MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 37 of 37
  1. #26
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Volgens de tv gids laat het open kanaal van fox het event Rousey vs Holm zien.

    http://www.foxtv.nl/schema
    huh? die heb ik al gezien.... al zie ik Rousey graag nogmaals met haar harses het canvas koppen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    http://www.epicmma.nl/2015/12/breaki...egor-live.html

    volgens deze site Aldo vs Mcgregor

  3. #28
    Join Date
    Nov 2014
    Posts
    103
    vCash
    145000

    Default

    Ik kan niet echt zeggen wie er gaat winnen, denk 50/50 maar ik hoop dat Mcgregor wint!
    Voor europa is het goed maar ook voor het mma, door hem gaan er echt veel mensen kijken wie dat normaal niet zo snel zouden doen.

  4. #29
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik hoop op McGregor, maar aldo is echt moeilijk te verslaan. 10 jaar ongeslagen, dat is niet voor niks. Als McGregor de lowkicks van Aldo weet te blokken / ontwijken dan pakt McGregor hem, vallen die lowkicks op zijn bovenbeen dan verliest hij zijn beweeglijkheid en kan hij niet meer staan aan het eind van de tweede ronde.

  5. #30
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    ja om vervolgens maar de sport als een WWE te zien, de mensen die zo pro connor zijn waren ook pro ronda en ja ze doen veel voor de sport maar na de beat up zijn ze ook weer pleite dus mij boeit het weinig of er nieuwe mensen echt mma gaan volgen of niet.

    nu zit je met van die gasten in je lunch die je even vertellen dat connor aldo zomaar even sloopt en als je dan wat dieper er op in gaat weten ze me god niet waar ze het over hebben...

    goed voor de sport vind ik niet echt, goed voor show 100%

  6. #31
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by fww View Post
    ja om vervolgens maar de sport als een WWE te zien, de mensen die zo pro connor zijn waren ook pro ronda en ja ze doen veel voor de sport maar na de beat up zijn ze ook weer pleite dus mij boeit het weinig of er nieuwe mensen echt mma gaan volgen of niet.

    nu zit je met van die gasten in je lunch die je even vertellen dat connor aldo zomaar even sloopt en als je dan wat dieper er op in gaat weten ze me god niet waar ze het over hebben...

    goed voor de sport vind ik niet echt, goed voor show 100%
    Haha, dat heb ik ook. Zie je op iemand zijn facebook: Connor gaat Aldo slopen #zinin.
    Als je ze een plaatje laat zien weet de helft niet wie van de 2 connor is

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  8. #33
    Join Date
    Aug 2015
    Posts
    4
    vCash
    126000

    Default

    dat is correct

  9. #34
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Ik ben pro Conor en zeker niet pro Ronda.

    Waarom hoop ik op Conor? Heb je even?
    Omdat ik het geweldig vindt wat hij allemaal te weeg brengt in de sport.
    Omdat ik hou van zijn prachtige vechtstyle.
    Omdat hij tot nu toe al zijn "praatjes" waarmaakt.

    Ik geloof dat het een goede kerel is, maar dat boeit me eigenlijk niet eens. Ik ken hem niet persoonlijk en dat hoeft ook niet. Waar het mij om gaat is dat hij mij entertaint. Jones is ook geen ideale schoonzoon, maar wel één van mijn favo vechters, datzelfde GOLD voor Badr.

    Als ik mijn vrienden uit mag zoeken, let ik op persoonlijkheid. Een vechter hoeft niet per se een goede persoonlijkheid te hebben; ik bouw geen band op met Mcgregor. Ik wil hem gewoon zien knallen zaterdag!

  10. #35
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Wat Overhand Right zei. Hekel aan Ronda maar ik vind McGregor een held. Hij zit gewoon enorm te trollen en lach me ziek om hem.
    Max. 400 x 125

  11. #36
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ik heb ook een hekel aan Ronda en ben pro Conor.

    Snap niet dat er mensen zijn dat mensen af lopen geven op de manier hoe Conor zich promoot.
    Hij wil in zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk geld verdienen, geef hem eens ongelijk.
    Hoeveel gasten zijn er wel niet in de ufc geweest, die altijd netjes en respect vol praatte en na hun retirement bijna geen piek meer hebben.

  12. #37
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    het gaat niet om netjes praten het gaat om jezelf zijn als iemand een show opvoer of dat hij gewoon zo is neem een Nick Diaz die is gewoon hoe die is, maar zoals gisteren bij conference weer een soort van meneer zen uit te hangen ja ik ben daar niet zo van.. maar goed neemt niks weg van ze kunnen alleen vind ik inderdaad dat een kampioen humble respect moet hebben en een voorbeeld moet zijn.
    een bad guy is wat anders dan een clown...

    maar ik ben een groot aldo fan al denk ik wel dat dit ze moeilijkste partij word ever gezien connor wel echt een beest is.

    Trouwens vraagje iemand die zich ook ergert aan Ido Portal?? man man wat hangt die gast om connor heen ... zweverig gedoe

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •