MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 63
  1. #1
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default Relschoppers Geldermalsen nu al vrij...?

    http://m.ad.nl/ad/m/nl/34821/Riviere...e-voeten.dhtml

    Vraagje:

    Toen de politie de Arubaan Mitch had doodgewurgd, hebben relschoppers in Den Haag weken/maanden lang vastgezeten, maar de relschoppers van Geldermalsen zijn nu al op vrije voeten.

    Waar zit het verschil 'm in? Hoe kan dit?

    Graag jullie mening...

    Peaceee
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Racisme natuurlijk.


    ...What else.
    [georgeclooneynespresso.gif]

  3. #3
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Illuminatie.

    Sorry voor het sarcasme maar ik kan dit soort discussie bijna niet meer aan. We zijn als samenleving de essentie van het leven aan het vergeten.

  4. #4
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij met schade te maken auto's in brand, winkels plunderen, bouwkeet in brand.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Ach, ze hebben daar met vuurwerkbommen gegooid, racistische leuzen geroepen en zelfs agenten aangevallen...het lijkt erop dat racistisch geweld door de blanke landgenoten word beloond...het AZC is van de baan

    Daarbij komt dat ze ook nog eens allemaal keurig netjes voor kerst zijn vrijgelaten.

    Dit klopt niet man...als je kijkt naar hoe allochtonen destijds in de Schilderswijk zijn aangepakt..

  6. #6
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    http://www.ad.nl/ad/nl/1040/Den-Haag...te-maken.dhtml

    Kennelijk waren in de schilderswijk de volgende dag ook al weer relschoppers vrij gelaten....

  7. #7
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Lang niet allemaal zoals in Geldermalsen. Ik ken verhalen van mensen die niks van doen hadden met plunderingen, agenten belagen etc. maar toch zijn meegenomen en veel langer hebben vastgezeten.

    Bij racistisch geweld door blanke Nederlanders wordt er anders gestraft...het wordt blijkbaar anders benaderd en ik vind dat best opvallend.

  8. #8
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Lang niet allemaal zoals in Geldermalsen. Ik ken verhalen van mensen die niks van doen hadden met plunderingen, agenten belagen etc. maar toch zijn meegenomen en veel langer hebben vastgezeten.Bij racistisch geweld door blanke Nederlanders wordt er anders gestraft...het wordt blijkbaar anders benaderd en ik vind dat best opvallend.
    in Den Haag was het risico op herhaling te groot. Sommige relschoppers gaven in de cel al aan gewoon door te gaan en daarom zijn zij langer vastgehouden dan normaal. In Geldermalsen zal dit soort extremisme en fanatisme tegen politie een stuk minder zijn geweest.In Den Haag is zelfs iemand (ja, een Marokkaan met NL paspoort) vrijgelaten, omdat ie anders z'n proefwerk zou missen en daardoor van school gestuurd zou worden.Je moet iets minder in hokjes blijven denken Illes.
    It's okay to be white

  9. #9
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    E-type, valt echt mee. Je zoekt nu naar argumenten om het verschil in aanpak te verklaren en dat mag.

    Wat mij bijv. ook opviel was dit:

    http://www.voorbeeld-allochtoon.nl/2...toon-probleem/

    Het waren allemaal autochtone jongens/mannen uit Geldermalsen en wie framed nu.nl? Idd een allochtoon...

    Noem mij een hokjesdenker, azijnpisser whatever....maar dit valt gewoon op

  10. #10
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    200 man opgepakt in den haag, 16 vast gehouden. Dat zijn er dus heel wat die vrijgelaten zijn. misschien hadden daarvan al een justitieverleden... daarnaast is er in den haag geplunderd, wellicht werkt dat verzwarend.

    Maargoed, die gasten uit geldermalsen komen nog voor de rechter te staan. Maak je niet druk zou ik zeggen.

  11. #11
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    E-type, valt echt mee. Je zoekt nu naar argumenten om het verschil in aanpak te verklaren en dat mag.

    Wat mij bijv. ook opviel was dit:

    http://www.voorbeeld-allochtoon.nl/2...toon-probleem/

    Het waren allemaal autochtone jongens/mannen uit Geldermalsen en wie framed nu.nl? Idd een allochtoon...

    Noem mij een hokjesdenker, azijnpisser whatever....maar dit valt gewoon op
    Ik zoek geen verschil in aanpak. Ik zie feiten. Ik zie niet het duistere verschil in aanpak die jij ziet. Eentje met alleen maar racistische en onruststokende motieven. Als er eentje kan generaliseren, dan ben jij dat. En je stelt nooit teleur.

  12. #12
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Feiten:

    - Wilders roept op tot verzet
    - Rellen door autochtone jongens/mannen in Geldermalsen
    - Azc van de baan
    - Alle relschoppers vieren nu kerst

    🎅

  13. #13
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Feiten:

    - Wilders roept op tot verzet
    - Rellen door autochtone jongens/mannen in Geldermalsen
    - Azc van de baan
    - Alle relschoppers vieren nu kerst

    🎅
    lekker kerst vieren veel plezier

    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  14. #14
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    E-type, valt echt mee. Je zoekt nu naar argumenten om het verschil in aanpak te verklaren en dat mag.

    Wat mij bijv. ook opviel was dit:

    http://www.voorbeeld-allochtoon.nl/2...toon-probleem/

    Het waren allemaal autochtone jongens/mannen uit Geldermalsen en wie framed nu.nl? Idd een allochtoon...

    Noem mij een hokjesdenker, azijnpisser whatever....maar dit valt gewoon op
    Azijnpissende hokjesdenker.

  15. #15
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Feiten:

    - Wilders roept op tot verzet
    - Rellen door autochtone jongens/mannen in Geldermalsen
    - Azc van de baan
    - Alle relschoppers vieren nu kerst

    🎅
    Feit. Wilders heeft ook opgeroepen tot geweldloos verzet.

  16. #16
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    .ik zeg gewoon wat me opvalt pannenkoek...deal with it

  17. #17
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Feiten:

    - Wilders roept op tot verzet
    - Rellen door autochtone jongens/mannen in Geldermalsen
    - Azc van de baan
    - Alle relschoppers vieren nu kerst

    🎅
    nog wat feiten.

    - Demonstranten willen gebruik maken van hun grondwettelijk recht op protesteren tegen moslim extremistische/radicalen/ISIS https://www.youtube.com/watch?v=3tRF2FxPrj8
    - Rellen door moslim jeugd/antifa tuig https://www.youtube.com/watch?v=mfNCu-9mqC0
    - Demonstraties van de baan in heel Den Haag http://www.ad.nl/ad/nl/1040/Den-Haag...derswijk.dhtml
    - Alle relschoppers vierden lekker Ramadan.


    http://www.ad.nl/ad/nl/1040/Den-Haag...Den-Haag.dhtml

  18. #18
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    24
    vCash
    123000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    .ik zeg gewoon wat me opvalt pannenkoek...deal with it
    Lol. Heb ooit een opmerking van jou gelezen die gericht was tegen een gappie van mij. Best racistisch, ging als volgt: je blanke moeder lust wel kaas van een zwarte lul . Iets in die strekking.........
    Nou weet ik toevallig wat jou afkomst is. Wie lust wat en is een beetje hypocriet?

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    http://m.ad.nl/ad/m/nl/34821/Riviere...e-voeten.dhtml

    Vraagje:

    Toen de politie de Arubaan Mitch had doodgewurgd, hebben relschoppers in Den Haag weken/maanden lang vastgezeten, maar de relschoppers van Geldermalsen zijn nu al op vrije voeten.

    Waar zit het verschil 'm in? Hoe kan dit?

    Graag jullie mening...

    Peaceee

    Misschien moet je een keer met de onderstaande vrouw gaan praten!!


    ME'er slaat 39-jarige vrouw Geldermalsen ziekenhuis in

    Een 39-jarige vrouw is woensdagavond bij de rellen in Geldermalsen ernstig gewond geraakt. Makelaar Saskia van Kessel werd vlakbij haar eigen huis op het hoofd geslagen door een ME'er. De reden hier voor is volstrekt onduidelijk.


    Van Kessel heeft door de aanval een bloeding gekregen tussen haar hersenvlies en schedel. Dat meldt haar advocaat Esther Vroegh aan Elsevier. De vrouw ligt in het UMC Utrecht en moet daar nog zeker 2 tot 3 weken blijven. Volgens haar advocaat is de reden van de aanval volstrekt onduidelijk en "ziet het er niet goed uit" voor Van Kessel. Vroegh doet aangifte tegen de ME'er.

    Vreedzaam protest

    De gewonde vrouw was woensdagavond ook aanwezig bij de raadsvergadering in het gemeentehuis van Geldermalsen. Als ondernemer en oud-voorzitter van de ondernemersvereniging is ze direct betrokken bij het besluit van de gemeente en is ze tegen de komst van het asielzoekerscentrum. Van Kessel en haar broer beheren bedrijfspanden op het terrein waar het azc zal komen. Haar advocaat benadrukt echter dat Van Kessel op vreedzame wijze protesteerde en ze het geweld van de relschoppers veroordeelt.

    Aanval

    Toen het protest woensdagavond volledig uit de hand liep en de raadzaal ontruimd werd, besloot Van Kessel met haar vriend naar huis te lopen. Haar woning is slechts 600 meter verwijderd van het gemeentehuis. Toen ze vlakbij haar huis op het Marktplein aankwamen, arriveerdde de ME bij een café waar ze langsliepen. De ME commandeerde iedereen het café weer in te gaan. Van Kessel vertelde een ME'er dat ze juist bijna bij haar woning was. Als bewijs liet ze haar huissleutels zien. Volgens advocaat Vroegh negeerde de ME'er haar woorden en sloeg hij haar tegen het hoofd.

    Raadsvergadering

    In het gemeentehuis was woensdagavond een raadsvergadering aan de gang over de mogelijke komst van een asielzoekerscentrum in Geldermalsen. Honderden mensen hadden zich buiten verzameld om ertegen te protesteren. Zij keerden zich rond 20.00 uur massaal tegen de politie. De ME werd ingeschakeld om de rellen te sussen.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  20. #20
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Misschien is dit hard om te zeggen maar dit is deels haar eigen schuld toen de rellen begonnen was er nog geen ME die kwam pas later in actie toen het rellen echt begon. Ze is daar dus blijven staan eigen schuld dikke bult de ME werd echt bedreigd dan meppen ze er echt letterlijk op los. Ze had al weg kunnen lopen toen de ME er nog niet was.

    I

  21. #21
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Misschien is dit hard om te zeggen maar dit is deels haar eigen schuld toen de rellen begonnen was er nog geen ME die kwam pas later in actie toen het rellen echt begon. Ze is daar dus blijven staan eigen schuld dikke bult de ME werd echt bedreigd dan meppen ze er echt letterlijk op los. Ze had al weg kunnen lopen toen de ME er nog niet was.

    I
    Klopt. Uitgebreid in het nieuws geweest. Als je alle toevalligheden in haar verhaal optelt dan was het nog waarschijnlijk geweest dat ze precies toen ze door de ME in elkaar gemept werd omdat ze niet wilde luisteren de hoofdprijs in de staatsloterij won.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    ..het AZC is van de baan
    ..
    En terecht, als er zo'n ding bij mij in de buurt komt breken we ook de boel af, is schijnbaar de enige manier om je doel te halen.

  23. #23
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Feiten:

    - Wilders roept op tot verzet
    - Rellen door autochtone jongens/mannen in Geldermalsen
    - Azc van de baan
    - Alle relschoppers vieren nu kerst

    ��

    Ik zie alleen maar winnaars. Hier, een button voor jou:
    It's okay to be white

  24. #24
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Oh kijk moslims doen zich weer voor als slachtoffers. Zorgen dat een AZC van de baan komt gaat natuurlijk tegen hun doel in om Nederland te islamiseren.

  25. #25
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    24
    vCash
    123000

    Default

    Illest is ill

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •