MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 119
  1. #76
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Alistair nu tegen Cain en dan tegen Wedrum voor de Titel.
    Dan is die de Baas.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Ik gooi er ook maar even iemand bij: https://en.wikipedia.org/wiki/Igor_Vovchanchyn
    (Igor was slechts 1.73, en vind dat ie vaak vergeten wordt in dit soort discussies)


    Imho met 22 partijen(Jon Jones) kan je nog geen GOAT status bereiken. Ik zet zelf de grens even op 30.

  3. #78
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Twee jaar geleden was het of Anderson Silva of Fedor. Nu wordt Anderson Silva totaal niet genoemd en iemand die elke partij of welterweight saai wist te maken wel, en nog wel als GOAT. GSP is voor mij sowieso geen GOAT. Een JJ, Khabib of McGregor kunnen allemaal nog GOAT worden, maar GSP vanwege zijn dominantie op de vloer? En dan de hele partij on top en dan de GOAT? No way

  4. #79
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Twee jaar geleden was het of Anderson Silva of Fedor. Nu wordt Anderson Silva totaal niet genoemd en iemand die elke partij of welterweight saai wist te maken wel, en nog wel als GOAT. GSP is voor mij sowieso geen GOAT. Een JJ, Khabib of McGregor kunnen allemaal nog GOAT worden, maar GSP vanwege zijn dominantie op de vloer? En dan de hele partij on top en dan de GOAT? No way
    haha jij volgt zeker mma evenlang als dat je account hier oud is.

  5. #80
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Willem, in plaats van dat je inhoudelijk reageert moet je weer haantjesgedrag vertonen. Ik ben sowieso langer lid dan jij, plus ik ben hiervoor twee x gebanned. Als je vanuit zo n kort stukje tekst zo n conclusie durft te trekken, dan ben je vooral ontwetend of onontwikkeld. Kom maar terug als je wat te zeggen hebt waarop ik inhoudelijk kan reageren ipv met zulke losse flodders te komen

  6. #81
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Zit net die ko van overeem nog eens te bekijken, let niet op de motoriek maar die ko heeft wat mike tysonachtig.
    Hij ontwijkt de jab mooi stapt tegelijkertijd met zijn rechterbeen mee terwijl hij die hoek maakte, iets wat tyson soms deed maar dan met zijn rechterhoek en rechterbeen.

    https://www.youtube.com/watch?v=qHA8D7h_K_k

  7. #82
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Willem, in plaats van dat je inhoudelijk reageert moet je weer haantjesgedrag vertonen. Ik ben sowieso langer lid dan jij, plus ik ben hiervoor twee x gebanned. Als je vanuit zo n kort stukje tekst zo n conclusie durft te trekken, dan ben je vooral ontwetend of onontwikkeld. Kom maar terug als je wat te zeggen hebt waarop ik inhoudelijk kan reageren ipv met zulke losse flodders te komen
    * onwetend.

  8. #83
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Zit net die ko van overeem nog eens te bekijken, let niet op de motoriek maar die ko heeft wat mike tysonachtig.
    Hij ontwijkt de jab mooi stapt tegelijkertijd met zijn rechterbeen mee terwijl hij die hoek maakte, iets wat tyson soms deed maar dan met zijn rechterhoek en rechterbeen.

    https://www.youtube.com/watch?v=qHA8D7h_K_k
    dat was idd een perfect uitgevoerde techniek uit het schoolboekje en exact op het goeie plekje, het puntje van de kin

  9. #84
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Twee jaar geleden was het of Anderson Silva of Fedor. Nu wordt Anderson Silva totaal niet genoemd en iemand die elke partij of welterweight saai wist te maken wel, en nog wel als GOAT. GSP is voor mij sowieso geen GOAT. Een JJ, Khabib of McGregor kunnen allemaal nog GOAT worden, maar GSP vanwege zijn dominantie op de vloer? En dan de hele partij on top en dan de GOAT? No way
    2X Fedor zal idd altijd wel in de running blijven voor GOAT , Silva door zijn drug schandaal zal men minder zien als GOAT, GSP tja hij was goed in wat hij deed Lay end Pray, maar GOAT no way.

  10. #85
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    * onwetend.
    *onderontwikkeld


    Onze Mixfight spellings-nazi is aardig de weg kwijt.

  11. #86
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ach, misschien is onze Minotauro zelf een beetje ontwetend en onontwikkeld.
    En dan zeuren dat hier fouten worden gemaakt met het typen van namen van vechters ��

  12. #87
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    In de laatste jaren van zijn carrière was GSP weinig spektakel, daar ben ik het volledig mee eens, maar volgens mij vergeten mensen de vette partijen tegen Hughes, Serra, BJ en Fitch en ik zal er nog wel een paar vergeten.

  13. #88
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    In MMA veranderen de zaken zo snel dat je iemand zijn carrière eigenlijk pas moet beoordelen als die is afgelopen. Je zou bijvoorbeeld de reacties na gevechten tegen Bigfoot of Rothwell is moeten vergelijken met dit topic.

    Overeem heeft relatief veel verloren maar hij heeft ook tegen de allerbeste gestaan op LHW, HW en in K1. In het onderstaande lijstje staan genoeg vechters die ook in een GOAT lijstje van HW of LHW divisie terug komen. Hij heeft een beetje een vergelijkbaar record met Robbie Lawler, naar mijn mening geen GOAT omdat hij te veel verloren heeft maar wel een baas die iedereen KO kan slaan en hopelijk word Overeem net als Lawler in 2016 UFC kampioen.

    Liddell,
    Lil Nog 2x,
    Belfort 2x,
    Kharitov 2x
    Shogun 2x
    Werdum 2x
    Arona
    Cro cop
    Lesnar
    JDS
    Bigfoot
    Mir
    Travis Browne
    Rothwel
    Hunt

    en in K1

    Hari 2x
    Aerts 2x
    Saki
    Bonjasky

  14. #89
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat je als GOAT ook een tijd dominant geweest moet zijn terwijl je tegen de cream of the crop vocht.

    Overeem zal eerst de titel moeten pakken en dan 4-5 keer succesvol verdedigen en dan kunnen we voorzichtig over de heavyweight GOAT gaan spreken. Maar hij is op basis van z'n K1, Dream en Pride belts sowieso al een van de meest succesvolle heavyweights ooit die ook nog eens nu relevant is.

    Persoonlijk is Fedor nog altijd een held maar als ik probeer objectief te kijken kom ik uit op GSP, Anderson Silva en Jon Jones. Vind het moeilijk om de absolute GOAT te kiezen, wat mij betreft delen ze hem voorlopig.

    Mocht Jones de belt terugpakken van DC, vervolgens naar heavyweight gaan (wat ik heel erg hoop) en dan de titel pakken en een aantal keer succesvol verdedigen denk ik dat hij de absolute GOAT zal zijn tot nu toe. Zou het hem als persoon niet gunnen maar heb wel groot respect hoe hij als vechter het toch weer iedere keer voor elkaar krijgt. Ook als het flink tegen zat en hij diep moest graven om terug te komen.

    Ik heb het idee dat het ook moeilijker is om tegenwoordig voor langere tijd de top dog te zijn. Als ik zie wat voor moordenaars in elke divisie er rondlopen en hoe snel best jonge gasten omhoog komen en contenders zijn denk ik dat de tijd dat iemand jaren lang de belt vasthoudt wel een beetje voorbij is. Had eigenlijk gedacht dat Weidman de komende tijd wel goed in het zadel zou zitten. Viel tegen.

  15. #90
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    24
    vCash
    123000

    Default

    Niemand is Goater dan Chuck. Check de feiten.

  16. #91
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Justforu View Post
    Niemand is Goater dan Chuck. Check de feiten.
    Norris?

  17. #92
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Naar mijn mening heeft Overeem gewoon te veel belangrijke partijen verloren om als Goat genoemd te worden.

  18. #93
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Norris?
    hahahaha!.slotje.
    It's okay to be white

  19. #94
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Naar mijn mening heeft Overeem gewoon te veel belangrijke partijen verloren om als Goat genoemd te worden.
    Dat is een feit!

  20. #95
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    24
    vCash
    123000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Dat is een feit!
    Yvel in zijn prime ontweken.

    Einde go at discussies

  21. #96
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    24
    vCash
    123000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Norris?
    Er zijn vechters die zich terugtrokken toen ze de NAAM hoorden in een toernooi. Zoek het maar op

  22. #97
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Justforu View Post
    Yvel in zijn prime ontweken.

    Einde go at discussies
    Ik zou niet weten als hij Yvel heeft ontweken, maar dat is precies een vechter waar hij het naar mijn mening van gewonnen zou hebben.

  23. #98
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    24
    vCash
    123000

    Default

    Ekte liefhebber komt er nooit achter

  24. #99
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    24
    vCash
    123000

    Default

    scarebana . Rijdt in rolstoel. Degene verantwoordelijk heeft mijn respect.

  25. #100

    Default

    Overeem , leuke vechter, maar je weet niet welke overeem de volgende x de kooi instapt.
    Soms een beest en soms staat i wat te kloten. Ik zeg geen GOAT.

    - Fedor
    - A.Silva

    Verlies partij, doping of wat dan ook.
    Dit zijn naar mijn mening toch wel de namen.GOAT

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •