MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 59
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default UFC 195 : Lawler vs. Condit | Results **Spoiler**

    Robbie Lawler def. Carlos Condit via split decision (48-47, 47-48, 48-47) – to retain welterweight title
    Stipe Miocic def. Andrei Arlovski via TKO (punches) – Round 1, 0:54
    Albert Tumenov def. Lorenz Larkin via split decision (29-28, 28-29, 29-28)
    Brian Ortega def. Diego Brandao via submission (triangle choke) – Round 3, 1:37
    Abel Trujillo def. Tony Sims via submission (guillotine choke) – Round 1, 3:18
    Michael McDonald def. Masanori Kanehara via submission (rear-naked choke) – Round 2, 2:09
    Alex Morono def. Kyle Noke via split decision (29-28, 27-30, 29-28)
    Justine Kish def. Nina Ansaroff via unanimous decision (29-28, 30-27, 30-27)
    Drew Dober def. Scott Holtzman via unanimous decision (29-28, 29-28, 29-28)
    Dustin Poirier def. Joseph Duffy via unanimous decision (30-26, 30-27, 30-27)
    Michinori Tanaka def. Joe Soto via split decision (29-28, 28-29, 29-28)
    Sheldon Westcott def. Edgar Garcia via TKO (punches) – Round 1, 3:12
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    UFC 195 bonuses

    Robbie Lawler, Carlos Condit, Stipe Miocic and Michael McDonald each earned $50,000 bonuses for their efforts at Saturday’s UFC 195 event.

    Miocic and McDonald earned “Performance of the Night” awards, and Lawler and Condit took home “Fight of the Night” honors.

    Welterweight champion Lawler (27-10 MMA, 12-4 UFC) fought former interim champ Condit (30-9 MMA, 7-5 UFC) in the main event, and the pair turned in an all-time classic over 25 minutes. Lawler took the second and fifth rounds from all three judges; Condit took the first and fourth. The swing round was the third, and two saw it for Lawler to give him the split decision.

    Miocic (14-2 MMA, 8-2 UFC) made a major case to get the next heavyweight title shot by tearing through former champion Andrei Arlovski (25-11 MMA, 14-5 UFC) with a 54-second TKO in the co-main event.

    And to close out the preliminary card, McDonald (17-3 MMA, 6-2 UFC) returned after more than two years away dealing with injuries and submitted Masanori Kanehara (25-13-5 MMA, 1-2 UFC) in the second round.
    Be a Warrior, not a Worrier

  11. #11
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Geweldig gevecht van Condit Lawler. Jammer voor Arlovski..

  12. #12
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    kruikenstad/Tilburg
    Posts
    296
    vCash
    164934

    Default

    pffff die laatste ronde was ziek! wat een HELD die Lawler.

  13. #13
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Wat een puntenbokser die Condit. Begin steeds meer een hekel aan hem te krijgen.

  14. #14
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Wat een puntenbokser die Condit. Begin steeds meer een hekel aan hem te krijgen.
    Lawler begon imo te laat. Als je het op punten niet wint moet je er eerder een eind aan proberen te maken. Ik had condit als winnaar 3-2.

  15. #15
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    De HW partijen worden toch wel steeds saaier om te zien. Teveel KO power en te zwakke kinnen. Hopelijk wordt Werdum vs Cain wel weer een knal partij. En gelukkig dat Lawler vs Condit wel een oorlogje werd. Dat hebben we gemist de vorige 2 titelgevechten.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by Vince View Post
    Lawler begon imo te laat. Als je het op punten niet wint moet je er eerder een eind aan proberen te maken. Ik had condit als winnaar 3-2.
    2x ik had condit 1e 3e en 4e ronde en lawler 2 en 5 . ik vind lawler wel een spectacel vechter en met hem als champ heb je in ieder geval altijd oorlog. los daarvan denk ik dat condit bestolen is.

    mooie ko van miocic . en dat gescheeuw om een title shot .. zal niet goed zijn voor overeems title contention .

  17. #17
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    2x ik had condit 1e 3e en 4e ronde en lawler 2 en 5 . ik vind lawler wel een spectacel vechter en met hem als champ heb je in ieder geval altijd oorlog. los daarvan denk ik dat condit bestolen is.

    mooie ko van miocic . en dat gescheeuw om een title shot .. zal niet goed zijn voor overeems title contention .
    Dana gaf op de persconferentie al min of meer aan dat Miocic de next shot krijgt.... Zou erg jammer zijn

  18. #18
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Miocic krijgt de volgende titelpartij.

    Zit niks anders op voor overeem om nog een partij te draaien. Of wachten maar dat is niks voor hem.

  19. #19
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Elke keer als Lawler als een bulldozer in de aanval ging, genoot ik! Daarom hoopte ik zo dat hij die KO scoorde in de laatste minuten. Respect voor Condit dat hij daar bleef staan zeg. Maar ik was echt wel verbaasd dat Lawler de overwinning kreeg. Dit was toch een duidelijke 3-2 overwinning van Condit?
    Misschien kijken de jury's ook naar impact... maar op een gegeven moment zag je de aantal strikes van beide vechters. Dat was echt een groot verschil.
    Vind Condit ook een saaie vechter (deze partij), maar doordat Lawler weinig deed en pas (te) laat in actie kwam, vind ik dat hij hier bestolen is.
    Vond deze partij een beetje Manhoef vs Bonjasky gehalte hebben. Killer vs zoveel mogelijk je tegenstander raken.

    Lijkt me fair enough een title shot voor Miocic. Heeft gewoon betere resultaten dan Alistair. Al is Alistair misschien leuker om naar te kijken. En dat geschreeuw richting Dana, tja... slim.
    Last edited by Overhand Right; 03-01-2016 at 16:56.

  20. #20
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  21. #21
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Condit gooide en trapte bijna alles op 50%. Lawler misschien een kwart van dat maar die waren hard en raak. Ik ben er dus wel blij mee.
    Die Jackson is misschien wel erg succesvol maar ik vind het allemaal wel enorme puntenboksers geworden.

    Incasseren kan die condit wel trouwens.

  22. #22
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Quote Originally Posted by Overhand Right View Post
    Elke keer als Lawler als een bulldozer in de aanval ging, genoot ik! Daarom hoopte ik zo dat hij die KO scoorde in de laatste minuten. Respect voor Condit dat hij daar bleef staan zeg. Maar ik was echt wel verbaasd dat Lawler de overwinning kreeg. Dit was toch een duidelijke 3-2 overwinning van Condit?
    Misschien kijken de jury's ook naar impact... maar op een gegeven moment zag je de aantal strikes van beide vechters. Dat was echt een groot verschil.
    Vind Condit ook een saaie vechter (deze partij), maar doordat Lawler weinig deed en pas (te) laat in actie kwam, vind ik dat hij hier bestolen is.
    Vond deze partij een beetje Manhoef vs Bonjasky gehalte hebben. Killer vs zoveel mogelijk je tegenstander raken.

    Lijkt me fair enough een title shot voor Miocic. Heeft gewoon betere resultaten dan Alistair. Al is Alistair misschien leuker om naar te kijken. En dat geschreeuw richting Dana, tja... slim.
    Alistair leuker om te kijken?? Of bedoel je leuker om te kijken, omdar hij ook Nederlander is?
    Alistair vocht zo saai ookal won hij op tko.

    Miocic verdient in mijn ogen de titleshot na zijn performance van gister.

  23. #23
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Eerlijk is eerlijk miocic heeft de titelshot zeker verdient al hoopte ik stiekem op overeem.

    Dana bevestigde in het event recap interview dat stipe een titelshot krijgt ook in de pers conferentie zei Dana dat hij en miocic "on the same paige" zaten wat betreft de titelshot waarop Dana hem ook de de hand schudde.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Heeft Overeem al een nieuw contract getekend? Mocht dat een beetje moeizaam verlopen, dan snap ik het van de UFC. Heb je in ieder geval wel zeker een HW titelgevecht staan. Wel benieuwd tegen wie Alistair dan mag aantreden (als hij bijtekent). Wellicht de verliezer van Cain / Werdum als co-main event op dezelfde kaart als Miocic vs winnaar Cain / Werdum? En dan dat de winnaar een titleshot krijgt?

  25. #25
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Pffffff main event was wel genieten zeg! Wat een oorlog!
    Laatste ronde was echt nerve wrecking!

    Jammer voor Condit dat de beslissing niet zijn kant op viel, ik dacht dat ie hem had...

    En klasse hoeveel respect die twee na de partij in het interview naar elkaar toonden!
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •