MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 11 of 29 FirstFirst ... 78910111213141521 ... LastLast
Results 251 to 275 of 718
  1. #251
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Eerst registreren, dan krijg je toegang tot de pre-sale. Da's gewoon de ticketsite van de UFC.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    It's okay to be white

  2. #252
    Join Date
    Jan 2016
    Posts
    53
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Eerst registreren, dan krijg je toegang tot de pre-sale. Da's gewoon de ticketsite van de UFC.

    Is dat dezelfde prijs dan die van een paar dagen later? Of ga je dan meer betalen?

  3. #253
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Quote Originally Posted by Jeffrey1976 View Post
    Op 22 maart schijnt er ook kaarten besteld kunnen worden op http://www.ufcfightclub.com/

    Weet iemand of dit klopt en vanaf hoelaat ik de kaarten kan bestellen?
    Moet ik dan eerste een account aanmaken?

    Ik ben bang dat als ik wat tot de 24e dat de kaarten dan uitverkocht zijn.

    Iemand ervaring met deze site?
    Dat zou wel kunnen, maar dan moet je een lidmaatschap afsluiten en dat kost veel geld. Ik denk dat het allemaal wel meevalt met het snelle uitverkopen.

  4. #254
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Odds op Unibet:

    Overeem - Arlovski: 1.50 2.50

  5. #255
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Mousasi wil Anderson Silva op UFC 199 of 200...
    Kans op Rotterdam wordt kleiner.

    by MMA Fighting Newswire

    Gegard Mousasi has been making plenty of noise about his desire to fight Anderson Silva next. Now, he is officially throwing down the gauntlet.

    In a statement released Wednesday to MMA Fighting's Ariel Helwani, Mousasi's manager Nima Safapour formally laid down the challenge for Silva to meet Mousasi on either June 4 at UFC 199, or July 9 at UFC 200.

    "All of the Brazilian media has been contacting us today about a potential Mousasi/Silva match-up in Brazil. It is an exciting idea as it will be a stadium show. However, the Curitiba card is right around the corner. Therefore, we need adequate time to put the camp together and prepare. We would gladly fight Anderson. However, a May date is too soon of a return. Had we known immediately after the London card then maybe. But that time has passed us, unfortunately. We will take the fight gladly. However, I think it would make more sense to have them fight either at UFC 199 in LA at the earliest, or alternatively, at UFC 200 in Vegas at the latest. Gegard wants to have the fastest turnaround possible while not compromising the organization and structure of his training camp. So the question should go back directly to Anderson on whether he accepts our challenge at either UFC 199 or UFC 200."

    Both Mousasi and Silva are coming off recent performances at UFC Fight Night 84.

    Mousasi (38-6-2) defeated Thales Leites via unanimous decision, while Silva (33-7, 1 NC) dropped a close decision to Michael Bisping in the night's main event.

    Silva's trainer Rogerio Camoes this week told Sherdog.com that the legendary former UFC middleweight champion is angling for a fight against either Mousasi or Tim Kennedy at UFC 198, which takes places May 14 at a soccer stadium in Silva's hometown of Curitiba, Brazil.

  6. #256
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Wel Anderson uitdagen en als de opportuniteit er is. Nee het is te vroeg... Duidelijk geen Nate Diaz.

  7. #257
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Het probleem van Mousasi is dat hij een saaie persoonlijkheid is om te hypen. Dus die gaan ze nooit tegen Nate zetten hoewel het een mooie matchup zou zijn qua style. Nate moet nu even een gehypte partij pakken om nog een keer te kunnen cashen.

    Het jammere van een partij tegen Anderson is dat als Anderson wint dat iedereen het normaal vind en als Mousasi wint er bevestiging is dat Anderson over de hill is. Dus er zijn alleen verliezers.

    Ik ben benieuwd waar ze mee komen maar Mousasi is gewoon lastig om een top partij te geven.

  8. #258
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    333
    vCash
    125909

    Default

    Wie heeft meer info omtrent de kaartverkoop?
    - worden de prijzen per vak pas vanaf startdatum verkoop bekend gemaakt of eerder?
    - hoeveel kaarten per transactie?

  9. #259
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  10. #260
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    De ufc heeft toch deuren geopend voor andere promotors om een mma gala te organiseren in een kooi op 28 mei is er een gala in leek word georganiseerd door baguala gym.

    Hopen dat er meer gala's komen in een kooi.

  11. #261
    Join Date
    May 2010
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk. Wat verwachten jullie van de prijzen?

  12. #262
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Die Nick Hein is uiteraard ook weer op de kaart gezet.

  13. #263
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Tickets voor dit gedenkwaardige event gaan aanstaande donderdag 24 maart om 10.00 uur ‘s ochtend hier via Ticketmaster in de verkoop.

    Tickets zijn verkrijgbaar voor €50,-, €70,-, €95,-, €130,-, €160,- en €190,-.

    Met de grote vraag naar het UFC debuut event, krijgen UFC Fight Club® leden de kans om hun kaarten eerder dan de rest van het publiek te kopen op dinsdag 22 maart om 10.00 uur in de ochtend via www.ufcfightclub.com. UFC nieuwsbrief abonnees krijgen toegang tot een exclusieve voorverkoop vanaf woensdag 23 maart om 10.00 uur. Inschrijven voor de UFC nieuwsbrief kan via UFC.com.

  14. #264
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Ha ik ga wel tussen armoedzaaiers op de tweede ring zitten en zelfs dan moet ik er nog eens over nadenken. :-)

  15. #265
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Kan je wel wat zien vanaf de 1e of 2e ring? Ik ben zelf nog nooit in ahoy geweest.

  16. #266
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Zag drie data van verkoop. 22 voor fight club, 23 voor social pre-sale en dan 24 general. Ik heb me wel ingeschreven via ufc maar vanaf welke dag kan ik dan kaarten halen?

  17. #267
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Er zal ongetwijfeld een scherm boven de ring hangen. Dus voor 50 euro TV kijken en genieten van de sfeer zou ik zeggen.

  18. #268
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Het is inderdaad wel dik geld ja. Maar kan nog 2 dagen twijfelen.

  19. #269
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Met dit soort dingen twijfel je totdat de kaarten zijn uitverkocht en dan heb je spijt dat je niet hebt gehaald.
    Max. 400 x 125

  20. #270
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    met die social pre-sale moet je ingeschreven zijn via fb toch? Of niet???

    Kan iemand reageren? :'(

  21. #271
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    met die social pre-sale moet je ingeschreven zijn via fb toch? Of niet???

    Kan iemand reageren? :'(
    Nee, dat was alleen maar om op de hoogte te blijven dat de kaartverkoop van start gaat op een bepaalde datum. Die email stuurde ze al enkele weken terug.

    http://uk.ufc.com/newsletterPage

    Als je aanmeld voor de nieuwsbrief kan je al op woensdag kaarten kopen.

  22. #272
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Met dit soort dingen twijfel je totdat de kaarten zijn uitverkocht en dan heb je spijt dat je niet hebt gehaald.
    Haha precies dit. Ook al zovaak gehad met concerten. Jammer dat al die dingen zo duur moeten zijn.

  23. #273
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Het is inderdaad wel dik geld ja. Maar kan nog 2 dagen twijfelen.
    Valt reuze mee man, als ik in NL zou zijn, zou ik het zeker bezoeken, mijn thuisstad ook nog eens. Ik zou die 190 wel ervoor neerleggen, Overreem wellicht misschien voor het laatst voor de Nederlandse publiek. En goede vechtsportgala's heb je eigenlijk al niet meer in NL, dus een keer in de zoveel tijd gek doen kan geen kwaad.

    Nu maar hopen dat ze ook eens in Istanbul op bezoek komen, dan ben ik er zeker wel bij.

  24. #274
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Iemand al kaarten gekocht? Ik heb nog geen link gekregen voor de 'early birds'... Uiteraard wel geregistreerd voor deze pre sale
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

  25. #275
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Ton View Post
    Iemand al kaarten gekocht? Ik heb nog geen link gekregen voor de 'early birds'... Uiteraard wel geregistreerd voor deze pre sale
    Kan vanaf morgen pas.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •