MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Wie wint de main event ?

Voters
36. You may not vote on this poll
  • Conor McGregor

    22 61,11%
  • Nate Diaz

    14 38,89%
Page 4 of 20 FirstFirst 1234567814 ... LastLast
Results 76 to 100 of 483
  1. #76
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by fww View Post

    verder lijkt het me onnodig om mekaar hier minder begaafd te noemen etc...

    laten we gewoon afwachten wat er gebeurd... nate vs connor komt van zelf...
    Klopt idd dat was niet handig van mij om te posten , mijn excuus
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Kan iemand mij uitleggen wat er zo goed is aan het boksen van de Diaz broertjes? Ik vind het niet bijzonder, Nate gebruikt zijn reach aardig in de zin dat hij lange stoten maakt maar hij loopt regelmatig zelf op een jab omdat hij zijn hoofd weinig beweegt.
    Ik ben zeker niet de grootste kenner van het boksen dus ik laat me graag overtuigen (met beeldmateriaal) maar ik zie het niet echt bij ze.
    Ik vind het zelfs een vreemde opvatting dat er gedacht wordt dat Nate kan levelen met Conor.
    De Diaz broers durven enorm veel naar voren te gaan en van dichtbij op hoog tempo te blijven gaan. Dus de tegenstander moet in de achteruit en dat kunnen er niet veel. Ze vertrouwen op hun kin en op hun conditie. Of het excellent/intelligent boksen is kun je over discussiėren. Het is meer oldschool kermisboksen. Maar ze zorgen er voor dat de tegenstander moeilijk in het ritme kan komen. Het lijkt heel vaak of hun tegenstander toevallig een slechte dag had en dat is geen toeval. Dat is kwaliteit.

    Probeer je er omheen te bewegen als tegenstander dan lachen ze je recht in je bek uit en proberen je te verleiden om dichterbij te komen door je te vernederen (het meest bekeken fragment van Nick-Carlos is de bitchslap). Dan zijn ze aan het eind van de partij in ieder geval de morele winnaar. Daarom hebben ze zoveel fans.

    Verder zijn ze overigens oerdom anders waren ze veel verder gekomen en stinkend rijk.

    Maar nu eerst RDA. Ben benieuwd.

  3. #78
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    ten eerste stelletje woestelingen ...het is officieel ufc 197 rda vs mcgregor . met holly vs tate als co main

    ten tweede ik ben alleen maar blij met deze pot rda is de perfecte graadmeter voor conor mcgregor
    we zullen nu dus kunnen zien hoe goed mystic mac nu eigelijk echt is.
    daarbuiten aansluitend op jullie discussie .. ik denk dat conor mcgregor een buitegewoon hoog vecht iq heeft.
    voor de gene die denken dat conor alleen maar goed vecht door zijn reach . moeten de pot tegen porrier nog eens goed kijken .
    zonder reach verschil zoekt hij wel een ander voordeel in zijn game om uit te buiten .. tegen porrier is dat snelheid en souplesse. tegen hollowway is hij ook sterker op de grond en dat buit hij ook uit ..
    ik denk dat mcgregor echt next level is en heel veel verschillende soorten problemen zou kunnen oplossen ..
    of hij gelijk geschiedenis kan schijven door een all round monster als rda te verslaan en als eerste 2 titles te gelijk kan bemachtigen .. time will tell.
    ik heb dr in ieder geval heel veel zin in

  4. #79
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Hoe kut is dit trouwens voor Frankie

  5. #80
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by ChingChong View Post
    Hoe kut is dit trouwens voor Frankie
    frankie zal daarna aan de beurt zijn aangezien mcgregor zijn title ook moet verdedigen .
    aldo en cain verdedigde hun title door minder dan 1 x per jaar te vechten .
    frankie komt nog wel aan de beurt ., en als we de cijfers mogen geloven . zal het hem geen windeieren opleveren.
    kan ie dus beter een lang camp houden . om uiteindelijk tegen mcgregor te staan . dan 1 of 2 gevechten tussendoor te pakken ..
    ik vermoed dat er een dikke pot goud bij de ierse kabouter . wacht achter de regenboog voor menner edgar

  6. #81
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    ten eerste stelletje woestelingen ...het is officieel ufc 197 rda vs mcgregor . met holly vs tate als co main

    ten tweede ik ben alleen maar blij met deze pot rda is de perfecte graadmeter voor conor mcgregor
    we zullen nu dus kunnen zien hoe goed mystic mac nu eigelijk echt is.
    daarbuiten aansluitend op jullie discussie .. ik denk dat conor mcgregor een buitegewoon hoog vecht iq heeft.
    voor de gene die denken dat conor alleen maar goed vecht door zijn reach . moeten de pot tegen porrier nog eens goed kijken .
    zonder reach verschil zoekt hij wel een ander voordeel in zijn game om uit te buiten .. tegen porrier is dat snelheid en souplesse. tegen hollowway is hij ook sterker op de grond en dat buit hij ook uit ..
    ik denk dat mcgregor echt next level is en heel veel verschillende soorten problemen zou kunnen oplossen ..
    of hij gelijk geschiedenis kan schijven door een all round monster als rda te verslaan en als eerste 2 titles te gelijk kan bemachtigen .. time will tell.
    ik heb dr in ieder geval heel veel zin in

    Volgens mij is het nog helemaal niet officieel.
    Dit is een fan made promo.
    Gister bij the mma hour zei Ariel volgens mij dat Conor nog niet heeft getekend, die wil meer geld.

  7. #82
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Jih. Nog helemaal geen bronnen die het bevestigen. Het moddergooien is wel al begonnen trouwens.

  8. #83
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    860
    vCash
    126000

    Default

    ITS ON

  9. #84
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    860
    vCash
    126000

  10. #85
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    My god wat wordt dit vet

  11. #86
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    McCracker in ronde 2 op KO. :-)

  12. #87
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Eindelijk twee vechters die snel achterelkaar vechten.

    McGregor zal nog krachtiger zijn en nog sneller nu de weightcut toch wat makkelijker is.

    Wat zou er gebeuren met de marktwaarde van McGregor als hij verliest op lightweight? Hij is dan nog steeds fw champ namelijk..

    Hoewel ik ga voor McGregor 2 round.

  13. #88
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Even serieus, wat een stalen ballen heeft McG toch?! Hij vecht zo veel en snel achter elkaar en tegen de allerbesten en gaat zo te merken niemand uit de weg. Ik verklaarde hem voor gek om meteen tegen Aldo te willen vechten en ik dacht misschien doet hij het alleen om even te cashen, maar hij wint het gewoon en het herhaalt zich nu door tegen RDA te vechten.

    Hoe kan je geen respect hebben voor deze man?!

    Ik hoop eeeeeecht dat hij deze ook pakt, al zal het een hele klus worden. 5 maart al, dat is nog niet eens 2 maanden wachten. Ook weinig tijd voor mindgames, maar ik ben er iig klaar voor!

  14. #89
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Goede bron Lukashenko!
    It's okay to be white

  15. #90
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Lekkere pot hoor , toch wel de pot die iedereen wil zien geen diaz of Edgar maar Rda.
    Tegen mendes en tegen aldo had ik alle vertrouwen dat tie ze ging pakken , tegen rda is 50/50 hoop op McGregor ben benieuwd hoe hij is op 155.

  16. #91
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Hij zal wel een stuk sterker en sneller zijn nu, voor de hype om de partijen hoop ik dat McGregor wint, hij is bergen aan het verzetten en trekt enorm veel nieuwe liefhebbers aan.

  17. #92
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Lekkere pot hoor , toch wel de pot die iedereen wil zien geen diaz of Edgar maar Rda.
    Tegen mendes en tegen aldo had ik alle vertrouwen dat tie ze ging pakken , tegen rda is 50/50 hoop op McGregor ben benieuwd hoe hij is op 155.
    Nou Edgar had ik ook graag gezien hoor!

    Ik ben echt heel benieuwd hoe McGregor erbij gaat staan op lightweight. Het was wel te zien aan hem dat de weightcut heel zwaar was. En als we naar een porier kijken. Waarbij de weightcut ook veel van hem vroeg. Die doet het nu ook goed op lightweight, qua power en snelheid helemaal niks minder dan de meeste in de divisie.

  18. #93
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    De verwachting schijnt te zijn dat Frankie vs. Conor wellicht tijdens UFC 200 plaats kan gaan vinden.

  19. #94
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    De verwachting schijnt te zijn dat Frankie vs. Conor wellicht tijdens UFC 200 plaats kan gaan vinden.
    Dat is ook de bedoeling, maar wat als Conor nog niet mag vechten door een schorsing van de bond vanwege een blessure bijv of sterker nog wat als hij verliest. UFC 200 moet de grootste event worden van de UFC ooit als ik het allemaal zo lees.

  20. #95
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

  21. #96
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Nou Edgar had ik ook graag gezien hoor!

    Ik ben echt heel benieuwd hoe McGregor erbij gaat staan op lightweight. Het was wel te zien aan hem dat de weightcut heel zwaar was. En als we naar een porier kijken. Waarbij de weightcut ook veel van hem vroeg. Die doet het nu ook goed op lightweight, qua power en snelheid helemaal niks minder dan de meeste in de divisie.
    Zeker wil ik Edgar ook zien maar van alle potten waar over gesproken werd (diaz,Edgar,rda) spreekt die vs Rda mij toch wel het meeste aan een partij waar het meest te winnen en te verliezen is voor Conor

  22. #97
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Mooie kerel ook die coach van Conor.
    You have only seen conor on salad, watch him when he is on steaks.

  23. #98
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    167
    vCash
    20420

    Default

    Persoonlijk denk ik dat Mcgregor wel eens een goeie kans kan gaan maken.
    kwa lengte zijn ze even groot (1.75m).
    De reach van Mcgregor is iets groter (McGregor 74inch RDA 71inch)
    En de mma records van beide zijn ook vrijwel gelijk, Mcgregor 19-2 (90% Winst) en RDA 24-7 (78% Winst).

  24. #99
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    25
    vCash
    126000

    Default

    Off Topic :

    Gezien Conor Mcgregor zoveel stof heeft doen opwaaien en eigenlijk de Europese vechters op de kaart heeft gezet (daar waar velen het idee hadden dat Europeanen niks in te brengen hadden tegen Brazilianen en Amerikanen ). Plus het feit dat UFC nu voor het eerst georganiseerd word in Nederland, zou dit misschien voor de Nederlanders in de toekomst wat extra deuren kunnen openen? Of ben ik te optimistisch hierover? Stel je voor dat er op den duur elke maand of weekend wel een MMA gala te bewonderen is in ons klein kikkerlandje en er zo meer competitie is, het niveau steeds hoger komt te zitten met als uiteindelijke doel gescout worden door de UFC.

    Ontopic :

    RDA is inderdaad een beest en zowel op de grond als staand enorm goed. Ik geloof dat de beste man zelfs potten kan breken als een kickboxer. Conor Mcgregor is hoe raar het ook klinkt voor mij nog steeds een onzekere factor. Waarom weet ik ook niet hij heeft elke keer voorspelt wanneer en hoe die zou gaan winnen. Heeft van Dustin, Silver, Mendes en Jose Aldo gewonnen stuk voor stuk toppers. En toch weet ik nog steeds niet waar hij staat. 1 ding weet ik wel en dat is hoelang Conor ongeslagen blijft in de UFC hoe beter. Iedere featherweight tot aan lightweight (misschien weltherweight zelfs) krijgen de mogelijkheid om een lekkere payday te krijgen op het moment dat ze tegen hem vechten. De sport wint aan populariteit en word groter. We shall see !!

  25. #100
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by mootje_elo View Post
    Off Topic :

    Gezien Conor Mcgregor zoveel stof heeft doen opwaaien en eigenlijk de Europese vechters op de kaart heeft gezet (daar waar velen het idee hadden dat Europeanen niks in te brengen hadden tegen Brazilianen en Amerikanen ). Plus het feit dat UFC nu voor het eerst georganiseerd word in Nederland, zou dit misschien voor de Nederlanders in de toekomst wat extra deuren kunnen openen? Of ben ik te optimistisch hierover? Stel je voor dat er op den duur elke maand of weekend wel een MMA gala te bewonderen is in ons klein kikkerlandje en er zo meer competitie is, het niveau steeds hoger komt te zitten met als uiteindelijke doel gescout worden door de UFC.
    natuurlijk opent dit de deur voor nederlandse vechters .. er zullen ook zeker wel een paar nederlandsche debuten komen in 2016.... mits we kunnen meedraaien met het niveau natuurlijk..
    ik denk dat een herkansing voor paulo boer wel fair is .. die engelsman was een monster tegen wie hij moest.
    ik merk aan me zelf dat mijn intresse ook erg is verandert .. ik volg nu veel meer mma dan kickboxen ..
    ik zit er serieus aan te denken samen met een bjj leraar een mma school te openen .. en ik denk dat vele andere trainers en coaches dat ook wel zullen doen.. de toekomst van het nederlandsche mma ziet er in een keer een stuk helderder uit (uiteraard omdat ufc naar nederland komt en niet door mijn gedachte een school te beginnen)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •