MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Wie wint de main event ?

Voters
36. You may not vote on this poll
  • Conor McGregor

    22 61,11%
  • Nate Diaz

    14 38,89%
Page 17 of 20 FirstFirst ... 71314151617181920 LastLast
Results 401 to 425 of 483
  1. #401
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Gaat alleen maar over geld en Nate heeft genoeg van de stompzinnige vragen en loopt weg. Naar mijn idee een goeie beslissing. Wat een tamme bedoeling rondom McGregor, totaal niet interessant meer. Daarbij heeft McGregor het erover dat Nate anderen "bullied" maar wat doet hij hier eigenlijk zelf?

    http://video.cnbc.com/gallery/?video=3000499075
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #402
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    https://youtu.be/4-oOhty5oy0

    Weigh in link, het begint om 01:00, maar zal UFC kennende vast zo een 15 minuten later beginnen.

  3. #403
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pr00f View Post
    Gaat alleen maar over geld en Nate heeft genoeg van de stompzinnige vragen en loopt weg. Naar mijn idee een goeie beslissing. Wat een tamme bedoeling rondom McGregor, totaal niet interessant meer. Daarbij heeft McGregor het erover dat Nate anderen "bullied" maar wat doet hij hier eigenlijk zelf?

    http://video.cnbc.com/gallery/?video=3000499075
    idd wat een bullshit

  4. #404
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    WWE 2.0
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  5. #405
    Join Date
    May 2010
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blade View Post
    WWE 2.0
    Onzin dit. Die Amerikanen weten hoe je een gevecht promoot. Ze begrijpen gewoon dat je de persoonlijkheid van de vechters moet laten zien aan het publiek om ze geïnteresseerd te krijgen. Hadden de Japanners met de K-1 grand prix nog wat van kunnen leren. En Glory bijvoorbeeld.

    Dan kan je mooie posters maken, of de beste kickboxers ter wereld hebben, maar als niemand een idee heeft wie die gasten zijn zullen er maar heel weinig mensen geïnteresseerd zijn/worden.

    Dana is nu gewoon erg blij met iemand die zichzelf, en zo dus de ufc, weer eens een keer goed verkoopt.

    Snap ook niet zo waar deze vergelijking steeds vandaan komt. Doel je op fixed fights, of op de opbouw naar de gevechten toe?

  6. #406
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Tentakel View Post
    Onzin dit. Die Amerikanen weten hoe je een gevecht promoot. Ze begrijpen gewoon dat je de persoonlijkheid van de vechters moet laten zien aan het publiek om ze geïnteresseerd te krijgen. Hadden de Japanners met de K-1 grand prix nog wat van kunnen leren. En Glory bijvoorbeeld.

    Dan kan je mooie posters maken, of de beste kickboxers ter wereld hebben, maar als niemand een idee heeft wie die gasten zijn zullen er maar heel weinig mensen geïnteresseerd zijn/worden.

    Dana is nu gewoon erg blij met iemand die zichzelf, en zo dus de ufc, weer eens een keer goed verkoopt.

    Snap ook niet zo waar deze vergelijking steeds vandaan komt. Doel je op fixed fights, of op de opbouw naar de gevechten toe?
    X2
    Waarom kent iedereen Mohammed Ali , Mike Tyson , badr hari en Conor McGregor? Omdat da uitgesproken persoonlijkheden zijn en zij een gevechten wisten te verkopen.

    Het is zoals conor zegt :" je kijkt om me te zien winnen of je kijkt om me te zien verliezen maar je zal kijken"

  7. #407
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    ik geloof niet dat Diaz mag winnen ja maar goed we zullen het zien
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  8. #408
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    X2
    Het is zoals conor zegt :" je kijkt om me te zien winnen of je kijkt om me te zien verliezen maar je zal kijken"
    Mayweather bedoel je...
    ,,,,,
    (>.<)

  9. #409
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    X2
    Waarom kent iedereen Mohammed Ali , Mike Tyson , badr hari en Conor McGregor? Omdat da uitgesproken persoonlijkheden zijn en zij een gevechten wisten te verkopen.

    Het is zoals conor zegt :" je kijkt om me te zien winnen of je kijkt om me te zien verliezen maar je zal kijken"
    Ali en Tyson hebben toch ook flink indrukwekkende records, tegen ook goeie tegenstanders.

  10. #410
    Join Date
    Nov 2014
    Posts
    103
    vCash
    145000

    Default

    Echt zin in deze partijen!
    Heb zo'n gevoel dat Tate gaat winnen van Holm, vond Holm er niet goed uit zien tijdens de weging, een stuk meer gespannen dan Tate (hoeft niet per se wat te zeggen)
    Ben ook erg benieuwd of Diaz McGregor op de grond gaat kunnen krijgen.
    Leek er toch op dat Diaz een beetje in het hoofd van McGregor zit, beter hangen ze een microfoon in de ring

  11. #411
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Ali en Tyson hebben toch ook flink indrukwekkende records, tegen ook goeie tegenstanders.
    zeker maar dat is ook niet de vergelijking die ik wil maken.
    joe Louis , George foreman , Jack dempsey, ray robinson , roberto Duran , manny pacquiao, Roy Jones en marvin hagler zijn ook groot kampioenen met indrukwekkende records alleen als je deze namen roept tegen iemand die niet thuis is in de vechtsport of het boksen zullen deze namen weinig mensen iets zeggen.

    iedereen in de wereld weet wie mike tyson en Muhammed Ali zijn jong of oud en of ze nu wel of geen vechtsport liefhebbers .zijn omdat zij uitgesproken persoonlijkheden zijn en hun gevechten wisten te promoten.
    Last edited by Suplex; 05-03-2016 at 19:28.
    “If you haven’t lost in this sport, you haven’t fought the right guys yet.” - Matt Hughes

  12. #412
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by ChingChong View Post
    Mayweather bedoel je...
    Dat weet ik niet heb t alleen conor ooit een keer horen zeggen in een interview
    “If you haven’t lost in this sport, you haven’t fought the right guys yet.” - Matt Hughes

  13. #413
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Ik kan me nu echt zo storen aan al die mensen die opeens al jaren mma kijken en er mega veel verstand van denken te hebben... Krijg een beetje een deja-vu met het WK darten.

  14. #414
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Dat weet ik niet heb t alleen conor ooit een keer horen zeggen in een interview
    Zal hij wel gestolen hebben. Waarschijnlijk heeft mayweather het ook van iemand anders gestolen. Ik vind ze de typetjes er wel voor.
    ,,,,,
    (>.<)

  15. #415
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pr00f View Post
    Gaat alleen maar over geld en Nate heeft genoeg van de stompzinnige vragen en loopt weg. Naar mijn idee een goeie beslissing. Wat een tamme bedoeling rondom McGregor, totaal niet interessant meer. Daarbij heeft McGregor het erover dat Nate anderen "bullied" maar wat doet hij hier eigenlijk zelf?

    http://video.cnbc.com/gallery/?video=3000499075
    Dan heb je nog die interviewster met haar neppe lach en rare vragen.

  16. #416
    Join Date
    May 2010
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Ik kan me nu echt zo storen aan al die mensen die opeens al jaren mma kijken en er mega veel verstand van denken te hebben... Krijg een beetje een deja-vu met het WK darten.
    Op internet of in je omgeving? Ik zit niet echt tussen de vechters, dus dat helpt niet. Maar ik ken echt maar 1 persoon die ook geinteresseerd is in MMA. En ook pas sinds kort.

    Ik zou het wel leuk vinden als het iets populairder wordt in Nederland, maar ik zie het niet gebeuren tenzij er een Nederlander opstaat en een divisie gaat domineren zoals met de K-1 vijftien jaar geleden. En zelfs toen kon je in het begin slechts kijken naar een verlaat uitgezonden eurosport aflevering van de K-1 Grand Prix.

    Om nog even on-topic te gaan voor vanavond. Ik zie, zoals de meesten, Diaz niet winnen van Conor. Helaas, want ik gun het hem wel.

    Hij gaat Conor niet KO'en, en ik denk dat Conor simpelweg te sterk/atletisch is om lang op de grond te houden voor een submission. Wat er dan nog overblijft is een decision, maar ik denk dat conor ergens in die 5 rondes wel een gaatje ziet om Nate te pakken.

    Miesha Tate geef ik iets meer kans tegen Holm. Holm was heel erg goed tegen Rousey, maar als je goed naar Rousey keek zag je dat haar bokstechniek echt zwaar beneden peil was/is. Dat viel niet enorm op omdat de rest van de vrouwen daar geen gebruik van maakten, maar als je haar af en toe zag zwaaien met die armen tegen mcmann en Tate... Holm kon daar uiteraard wel gebruik van maken aangezien ze van huis uit een bokser is.

    Tate vecht slim en heeft wat meer technieken tot haar beschikking dan Rousey. Ik heb er zin in in ieder geval.

    Nu nog even bedenken of ik ervoor op ga staan vannacht of zoals altijd morgenochtend ga kijken. Diaz Conor wil ik eigenlijk wel echt live zien. Heb ik in het verleden 1 keer gedaan voor Overeem, toen ik op vakantie was, en dat was een enorme teleurstelling... Ben vergeten tegen wie dat was.

    Edit: Tegen Browne... Verschrikkelijk, hoe kon hij die laten lopen.
    Last edited by Tentakel; 05-03-2016 at 23:16.

  17. #417
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    zeker maar dat is ook niet de vergelijking die ik wil maken.
    joe Louis , George foreman , Jack dempsey, ray robinson , roberto Duran , manny pacquiao, Roy Jones en marvin hagler zijn ook groot kampioenen met indrukwekkende records alleen als je deze namen roept tegen iemand die niet thuis is in de vechtsport of het boksen zullen deze namen weinig mensen iets zeggen.

    iedereen in de wereld weet wie mike tyson en Muhammed Ali zijn jong of oud en of ze nu wel of geen vechtsport liefhebbers .zijn omdat zij uitgesproken persoonlijkheden zijn en hun gevechten wisten te promoten.
    Bekendheid Ali en Tyson bij het brede publiek heeft veel meer te maken met andere zaken dan het promoten van de partijen. Overschat de bekendheid van Hari en McGregor niet. De ene is een held in Ierland en verder bekend bij het vechtsport publiek, de ander bekend in NL vanwege de Telegraaf.nl en ook met name vanwege zaken buiten de ring.

    Anyway ik had erg veel respect voor de manier waarop McGregor zich ondanks alle randzaken bleef focussen op zijn training (ideetje voor Rousey). Zie wat dat betreft parallellen met Mayweather. Grote bek maar ook de hardste werkers. Helaas begint hij nu te ver te gaan. Hoop dat Diaz er en goeie pot van maakt.

  18. #418
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Badr kan je eruit laten.

  19. #419
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Heeft iemand al een linkje??

  20. #420
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

  21. #421
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default


    Mooi afgemaakt van Siyar. Maar sjonge wat een wilde en slordige stijl. Het ging al bijna mis tegen Thatch. Als hij dit tegen de beste strikers gaat doen gaat hij echt tegen een klap aanlopen.

    En nu ik dat Allahhablabla hoor na zn gevecht hoop ik dat ook.


  22. #422
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    oh tuurlijk omdat ie z'n god prijst mag ie verliezen
    dat heb je ook bij alle Amerikanen die god bedanken?

  23. #423
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post

    Mooi afgemaakt van Siyar. Maar sjonge wat een wilde en slordige stijl. Het ging al bijna mis tegen Thatch. Als hij dit tegen de beste strikers gaat doen gaat hij echt tegen een klap aanlopen.

    En nu ik dat Allahhablabla hoor na zn gevecht hoop ik dat ook.
    Klopt mee eens!

  24. #424
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by vanleidse View Post
    ALLAH U AKBAAAR !!! Die in ur rage !!
    sneu!

  25. #425
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Nah dat is iemand die niet durft te posten met zn eigen account

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •