MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Wie wint de main event ?

Voters
36. You may not vote on this poll
  • Conor McGregor

    22 61,11%
  • Nate Diaz

    14 38,89%
Page 5 of 20 FirstFirst 12345678915 ... LastLast
Results 101 to 125 of 483
  1. #101
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    25
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    natuurlijk opent dit de deur voor nederlandse vechters .. er zullen ook zeker wel een paar nederlandsche debuten komen in 2016.... mits we kunnen meedraaien met het niveau natuurlijk..
    ik denk dat een herkansing voor paulo boer wel fair is .. die engelsman was een monster tegen wie hij moest.
    ik merk aan me zelf dat mijn intresse ook erg is verandert .. ik volg nu veel meer mma dan kickboxen ..
    ik zit er serieus aan te denken samen met een bjj leraar een mma school te openen .. en ik denk dat vele andere trainers en coaches dat ook wel zullen doen.. de toekomst van het nederlandsche mma ziet er in een keer een stuk helderder uit (uiteraard omdat ufc naar nederland komt en niet door mijn gedachte een school te beginnen)
    Inderdaad Lukashenko, een paar jaar geleden kon ik het niet eens begrijpen dat men van mma hield en waarom het zo groot was in Amerika. Nu blijf ik zelfs op om bepaalde evenementen live te kunnen zien (grote ufc evenementen). Maar ik denk dat de meeste kickboxers makkelijk zouden kiezen voor mma. Ik bedoel hoe groot is de kans als kickboxer om van je hobby echt je werk te kunnen maken ? Ondanks dat we zoveel kickboxers hebben en er wekelijks meerdere gala's te bewonderen zijn zullen de meeste toch slechts een 'vergoeding' krijgen. Bij het mma zie ik toch wat meer toekomstperspectief. De sport is veel groter, er is veel meer geld in de omloop en ik denk dat Conor Mcgregor de perfecte voorbeeld hiervan is (ook al is hij meestal 'onrespectvol' naar zijn tegenstaners).
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ik hoop ook dat het deuren open maakt voor Nederlandse talenten, enige punt waar ik bang voor ben is dat er nog meer gastjes bij komen met een mc gregor shirtje die ufc trainen.

  3. #103
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    threadnaam veranderd.
    ------------------------------------------------------------------

    Corey Anderson vs. Tom Lawlor joins March's UFC 197 lineup

    March’s UFC 197 fight card has another addition, this time in the light-heavyweight division.

    “The Ultimate Fighter 19” winner Corey Anderson (7-1 MMA, 4-1 UFC) is set to fight UFC vet Tom Lawlor (10-5 MMA, 6-4 UFC). UFC officials recently announced the bout.

    UFC 197 takes place March 5 at Las Vegas’ MGM Grand Garden Arena. The main card airs on pay-per-view following prelims on FOX Sports 1 and UFC Fight Pass. The bout order hasn’t been finalized.

    After knocking out Matt Van Buren to win “TUF 19,” Anderson has put together a 4-1 UFC record; the lone setback was a TKO loss to Gian Villante in a “Fight of the Night” effort. The 26-year-old former NCAA Division III wrestler now looks for his third straight victory.

    He meets Lawlor, a fellow ex-collegiate wrestler who’s also looking for his third straight win following recent stoppage victories over Michael Kuiper and Villante, the latter earning “Performance of the Night” honors. The 32-year-old, who joined the UFC after a stint on “TUF 8,” is one of only a handful of fighters to earn all four types of UFC fight-night bonuses (fight, knockout, submission and performance).

    The latest UFC 197 card now includes:

    Champ Rafael dos Anjos vs. Conor McGregor – for lightweight title
    Champ Holly Holm vs. Miesha Tate – for women’s bantamweight title
    Erick Silva vs. Nordine Taleb
    Corey Anderson vs. Tom Lawlor
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #104
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #105
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Ik hoop ook dat het deuren open maakt voor Nederlandse talenten, enige punt waar ik bang voor ben is dat er nog meer gastjes bij komen met een mc gregor shirtje die ufc trainen.
    X2. UFC trainen haha

  6. #106
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Persconferentie UFC 197, inclusief wat aankondigingen:

  7. #107
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Conor zit al helemaal in zijn kop, kinderen beledigd, god beledigd, worden een lange twee maanden voor RDA...

  8. #108
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Haha prachtig die Conor.
    Kan er echt van genieten.

  9. #109
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Viva La Brasilia!......#facepalm

  10. #110
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    This guy in Brazilian lingo, is a gringo.
    Hij heeft hem van tevoren bedacht maar dit is echt een enorm sterke oneliner. Je moet een beetje de impact van het woord gringo snappen, dat wel.

  11. #111
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    tja, leuke entertainment van Connor, maar ik vond hem toch zeer nerveus overkomen, de hele tijd raar te bewegen op zijn stoel alsof hij aan de coke had gezeten, en zijn opmerkingen waren duidelijk allemaal van tevoren ingestudeerd.... minder sterk optreden als voorheen, vond ik.
    En RDA heeft ervoor gekozen om er gewoon totaal niet op in te gaan.

  12. #112
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    ik vond het dit keer wel grappig 1 ding moet ie niet doen en is kindernamen erbij halen nergens voor nodig..

  13. #113
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Nick Diaz tegen Conor McGregor zou huge zijn. Ik zou meer uitkijken naar de build up dan naar het gevechten. Ik denk niet dat hij bij Diaz weg kan komen met zijn gedrag. Die geeft hem sowieso een platte hand
    Max. 400 x 125

  14. #114
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    En niemand die er iets tegen doet want dan gaat de partij niet door haha.

    Wat ik wel een beetje irritant vind worden, is dat hij zichzelf boven alles zet. Hij komt een half uur te laat op de persconferentie en zet later een foto op instagram dat niemand hem iets kan maken als hij dat doet. als jij zo een prof is als hij zelf beweert moet hij wel onthouden dat de fans zijn salaris betalen, die vinden dit niet echt grappig natuurlijk.

  15. #115
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Het is tijd voor een zware k.o. voor deze on-respectvolle eikel.
    Trash talking gebeurt altijd, maar hij gaat echt te ver en beledigt alles wat los en vast zit.
    Ik hoop op een k.o. maar het probleem bij McGregor is dat hij gelooft in wat hij uitkraamt en dit maakt hem geestelijk ijzersterk.
    Als Dos Anjos net als Aldo gek gemaakt wordt dan loopt hij straks ook gelijk op een stoot.

  16. #116
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Aldo liet zich toch niet kennen MF'ers? En deed het spelletje toch gewoon mee met McGregor? Hij was toch juist degene die niet brak door de woorden van McGregor? Totdat de partij na 13 seconden over was

  17. #117
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    ik vind dit soort uitspraken wel want anders dan de uitspraken naar aldo... naar aldo vond ik het wel ergens op slaan of tenminste nog gewoon op aldo zelf. nu geloof kinderen etc om iemand uit de tent te lokken vind ik verreweg onnodig.

  18. #118
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by fww View Post
    ik vind dit soort uitspraken wel want anders dan de uitspraken naar aldo... naar aldo vond ik het wel ergens op slaan of tenminste nog gewoon op aldo zelf. nu geloof kinderen etc om iemand uit de tent te lokken vind ik verreweg onnodig.
    Hij moet steeds verder gaan om de tegenstander nog een beetje te kunnen raken. En dat is knap triest. Beledigen van vrouw, kinderen en ras is nergens voor nodig en daar zou de UFC op in moeten grijpen. Ik vind de UFC ook dom in deze. McGregor gaf zelf aan dat hij nog niet had getekend omdat hij meer geld wilde en toen had de UFC onmiddellijk moeten aangeven dat niemand groter is dan de UFC en een rematch tegen Aldo moeten aankondigen dan had hij zijn plaats geweten. Maar ze zijn slaaf van McGregor geworden. Dos Anjos moet bij dat soort uitingen van razernij gewoon weglopen net als de rest van de vechters die daar zitten en door zijn raaskallen niet aan het woord komen dan is het zo afgelopen.

    De enige fout die Aldo maakte in zijn partij is dat hij een statement wilde maken in de partij en dus er direct uitkwam. Hij had zijn eigen partij moeten draaien dan was er niks aan de hand geweest. Zet ze 10x tegenover elkaar en dan wint Aldo er 9. Maar McGregor zit op de hypetrain en gelooft er zelf in. En dat helpt op zich wel. Elke coach met een gameplan doorziet dat lijkt me.

    Uiteindelijk gaat McGregor tegen een knalhard verlies aanlopen (zie Ronda). Als hij daar goed uitkomt en de stabiele middenmoter is die hij eigenlijk is dan ga ik pas in hem geloven.

  19. #119
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    nou ik denk op zich dat connor wel een top vechter is en zeker mee kan draaien in top 3 maar zodra een tegenstander met een gamplan komt wat bijna nooit het geval is bij ze tegenstanders zal hij blijven winnen.

    ik vind dat je helemaal gelijk heb dat UFC wel even hier wat aan mag doen en zeker hem een waarschuwing moet geven, ik heb niks tegen zijn media clown gedrag want tis puur een toneelstuk daarom komt ie te laat loopt ie erbij als el chapo en heeft meneer het altijd over geld het is puur show want als je in bepaalde filmpjes ziet is mcgregor wel een puur martial artist en kent ie de codes wel.

    maar weglopen lijkt me niet verstandig want dana zal dos anjos dan op het matje roepen , wat ik ook echt niet vind kunnen is dat dana helemaal geil word als mcgregor speeches dropt een beetje neutraal persoon zou dat verbergen

  20. #120
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Ik ben blij dat er is een vechter is die de rollen omdraait en zo brutaal is (en kan zijn) om meer geld te vragen want wat de vechters verdienen is gewoon helemaal nix tov andere top sporters."Me and Jezus are cool" mooi toch ik hou er wel van , van de show die hij opvoert ,nog een paar persconferenties en hij heb rda ook helemaal gek zitten.
    Vond hem opvallend respectvol praten over nate diaz zo heb ik hem nog nooit horen praten over een andere potentiële tegenstander.

  21. #121
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    ja echt he...terwijl die het hardste heeft staan schreeuwen...en toch blijft ie respectvol

  22. #122
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Haha omdat die weet dat die Diaz broers hem een pak slaag geven als ze hem ergens tegen komen.

  23. #123
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Hij moet steeds verder gaan om de tegenstander nog een beetje te kunnen raken. En dat is knap triest. Beledigen van vrouw, kinderen en ras is nergens voor nodig en daar zou de UFC op in moeten grijpen. Ik vind de UFC ook dom in deze. McGregor gaf zelf aan dat hij nog niet had getekend omdat hij meer geld wilde en toen had de UFC onmiddellijk moeten aangeven dat niemand groter is dan de UFC en een rematch tegen Aldo moeten aankondigen dan had hij zijn plaats geweten. Maar ze zijn slaaf van McGregor geworden. Dos Anjos moet bij dat soort uitingen van razernij gewoon weglopen net als de rest van de vechters die daar zitten en door zijn raaskallen niet aan het woord komen dan is het zo afgelopen.

    De enige fout die Aldo maakte in zijn partij is dat hij een statement wilde maken in de partij en dus er direct uitkwam. Hij had zijn eigen partij moeten draaien dan was er niks aan de hand geweest. Zet ze 10x tegenover elkaar en dan wint Aldo er 9. Maar McGregor zit op de hypetrain en gelooft er zelf in. En dat helpt op zich wel. Elke coach met een gameplan doorziet dat lijkt me.

    Uiteindelijk gaat McGregor tegen een knalhard verlies aanlopen (zie Ronda). Als hij daar goed uitkomt en de stabiele middenmoter is die hij eigenlijk is dan ga ik pas in hem geloven.
    Je gelooft dit toch allemaal niet echt?

    Dus de coaches van Alpha Male, American Top Team en Nova Uniao en Jackson MMA zijn niet instaat met een vechter een goed werken gameplan uit te dokteren? En mocht McGregor van RDA winnen komt Kings MMA daar nog bij.

    McGregor kan straks de eerste 2 divisie champ ooit in de UFC worden maar jij hebt al gezien dat hij een stabiele middenmoter is.

  24. #124
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Je gelooft dit toch allemaal niet echt?

    Dus de coaches van Alpha Male, American Top Team en Nova Uniao en Jackson MMA zijn niet instaat met een vechter een goed werken gameplan uit te dokteren? En mocht McGregor van RDA winnen komt Kings MMA daar nog bij.

    McGregor kan straks de eerste 2 divisie champ ooit in de UFC worden maar jij hebt al gezien dat hij een stabiele middenmoter is.
    Die coaches doen dat wel maar hun vechters houden zich er niet aan. Enige die dat netjes deed was mendez.

    En de enige reden dat hij een direcre titelshot krijgt is zijn grote bek. Dat snap je zelf toch ook wel. Ik vind get een belediging voor de anderen dat de ufc dit doet.

  25. #125
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Nou nou stabiele middenmotor, ook als hij van RdA verliest (wat natuurlijk zou kunnen) dan is het nog steeds een topper en absoluut geen middenmotor. Echt met alle respect maar ik denk dat je hem zo niet mag dat je wat bevooroordeeld bent.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •