MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 63 of 63
  1. #51
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik denk dat dat stuk wat Illest post wel aardig klopt. Ik ken iemand bij vluchtelingenwerk en die geeft dezelfde cijfers. Wat wel aardig is om te weten dat het cijfer de laatste jaren aardig hetzelfde is. Alleen de media aandacht niet. Er is maar 1 probleem en dat is dat de bestaande opvang zo langzamerhand vol is.

    Even een kleine poll. Hoeveel van jullie hebben in directe kring nou problemen ondervonden door asielzoekers ? Huis niet gekregen. Zus verkracht door zo'n testosteronbom. Baan kwijt . En dan bedoel ik niet het van horen zeggen van een neef zijn broer die een buurman heeft met een werkster die is aangerand door iemand met een snor. Maar echt direct.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Iets onzin noemen zonder tegenargument is onzin....
    joh...je meent het. Da's toch precies wat Illest ook doet? Een stelling deponeren en dan verder geen redenering geven. Maar wel met een strakke plasser kijken hoe Mixfight los gaat? En als het niet zijn kant op gaat, weer even snel een copy/paste van een linkse website plaatsen. Hij's gewoon een stoker die verder niets aan dit vechtsportforum bijdraagt, behalve items over discriminatie en blanke overheersing.
    It's okay to be white

  3. #53
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik denk dat dat stuk wat Illest post wel aardig klopt. Ik ken iemand bij vluchtelingenwerk en die geeft dezelfde cijfers. Wat wel aardig is om te weten dat het cijfer de laatste jaren aardig hetzelfde is. Alleen de media aandacht niet. Er is maar 1 probleem en dat is dat de bestaande opvang zo langzamerhand vol is.Even een kleine poll. Hoeveel van jullie hebben in directe kring nou problemen ondervonden door asielzoekers ? Huis niet gekregen. Zus verkracht door zo'n testosteronbom. Baan kwijt . En dan bedoel ik niet het van horen zeggen van een neef zijn broer die een buurman heeft met een werkster die is aangerand door iemand met een snor. Maar echt direct.
    Moet er altijd maar iets gebeuren voordat er actie wordt ondernomen?
    It's okay to be white

  4. #54
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    joh...je meent het. Da's toch precies wat Illest ook doet? Een stelling deponeren en dan verder geen redenering geven. Maar wel met een strakke plasser kijken hoe Mixfight los gaat? En als het niet zijn kant op gaat, weer even snel een copy/paste van een linkse website plaatsen. Hij's gewoon een stoker die verder niets aan dit vechtsportforum bijdraagt, behalve items over discriminatie en blanke overheersing.
    Maar als die copy paste geen onzin is dan kan je het niet als onzin bestempelen. Denk inderdaad niet dat de kleur van de relschoppers in Den Haag of Geldermalsen veel te maken heeft met de behandeling en vervolging. Maar inmiddels gaat de discussie weer over vluchtelingen en asielzoelers. Denk dat hij daar wel een puntje heeft, als je koud naar de feiten kijkt.

    Ben zelf opgegroeid in een stad/dorp waar al sinds de Jaren 90 een groot AZC staat en de overlast was altijd beperkt.

    Probleem licht hem volgens mij niet bij de huidige stroom vluchtelingen, maar bij de fouten die in de Jaren 60-70 gemaakt zijn bij het binnen halen van de gastarbeiders in die tijd. De 2e en 3e generaties daarvan ziin nu het probleem (in de grote steden).

    Aan de ene kant hebben we Illest en aan de ander kant T15, op een offtopic deel van het Forum....toch aardig leesvoer op een luie zondag.....

  5. #55
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    joh...je meent het. Da's toch precies wat Illest ook doet? Een stelling deponeren en dan verder geen redenering geven. Maar wel met een strakke plasser kijken hoe Mixfight los gaat? En als het niet zijn kant op gaat, weer even snel een copy/paste van een linkse website plaatsen. Hij's gewoon een stoker die verder niets aan dit vechtsportforum bijdraagt, behalve items over discriminatie en blanke overheersing.
    Jij beweert dat het onzin is...probeer het dan op z'n minst te onderbouwen i.p.v. het alleen te roepen.

    Ik heb niet per se de behoefte om iets bij te dragen, maar het klopt dat ik destijds (met de beste bedoelingen overigens) op mixfight heb gepost over de racistische lading van zwarte piet en dat we dat in een land als Nederland niet meer zouden moeten doen. Zelfs mods waar ik 'cool' mee was hebben mij daarvoor verguisd, maar verder was het vooral een respectvolle discussie, een bijzonderheid voor de zwarte pieten discussie kan ik je vertellen. Ik herken me dan ook niet in het 'stoken' van jou.

    Ja, ik stak 'm scherp in over die relschoppers omdat die gasten wat mij betreft langer vast hadden mogen zitten. Dat ze zo snel zijn vrij gekomen, is niet alleen mij opgevallen en het baart me best wel zorgen om eerlijk te zijn.

    Ook ik heb verhalen van vluchtelingen van dichtbij gehoord daar ik een kennis heb die een hotel moest beveiligen waar een paar honderd vluchtelingen zaten...dankbare, fatsoenlijke, beschaafde (en geschoolde!) mensen die op de vlucht zijn voor oorlog en ellende. Vol afschuw en walging keek ik dan ook naar die randdebielen uit Geldermalsen.

    Ik durf me ergens over uit te spreken als ik dat nodig vind en dat doe ik dan ook. Dat ik hokjesdenker, azijnpisser of black panther wordt genoemd, neem ik voor lief.

    Het op de man spelen wat jij doet, neem ik ter kennisgeving...ik kan er niet zoveel mee. In het alsmaar harder wordende klimaat durf ik iig stelling te nemen tegen die extreem rechtse crap wat er bij steeds meer mensen als warme broodjes in gaat.

    Je hoeft mijn posts toch niet te lezen? Je ergert je er blijkbaar aan. Lees ze dat lekker niet zou ik zeggen.

    Peace

  6. #56
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Moet er altijd maar iets gebeuren voordat er actie wordt ondernomen?
    waarom zou je actie ondernemen als er niks gebeurd?
    Home mtk-gym.nl


  7. #57
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    waarom zou je actie ondernemen als er niks gebeurd?
    Exact. Dat slaat nergens op.
    Maar het gebeurt helaas wel.

    Als er een incident in de vechtsportwereld is en vechtsporten weer eens verboden dreigen te worden schreeuwt heel mixfight moord en brand want je kunt niet een enkeling als voorbeeld mnemen voor een hele groep.

    Maar iedereen wil 100.000 mensen kapot laten schieten omdat er heel misschien 1 rotte appel tussen zit. Vind ik vreemd.
    Last edited by Bromios; 28-12-2015 at 16:48. Reason: Iets vergeten

  8. #58
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Vluchtelingen gewoon verspreiden, kost mss meer maar levert iedereen meer op en dus uiteindelijk toch het goedkoopst.

  9. #59
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    24
    vCash
    123000

    Default

    Je hebt een verkeerd beeld van je zelf.

  10. #60
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Nou Illest, ben je nu gerustgesteld?

    http://www.ad.nl/rivierenland/celstr...lsen~a21cf5d4/

    Justice is served.

  11. #61
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Mooi, opge&^%$%$# met dat tuig.

  12. #62
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Mooi, opge&^%$%$# met dat tuig.

    gewoon de gaskamer in dat schorriemorrie denken ze nou echt dat ze IS voor de lol ontvluchten

  13. #63
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Goed om te horen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •