MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 26 to 50 of 119
  1. #26
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by leks View Post
    Laten we eerlijk zijn als je, in mma in ieder geval, alle partijen waar Overeem tegen een topvechter heeft gestaan op een rijtje zet, dan is deze win over Dos Santos eerder uitzondering dan regel, toch?
    Topvechters, dus top 5 en top 10? Rogers, Werdum, Lesnar, Silva, Browne, Santos en mischien mis ik er een paar, maar het lijkt erop dat Overeem 4-2 is tegen toppers in HW laatste paar jaren. En hij deed het ook uitstekend in K-1 maar dat terzijde.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Hoezo, Overeem heeft gewoon pech gehad en soms domme beslissingen gemaakt tijdens een gevecht.
    Die partij tegen Browne had gestopt kunnen worden, hij liet zich gaan en sloeg zich leeg.
    Big foot was ook een onnodige loss, voor de ko domineerde hij de partij.

    En de man die nu in de ufc de belt heeft zijn laatste loss kwam van Alistair.

    Ik was ook sceptisch en had het niet verwacht, maar daar bij jackson zit hij op zijn plek.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    En daarbij wil ik wel eens zien hoe Werdum is na het nieuwe testen, een hoop brazillianen vallen door de mand, behalve rds.

  4. #29
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    En daarbij wil ik wel eens zien hoe Werdum is na het nieuwe testen, een hoop brazillianen vallen door de mand, behalve rds.
    Wie is Rafael Dos Santos?

  5. #30
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Waar staat dos santos?
    Typefout. De s zit naast de a.
    Hup naar t boks forum jij.

  6. #31
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Boks, 'swa'.

  7. #32
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Wat een parodie op vechtsport die 1e ronde. Ze deden beide echt helemaal niets. Dat kan toch niet!!

  8. #33
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    -ALS hij de ufc titel haalt dan is dat bijzonder uitzonderlijk.

    Ufc, strikeforce, dream en K1.

    Al moet ik zeggen dat K1 dat jaar wel heel makkelijk ging. Tyrone had ze eerste echte test tegen kaliber zwaargewicht, Saki was geblesseerd en Aerts was helemaal kapot na zijn partij tegen schilt en durfde eigenlijk niet tegen Alistair. Maar toch een mma'er die het uitstekend heeft gedaan in het kickboxen, dat zouden de andere hw's niet kunnen. Met kerst op de taart Badr Hari knock out slaan.

  9. #34
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    -ALS hij de ufc titel haalt dan is dat bijzonder uitzonderlijk.

    Ufc, strikeforce, dream en K1.

    Al moet ik zeggen dat K1 dat jaar wel heel makkelijk ging. Tyrone had ze eerste echte test tegen kaliber zwaargewicht, Saki was geblesseerd en Aerts was helemaal kapot na zijn partij tegen schilt en durfde eigenlijk niet tegen Alistair. Maar toch een mma'er die het uitstekend heeft gedaan in het kickboxen, dat zouden de andere hw's niet kunnen. Met kerst op de taart Badr Hari knock out slaan.
    Helemaal mee eens, vooral kerst op de taart!

  10. #35
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    Helemaal mee eens, vooral kerst op de taart!
    Wie wilt dat nou niet? Kerst op de taart!

  11. #36
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Hoezo, Overeem heeft gewoon pech gehad en soms domme beslissingen gemaakt tijdens een gevecht.
    Heeft totaal niks met pech te maken,

  12. #37
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Er is de afgelopen 2 a 3 jaar wel veel veranderd, Cain en Junior hebben niet veel gevochten en hebben niet echt een ritme. Zoals Overeem dat ook niet had na zijn schorsing. Werdum moet mogelijk zijn, maar Werdum is wel meer allround dan tijdens hun eerste gevecht. Er is een serieuze kans dat Overeem de titel kan halen op dit moment. Maar of hij hem ook 1 of 2 jaar vast kan houden denk ik niet.

    Verder zal Overeem nooit de GOAT worden, daarvoor heeft hij simpelweg te veel verloren.

  13. #38
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Er is de afgelopen 2 a 3 jaar wel veel veranderd, Cain en Junior hebben niet veel gevochten en hebben niet echt een ritme. Zoals Overeem dat ook niet had na zijn schorsing. Werdum moet mogelijk zijn, maar Werdum is wel meer allround dan tijdens hun eerste gevecht. Er is een serieuze kans dat Overeem de titel kan halen op dit moment. Maar of hij hem ook 1 of 2 jaar vast kan houden denk ik niet.

    Verder zal Overeem nooit de GOAT worden, daarvoor heeft hij simpelweg te veel verloren.
    Je bedoelt het tweede gevecht, het eerste won Werdum op kimura.

  14. #39
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Er is de afgelopen 2 a 3 jaar wel veel veranderd, Cain en Junior hebben niet veel gevochten en hebben niet echt een ritme. Zoals Overeem dat ook niet had na zijn schorsing. Werdum moet mogelijk zijn, maar Werdum is wel meer allround dan tijdens hun eerste gevecht. Er is een serieuze kans dat Overeem de titel kan halen op dit moment. Maar of hij hem ook 1 of 2 jaar vast kan houden denk ik niet.

    Verder zal Overeem nooit de GOAT worden, daarvoor heeft hij simpelweg te veel verloren.
    ik heb het ook over goat qua prestaties stel dat hij de titelpakt is er niemand die hem dat nog nadoet.

  15. #40
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Ben ik nou de enige die vanmorgen ging kijken of er al video's van deze fightnight gepost waren en door deze topic de uitslag van alistair al wist

  16. #41
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Ik zou Alistair VS Fedor willen zien op het Rizin gala volgende week. En na te te winnen van Fedor terug naar de UFC voor z'n nieuwe contract.

  17. #42
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Ik zou Alistair VS Fedor willen zien op het Rizin gala volgende week. En na te te winnen van Fedor terug naar de UFC voor z'n nieuwe contract.
    Je was me net voor. Fedor vs. Cees was toen dé partij waar iedereen het over had. Stel je voor......AT LAST....Overeem vs Fedor.

  18. #43
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Ben ik nou de enige die vanmorgen ging kijken of er al video's van deze fightnight gepost waren en door deze topic de uitslag van alistair al wist
    Op fightnext.com kan je ook MMA gevechten bekijken, staan er vrij snel op meestal.

  19. #44
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    167
    vCash
    20420

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    vriendelijke vriend
    onderaan mijn post staat al dat het natuurlijk een kwestie van mening is
    ik zeg erbij dat als hij 10x de belt verdedigt dat hij de absolute goat is ..
    nu is het een kwestie van mening .. ik zet er ook al bij dat als hij de ufc belt haalt dat je er al erover kunt discuseren . hij heeft nu de belt nog niet maar hij staat bij mij al top 5 ..
    dat je mijn mening als bullshit afwimpelt .beetje respectloos. terwijl ik 1 een alistair fan ben en 2 alistair tegen alle haters ben aan het verdedigen de hele tijd ..door alle moelijke tijden heen ..
    ik zei gisteren met de live chat al dat we morgen heerlijke bloemige chauvinisme gaan zien ..
    je kan beter iemand kraken die negatief doet over alistair ,. in plaats van een heel realistische post bullshit te noemen ..

    en anderson silva heeft 10 x zijn titel verdedigt aangezien je je huiswerk niet goed doet ..http://www.fightmatrix.com/ufc-records/title-defenses/

    ook een jon jones die nog geen 30 is .. in mijn ogen onverslagen(tel mat hamil niet als defeat) heeft 8 x zijn titel verdedigt als die straks heavyweight champ word (en daar twijfel ik niet aan ) en die ook lang verdedigt dan heb je een ondisputed goat ..
    nu zal het altijd kwestie van mening zijn ...
    nogmaals mog alistair straks ufc goud pakken discuseren we nog wel een keer pikkie
    Mijn fout Lukashenko, niet helemaal 100% gelezen...

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Schrap anders de titels van de lijst onder PED's..... want van die 130 ubereem is niets meer over. Ik snap niet dat mensen hem maar blijven ophemelen...

  21. #46
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    ik ben ook geen grote fan van overeem (gedrag en nu al helemaal niet hoe die vecht) maar we kunnen er toch niet om heen mocht hij deze titel pakken is het toch wel een unieke prestatie en in mijn ogen val je dan wel in een rijtje GOAT..

    maar goed we doen als of hij al van werdum heb gewonnen, bedoel knappe prestatie al vond ik JDS er verdomd slecht bij lopen.

    maar nogmaals respect voor ze prestatie

  22. #47
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    Schrap anders de titels van de lijst onder PED's..... want van die 130 ubereem is niets meer over. Ik snap niet dat mensen hem maar blijven ophemelen...
    Zeker is dat iets dat meespeelt maar ff realistisch? Denk dat minimaal 80 % van alle vechters aan de peds zaten dus voor mij maakt het niet uit.
    Kijk naar de lijst met ufc en pride toppers van de afgelopen 15 jaar en toppers in de K1 zijn toch bijna allemaal anabooltjes geweest.
    Is pas sinds de laatste jaren dat ze het streng aanpakken binnen de ufc bij pride en K1 hadden ze helemaal nog nooit van testen gehoord

  23. #48
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Zeker is dat iets dat meespeelt maar ff realistisch? Denk dat minimaal 80 % van alle vechters aan de peds zaten dus voor mij maakt het niet uit.Kijk naar de lijst met ufc en pride toppers van de afgelopen 15 jaar en toppers in de K1 zijn toch bijna allemaal anabooltjes geweest.Is pas sinds de laatste jaren dat ze het streng aanpakken binnen de ufc bij pride en K1 hadden ze helemaal nog nooit van testen gehoord
    100 %, zeker in HW. Bijna onmogelijk om op 115 kg te lopen en 5x5 rondes cardio te hebben.

  24. #49
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    Schrap anders de titels van de lijst onder PED's..... want van die 130 ubereem is niets meer over. Ik snap niet dat mensen hem maar blijven ophemelen...

    Omdat Ubereem in het verleden andere vechters op PEDs ook naar huis sloeg. En nu als Econoreem weer een mooie w-streak heeft neergezet. Alleen na het stoppen met PEDs heeft ie het even lastig gehad (o.a. tegen een Bigfoot op PEDs, geen schande). Voorlopig niets dan respect voor Overeem.
    It's okay to be white

  25. #50
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    GOAT? Hij heeft 14 losses.

    Max. 400 x 125

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •