfer van Stichting Kijkonderzoek was de serie goed voor 493.000 kijkers.

    Veel echte vechters hebben meegedaan aan de productie van de serie waaronder Glory zwaargewicht kampioen Rico Verhoeven. Het is niet bekend of men had gehoopt op zulke cijfers dus het is nog afwachten of men kan spreken van een succes. Wel zijn de mensen die de serie hebben gezien enthousiast op sociale media. Hans Beerekamp, tv-recensent van NRC en Najib Amhali spreken lovende woorden over de serie en het is hopen dat meer mensen de serie gaan volgen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Ik vond het ook een toffe eerste aflevering. Zeker voor een Nederlandstalige serie waar ik normaal gesproken niet bepaald fan van ben.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  3. #3
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    VOnd Glen als Scheids, Germaine als vechter, Rodney als portier, Jeroen Post als ringspeaker echt goed gecast. Zou bijna denken dat ze dat in het echt ook wel eens gedaan hebben. :-)

    Maar serieus, ben nooit echt fan van Nederlandse programma's (Nemen zichzelf altijd veel te serieus) maar vind deze eerste aflevering veelbelovend en ben zeker van plan te blijven kijken..

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Vind ik leuk
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond het niet slecht maar ook niet goed.

  6. #6
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Vond de poster die overal hing in ieder geval niet zoveel. Zo een even de aflevering bekijken.

  7. #7
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Leuke aflevering, veel "bekenden", keek lekker weg en in mijn ogen een goede verhaallijn. Voor mij waarschijnlijk vaste prik op de zondagavond.

  8. #8
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    15
    vCash
    126000

    Default

    Zeker een leuke aflevering, zin in de volgende.

  9. #9
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Dikke serie,blijf het zeker volgen.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Vanavond aflevering 2

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  12. #12
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Leuk dat al die vechters ff lekker meewerken aan een serie die alle vooroordelen die er over de sport bestaan nog ff de revue laat passeren. Geweld buiten de ring, drugshandel en criminaliteit tot aan liquidaties.
    Dan een hoofdrolspeler die echt helemaal ongeloofwaardig is vanwege zijn onkunde, een vrouw die '''naar Thailand aan het bellen is'' en dan chinees praat en weet ik wat nog meer.

  13. #13
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Leuk dat al die vechters ff lekker meewerken aan een serie die alle vooroordelen die er over de sport bestaan nog ff de revue laat passeren. Geweld buiten de ring, drugshandel en criminaliteit tot aan liquidaties.
    Dan een hoofdrolspeler die echt helemaal ongeloofwaardig is vanwege zijn onkunde, een vrouw die '''naar Thailand aan het bellen is'' en dan chinees praat en weet ik wat nog meer.
    Waldemar Torenstra speelt er in mee daarom kijk ik niet
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  14. #14
    Join Date
    Nov 2014
    Posts
    103
    vCash
    145000

    Default

    Gister aflevering 2 gezien, vind het een goede serie hoor!
    Voor mij is een serie vooral goed als ik niet kan wachten op de volgende aflevering en dat had ik dus gister

  15. #15
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Leuk dat al die vechters ff lekker meewerken aan een serie die alle vooroordelen die er over de sport bestaan nog ff de revue laat passeren. Geweld buiten de ring, drugshandel en criminaliteit tot aan liquidaties.
    Dan een hoofdrolspeler die echt helemaal ongeloofwaardig is vanwege zijn onkunde, een vrouw die '''naar Thailand aan het bellen is'' en dan chinees praat en weet ik wat nog meer.
    Vooroordelen? Das toch gewoon de realiteit.

  16. #16
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    jammer genoeg wel

  17. #17
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Is er een mogelijkheid om deze serie vanuit België te bekijken?

  18. #18
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by makavelli View Post
    Vooroordelen? Das toch gewoon de realiteit.
    Helaas wel ja, maar als we met zijn allen druk doende zijn de sport geaccepteerd te krijgen is het niet echt lekker voor de beeldvorming om hieraan mee te werken natuurlijk.

    En dan bij het eerstvolgende incident weer lekker de media de schuld geven, dat die ''alleen uit zijn op sensatie'' etc...dat dan weer wel.

  19. #19
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blade View Post
    Waldemar Torenstra speelt er in mee daarom kijk ik niet
    Hij kan echt helemaal niets en is compleet ongeloofwaardig als ex kampioen. Zoals hij op dat trapkussen trapte..droevig gewoon.
    En die "Thom Harinck'' met zijn Vlaams accent...

  20. #20
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Hij kan echt helemaal niets en is compleet ongeloofwaardig als ex kampioen. Zoals hij op dat trapkussen trapte..droevig gewoon.
    En die "Thom Harinck'' met zijn Vlaams accent...
    Ik vond de manier van verdedigen zoals Rocky dat in zijn films deed ook niet realistisch... toch was het een gave film.

  21. #21
    Join Date
    Nov 2015
    Posts
    4
    vCash
    125000

    Default

    Toffe serie, en leuk al die 'ouwe' bekenden. En dat er niet realistisch gevochten wordt... ach ja.... 99% van wat er op tv komt is niet realistisch, het gaat om het verhaal en het inlevingsvermogen, ik vind het leuk!

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Tweede seizoen voor BNN-serie Vechtershart

    Goed nieuws voor de fans van Waldemar Torenstra én de BNN-serie Vechtershart. De omroep heeft zoveel vertrouwen in de serie, dat er na slechts vier afleveringen al een tweede seizoen is besteld. Dat heeft de omroep bevestigd. De kijkcijfers en de kritieken zijn dik en orde en dat is BNN niet ontgaan.

    Er keken gemiddeld 425 duizend mensen naar de eerste vier afleveringen van de serie. Hoewel dit geen monsterscore is, zijn zowel de NPO en de omroep tevreden over deze resultaten en steekt voor kwaliteitdrama graag een riem onder het hart. Waldemar, die de rol van Nick Roest vertolkt, is dolblij: ''‘Geweldig nieuws dat we een tweede seizoen mogen maken. En dat al na vier afleveringen op de buis! Ik kijk er naar uit om met ons team te gaan nadenken over nieuwe verhaallijnen en spannende plots.''

    Aankomende zondag is de vijfde aflevering te zien op NPO 3. De eerste reeks bestaat uit acht afleveringen. Uit hoeveel afleveringen de nieuwe reeks zal bestaan, is nog niet bekend. Wel is het zo goed als zeker dat de serie in het najaar van 2016 aan het tweede seizoen begint.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  23. #23
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Vind het een leuke serie. Niet enorm spectaculair of extreem spannend, maar wel vermakelijk en veel bekenden. Leuke serie voor op de zondagavond!

  24. #24
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    erg leuk om te kijken!

  25. #25
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by BIG Lebowski View Post
    erg leuk om te kijken!
    zeker!


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •