MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 119
  1. #1
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default Overeem potentiële GOAT?

    Als overeem zijn titelshot vanacht heeft verdient en hij werdum of Cain verslaat
    Dan is overeem qwa prestaties toch wel de GOAT .
    4 voormalig ufc kampioenen verslagen
    -Brock
    -JDS
    -mir
    -Werdum
    -Dream champion
    -K1 champion
    -strikeforce champion
    En dan nog ufc champion
    Hoop echt dat hij bijtekend bij de ufc
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    010
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    Held is het al alleen jammer dat veel lui hem hier te niet gunnen!
    Ik zeg gefeliciteerd alistar!

  3. #3
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    'T was een mooie prestatie van Overeem. En ik gun het hem zeker om UFC champ te worden, maar Greatest of All Time zal die zeker nooit zijn. Daarvoor heeft hij nooit echt jaren lang een top divisie voor gedomineerd. Is echt heel knap dat hij al 20 jaar aan de top staat en de enige Nederlander die vanuit de jaren 90 echt is door gedrongen tot de wereldtop in het MMA. Yvel,Manhoef en dergelijke konden op een goede dag een wereldtopper verslaan maar Alistair is een echte wereldtopper geworden.

  4. #4
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Mwah GOAT weet ik niet maar Alistair krijgt veel te weinig waardering voor zijn prestaties als je het mij vraagt

    Als je Badr Hari en Junior Dos Santos KO slaat en Vitor Belfort kan submitten ben je een heule grote in mijn boekje

    Dat is de top van de top van de top

  5. #5
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Capo dei capii View Post
    'T was een mooie prestatie van Overeem. En ik gun het hem zeker om UFC champ te worden, maar Greatest of All Time zal die zeker nooit zijn. Daarvoor heeft hij nooit echt jaren lang een top divisie voor gedomineerd. Is echt heel knap dat hij al 20 jaar aan de top staat en de enige Nederlander die vanuit de jaren 90 echt is door gedrongen tot de wereldtop in het MMA. Yvel,Manhoef en dergelijke konden op een goede dag een wereldtopper verslaan maar Alistair is een echte wereldtopper geworden.
    En zo is het precies. Een jaar geleden zou hij de UFC nog wel uit gekickt worden en nu alweer de GOAT, het kan verkeren.

  6. #6
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Lol, dit topic

  7. #7
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Goat denk ik ook niet, maar zeer indrukwekkend wat de man presteert. Wow! Fedor en Ali verdienen de Goat naam. Ik zag toch een hele andere Overeem gisteren, veel rustiger en gecontroleerd. Voordat hij bij Ufc tekende was hij al door de wol geverfd, maar wat heeft hij 't zwaar gehad zeg. Hij was echt te arrogant / zelfverzekerd geworden, heeft goeie klappen gehad en was eventjes niet de 'big shot' meer. Dit heeft hem goed gedaan. Nu tegen Werdum? Poeh, dat wordt wat hoor. Hij zou het kunnen doen, maar Werdum geeft nog veel meer gas dan bijv JDS. Hij is ook zoveel beter geworden (!) Anyway: een diepe buiging voor Overeem!

  8. #8
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Werdum wil echt niet staan met Alistair. Ali is wereld top ondanks dat veel mensen hem dat niet gunnen. Hij heeft geen kin, maar goed die pakt hij zo in dat hij al drie partijen niet geraakt is. De enige logische partij voor de UFC is nu tegen Werdum of Cain.

  9. #9
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Geen GOAT maar een absolute topper. Na zoveel jaren lichamelijke mishandeling nog aan de top staan, petje af.

  10. #10
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Lol, dit topic
    doet je pijn he hater!
    hoe is je dansje gisteren verlopen ??
    veel succes met het volgen van je idool jds
    als je na gisteren denkt dat jds altijd schoon is gebleven (hij zag er nogal "zacht" uit)
    dan ben je niet alleen een hater maar dan ben je naief en simpel ook nog

  11. #11
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    laat alistair eerst maar 10 x de belt verdedigen voordat we hem een goat gaan noemen ..
    je kan er over discuseren als hij de belt heeft .. die heeft hij nog niet...
    hij heeft een knappe prestatie gelevert door jds te verslaan..
    alleen denk ik dat jds nu de periode heb die alistair had met bigfoot en travis brown ..
    je lichaam laten wennen door natura te draaien ..
    ik ben een alistair fan maar ik ga niet te chauvinistisch doen .
    alistair heeft wel laten zien een echte top 5 heavyweight te zijn ..
    mocht hij ufc gold halen .. dan staat hij bij mij ook in de top 5 beste heavyweight ever ,
    maar dat is allemaal mening naturlijk

  12. #12
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Puike prestatie van Overeem. Helemaal te gek.
    nu op naar een title shot. WAR Overeem!!!
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  13. #13
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Ik heb het over de GOAT qwa behaalde prestaties en belts die hij gepakt heeft.
    geen enkele andere vechter in de wereld heeft gepresteerd wat hij gedaan heeft bij al die top organisaties en ook nog in 2 verschillende disciplines K1 en MMA .
    Mocht hij de ufc belt pakken kan je niet om hem heen in een top 3 GOAT .
    Fedor heeft jaren lang de HW divisie geregeerd maar alleen in pride.

  14. #14
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.142
    vCash
    126000

    Red face

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Lol, dit topic
    jij bent er zeker goed ziek van dat je je feestje hebt moeten cancelen

  15. #15
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    167
    vCash
    20420

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    laat alistair eerst maar 10 x de belt verdedigen voordat we hem een goat gaan noemen ..
    je kan er over discuseren als hij de belt heeft .. die heeft hij nog niet...
    hij heeft een knappe prestatie gelevert door jds te verslaan..
    alleen denk ik dat jds nu de periode heb die alistair had met bigfoot en travis brown ..
    je lichaam laten wennen door natura te draaien ..
    ik ben een alistair fan maar ik ga niet te chauvinistisch doen .
    alistair heeft wel laten zien een echte top 5 heavyweight te zijn ..
    mocht hij ufc gold halen .. dan staat hij bij mij ook in de top 5 beste heavyweight ever ,
    maar dat is allemaal mening naturlijk
    Welke kampioen in de UFC heeft dan 10 titel verdedigen gedaan?
    Dus beetje bullshit.
    Overeem heeft een geweldige carriere met meer titels dan de meeste vechters in de UFC kunnen laten zien.
    Hij is een van de beste ter wereld als hij nu nog de UFC Heavyweight Titel eraan toe kan voegen is het voor mij gewoon GOAT!!

  16. #16
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Ik heb het over de GOAT qwa behaalde prestaties en belts die hij gepakt heeft.
    geen enkele andere vechter in de wereld heeft gepresteerd wat hij gedaan heeft bij al die top organisaties en ook nog in 2 verschillende disciplines K1 en MMA .
    Mocht hij de ufc belt pakken kan je niet om hem heen in een top 3 GOAT .
    Fedor heeft jaren lang de HW divisie geregeerd maar alleen in pride.
    Maar die divisie was wel echt stacked. BigNog in zijn prime 2 keer verslagen. Crocop staand gesloopt. Tis echt super knap wat voor prijzen Alistair heeft gepakt. Maar Strikeforce liepen niet de beste HW rond. De K1 waren de echte toppers er ook niet meer. Blijft een top prestatie maar het niveau was toen minder dan jaren ervoor.

  17. #17
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by makavelli View Post
    jij bent er zeker goed ziek van dat je je feestje hebt moeten cancelen

    Nee absoluut niet. Mooie en indrukwekkende KO. Had het uiteraard niet verwacht, maar heel knap. Alleen GOAT gaat me iets te ver...

  18. #18
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by train2grow View Post
    Welke kampioen in de UFC heeft dan 10 titel verdedigen gedaan?
    Dus beetje bullshit.
    Overeem heeft een geweldige carriere met meer titels dan de meeste vechters in de UFC kunnen laten zien.
    Hij is een van de beste ter wereld als hij nu nog de UFC Heavyweight Titel eraan toe kan voegen is het voor mij gewoon GOAT!!
    vriendelijke vriend
    onderaan mijn post staat al dat het natuurlijk een kwestie van mening is
    ik zeg erbij dat als hij 10x de belt verdedigt dat hij de absolute goat is ..
    nu is het een kwestie van mening .. ik zet er ook al bij dat als hij de ufc belt haalt dat je er al erover kunt discuseren . hij heeft nu de belt nog niet maar hij staat bij mij al top 5 ..
    dat je mijn mening als bullshit afwimpelt .beetje respectloos. terwijl ik 1 een alistair fan ben en 2 alistair tegen alle haters ben aan het verdedigen de hele tijd ..door alle moelijke tijden heen ..
    ik zei gisteren met de live chat al dat we morgen heerlijke bloemige chauvinisme gaan zien ..
    je kan beter iemand kraken die negatief doet over alistair ,. in plaats van een heel realistische post bullshit te noemen ..

    en anderson silva heeft 10 x zijn titel verdedigt aangezien je je huiswerk niet goed doet ..http://www.fightmatrix.com/ufc-records/title-defenses/

    ook een jon jones die nog geen 30 is .. in mijn ogen onverslagen(tel mat hamil niet als defeat) heeft 8 x zijn titel verdedigt als die straks heavyweight champ word (en daar twijfel ik niet aan ) en die ook lang verdedigt dan heb je een ondisputed goat ..
    nu zal het altijd kwestie van mening zijn ...
    nogmaals mog alistair straks ufc goud pakken discuseren we nog wel een keer pikkie

  19. #19
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Nee absoluut niet. Mooie en indrukwekkende KO. Had het uiteraard niet verwacht, maar heel knap. Alleen GOAT gaat me iets te ver...
    Doet je pijn he hater!? Haha

    Werdum had Fedor al ingehaald maar nu kan Overeem er ook tussenin kruipen als hij de titel pakt.

  20. #20
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by Capo dei capii View Post
    Maar Strikeforce liepen niet de beste HW rond.
    Werdum, Cormier???
    helaas word je geen goat met 14 verliespartijen

  21. #21
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Heb net pas kunnen kijken, argh vdomme toch heel mooie hoor, kwam even een 'fuck yeah' uit, hier in me uppie, dus ik gun het Overeem zeker, alhoewel ik Santos niks misgun.

    Maar ben zelf ook wat kritisch over Overeem, maar dat is meer omdat hij in potentie zo goed is dat hij inderdaad met een betere kin/stamina/mentaliteit wat het ook is inderdaad een ongelooflijk dominante vechter had kunnen zijn geweest... goat-like.

    Maarja dat kun je niet veranderen, blijft een van de meest atletische vechters die er rondlopen, dit was gewoon erg knap... chapeau!

  22. #22
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Haha, er heeft er eentje een flinke dosis zand in zijn kudtje.

  23. #23
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Het begint hier steeds meer op sherdog te lijken. Vanaf twee verliespartijen roept iedereen dat je niets bent en moet stoppen. Sla je met een goede hoek een keer iemand neer, dan roepen ze direct dat je de GOAT bent..

  24. #24
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Het begint hier steeds meer op sherdog te lijken. Vanaf twee verliespartijen roept iedereen dat je niets bent en moet stoppen. Sla je met een goede hoek een keer iemand neer, dan roepen ze direct dat je de GOAT bent..
    TS geeft duidelijk aan dat het een 'ALS' discussie is. Als Overeem gewoon de UFC titel nog kan pakken na 3 brute KO nederlagen is hij gewoon in de running voor GOAT hoor. Het gaat erom wie je hebt verslagen in je carriere en op wat voor manier, je titels, comebacks etc. Het gaat niet om wie de mooiste record heeft, het is meer dan alleen cijfertjes.

  25. #25
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Laten we eerlijk zijn als je, in mma in ieder geval, alle partijen waar Overeem tegen een topvechter heeft gestaan op een rijtje zet, dan is deze win over Dos Santos eerder uitzondering dan regel, toch?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •