MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 119
  1. #51
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Ja dan vraag ik me toch af hoe de meeste mixfight vrienden het hier bekijken.

    Of een GOAT (Fedor) met almost clean winningstreak tegen freaks en pannekoeken uit de Pride era en nu vechtend tegen gasten als een Singh Jaideep of een GOAT (Overeem) met 14 losses en altijd al sinds het begin tegen toppers gestaan en sindsdien actief is.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    GOAT? Hij heeft 14 losses.
    Ja idd maar als je goed leest heb ik het over zijn prestaties en behaalde titels mocht hij de ufc belt pakken
    Is hij toch zoals Joe rogan het altijd zegt:
    " the most decoratet fighter in the ufc ever"

  3. #53
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Sugar Ray Robinson: 12 losses(niet gelijk denken dat ik hem met Overeem vergelijk). Het gaat om meer dan alleen cijfertjes.

  4. #54
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Ja dan vraag ik me toch af hoe de meeste mixfight vrienden het hier bekijken.

    Of een GOAT (Fedor) met almost clean winningstreak tegen freaks en pannekoeken uit de Pride era en nu vechtend tegen gasten als een Singh Jaideep of een GOAT (Overeem) met 14 losses en altijd al sinds het begin tegen toppers gestaan en sindsdien actief is.
    Wacht even... Dus Fedor heeft bij pride alleen maar tegen pannenkoeken gestaan maar Overeem daar alleen maar tegen toppers?? Righhhttt

  5. #55
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Ja dan vraag ik me toch af hoe de meeste mixfight vrienden het hier bekijken.

    Of een GOAT (Fedor) met almost clean winningstreak tegen freaks en pannekoeken uit de Pride era en nu vechtend tegen gasten als een Singh Jaideep of een GOAT (Overeem) met 14 losses en altijd al sinds het begin tegen toppers gestaan en sindsdien actief is.
    Die freaks en pannenkoeken zaten erbij ja, maar hij heeft ook tegen grootheden in hun prime gevochten. Hoeveel mensen heeft hij verslagen die daarvoor of daarna UFC heavyweight kampioen geweest zijn. Fedor ging naar de grond met big Nog.. Staand met Cro cop.. Dus ja Fedor blijft voor mij altijd de GOAT.

  6. #56
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Wacht even... Dus Fedor heeft bij pride alleen maar tegen pannenkoeken gestaan maar Overeem daar alleen maar tegen toppers?? Righhhttt
    Haha, Alistair heeft ook de altijd gevaarlijke Tony Silvester op zijn lijst staan ��

  7. #57
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Ik persoonlijk vindt dat er in het MMA geen GOAT is. Tis nog steeds een relatief jonge sport en is al heel erg geëvolueerd de afgelopen jaren. Er waren wel vechters die op sommige momenten p4p de sterkste waren alleen kun je de tijd van nu niet vergelijken met 10 of 20 jaar terug.

  8. #58
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Ja dan vraag ik me toch af hoe de meeste mixfight vrienden het hier bekijken.

    Of een GOAT (Fedor) met almost clean winningstreak tegen freaks en pannekoeken uit de Pride era en nu vechtend tegen gasten als een Singh Jaideep of een GOAT (Overeem) met 14 losses en altijd al sinds het begin tegen toppers gestaan en sindsdien actief is.

  9. #59
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Gewoon Nee!

  10. #60
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Fanboys leven in een fantasy world.

  11. #61
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Voor mij is er 1 GOAT en dat is Mohammed Ali!

    En het MMA is idd een relatief "jonge" sport om het nu al over een GOAT te hebben, en dat is mijn mening.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  12. #62
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Zie dat er al een paar keer is gezegd dat je geen GOAT word met 14 losses.
    Maar bijna al die losses waren op LHW.
    Als Heavyweight is Alistair 20-4.
    En als je kijkt dat hij toch namen als JDS, Brock, Werdum en Mir heeft verslagen, die allemaal de belt hebben gehad dan ben ik van mening dat als hij nu die titel pakt dat die wat mij betreft in aanmerking komt als GOAT.
    Last edited by Willem033; 22-12-2015 at 01:01.

  13. #63
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Fanboys leven in een fantasy world.
    haha ach ooit worden ze wakker.

  14. #64
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    omdat de sport zo jong is is de argument voor goat inderdaad echt discutabel .fedor sprong er met kop en schouders uit in de eerste decade om zo maar te zeggen .en werd hij globaal als goat en meest gevreesde man ter wereld erkend .een decade verder spring in mijn ogen anderspn silva eruit .. maar niet boven fedor uit ..(in mijn mening)nu de sport de laatse ontwikkelingen doorgaat en ze vanaf de basic met all round mma beginnen ..heb je een paar gevaarlijke contenders en legendes bij gekregen ..jon jones is er een om in de gaten te houden dat kan greatness worden . conor mc gregor kan greatness worden . alistair als hij ufc gold haalt .. dan behaalt hij instandly legende status . maar om dan gelijk te zeggen dat hij met kop en schouders boven fedor en silva uitsteek ... niet in mijn mening ..zoals ik in mijn eerste post aangeeft moch alistair een goede ufc title defence serie houden kan hij goat worden .. maar daar zijn we nog lang niet .. dus laten we lekker pot voor pot bekijken en niet te chauvinistisch worden .ik ben al heel blij en super trost dat alistair uit amesfoort .. de enge jds heeft neergeslagen en eventueel voor gold kan vechten .al zou fedor tussendoor pakken met nieuwjaar of een show later wel goed zijn voor zijn cv .. alistair heeft keuzes nu en zoals mcgregor zecht keuzes zijn goed voor een vechter..

  15. #65
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Er zijn bijna geen GOAT's, alleen in polstok hoogspringen misschien die Bubka die jaren wereldrecords bleef verbeteren maar verder bestaan ze niet. Zelfs nu met Messi op de voetbalvelden is er geen GOAT omdat niet alle mensen dezelfde perceptie hebben. Dus het is een never ending story om hierover door te gaan want iedereen heeft er een andere mening over.

  16. #66
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Voor mij is er 1 GOAT en dat is Mohammed Ali!

    En het MMA is idd een relatief "jonge" sport om het nu al over een GOAT te hebben, en dat is mijn mening.
    In het boksen zou ik dan weer eerder gaan voor Mayweather.

  17. #67
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Idd, een Mayweather zou ook makkelijk de titel van GOAT kunnen dragen.

  18. #68
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    GOAT vind ik zo'n beladen term.

    Maar wat Alistair gepresteerd heeft is redelijk uniek te noemen.

  19. #69
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Cool

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Sugar Ray Robinson: 12 losses(niet gelijk denken dat ik hem met Overeem vergelijk). Het gaat om meer dan alleen cijfertjes.
    Owwwwww T15Boxing, nu raak je een gevoelige snaar bij me...
    Sugar Ray...zijn eerste verlies kwam pas in zijn 40ste partij!
    Zijn tweede verlies kwam in zijn 132ste partij...
    En hij heeft er trouwens 19 verloren..
    (Maar ik begrijp je wel hoor!)
    Overeem is geen GOAT....

  20. #70
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Zie dat er al een paar keer is gezegd dat je geen GOAT word met 14 losses.
    Maar bijna al die losses waren op LHW.
    Als Heavyweight is Alistair 20-4.
    En als je kijkt dat hij toch namen als JDS, Brock, Werdum en Mir heeft verslagen, die allemaal de belt hebben gehad dan ben ik van mening dat als hij nu die titel pakt dat die wat mij betreft in aanmerking komt als GOAT.
    Goed punt over zijn HW record. Titel pakken van Werdum, ook nog een winst erbij tegen Cain, Arlovski, Barnett en mischien een paar verlies partijen wreken en hij is zeker in de running voor GOAT. Als hij zo ver komt kan ik alleen Werdum een argument geven. Fedor en Nog niet.

  21. #71
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Fedor is de absolute GOAT.

    Jones potentiële opvolger.

    Een GOAT heeft geen glazen kin...

  22. #72
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    GOATS hebben geen record van 1-3 in Strikeforce.

  23. #73
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Overhand Right View Post
    Fedor is de absolute GOAT.

    Jones potentiële opvolger.

    Een GOAT heeft geen glazen kin...
    Ik zie Jones ook echt als de grote GOAT mog hij zo door gaan.

  24. #74
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    De enige echte mma goat, die buiten win streaks ook nog buiten de ring een held is/was en die van alle doping schandalen weg is gebleven is GSP. Daar kan geen Anderson Silva (doping) Jones (drugs, onsportief en justitie) en Fedor (hopeloos mislukt in de USA, en pride was toch een groot circus ondanks de wins tegen Nog, crocop etc)

    GSP wordt vaak vergeten maar heeft naar mijn idee het meest betekend voor de sport zoals hij is.

  25. #75
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Als het niet Fedor zou zijn dan mag het inderdaad GSP zijn.

    Jon Jones zal het niet worden omdat hij 1 belangrijk aspect mist en dat is respect voor de sport. Hij zit continu mensen in de ogen te prikken, nare trappen uit te voeren. Hij is niet echt een uithangbord voor de sport, dronken rijden... af en toe een snuifje doen. De GOAT moet een uithangbord voor de sport zijn, iemand die de negatieve aandacht t.o.v. de sport kan counteren door een rolmodel te zijn.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •