MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Wie wint de main event ?

Voters
36. You may not vote on this poll
  • Conor McGregor

    22 61,11%
  • Nate Diaz

    14 38,89%
Page 11 of 20 FirstFirst ... 789101112131415 ... LastLast
Results 251 to 275 of 483
  1. #251
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    69
    vCash
    51000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Ik denk dat het - hoe vervelend ook - het beste is om Conor's gevecht in zijn geheel te cancelen.
    Het is al bevestigd dat Conor tegen Diaz zal vechten.
    Dan ben ik is benieuwd op welk gewicht dit gaat plaats vinden aangezien Conor FW champ is.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #252
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default Nate Diaz vs. Conor McGregor is a GO for UFC 196

    There has been much speculation as to who will step in and fight Conor McGregor in the main event of*UFC 196*on March 5th.

    While there has been no shortage of top contenders stepping up to*offer to fight McGregor*at the event, it seems as though we now have an official bout.

    BJPenn.com has confirmed with sources close to the fighters that McGregor vs. Diaz will happen on March 5th in Las Vegas.

    The weight class for the McGregor vs. Diaz bout is still yet to be confirmed.

    Stay tuned to BJPenn.com for further details as they become available.
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  3. #253
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Waarom zou McGregor de dupe zijn van een pull out en niet op 155 een andere partij kunnen draaien, jantje? Er werd juist gezeurd dat direct een titleshot niet fair zou zijn.

  4. #254
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Hij vecht nu op WW tegen Diaz. Waarschijnlijk omdat Diaz LW niet kan halen binnen 2 weken.

  5. #255
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    Tegen Diaz op 170! is het geworden. Op dat gewicht het ik hem liever tegen broertje Nick gezien..
    Kunnen in elk geval zien hoe McGregor het doet tegen langere tegenstanders..
    Ik zeg Diaz wint met Triangle!

  6. #256
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    kruikenstad/Tilburg
    Posts
    296
    vCash
    164934

    Default

    Dit wordt een zekere winst voor Conor! Diaz die er onbesuisd er in vliegt tegen Conor wordt hard afgestraft. ik zeg een KO!

  7. #257
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kruikenstad goes bjj View Post
    Dit wordt een zekere winst voor Conor! Diaz die er onbesuisd er in vliegt tegen Conor wordt hard afgestraft. ik zeg een KO!
    Sinds wanneer vliegt een Diaz broer er onbesuisd in? Wordt wel aardig denk ik. Als Conor veel aan de buitenkant beweegt is het de vraag of er veel gaat gebeuren, maar wel een aardige test omdat Diaz een goede kin heeft.

    Op 170lbs tegen Diaz zonder camp als mogelijke voorbereiding op Lawler voor UFC 200. Niet zo heel slecht bekeken van Dana. Neem aan dat Conor akkoord gegaan is op voorwaarde dat hij zijn volgende tegenstander mag kiezen. En hij heeft de ballen om de show te willen stelen op UFC 200.

  8. #258
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Sinds wanneer vliegt een Diaz broer er onbesuisd in? Wordt wel aardig denk ik. Als Conor veel aan de buitenkant beweegt is het de vraag of er veel gaat gebeuren, maar wel een aardige test omdat Diaz een goede kin heeft.

    Op 170lbs tegen Diaz zonder camp als mogelijke voorbereiding op Lawler voor UFC 200. Niet zo heel slecht bekeken van Dana. Neem aan dat Conor akkoord gegaan is op voorwaarde dat hij zijn volgende tegenstander mag kiezen. En hij heeft de ballen om de show te willen stelen op UFC 200.
    Haha. Dat zou wel effe spectaculair zijn hoor!

  9. #259
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Dit is echt een droompartij.

  10. #260
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Ben trouwens wel echt benieuwd naar de kracht die McGregor nog heeft tegen iemand die van nature rondloopt op zeker 80 kg. Ook zijn lengte voordeel verdwijnt als ik het goed heb.

  11. #261
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    ja nate is 1,83 en connor volgens mij 1,75

  12. #262
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    262
    vCash
    51718

    Default

    Na het nieuws maar even een highlight videotje erbij gepakt.
    Lekker hoor.
    Dos Anjos will be back.


  13. #263
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Ik realiseer me dat wiki niet altijd de waarheid noteert maar fyi:

    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  14. #264
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    kan iemand clown RDA even wijzigen in Nate...(sorry diaz borthers fan )

  15. #265
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Conor heb er gewoon scheit aan 145-155-170 hij knokt gewoon gewicht of tegenstander maakt hem niet uit. Respect.

    Denk dat hij diaz er zo uit slaat zeker zonder voorbereiding.
    Maar de weging en persconferentie word echt heerlijk nu al zin in

  16. #266
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    ik doe niet aan voorspelling..hoop dat nate hem pakt als ik het iemand gun is het de 2 broers..maar grote kans dat connor beter voorbereid is...

    jij zegt schijt van connor en idd admit ik ...maar diaz net zo goed.... want had er 1 voor toekomst kunnen worden met meer build up en meer show er om heen...

    de weging word EPIC

  17. #267
    Join Date
    May 2010
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fww View Post
    ik doe niet aan voorspelling..hoop dat nate hem pakt als ik het iemand gun is het de 2 broers..maar grote kans dat connor beter voorbereid is...

    jij zegt schijt van connor en idd admit ik ...maar diaz net zo goed.... want had er 1 voor toekomst kunnen worden met meer build up en meer show er om heen...

    de weging word EPIC
    Geen schijt van DIAZ gewoon slim, money fight, zou stom zijn als hij het gevecht niet zou accepteren.

  18. #268
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    dus geen schijt om binnen 1,5 week een fight tegen connor te nemen? ondanks money fight wil je ook gewoon kans hebben...want anders zou je het ook kunnen omdraaien dat connor ook slim is...

  19. #269
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by fww View Post
    dus geen schijt om binnen 1,5 week een fight tegen connor te nemen? ondanks money fight wil je ook gewoon kans hebben...want anders zou je het ook kunnen omdraaien dat connor ook slim is...
    Nee is gewoon puur geld diaz heb nix te verliezen als hij verliest komt het omdat hij geen voorbereiding heb gehad natuurlijk en hij gaat met een zak geld naar huis ws aanzienlijk meer dan hij normaal pakt .

    Conor heb alles te verliezen en zet alles op het spel door gewoon te knokken tegen diaz en ook nog op 170 kan ik alleen maar respect voor hebben.

  20. #270
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    IK hoop dat Nate hem bitchslapped. En hem naar de grond trekt.
    Maar de Diaz brothers kennende gaat hij hem staande slopen. Gewoon omdat het kan.

    En Connor heeft geen probleem want in 2 weken is de wiet nog niet uit Nate zijn systeem dus hij krijgt toch een DQ cadeau.

  21. #271
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Haha, sws dat hij gaat bitchslappen

  22. #272
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by CMURDER View Post
    Geen schijt van DIAZ gewoon slim, money fight, zou stom zijn als hij het gevecht niet zou accepteren.
    Dan is Aldo stom geweest, hij heeft het geweigerd! OF nee, ik denk dat hij Conor echt wel wil revancheren!

  23. #273
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    Dan is Aldo stom geweest, hij heeft het geweigerd! OF nee, ik denk dat hij Conor echt wel wil revancheren!
    Het verschil is dat aldo het financieel voor elkaar heeft en weet dat de partij tegen McGregor echt nog wel komt

    Nate is altijd naar huis gestuurd met 20K en kan nu is 100k of meer pakken zeker pakt hij die partij en denk dat nate ook wel weet dat hij nooit kampioen zou worden dus dan zit er maar een ding op dat is binnen harken wat je binnen kan harken en hij heb nog groot gelijk ook

  24. #274
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Wat een gelul allemaal hier. En leer nou eens namen goed schrijven. Wie is Connor? Stelletje amateurs

  25. #275
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Als je dan zo op taal gaat hameren, in wat ben je een amateur als je een naam verkeerd schrijft Minotauro?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •