MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 16 of 16

Thread: Jason J.

  1. #1
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default Jason J.

    Om eist 14 jaar cel voor dood prostituee
    AMSTERDAM -

    De 34-jarige Jason J. moet als het aan het Openbaar Ministerie (OM) ligt veertien jaar de cel in voor de gewelddadige dood van een 22-jarige Bulgaarse prostituee. Hij heeft haar volgens de officier van justitie gewurgd en vervolgens brand gesticht in de woning in Amsterdam-West om het misdrijf te verhullen.

    De brandweer trof het deels verkoolde lichaam van de vrouw aan op 25 september 2013 in het huis in de Charlotte de Bourbonstraat, na een melding van een brand. De twee kenden elkaar uit de prostitutie en hadden al enige tijd een relatie, maar de vrouw deed eerder die maand melding bij de politie van mishandeling, verkrachting en diefstal van 5000 euro door J.

    De verdachte, een bekend vechtsporter, ontkent dat hij iets te maken heeft met de zaak of dat de relatie gewelddadig was. Wel zegt hij dat hij in de nacht voor haar dood nog bij haar is geweest, dat ze een joint hadden gerookt, seks hadden, zich toen niet zo lekker voelde en even op de bank ging liggen. Vervolgens zegt hij dat hij de woning heeft verlaten met haar telefoon, zodat ze geen contact meer kon hebben met zijn andere vriendin. Het toestel heeft hij even later weggegooid omdat hij er naar eigen zeggen niks mee kon.

    J. hield er meerdere vriendinnen op na en dat beviel de Bulgaarse niet. De vrouw vertelde bij de politie dat zij de relatie wilde verbreken toen ze hoorde dat hij er iemand anders op nahield, maar dat de verdachte dat niet accepteerde. ,,Hij is zo groot en sterk en drukte me tegen het bed, ik heb er nog steeds letsel van.'' J. zei hierop dat hij uit het dossier heeft opgemaakt dat zijn vriendin ,,heel goed mensen kon manipuleren''.

    Volgens het OM is er geen ander scenario mogelijk dan dat J. de dader is. ,,Deze grote, sterke freefighter heeft de jonge vrouw van slechts 48 kilo en 1,59 meter op gewelddadige wijze van het leven beroofd.'' Ze houdt hem verantwoordelijk voor doodslag, brandstichting, diefstal en mishandeling.

    Observatie in het Pieter Baan Centrum (PBC) heeft niet tot een diagnose geleid, omdat J. niet wilde meewerken. Wel zijn er aanwijzingen voor een persoonlijkheidsstoornis, zo oordeelden deskundigen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  2. #2
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    Het gaat hier toch om Jason Jones?
    http://www.sherdog.com/fighter/Jason-Jones-15066
    vroeg me al af wat er met hem loos was...

  3. #3
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Daar is Badr nog een vriendelijke knul vergeleken mee.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Psychopaat. Ik hoop dat hij de volle mep krijgt.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Was toch een pupil van Martijn?

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by willy123 View Post
    Het gaat hier toch om Jason Jones?
    http://www.sherdog.com/fighter/Jason-Jones-15066
    vroeg me al af wat er met hem loos was...
    Gewonnen op RNC. En gelijk de hoofdprijs gekregen. Lange vakantie op kosten van de staat.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Was toch een pupil van Martijn?
    ja, dat dacht ik ook ja.
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik dacht dat hij in Amersfoort trainde waar Alistair toen ook zat. En dat Martijn daar ook les gaf. Weet ff niet meer hoe het heet en of het nog bestaat.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik dacht dat hij in Amersfoort trainde waar Alistair toen ook zat. En dat Martijn daar ook les gaf. Weet ff niet meer hoe het heet en of het nog bestaat.
    Fight & Power http://www.fightpoweracademy.nl/

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  10. #10
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Nooit meer vrijlaten zo'n schoft

  11. #11
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ja ik heb hem wel eens gezien bij fpa.
    Die tijd was martijn er vaak, en saki ook volgens mij.
    Miezerig mannetje, nooit meer vrij laten.

  12. #12
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Mokum
    Posts
    319
    vCash
    126000

    Default

    De 34-jarige Jason J. moet twaalf jaar de cel in voor de gewelddadige dood van de 22-jarige Bulgaarse prostituee Krasimira.
    De rechtbank vindt het bewezen dat hij de vrouw heeft gewurgd en dat hij vervolgens brand heeft gesticht in haar woning in de Charlotte de Bourbonstraat in West, met het vermoedelijke doel om zijn sporen te wissen.
    Lees ook: OM eist 14 jaar voor wurgen 22-jarige prostituee
    Lees ook: Prostituees starten inzamelingsactie voor vermoorde collega
    Ook is hij veroordeeld voor diefstal van haar telefoon en een bedrag van 5000 euro. Het Openbaar Ministerie (OM) eiste onlangs veertien jaar cel.
    De brandweer vond het deels verkoolde lichaam van de vrouw op 25 september 2013 in het huis, na een melding van een brand. J. en het slachtoffer kenden elkaar uit de prostitutie en hadden al enige tijd een relatie, maar de vrouw deed eerder die maand melding bij de politie van mishandeling, verkrachting en diefstal.
    Lees ook: Politie vond verdachte moord prostituee door tip snorder
    J., een bekend vechtsporter, en de Bulgaarse kenden elkaar uit de prostitutie en hadden al enige tijd een relatie, maar de vrouw deed eerder die maand melding bij de politie van mishandeling, verkrachting en diefstal. Ze vertelde toen onder meer dat ze de relatie wilde verbreken, omdat ze erachter was gekomen dat hij er meerdere vriendinnen op na hield. J. wilde dit volgens haar niet accepteren.
    De verdachte ontkent dat hij iets te maken heeft met de zaak of dat de relatie gewelddadig was. Wel zegt hij dat hij in de nacht voor haar dood nog bij haar is geweest.
    -Tits are like golf, you play the course you're on-

  13. #13
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Wat een lachertje, die is binnen 4 jaar al op verlof en over 6 jaar al vrij als die zich gedraagt.
    Jammer dat die goed kan vechten want zo eentje mag van mij elke week ff goed aangepakt worden.

  14. #14
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Over moordenaars gesproken, hoe is het met Melvin Rozenblad?? Die zal nu ook al wel weer vrij rondlopen.

  15. #15
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij leef jij in de begin jaren 90. Hij heeft 17 jaar cel gekregen vorig jaar dus hij is nog lang niet vrij.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind dit gevoelsmatig erg kort. Jason moet zich diep schamen voor wat hij gedaan heeft. Ik zag hem wel eens in de stad en in Oost. All the respect is gone. Schaamteloos.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •