MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 63
  1. #26
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    24
    vCash
    123000

    Default

    Met andere woorden. Zieke te is een beetje ziek. Moraalridder van de plank
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    t15boxing hoort het wordt moslim en is weer bij kippen bij.

  3. #28
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    t15boxing hoort het wordt moslim en is weer bij kippen bij.
    Je klinkt een beetje of je hersenbeschadiging hebt. Maar dat is een normale bijwerking na het lezen van een koran.

  4. #29
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Hahahhaha ik ben geen moslim tjappie

  5. #30
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Mijn fout, 'swa'. Een moslim apologeet dan.

  6. #31
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    24
    vCash
    123000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Mijn fout, 'swa'. Een moslim apologeet dan.
    Chief rules

  7. #32
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    24
    vCash
    123000

    Default

    Tijd om gebanned te worden.


    CGIEF108. RULES.

  8. #33
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik vind het echt bizar om te zien dat rechts extremisme ineens volkomen normaal is nu er een paar vluchtelingen deze kant op komen. De halve stad hangt vol met stickers "refugees not welcome". Nog ff en de winkels plakken weer "slegs voor blanke" en "juden raus" stickers op de deuren.

  9. #34
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik vind het echt bizar om te zien dat rechts extremisme ineens volkomen normaal is nu er een paar vluchtelingen deze kant op komen. De halve stad hangt vol met stickers "refugees not welcome". Nog ff en de winkels plakken weer "slegs voor blanke" en "juden raus" stickers op de deuren.
    Het begint met "een paar". Net zoals er elk jaar steeds meer gekleurde zwarte pieten bij komen tot het uiteindelijk helemaal afgeschaft is. Open je ogen en zie wat er aan de hand is.

    Ik vind het juist ongelooflijk dat er in Nederland wat in de top 5 meest linkse landen ter wereld is, zoveel tegenstand is tegen dit soort dingen. Geweldig.

  10. #35
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    De meeste dorpen wel kijk er niet raar van op toen ik 16 was heb ik een vakantiebaantje gehad in een boerendorp Roelofvarendsveen alle buitenlanders waren fout,tuig,criminelen,verkrachters etc, Surinamers waren apen, zwarte pieten. Na dat vakantiebaantje ben ik ook niet meer teruggekomen klote dorp.

  11. #36
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    De meeste dorpen wel kijk er niet raar van op toen ik 16 was heb ik een vakantiebaantje gehad in een boerendorp Roelofvarendsveen alle buitenlanders waren fout,tuig,criminelen,verkrachters etc, Surinamers waren apen, zwarte pieten. Na dat vakantiebaantje ben ik ook niet meer teruggekomen klote dorp.
    Oke dus nu mag ik wel alle moslims haten omdat een deel van hen terroristen zijn. Eerlijk is eerlijk.

  12. #37
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik vind het echt bizar om te zien dat rechts extremisme ineens volkomen normaal is nu er een paar vluchtelingen deze kant op komen. De halve stad hangt vol met stickers "refugees not welcome". Nog ff en de winkels plakken weer "slegs voor blanke" en "juden raus" stickers op de deuren.
    In sommige zwembaden is dat al een feit. "Mannen verboten". Want islamitisch zwemles.

    Vrouw achter de kassa? Geen klandizie meer, want...sja, waarom eigenlijk...

  13. #38
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Het begint met "een paar". Net zoals er elk jaar steeds meer gekleurde zwarte pieten bij komen tot het uiteindelijk helemaal afgeschaft is. Open je ogen en zie wat er aan de hand is.

    Ik vind het juist ongelooflijk dat er in Nederland wat in de top 5 meest linkse landen ter wereld is, zoveel tegenstand is tegen dit soort dingen. Geweldig.
    Haha je bent er wel mee bezig he... Was jij trouwens ook niet gevlucht (voor die die moslims jullie familie aandeden)? Mag ik vragen waarvandaan je dan gevlucht bent?

  14. #39
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    In sommige zwembaden is dat al een feit. "Mannen verboten". Want islamitisch zwemles.

    Vrouw achter de kassa? Geen klandizie meer, want...sja, waarom eigenlijk...
    Was dat niet in Oranje het geval? Dat men de casierre moest vervangen?

  15. #40
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Het begint met "een paar". Net zoals er elk jaar steeds meer gekleurde zwarte pieten bij komen tot het uiteindelijk helemaal afgeschaft is. Open je ogen en zie wat er aan de hand is.
    Vorig jaar was je nog voor afschaffing, wat is het nou?

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    En dat vind je irritant? Kijk maar eens naar je geschiedenis. Een beetje white guilt hebben Hollanders wel nodig.
    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Gaat wel meer dan alleen over zwarte piet. Het is meer dat Nederland achterloopt op de rest van de westerse wereld. Je kunt op tv een zwarte presentator beledigen met "niet alleen donker maar ook nog dom" zonder probleem, sterker nog de meeste mensen gaan je dan nog verdedigen omdat ze hier zo "nuchter" en "humorvol" zijn.
    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    lol aangepakt. In een politiek correcte land als de VS had hij zn baan verloren en vervolgens blackballed. Dat is dan weer de tegenovergestelde extremisme, punt is dat Nederland net zo belachelijk is als het om vrijheid van meningsuiting gaat. Dat hele gedrag van 'hier kunnen we alles zeggen en doen' is zoals ik zei achterlopend op de rest van de moderne beschaving van de rest van de Westerse wereld. Zwarte Piet=zo traditioneel als mijn ruft. Weg met die onzin en mischien kan Nederland beginnen met wat verandering.

  16. #41
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    T15boxing is 1 van de domste mensen die ik ooit op het internet ben tegengekomen. En dat wil wat zeggen aangezien ik vaak op Geenstijl de reacties las.
    Max. 400 x 125

  17. #42
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Sla Je PVV-Oom Om De Oren Met Deze Zeven Feiten Over De Vluchtelingencrisis

    refugees
    POSTED BY: JRENEMA DECEMBER 24, 2015
    Het is weer die tijd van het jaar: tijd voor kerstdiner met je racistische PVV-oom. Sla hem om de oren met deze zeven feiten over de vluchtelingencrisis.

    Mythe: Nederland wordt overspoeld met vluchtelingen

    Feit: er zitten op dit moment 49.565 vluchtelingen in de opvang in Nederland. Nederland heeft ongeveer zesduizend dorpen, steden en plaatsen. Dat betekent dat als iedere gemeenschap twee gezinnen (zeven mensen) zou opnemen, al die vluchtelingen een plek zouden hebben. Hoezo overspoeld?

    Mythe: ze komen helemaal niet uit Syrië

    Feit: de helft van de vluchtelingen komt uit Syrië. Van de andere helft komt het overgrote deel weer uit Eritrea, Ethiopië, Irak en Afghanistan.

    Eritrea is niet zo bekend als Syrië, maar daar heerst een van de meest nare dictaturen in de wereld, vergelijkbaar met Noord-Korea. Hier kun je een waslijst van de misdaden van dit regime lezen, samengesteld door de Nederlandse overheid. Hier is de wikipedia-pagina: “Human rights in Eritrea are viewed as among the worst in the world“. De Ethiopiërs zijn uit Eritrea afkomstig, maar hebben de Ethiopische nationaliteit.

    Wie niet weet waarom mensen uit Irak en Afghanistan vluchten, moet onder die steen vandaan komen waar hij de afgelopen 10 jaar gezeten heeft.

    Het is op basis van de gegevens van het COA niet te zeggen uit welke landen de vluchtelingen komen die teruggestuurd worden. Op basis van de Europese gegevens lijkt dat dat vooral Albanezen zullen zijn. Overigens wordt een op de drie asielzoekers in Nederland teruggestuurd.

    Mythe: Iedereen is ertegen dat er meer vluchtelingen komen

    Feit: Het overgrote deel van de Nederlanders vindt het prima als er een asielzoekerscentrum in de buurt komt. Uit een opiniepeiling van I&O Research blijkt dat twee derde van de Nederlanders de stelling ‘Het is onze morele plicht om asielzoekers in Nederland fatsoenlijk op te vangen’ ondersteunt. Ook als je het persoonlijk maakt, blijven mensen voor fatsoenlijke opvang: slechts een op de vijf is er onder alle omstandigheden tegen, dat er een AZC bij hun in de buurt komt.

    Wat ook interessant is: mensen die in de buurt van een AZC wonen, zijn positiever over de komst van vluchtelingen dan de gemiddelde Nederlander. Slechts een op de zes ervaart ernstige overlast, terwijl de helft dat verwachtte. Daarbij moet ook nog aangetekend worden, dat een heel deel van die ‘overlast’ heel betrekkelijk is: langere rijen bij de pinautomaat geldt ook als overlast.

    De groep Nederlanders die pertinent tegen vluchtelingen is, concentreert zich vooral in de PVV. Bij alle andere partijen is een ruime meerderheid voor opvang.

    Mythe: Er moet meer aan opvang in de regio gedaan worden. De Arabieren moeten hun eigen probleem oplossen.

    Feit: In Jordanie, dat naast Syrie en Irak ligt, is bijna een op de tien inwoners vluchteling. In Libanon is dat een op de vijf. Met andere woorden: de Arabische landen liggen krom om vluchtelingen op te vangen, en wij kunnen best een handje helpen.

    Bazenquote van de Verenigde Naties over Jordanie: “Jordan provides asylum for a large number of refugees, including from Syria and Iraq. It has granted Syrian refugees access to services, such as health and education. Jordan continues to demonstrate hospitality, despite the substantial strain on national systems and infrastructure.”

    country-lbn-400

    Ieder puntje is een vluchtelingenkamp.

    Mythe: Vluchtelingen pikken onze huizen in

    Feit: De woningnood is de schuld van het kabinetsbeleid. We slopen ieder jaar 14.000 betaalbare woningen, we verkopen er 15.000 aan de vrije markt, en we verhogen de huur van de rest. Als we de sociale woningbouw de afgelopen dertig jaar op peil gehouden hadden, dan waren er nu een half miljoen extra huizen geweest, en dan hadden we de vluchtelingen zonder probleem een huis kunnen geven.

    Mythe: Nederland is het braafste jongetje van de klas

    Feit: de Nederlandse bevolking is 3.3% van de EU, en we vangen 3.6% van de vluchtelingen op. We doen dus een klein beetje meer dan ons deel, maar we moeten dan ook compenseren voor landen als Kroatie, met een fantastische 35 vluchtelingen (nee, geen 35 duizend, 35) en Slowakije met 15 vluchtelingen.

    Mythe: vluchtelingen kosten bakken met geld

    We hebben het al eens eerder becijferd: een vluchteling kost iets van 20 a 30 duizend euro. Als er dus 60.000 binnenkomen, dan kost dat ongeveer 1,2 miljard. Dat klinkt veel, totdat je bedenkt dat er in 2016 in totaal 261.1 miljard uitgegeven gaat worden. Met andere woorden, van iedere honderd euro die die Nederlandse overheid uitgeeft, gaat er 50 cent naar vluchtelingen. Het wordt al helemaal wisselgeld als je bedenkt dat Nederland ieder jaar 47 miljard misloopt omdat we het oké vinden dat grote bedrijven hun belastingverplichtingen niet nakomen.

    Ben je tevreden met dit stuk? Steun mij dan op Patreon!

    Update: naar aanleiding van discussie op twitter, hier een bonus-feit:

    Mythe: de vluchtelingen die uit Syrie claimen te komen, hebben valse paspoorten.

    Feit: Er is geen enkele aanwijzing dat de gemiddelde vluchteling aan een vals paspoort kan komen dat niet door de Nederlandse overheid als vals erkend zou worden. Toen journalist Harald Doornbos een vals Syrisch paspoort regelde voor mark rutte, antwoordde de staatsecretaris in de ontstane ophef dat de Nederlandse regering vrij goed is in het herkennen van valse Syrische paspoorten, of van paspoorten die gebaseerd zijn op een echt paspoort.

    Quote: “De KMar beschikt over veel expertise voor het herkennen van valse documenten en «look a likes» die gebruik maken van echte documenten. Daarnaast heeft de KMar technische hulpmiddelen ter beschikking en wordt bij de minste twijfel een document nader onderzocht. Syrische paspoorten [zijn] voorzien van beveiligings- en echtheidskenmerken. Manipulatie daarvan wordt tijdens de controle veelal herkend.”

    Het is bekend dat IS valse syrische paspoorten kan maken. Wie echter denkt dat de gemiddelde vluchteling vriendjes is met IS, is even vergeten waarom die mensen uberhaupt op de vlucht zijn.

    Update #2: mensen vroegen om bronvermelding. Schijnbaar is het moeilijk om op linkjes te klikken. Daarom hier nog een keer de belangrijkste:

    Cijfers COA: https://www.coa.nl/nl/over-coa/cijfers

    Cijfers Eurostat: http://ec.europa.eu/eurostat/statist...arter_2015.png

    UNHCR over Jordanie: http://www.unhcr.org/pages/49e486566.html

    Woningnood: Ze pikken onze huizen in

    Valse paspoorten: Hier

    Update #3: Over landen die niet opvangen

    In de reacties wordt erop gewezen dat er een aantal landen zijn (Qatar, Saudie-Arabie) die niet of nauwelijks vluchtelingen opvangen. Dat is waar (hoewel het ook weer niet zo zwart-wit is), en dat is een grof schandaal, maar ik zie niet hoe dat iets verandert aan onze verplichtingen. Bij wijze van: als je ziet dat er een paar straten verderop een huis in brand staat, en je rent er naartoe om te helpen, en je ziet vervolgens de ene buurman met emmers rennen en de andere er met z’n armen over elkaar naar staan kijken, dan ga je toch ook gewoon helpen? Dan is het feit dat die ene buurman niks doet toch ook geen excuus?

    Update #4: Holy viral post, Batman!

    Dit stuk is nu door meer mensen gelezen dan dat er vluchtelingen in Nederland zijn. Zo klein is het probleem dus.

    Update #5: de ouderen en zwakkeren

    Mythe: we kunnen de zorg niet meer betalen omdat we al het geld uitgeven aan vluchtelingen

    Feit: Vluchtelingen kosten ongeveer 1% van wat we uitgeven aan zorg of aan sociale zekerheid. De Nederlandse begroting is in mooie, behapbare blokjes te vinden op de website van de Rijksoverheid. Daar zien we dat er aan zorg in 2016 74.6 miljard wordt uitgegeven, en aan sociale zekerheid 78.1 miljard. Zoals ik al boven becijferd heb, kosten de vluchtelingen – afhankelijk van hoeveel het er gaan worden – ongeveer 1 miljard. Dat is dus 1.4% van wat we in Nederland aan zorg uitgeven.

    Met andere woorden: het probleem moet ergens anders liggen. De reden dat ik de gemiste belastingen van bedrijven noemde is dat het probleem voor een heel deel daar ligt: we hebben in de afgelopen jaren toegestaan dat bedrijven een steeds kleiner deel van de belastingen opbrengen. Dat is opgevangen door de burger een steeds groter deel van zijn belasting te laten betalen (zie European Commission Taxation Trends, editie 2013). De reden dat ik dat noemde, is dat het daar wel om bedragen gaat die voor de ouderenzorg het verschil kunnen maken.

    Mening: In de comments merkten veel mensen op dat het toch verschrikkelijk is dat we in Nederland de sociale zekerheid afgebroken hebben, en dat dat vooral niet eerlijk is voor de mensen die dat allemaal opgebouwd hebben. Daar ben ik het wel helemaal mee eens. Ik heb in het verleden veel geschreven over wat een schande het is dat het minimumloon afgeschaft wordt, hoe we langzaam naar een land van de rijken toe gaan, en wat een slecht idee de participatiesamenleving is. Maar wie daar de vluchtelingen van de schuld geeft, heeft z’n cijfers niet op orde.

    Update 6: Ja, maar de gezinshereniging!

    Een aantal mensen beweerden dat de getallen die hier genoemd werden flink onderschat waren, omdat de gezinshereniging daarin niet meegenomen was. Het is inderdaad zo dat vluchtelingen onvoorwaardelijk recht hebben op gezinshereniging; het recht op gezinsleven is een mensenrecht.

    Om te kijken om hoeveel mensen het hier zou gaan heb ik gekeken naar de vorige grote vluchtelingenstroom in Nederland: mensen uit het voormalig Joegoslavië. Het CBS heeft daar cijfers van vanaf 1995, toen het conflict op z’n hoogtepunt was. Vanaf dat moment tot 2012 zijn er 21745 mensen als vluchteling binnengekomen, en 10502 als gezinshereniger. Met andere woorden: iedere twee vluchtelingen nemen nog een iemand extra mee. De bewering die bijvoorbeeld door Bild gemaakt werd, dat we per vluchteling nog vier tot acht andere mensen moeten verwachten, is dus niet consistent met onze ervaringen in het verleden.

  18. #43
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    http://publieketribune.net/sla-je-pv...elingencrisis/

    @justfuru:

    Goed dat je m'n posts uit het verleden hebt onthouden...i like to get in your head and stay there...boks!

  19. #44
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Mooi verhaal, lekker kort ook.

  20. #45
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    ...en nog pure onzin ook.

  21. #46
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    T15boxing is 1 van de domste mensen die ik ooit op het internet ben tegengekomen. En dat wil wat zeggen aangezien ik vaak op Geenstijl de reacties las.
    Dit komt van iemand die gelooft dat een pedofiele oorlogsmisdadiger ooit op een ezel naar de maan vloog(dit bedenk ik niet, dit staat in het heillige boekje van WISE guy, i.e. wijze vent). Je hebt de meest ironische forum naam gekozen, 'swa'. Net zoals Charlie Sheen hier post onder 'healthcomesfirst'. Jullie lopen 1400 jaar achter en dan anderen dom noemen hah.
    Last edited by T15Boxing; 27-12-2015 at 16:16.

  22. #47
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    ...en nog pure onzin ook.
    Iets onzin noemen zonder tegenargument is onzin....

  23. #48
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Oke dus nu mag ik wel alle moslims haten omdat een deel van hen terroristen zijn. Eerlijk is eerlijk.
    dat deed je toch al of heb ik al je comments de afgelopen maanden verkeerd begrepen?
    Home mtk-gym.nl


  24. #49
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    In sommige zwembaden is dat al een feit. "Mannen verboten". Want islamitisch zwemles.

    Vrouw achter de kassa? Geen klandizie meer, want...sja, waarom eigenlijk...
    die zwembaden worden dan afgehuurd. Als ik ergens afhuur bepaal ik wie binnen komt.
    Home mtk-gym.nl


  25. #50
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Vorig jaar was je nog voor afschaffing, wat is het nou?
    Je hebt hem verkeerd begrepen. ZOlang het moslims zijn gelden zijn regels niet. Vandaar dat zwarte piet niet kan etc.
    Home mtk-gym.nl


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •