MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 76 to 100 of 141
  1. #76
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Laat daanII het niet horen.
    Ik hoor het, maar ben het met jou en payap niet eens. Het is geen Muay thai.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Maart guur geeft een volle schuur.

  2. #77
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Geslaagde Glory Show dit. Uitverkochte mooie zaal,sfeer,toppartijen, op naar de volgende.

  3. #78
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Waardeloos zeg die Lucia Rijker... met Armani in plaats van Amrani en hij bid zes keer per dag, volgens mij was echt vijf keer per dag. Hetzelfde met de boks wedstrijd tussen Klitckho vs Fury zat er ook een pannenkoek (Arnold Vanderlyde) slecht commentaar te geven. Top voor Rico eindelijk een knock out uit zijn handen. Murthel Groenhart was in mijn ogen de terechte winnaar, had meer punten gescoord. Er moet sowieso een rematch komen tussen Groenhart en Holzken.
    Last edited by Eindbaas; 05-12-2015 at 00:44.

  4. #79
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    Ik hoor het, maar ben het met jou en payap niet eens. Het is geen Muay thai.
    Jij bent een badr/mike's gym fanboy.

    Die zijn meestal niet bijster objectief. Waarvan akte.

  5. #80
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guytje View Post
    Geslaagde Glory Show dit. Uitverkochte mooie zaal,sfeer,toppartijen, op naar de volgende.
    Inderdaad!

  6. #81
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Jij bent een badr/mike's gym fanboy.

    Die zijn meestal niet bijster objectief. Waarvan akte.
    Ik kan best wel objectief zijn, dat heeft niks met mijn Mike's gym contacten te maken.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  7. #82
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    Ik kan best wel objectief zijn, dat heeft niks met mijn Mike's gym contacten te maken.

  8. #83
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Rico goed gevochten de K.O power begint echt te komen.
    Murry Vs Nieky tja Murry had na mijn mening wel gewonnen.
    En die lucia rijker moet echt nooit meer verslag geven hoor pffff wat slecht zeg.

  9. #84
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    Tot het toernooi begon heb ik me echt zitten vervelen. Zimmerman vs Vanneste....ouch!
    Mosab, wat een overtuiging! Yurk ging lekker tegen Oblonsky, maar (nog) geen kans tegen Mosab.

    Rico zag er ook goed en overtuigend uit. Adegbuyi is echt geen pannekoek! oa val Londt, Gerges en Wilnis gewonnen. Mooi om te zien hoe het publiek op Rico reageerde, nog niet eerder gezien bij hem. Een echte kampioen.

    Holzken tegen Murthel had ik 46-47 voor Holzken, met een overtuigende en beslissende laatste ronde. Murthel was actiever, maar de impact, schade en cleaner shots kwamen van Holzken. Nipte, maar imo terechte overwinning.

    Heb echt genoten van de laatste 5 partijen en ben blij dat Saki volgend jaar weer terug is!!

  10. #85
    Join Date
    May 2014
    Posts
    22
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Triangleman View Post
    Tot het toernooi begon heb ik me echt zitten vervelen. Zimmerman vs Vanneste....ouch!
    Mosab, wat een overtuiging! Yurk ging lekker tegen Oblonsky, maar (nog) geen kans tegen Mosab.

    Rico zag er ook goed en overtuigend uit. Adegbuyi is echt geen pannekoek! oa val Londt, Gerges en Wilnis gewonnen. Mooi om te zien hoe het publiek op Rico reageerde, nog niet eerder gezien bij hem. Een echte kampioen.

    Holzken tegen Murthel had ik 46-47 voor Holzken, met een overtuigende en beslissende laatste ronde. Murthel was actiever, maar de impact, schade en cleaner shots kwamen van Holzken. Nipte, maar imo terechte overwinning.

    Heb echt genoten van de laatste 5 partijen en ben blij dat Saki volgend jaar weer terug is!!
    X 2 ben het hier helemaal mee eens!

  11. #86
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    13
    vCash
    125992

    Default

    Laat ik hiermee beginnen: EINDELIJK WEER EEN TOP VECHTSPORTEVENEMENT IN AMSTERDAM!

    Mosab trots van Amsterdam.

    Rico is een op en top professional. Het is hem gegund!

    Holzken is gewoon een fan favourite, daar kun je niet omheen. Naar voren vechten wordt beloond, en terecht!

    Laten we hiervan genieten, en mogen er nog vele mooie top evenementen volgen!

  12. #87
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    103
    vCash
    126000

    Default

    precies wat BamBam zegt

  13. #88
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Op Spike werd ik wel schijtziek van al die reclames zeg pfff..

    Voor de rest sluit ik me ook aan bij bambam
    Be a Warrior, not a Worrier

  14. #89
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Veel reclames idd. Glory heeft mijn interesse wel weer gewekt met dit event, moet je voorstellen als ze Saki en Spong ook nog op de fightcard krijgen. Er lijkt weer hoop te zijn voor het kickboksen.

    Zou de schade die Holzken aanrichtte met o.a. zijn lowkicks zoveel zwaarder wegen dan de punten die Groenhart scoorde? Het was duidelijk dat de acties van Holzken meer impact hadden, maar Groenhart scoorde wel duidelijk meer ( op de 5e ronde na).

  15. #90
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Ben toch wel fan van Holzken z'n vechtstijl maar ik vond deze winst niet verdiend.. In zijn achteruit scoorde Murthel gewoon veel meer dan Holzken.
    In mijn ogen een vreemde uitslag en Murthel is hier gewoon gepikt.

    Zelfs de statistieken geven aan dat Murthel bijna 2x zoveel scoorde als Holzken: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net...0b&oe=571CE670

  16. #91
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    Ik hoor het, maar ben het met jou en payap niet eens. Het is geen Muay thai.
    Groenhart vond ik wat meer puntjes pakken maar Holzken de partij maken en meer impact en schade toebrengen

    Denk dat dit redelijk de omschrijving van de partij is. Het is dan afhankelijk van de jury hoe die jureerd. En heb zo een idee dat Glory zelf dit ook niet goed weet. Dit gezien een 49-46 voor Holzken van een jurylid en een 49-46 voor Groenhart van een jurylid.

    Overigens een mooie show en hoop dat Glory volgend jaar weer terugkomt in Amsterdam. Zou mooi zijn als dan een Saki en een Spong er ook bij zou zijn.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  17. #92
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Maar als ik t goed hoorde

    48-47 Holzken
    49-46 Groenhart
    49-46 Holzken

    Hoe kunnen twee juryleden zo verschillen ? Die zitten dan echt allebei een hele andere wedstrijd te kijken
    Dat verbaasde mij ook. Ze zitten niet helemaal op 1 lijn daar...

  18. #93
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    GLORY 26 results: Nieky Holzken retains title against Murthel Groenhart in controversial split decision

    Nieky Holzken's return to his home country didn't go as expected. He still left the sold-out arena as GLORY champion.

    The Netherlands native retained his welterweight title against countrymen Murthel Groenhart via split decision (48-47, 46-49, 49-46) in the main event of GLORY 26 on Friday in Amsterdam. The scores will come under scrutiny since statistically Groenhart outlanded Holzken. Holzken might have won three rounds, but scoring four for him, as one judge did, is questionable.

    Ik kan mij wel in deze samenvatting van mmafighting.com vinden. Vooral die 49-46 voor Holzken was uiterst dubieus.

  19. #94
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    160
    vCash
    126000

    Default




    And the winner is...

  20. #95
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind dat er bij zulke wedstrijden waarbij geen enkele vechter de wedstrijd duidelijk naar zich toe trekt en het heel dicht bij elkaar ligt qua score, beter een draw kunnen geven.




    Bij de k1 zag je een draw redelijk vaak voorbij komen, sommige partijen zijn gewoon heel moeilijk te benoemen en dit is er 1 van, in dit geval zou nieky gewoon kampioen blijven en zou de discussie van een onterechte winnaar weinig ter discussie staan, en ik denk dat murthel met een draw meer vrede zou hebben dan met een verlies gezien zijn input.


     

  21. #96
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ik zat in de zaal redelijk dicht bij de ring. Je zag Murthel veel vaker last hebben va Nieky's technieken dan vice versa. Ik had zelf 2-2 tot de laatste ronde. In de laatste schopte Nieky meermaals Murry's benen weg en toonde dominantie . Dus voor mij was hij wel winnaar. Maar snap heel goed als mensen anders kijken. Zeker gezien de fightstats. Moet ook zeggen dat ik vond dat Nieky de eerste drie rondes te weinig deed.

  22. #97
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Na de 36ste keer dat ze Ramon Dekker zeiden ging ik het nog bijna zelf geloven dat hij zo heette.

  23. #98
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Yep draw was beter geweest.

  24. #99
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Kickboksen hoort gewoon in Amsterdam en niet in Denver of wat dan ook. Zaaltje vol, veel mensen voor de buis en op sociale media zie je ook overal weer dingen opduiken. Het kickboksen is voorlopig nog springlevend.

    En ik heb ook echt genoten, zeker van Rico. Blijf het jammer vinden dat hij nooit de kans heeft gehad om Badr verrot te slaan.

  25. #100
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Een mooi evenement, waar het goed was dat Schippers er was.
    Mosab was echt indrukwekkend om te zien, twee partijen zeer dominant gewonnen.
    Naar mijn mening had Murthel de partij gewonnen met 48-47, al juichte ik voor Holzken.
    Uiteindelijk heeft het kickboxen gisteravond vooral gewonnen.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •