MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 49
  1. #1
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default Alistair Overeem: Ronda Rousey 'Definitely Got Exposed' Against Holm (VIDEO)

    Albuquerque, N.M. -- Alistair Overeem talks about Holly Holm's big win over Ronda Rousey, his upcoming fight against Junior dos Santos, a potential fight against teammate Andrei Arlovski and more.

    24px;">
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Hijs wel "skinny" geworden zonder de juice
    Max. 400 x 125

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    Uhm, ik denk dat jij bent "exposed"... you look like a lightweight

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    nou hij is flink wat kwijt ja
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    De weging zal het wel laten zien hoe het echt zit, vorige keer dachten we ook allemaal dat hij de 100 KG niet meer ging aanraden, was ook gewoon weer 110 kg als ik me niet vergis.

  6. #6
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Goed dat ie niet meer zo'n opgeblazen kop heeft. Hij ziet er verder fit uit.
    Dit is veel beter.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Hij werd zelf ook drie x exposed de laatste jaren, tegen Rothwell, Browne en Bigfoot. Doei Alistair

  8. #8
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Heeft hij ongelijk dan?

    Precies.

  9. #9
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Dat verhaal met die Ipad ook, deze loopt ook al zo lang...
    Helwani zei ooit een keer dacht ik dat Overeem een wedstrijd moest winnen en dat die dan een Ipad kreeg, hij heeft wel gewonnen maar nooit de Ipad gehad.

  10. #10
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Hij werd zelf ook drie x exposed de laatste jaren, tegen Rothwell, Browne en Bigfoot. Doei Alistair
    Dus hij weet waar die over praat.

  11. #11
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    alistair overeem heeft de laatste 2 jaar alles goed gedaan . wat hij goed kon doen . nu hij met de grote jongens van de ufc moet meekunnen draaien .
    hij focust zich enkel nog op mma .. hij is aan zijn cardio gaan werken als een beest (cardioreem) .
    hij traint full time met wereld toppers en top trainers ..
    en hij was in zijn pot tegen nelson erg soepel.
    hij is een paar keer tegen een kraker gelopen . kan gebeuren dit zijn de beste zwaargewichten ter wereld . met kapot kleine handschoenen aan ..
    overeem heeft zich aangepast .. en hopelijk gaat het allemaal goed uitpakken ..
    met een overwinning tegen jds (is mogelijk jds is ook niet meer het monster die hij was)
    staat er een nederlander te knokken voor een ufc title ..
    laten we positief blijven en hem steunen ..
    war overeem !!!

  12. #12
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    *2!! Hoge bomen vangen veel wind, maar sommigen op dit forum zeiken tegen elke boom die het maaiveld overstijgt.

  13. #13
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Wat Lukashenko en The Dude zegt. Overeem is zich aardig aan het herstellen en staat heel erg open voor verbeteringen in z'n spel. Dit is wel eens anders geweest. In z'n laatste verliespartijen was ie ook aan het domineren trouwens, hij moet gewoon bezig zijn om die kin te beschermen. Tegen Nelson deed ie dat erg scherp, constant handje omhoog, ook al kreeg ie aan het eind alsnog een flinke petser.
    JDS is wel een ander niveau dan Nelson, maar Overeem is zeker niet kansloos.

  14. #14
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Sta niet gek te kijken als Overeem straks gewoon wint van JDS. laatst genoemde heeft de laatste 4 partijen 275 klappen gehad, die gaan echt niet in de koude kleren zitten.

  15. #15
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Bij HWs heb ik ik sws het idee dat er altijd een KO van beide kanten kan komen en daardoor je nooit van te voren weet wie er wint.

  16. #16
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Haha zo mooi altijd hier op MF. Als je niet voor de favoriet bent en in dit geval zegt dat hij exposed werd in die 3 gevechten, dan krijg je bad reputation! Om je mening bad reputation krijgen, echt sprotief!

    Wat zal ik nog meer feesten als Overeem gestrekt KO op de grond ligt

  17. #17
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Haha zo mooi altijd hier op MF. Als je niet voor de favoriet bent en in dit geval zegt dat hij exposed werd in die 3 gevechten, dan krijg je bad reputation! Om je mening bad reputation krijgen, echt sprotief!

    Wat zal ik nog meer feesten als Overeem gestrekt KO op de grond ligt
    Ik denk dat het de toon is die de muziek maakt in jouw post. Waaruit duidelijk minachting en een hekel aan Overeem blijkt (en dat in 1 regel; op zich knap genoeg). Ik weet niet of hij vroeger je knikkers heeft afgepakt of dat je niet op zijn feestje mocht komen; maakt ook niet uit, maar een heleboel mensen hier hopen dat Alistair het goed doet. Blijft toch een Nederlander en je krijgt vaak spektakel.

  18. #18
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Haha zo mooi altijd hier op MF. Als je niet voor de favoriet bent en in dit geval zegt dat hij exposed werd in die 3 gevechten, dan krijg je bad reputation! Om je mening bad reputation krijgen, echt sprotief!

    Wat zal ik nog meer feesten als Overeem gestrekt KO op de grond ligt
    Ik doe mee

  19. #19
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Fuck it ik wil niet uitblijven en gooi er ook nog wat neg reps bij.
    Max. 400 x 125

  20. #20
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Wie neg reps geeft om iemands mening kan net zo goed een enkeltje Syrië boeken

  21. #21
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Haha

    Wat zal ik nog meer feesten als Overeem gestrekt KO op de grond ligt
    Het tekent jou-vechter, trainer en representant van jouw sportschool dat je dit zo stelt.

  22. #22
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Ik word zo moe van sommige die denken dat iedereen op de forum voor Alistair moeten zijn omdat hij voor NL uitkomt. DIT IS EEN FORUM!!!! Hier heb je voor en tegenstanders. Wat de reden ook mag zijn. Ja ook als het om "the Reem" gaat. So get over it. Ga niet elke keer lopen zeiken dat we voor hem moeten zijn omdat hij NL vertegenwoordicht. JDS by K.O

  23. #23
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Precies. Je wordt hier massaal aangevallen als je niet voor de favoriet bent en al helemaal niet als het om een Nederlander gaat. Maak je niet zo druk. JDS op KO

  24. #24
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Precies. Je wordt hier massaal aangevallen als je niet voor de favoriet bent en al helemaal niet als het om een Nederlander gaat. Maak je niet zo druk. JDS op KO
    Het zielige is dat jij een feestje viert als iemand verliest of 'kapot' wordt gemaakt. Niet blij zijn omdat je voor iemand bent maar blij zijn omdat je de andere haat

  25. #25
    Join Date
    Nov 2014
    Posts
    103
    vCash
    145000

    Default

    Quote Originally Posted by makavelli View Post
    Het zielige is dat jij een feestje viert als iemand verliest of 'kapot' wordt gemaakt. Niet blij zijn omdat je voor iemand bent maar blij zijn omdat je de andere haat
    Precies dat!

    Denk niet dat het een druk feestje zal worden

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •