MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Wie wint de main event ?

Voters
36. You may not vote on this poll
  • Conor McGregor

    22 61,11%
  • Nate Diaz

    14 38,89%
Page 6 of 20 FirstFirst ... 234567891016 ... LastLast
Results 126 to 150 of 483
  1. #126
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Die coaches doen dat wel maar hun vechters houden zich er niet aan. Enige die dat netjes deed was mendez.

    En de enige reden dat hij een direcre titelshot krijgt is zijn grote bek. Dat snap je zelf toch ook wel. Ik vind get een belediging voor de anderen dat de ufc dit doet.
    Laten we eerlijk zijn, conor verdient in twee partijen net zoveel geld voor de ufc als de meeste andere vechters in hun hele carriere, dat in combinatie met dat het technisch en tactisch een topper is en dat hij altijd wint heeft hem een titleshot bezorgd. In vind ook dat hij vaak te ver gaat in zijn poging zijn tegenstander mentaal te breken, maar je kan niet ontkennen dat het een topper is.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Haha de zuurheid druipt er vanaf bij die bromios.

  3. #128
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Die coaches doen dat wel maar hun vechters houden zich er niet aan. Enige die dat netjes deed was mendez.

    En de enige reden dat hij een direcre titelshot krijgt is zijn grote bek. Dat snap je zelf toch ook wel. Ik vind get een belediging voor de anderen dat de ufc dit doet.
    Hoeveel UFC kampioenen vragen om een titleshot in een zwaardere divisie? RDA is een slechte matchup voor Connor op LW en toch heeft hij de ballen om voor de LW titel te gaan. Toen Mcgregor de UFC joinde was hij overhyped in zou hij snel verslagen worden, nadat hij een paar partijen had gewonnen zou een worstelaar hem makkelijk verslaan en nadat hij Mendos KO had geslagen zou Aldo hem wel even slopen.

    Zijn prestaties spreken inmiddels voor zich.

  4. #129
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Laten we eerlijk zijn, conor verdient in twee partijen net zoveel geld voor de ufc als de meeste andere vechters in hun hele carriere, dat in combinatie met dat het technisch en tactisch een topper is en dat hij altijd wint heeft hem een titleshot bezorgd. In vind ook dat hij vaak te ver gaat in zijn poging zijn tegenstander mentaal te breken, maar je kan niet ontkennen dat het een topper is.
    Exact. Het gaat om de centen en niet om degene die recht heeft op de title-shot. Ik vind dat hij 1. zijn titel eerst moet verdedigen en 2. dat hij eerst een contender match moet voordat hij op Lw voor de titel mag gaan. Maar goed, ik ga er niet over. Geld regeert en dat zal altijd zo blijven. Zuffa is gewoon een bedrijf.

    En ja, ik ben biased. Ik hoop dat RDA hem 5 rondes ground en pound. De onrespectvolle klootzak.

  5. #130
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Exact. Het gaat om de centen en niet om degene die recht heeft op de title-shot. Ik vind dat hij 1. zijn titel eerst moet verdedigen en 2. dat hij eerst een contender match moet voordat hij op Lw voor de titel mag gaan. Maar goed, ik ga er niet over. Geld regeert en dat zal altijd zo blijven. Zuffa is gewoon een bedrijf.

    En ja, ik ben biased. Ik hoop dat RDA hem 5 rondes ground en pound. De onrespectvolle klootzak.
    Dit klinkt al wat realistischer, het is inderdaad wat gek maar wij praten nu allemaal over dit aanstaande gevecht dus het is iets waar we allemaal voor gaan zitten. Goede beslissing dus.
    Ik ben echt verliefd op Ierland en de Ieren en ben best vaak in (Noord) Ierland geweest. Aan Braziliaanse sporters heb ik vaak een hekel maar ook ik hoop dat Dos Anjos hem helemaal verrot schopt want Conor heeft de fatsoensnormen ruimschoots overschreden. En dat is allemaal wel grappig maar de halve jeugd gaat denken dat het normaal is.

  6. #131
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Ik ben benieuwd of RDA hem daadwerkelijk gaat slopen. Voor de UFC zou het minder mooi zijn gezien de inkomsten, ook is er voor ons minder reden om te kijken. Daarbij zit Conor echt wel in de kop van RDA, nu al en er komt dus nog een tour aan in Brazilie vertelde Conor en is hij inderdaad de ''bigger man''

    Dat erbuiten gelaten zou ik het heerlijk vinden om hem 5 rondes lang gesloopt te zien worden.

  7. #132
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Dos Anjos is een beest. Mc Gregor is ook een topper. Wordteen slooppartij voor beide. Ik ben eigenlijk voor Dos Anjos maar ik hoop tochdat mc Gregor wint zodat die daarna worstel les krijgt van de eigenlijke LWchamp Khabib Nurmagomedov.


    op de vot dermit

  8. #133
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    Lightheavyweight heb helemaal gelijk want de jeugd denkt dat dit inderdaad normaal is.

    ik vind khabib een topper maar om hem de kampioen te noemen ben ik niet mee eens..misschien als ie wat minder blessures heeft en vaker kan knokken zou die dat ooit kunnen waarmaken maar ben bang dat hij binnekort weer geblesseerd raakt.

  9. #134
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Wordt hoe dan ook dikke pot hoop ik... toch zou ik McGregor nog eens tegen Aldo willen zien
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  10. #135
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Dit klinkt al wat realistischer, het is inderdaad wat gek maar wij praten nu allemaal over dit aanstaande gevecht dus het is iets waar we allemaal voor gaan zitten. Goede beslissing dus.
    Ik ben echt verliefd op Ierland en de Ieren en ben best vaak in (Noord) Ierland geweest. Aan Braziliaanse sporters heb ik vaak een hekel maar ook ik hoop dat Dos Anjos hem helemaal verrot schopt want Conor heeft de fatsoensnormen ruimschoots overschreden. En dat is allemaal wel grappig maar de halve jeugd gaat denken dat het normaal is.
    Ondanks dat ik fan van Conor ben vind ik het soms ook wel te ver gaan. Als de jeugd een beetje opvoeding thuis geniet (bij diegene die ervoor verantwoordelijk zijn) dan zullen ze wel begrijpen dat het gedrag van Conor niet overal kan. Slecht gedrag kunnen ze overal oppikken.

  11. #136
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Ik heb bij mijn opvoeding meegekregen werk en privé gescheiden te houden, dus kan er zeker wel van genieten

  12. #137
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Die coaches doen dat wel maar hun vechters houden zich er niet aan. Enige die dat netjes deed was mendez.

    En de enige reden dat hij een direcre titelshot krijgt is zijn grote bek. Dat snap je zelf toch ook wel. Ik vind get een belediging voor de anderen dat de ufc dit doet.
    Natuurlijk krijgt hij door zijn voorkomen en zijn charisma deze kans. Echter creëert hij deze net zo hard zelf! Dus het is niet alleen door zijn pre wedstrijd talks. Want als hij niet net Aldo na 13 seconde KO had geslagen was er niks gebeurd. Dan had deze partij er nooit gekomen.

    Jarenlang was er hoop betreffende super fights. Met bijvoorbeeld Gsp vs Silva of Silva vs Jones. Geen van deze durfde het eigenlijk aan. Ik snap niet echt hoe je hiertegen kunt zijn?

    Daarnaast zijn er zoveel titelshots gegeven omdat het de partijen waren die iedereen wilde zien. En dat waren echt niet allemaal ttashtalkers.

  13. #138
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Ik blijf bij de partij Mcgregor VS Benson. Kijken of Mcgregor het 5 ronden uithoudt tegen de beestenconditie van Benson.

  14. #139
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Hahaha Benson , Rda die benson pakslaag heeft gegeven, Pettis 5 rondes lang heeft gedomineerd waarvan benson in 2 partijen niet eens in de buurt kwam.
    Must be a joke!

  15. #140
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    506
    vCash
    119891

    Default

    Benson wie? McGregor slaat zo die vleugels van z'n rug af
    Professionele video van uw Event of Bedrijf? Nu ook gebruik van Drones! ELEVATEDHEROES.com

  16. #141
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by donalexandro View Post
    Benson wie? McGregor slaat zo die vleugels van z'n rug af
    Hahhaha of hij laat hem vliegen.

  17. #142
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    75
    vCash
    124446

    Default

    Benson komt kracht tekort in die divisie.

  18. #143
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Hoop dat die partij ooit komt..

    En Benson komt kracht te kort bij de lightweights?
    Vandaar dat hij een grote WW domineerde (Brandon Thatch) en versloeg op een submission.

    Mcgregor heeft niets te zoeken bij de lightweights RDA slaat hem binnen 1 ronde eruit.

  19. #144
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    RDA slaat McGregor in 1 ronde eruit - Lionheart op 23/1/16 16:40.
    ik ga vanaf nu even een lijstje bijhouden met alle voorspellingen van MF leden met een glazen bol. Kunnen we achteraf met zijn allen lachen!

  20. #145
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Top!
    Zou leuk zijn als je een lijstje bijhoudt!
    Als iemand het een keer goed heeft dan krijgt ie een leuk cadeau van jou. Goed plan gozer!;-)

  21. #146
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Oh ik ben de moeilijkste niet hoor, maar mijn voorspelling bij Anderson Silva vs Weidman gaat niemand hier ooit overtreffen!

  22. #147
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    da fuk?

    It's okay to be white

  23. #148
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Iets te veel sos genomen voor de persconferentie.. hahaha epic!

  24. #149
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Haha el chapo heb van ze eigen spul zitten snoepen.

  25. #150
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Lijkt meer op stevie wonder dan op el chapo.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •