MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 101 to 119 of 119
  1. #101
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Wie is de volgende tegenstander voor overeem nu miocic de volgende titelshot krijgt ?
    verliezer cain/werdum ?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ik geloof nooit dat de ufc Miocic een shot geeft.
    Miocic is bij het grote publiek totaal onbekend, Overeem daarentegen is een gevestigde naam.
    Daarbij komt, Alistair is nu op een 3 fight win streak, Miocic maar 2.
    Miocic verloor van JDS, waar Overeem JDS ko sloeg.
    En ik denk dat Alistair een sterke positie heeft in zijn contract onderhandelingen, want ik denk niet dat Dana hem graag naar Scott Coker ziet vertrekken nadat hij hun nummer 2 ko heeft geslagen.
    In zijn nieuwe contract dwingt Alistair een title shot af, kan niet anders.

  3. #103
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

  4. #104
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik zou zeggen, Overeem vs Miocic. Beide weinig tot geen schade opgelopen in hun laatste partij. Daarnaast vecht Cain toch eerst nog tegen Werdum voor de titel.

  5. #105
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Dana white bevestig in het "event recap" interview dat miocic de volgende is voor een titelshot.
    Na de partij schreeuwt miocic naar white dat hij een titelshot wilt en roept miocic :" are we on the same paige".
    Tijdens de persconferentie zegt Dana white tegen miocic : " we are on the same paige" en schudde daarop de hand van miocic.

  6. #106
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    http://youtu.be/OwQd4muqRfIBij 5:00 zegt Dana dat stipe de volgende titelshot

  7. #107
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Dana white bevestig in het "event recap" interview dat miocic de volgende is voor een titelshot.
    Na de partij schreeuwt miocic naar white dat hij een titelshot wilt en roept miocic :" are we on the same paige".
    Tijdens de persconferentie zegt Dana white tegen miocic : " we are on the same paige" en schudde daarop de hand van miocic.
    Paige vanzant?
    Dus Dana gaf toe dat ze op dezelfde Paige zitten.
    naughty girl.

  8. #108
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Hij beloofde Tate ook een shot. En zo kan ik nog wel vijf mensen bedenken bij wie het niet is waar gemaakt.

  9. #109
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    T zou belachelijk zijn iemand een title shot te geven die op een 2 fight win streak is terwijl er een ander op een 3 win streak zit en die heeft net de nummer 2 KO geslagen.
    Ik lees het ook veel op andere fora, Stipe heeft 0,0 marketing waarde, en marketing waarde heeft Alistair wel.
    En daar draaithet bij de ufc om.

  10. #110
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Blijkbaar kun je tegenwoordig gewoon krijgen wat je wilt als je je grote muil opent en ervoor smeekt.

  11. #111
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Miocic is al langer bezig om zich in de picture te krijgen voor een title shot. Maar Dana heeft al een paar keer aangegeven dat ie gewoon te saai en onbekend is. UFC gaat voor entertainment en daarom hoop ik dat de bekendere Overeem een kans krijgt. Maar Overeem ligt niet goed bij Dana na al z'n leugens en PED misbreuk en vecht nu ook heel voorzichtig (zie o.a. z'n eerste ronde tegen JDS) dus het kan volgens mij nog alle kanten op.
    Misschien moet Bas Boon maar weer de onderhandeling beginnen. Die heeft 'm ook de $500k per gevecht bezorgd. Toch, Bas?

  12. #112
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Overeem heeft het probleem dat hij geen gevechten op z'n contract meer heeft. Na z'n laatste winst over JDS heeft hij op zich een goede onderhandelingspositie, maar ik denk dat Stipe gebruikt gaat worden door de UFC om Overeem's contract uit te kleden.
    Als Overeem geen water bij de wijn doet krijgt Stipe z'n titleshot.

  13. #113
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    152
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Overeem heeft het probleem dat hij geen gevechten op z'n contract meer heeft. Na z'n laatste winst over JDS heeft hij op zich een goede onderhandelingspositie, maar ik denk dat Stipe gebruikt gaat worden door de UFC om Overeem's contract uit te kleden.
    Als Overeem geen water bij de wijn doet krijgt Stipe z'n titleshot.
    X2. Als ze Overeem nu publiekelijk een titleshot zouden aanbieden dan wordt zijn onderhandelingspositie veel te sterk, dus dat zouden ze nooit doen. Ik kan me goed voorstellen dat als Overeem er één deze weken uitkomt met de UFC dat hij opeens toch de titleshot krijgt ipv Miocic.

  14. #114
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Op welke manier kan Stipe gebruikt worden om Alistair zijn contract uit te kleden?
    Overeem heeft meerdere opties, Bellator, Glory, Rizin.
    En dat zijn organisaties waar je gewoon met je eigen sponsoren aan mag komen, daar wordt er geen reebok door je strot geduwd.

  15. #115
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Overeem heeft het probleem dat hij geen gevechten op z'n contract meer heeft. Na z'n laatste winst over JDS heeft hij op zich een goede onderhandelingspositie, maar ik denk dat Stipe gebruikt gaat worden door de UFC om Overeem's contract uit te kleden.
    Als Overeem geen water bij de wijn doet krijgt Stipe z'n titleshot.
    Inderdaad nog genoeg mogelijkheden voor beide.

  16. #116
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Op welke manier kan Stipe gebruikt worden om Alistair zijn contract uit te kleden?
    Overeem heeft meerdere opties, Bellator, Glory, Rizin.
    En dat zijn organisaties waar je gewoon met je eigen sponsoren aan mag komen, daar wordt er geen reebok door je strot geduwd.
    Glory??😂😂😂
    Ik weet dat rico Verhoeven voor zijn partij in Amsterdam €75.000,- kreeg voor dat geld komt overeem zijn bed niet uit.

  17. #117
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Moet wel heel raar lopen wil Miocic niet zijn titelshot krijgen.

  18. #118
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Op welke manier kan Stipe gebruikt worden om Alistair zijn contract uit te kleden?
    Overeem heeft meerdere opties, Bellator, Glory, Rizin.
    En dat zijn organisaties waar je gewoon met je eigen sponsoren aan mag komen, daar wordt er geen reebok door je strot geduwd.
    Glory en Rizin zijn nu niet echt betrouwbare partijen. Weet jij of ze er over 6 maanden of een jaar nog zijn, en hoeveel evenementen/shows ze geven per jaar? Met de UFC is van alles mis, maar ze houden wel gegarandeerd een groot aantal shows per jaar waar je potentieel kan vechten.
    Bellator is een optie, maar de HW divisie spreek niet echt tot de verbeelding. Sterker nog, Vitaly Minakov(Bellator HW kampioen) heeft op 4 april 2014(ja 2 duizend veertien) z'n belt voor het laatst verdedigd.
    Kortom: de UFC is zo slecht nog niet. Tenzij hij alleen nog 1x wil cashen bij Rizin, en daarna wil stoppen.

  19. #119
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Glory??
    Ik weet dat rico Verhoeven voor zijn partij in Amsterdam €75.000,- kreeg voor dat geld komt overeem zijn bed niet uit.
    dat is Overeem zijn KO bonus op JDS

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •