MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Wie wint de main event ?

Voters
36. You may not vote on this poll
  • Conor McGregor

    22 61,11%
  • Nate Diaz

    14 38,89%
Page 8 of 20 FirstFirst ... 45678910111218 ... LastLast
Results 176 to 200 of 483
  1. #176
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Zegt de MMA kenner die McGregor als profielfoto heeft ?
    Dus dan kan je niet meer objectief zijn? Staand zie ik Conor ook echt wel het voordeel hebben.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #177
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Zegt de MMA kenner die McGregor als profielfoto heeft ?
    Ja die zegt ook dat rda zeker kansen heeft , alleen staand zie ik rda het niet winnen op de grond schat ik hem wel sterker in.
    ookal ben ik fan van conor betekend dat niet automatisch dat ik blind en niet objectief ben
    “If you haven’t lost in this sport, you haven’t fought the right guys yet.” - Matt Hughes

  3. #178
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    167
    vCash
    20420

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Ja die zegt ook dat rda zeker kansen heeft , alleen staand zie ik rda het niet winnen op de grond schat ik hem wel sterker in.
    ookal ben ik fan van conor betekend dat niet automatisch dat ik blind en niet objectief ben
    Suplex, sommige mensen kunnen niet objectief blijven helaas.

    Ben het wel met je eens.
    Denk dat Mcgregor staand wel het voordeel kan hebben, maar ik verwacht dat RDA ook snel voor een takedown zal gaan en vanuit daar wil werken.

    Hopen op 5 rondes vuurwerk en de in de laatste minuut een finish van mcgregor #andnew

  4. #179
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default


  5. #180
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  6. #181
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Tja, als je jezelf god gaat noemen kan je erop wachten dat de wetten van de natuur je een lesje in nederigheid gaan verschaffen.
    't is jammer, altijd spectaculair en opwindend om een ster tot grote hoogte te zien gaan en dat mocht best nog even voortduren wat mij betreft maar nu is het McGregor naar de bol gestegen en is hij een grens gepasseerd die voor hem vroeg of laat negatieve gevolgen gaat hebben. Nogmaals jammer want ondanks zijn grote bek was en ben ik wel nieuwsgierig waartoe hij allemaal in staat is. Zonde dat hij deze valkuil kennelijk niet weet te vermijden.

  7. #182
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Westpaw View Post
    Tja, als je jezelf god gaat noemen kan je erop wachten dat de wetten van de natuur je een lesje in nederigheid gaan verschaffen.
    't is jammer, altijd spectaculair en opwindend om een ster tot grote hoogte te zien gaan en dat mocht best nog even voortduren wat mij betreft maar nu is het McGregor naar de bol gestegen en is hij een grens gepasseerd die voor hem vroeg of laat negatieve gevolgen gaat hebben. Nogmaals jammer want ondanks zijn grote bek was en ben ik wel nieuwsgierig waartoe hij allemaal in staat is. Zonde dat hij deze valkuil kennelijk niet weet te vermijden.
    Valkuil? Deze "valkuil" gaat hem stinkend rijk maken.
    Max. 400 x 125

  8. #183
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Valkuil? Deze "valkuil" gaat hem stinkend rijk maken.
    De valkuil waar ik het over heb is hoogmoed.
    Hoogmoed is niet wat hem rijk gaat maken.
    Verder is materiële rijkdom bij lange na niet zo belangrijk als jij kennelijk denkt dat het is.
    Last edited by Westpaw; 18-02-2016 at 15:12.

  9. #184
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Westpaw View Post
    De valkuil waar ik het over heb is hoogmoed.
    Hoogmoed is niet wat hem rijk gaat maken.
    Verder is materiële rijkdom bij lange na niet zo belangrijk als jij kennelijk denkt dat het is.
    Er is een verschilt tussen wat hij zegt en wat hij doet. Hij is niet zover gekomen door te denken dat alles wel makkelijk gaat. Natuurlijk is materiële rijkdom het allerbelangrijkste als je een kooi instapt tegen iemand die jou pijn wil doen.
    Max. 400 x 125

  10. #185
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Er is een verschilt tussen wat hij zegt en wat hij doet. Hij is niet zover gekomen door te denken dat alles wel makkelijk gaat.
    Ik zeg nergens dat hij denkt dat het makkelijk gaat. Hij noemt zichzelf nu god, dat deed hij eerder nog niet bij mijn weten. Ik denk dat hij daarmee een grens is overgegaan van teveel hoogmoed en zoals het spreekwoord luidt: hoogmoed komt voor de val.
    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Natuurlijk is materiële rijkdom het allerbelangrijkste als je een kooi instapt tegen iemand die jou pijn wil doen.
    Het allerbelangrijkste? Misschien denken sommige vechters dat maar die moeten er dan gewoon nog achter komen dat ze zich vergissen. Volgens mij denken heel wat vechters er (terecht) anders over.

  11. #186
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Westpaw View Post
    Ik zeg nergens dat hij denkt dat het makkelijk gaat. Hij noemt zichzelf nu god, dat deed hij eerder nog niet bij mijn weten. Ik denk dat hij daarmee een grens is overgegaan van teveel hoogmoed en zoals het spreekwoord luidt: hoogmoed komt voor de val.Het allerbelangrijkste? Misschien denken sommige vechters dat maar die moeten er dan gewoon nog achter komen dat ze zich vergissen. Volgens mij denken heel wat vechters er (terecht) anders over.
    je moet coner zijn trash talk met een hele dikke korrel zout nemen hij noemde zich idd god maar als je volgt waar hij op reageerd en hoe hij zegt: me and Jezus are cool, iam cool whit all de Gods , Kon ik er de humor van inzien in plaats van het serieus nemen.
    “If you haven’t lost in this sport, you haven’t fought the right guys yet.” - Matt Hughes

  12. #187
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    1
    vCash
    121500

    Default

    Mcgregor weet wat hij doet en weet wat het publiek wil zien. Mentaal gezien heeft hij een winning attitude en is ijzersterk. Dat is al 1-0 voor Mcgregor. Fysiek gezien heeft hij een neutraliserende stijl en is zijn vermogen om af te maken groot. Alles wat hij tot op heden heeft gezegd, komt uit...hij gelooft er zelf 100% in naast de 100% werk die hij erin zet. Dit zijn gevaarlijke vechters.....de show eromheen is gewoon slim van hem, maar staat los van zijn vechtersmentaliteit.

  13. #188
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default



    Wel ff skippen naar 0:26

  14. #189
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  15. #190
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  16. #191
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  17. #192
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    167
    vCash
    20420

    Default

    Dos Anjos Vs Mcgregor ga ik voor Mcgregor,
    Hoop dat Cupcake wint Kunnen we daarna Holm Vs Rousey 2 doen voor de nr1 contender

  18. #193
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  19. #194
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Soulbringer320 View Post
    Wat heb ik een hekel aan dat overdreven Amerikaanse gedoe, praat gewoon normaal!!!!

  20. #195
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Soulbringer320 View Post
    Better call Saul
    It's okay to be white

  21. #196
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Kan er echt geen 20 seconden naar luisteren.

  22. #197
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    wow, inderdaad zeg. Ik vind die van Unibet UFC met Dan Hardy altijd wel goed om te kijken. Die voorspelling van Dos Anjos vs mcGregor nog niet online (of is die vervangen door deze clown, ik hoop van niet).

    Hier is die van Aldo mcGregor. Uiteindelijk is het allemaal maar voorspellen en weten we inmiddels hoe deze pot afliep ...

    Last edited by Pr00f; 22-02-2016 at 20:24.

  23. #198
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Normaal is Black wel oké. Dit filmpje slaat echter helemaal nergens op.

  24. #199
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Pr00f View Post
    wow, inderdaad zeg. Ik vind die van Unibet UFC met Dan Hardy altijd wel goed om te kijken. Die voorspelling van Dos Anjos vs mcGregor nog niet online (of is die vervangen door deze clown, ik hoop van niet).

    Hier is die van Aldo mcGregor. Uiteindelijk is het allemaal maar voorspellen en weten we inmiddels hoe deze pot afliep ...

    +1 voor Dan hardy.

  25. #200
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •