MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 31 of 31
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.405
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Aflevering 2 gezien, heb me kapot zitten ergeren aan de voice over. Het leek wel een wedstrijd hoe vaak ze kon zeggen; mma, oftewel, kooivechten. En gek genoeg zijn er ook meisjes die dit doen.

    Wat een onkunde en dat tijdens prime time op de best bekeken zender van nederland...
    Dat had ik....zo jammer was dat
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Als dat waar is, dan is het knap van die meid van 14 maar of het verstandig is om dit te doen is het tweede. Ook al kan de dame in kwestie nog zo goed zijn het lijkt mij niet verstandig dat een 26e jarige die volledig is uitgegroeid en in de top van haar kracht gaat vechten tegen een kind van 14. Vreemd dat een 26e jarige überhaupt zo een wedstrijd aanneemt, moet er niet aan denken dat ik een gozer KO sla terwijl ik zelf een volwassen ben...

    Voor alle duidelijkheid:

    Door het team van Georgina en de promoter van het gala werd aangegeven dat zij 17 jaar was en meer dan 80 partijen had gedraaid. Omdat Georgina weinig dames kon vinden wilde ze een B gevecht draaien.

    Het team van Priscilla had daarmee ingestemd omdat Priscilla zelf ook weinig partijen draait vanwege het gebrek aan tegenstanders. Dit was dan ook pas haar 16de partij. Het is betreurenswaardig om er nu via het internet achter te komen dat de leeftijd van Georgina, die was doorgeven, niet klopte. Was de leeftijd wel correct doorgegeven dan had Priscilla de partij zeker niet aangenomen.

    Het is begrijpelijk dat je als vader je dochter graag wilt laten vechten vooral wanneer je bij de bond werkzaam bent. Maar geef in de toekomst aub eerlijk aan wat de correcte feiten zijn zodat de tegenpartij een goede keuze kan maken. Daarbij geeft dit geen goed beeld over de kickbokswereld wanneer er met dit soort zaken wordt gespeeld.


    Verder is de uitslag van de partij naar mijn mening en van andere toeschouwers, ook niet eerlijk verlopen en was de uitslag waarschijnlijk allang bekend.. aangezien de bond waar de vader van georgina werkzaam is, de partij jureerde.

  3. #28
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    (aangezien de bond waar de vader van georgina werkzaam is, de partij jureerde.)

    ik hoor daar meer klachten over niet specifiek over deze bond btw maar dat een keer bij houden zou niet verkeerd zijn
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  4. #29
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

  5. #30
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Barcelona
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jolandaspek View Post
    Voor alle duidelijkheid:

    Door het team van Georgina en de promoter van het gala werd aangegeven dat zij 17 jaar was en meer dan 80 partijen had gedraaid. Omdat Georgina weinig dames kon vinden wilde ze een B gevecht draaien.

    Verder is de uitslag van de partij naar mijn mening en van andere toeschouwers, ook niet eerlijk verlopen en was de uitslag waarschijnlijk allang bekend.. aangezien de bond waar de vader van georgina werkzaam is, de partij jureerde.
    Ik heb de partij thuis liggen op dvd. Georgina heeft wel degelijk deze partij gedomineerd. Priscilla goed gevochten, maar Georgina trapte beter, stootte beter, en zeer zeker in de clinch scoorde ze veel beter.
    Alle respect, maar over deze uitslag is echt geen twijfel mogelijk.
    Over het doorgeven van een correcte leeftijd kan ik niet oordelen. Maar deze partij was echt wel in voordeel van Georgina.

    Op dit gala heb ik zelf ook gevochten, tegen een goede Mexicaan. Die sterker en zwaarder was dan ik. Mijn vriendin zei dat ik hem 'makkelijk' had kunnen hebben en dat ik beter was.
    Als je betrokken bent bij een partij, kijk je er anders tegen aan.
    Deze partij heb ik in de 2e ronde op een gebroken rib verloren overigens.

  6. #31
    Join Date
    Nov 2015
    Posts
    4
    vCash
    125000

    Default

    Whaha deel II net gezien, de laatste 10 minuten zijn wel erg grappig voor 'kenners' hoor, helemaal profi met Niels, Rafles en Martijn. Maar dat gevecht gaat natuurlijk helemaal nergens over, beetje een broekie in elkaar trappen...zou t niet kunnen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •