MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 19 of 29 FirstFirst ... 9151617181920212223 ... LastLast
Results 451 to 475 of 718
  1. #451
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    qua biedingen lijkt t nog mee te vallen
    maar het is nog niet zo ver
    voorlopig niet van plan mijn kaartjes op te geven
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #452
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Tussen bieden en krijgen zit een groot verschil. Dan moeten de mensen nog op komen dagen. Vervolgens gaan ze aan de deur afdingen.
    Het blijft marktplaats.

  3. #453
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Als je, je kaartjes wilt verkopen zou ik niet wachten tot het laatste moment. De drang naar kaartjes gaatt veel lager zijn, het was immers snel uitverkocht. De mensen die echt willen gaan zoeken nu al kaartjes en willen dan ook gekkere prijzen betalen. Als het event bijna is zullen zulke mensen al hun kaartje hebben.

  4. #454
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    http://www.foxsports.com/ufc/story/a...eammate-032516

    Reacties?
    Overeem called out teammate...?
    Arlovski vindt en noemt zichzelf prio nr 1 van Jackson...?

  5. #455
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    F.... Geen kaartje...

  6. #456
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Ton View Post
    http://www.foxsports.com/ufc/story/a...eammate-032516

    Reacties?
    Overeem called out teammate...?
    Arlovski vindt en noemt zichzelf prio nr 1 van Jackson...?
    Dat klopt wel. Heeft Jackson zelf ook gezegd. Ik snap het niet want Overeem heeft veel meer potentie voor de titel.

    Maar Overeem gaat het lastig krijgen tegen een gameplan van Jackson. Is een nadeel voor hem want juist bij Jackson toonde hij zich geduldig en liep hij niet blind tegen stoten op. Maar dan nog moet hij Arlovski gemakkelijk kunnen hebben. Ik ben wel benieuwd wie er bij hem in de hoek staat.

  7. #457
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Dat klopt wel. Heeft Jackson zelf ook gezegd. Ik snap het niet want Overeem heeft veel meer potentie voor de titel.

    Maar Overeem gaat het lastig krijgen tegen een gameplan van Jackson. Is een nadeel voor hem want juist bij Jackson toonde hij zich geduldig en liep hij niet blind tegen stoten op. Maar dan nog moet hij Arlovski gemakkelijk kunnen hebben. Ik ben wel benieuwd wie er bij hem in de hoek staat.
    Loyaliteit?

  8. #458
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    http://www.foxsports.com/ufc/story/u...e-title-032616

    Overeem' other side of the story... Anyway, laat het een mooie en oranje dag worden 8 mei!!

  9. #459
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Kingbalotelli View Post
    Loyaliteit?
    Als je bedoelt van Winkeljohn en Jackson, dan heb ik mijn vraagtekens bij hun loyaliteit naar Overeem. Ik mag hopen dat hij Arlovski echt oprolt. Ahoy op de banken (Minus 1) zou erg leuk zijn!

  10. #460
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Je kunt van die Alistair vinden wat je wilt maar hij is wel een oprechte kerel. Hij lult er niet omheen en hij is ook niet van zijn stuk te krijgen door dit soort mentale oorlogsvoering.
    Hij zal inderdaad gezegd hebben dat het een oud-kampioen moest zijn en bij winst voor de titel, toevallig is dat Arlovski nu. Ik ben wel fan van Arlovski maar zijn kop mag eraf 8 mei.

  11. #461
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Kingbalotelli View Post
    Loyaliteit?
    Loyaliteit betaald Jackson zijn hypotheek niet. Ik snap dat hij een long time team Jackson member wat extra ondersteuning geeft maar dit is zakelijk gezien voor de gym geen goede beslissing. Grote kans dat als Alistair wint dat hij weg is daar. Of in ieder geval een goede onderhandelingspositie heeft over het percentage wat hij aan de Gym afdraagt.

  12. #462
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Laten we ook echt afspreken dat we de tent spreekwoorelijk afbreken 8 mei. Hoe vet zou het zijn als we Overeem en Struve naar de overwinning schreeuwen en Rotterdam als het nieuwe Dublin de UFC boeken in gaat.

  13. #463
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Laten we ook echt afspreken dat we de tent spreekwoorelijk afbreken 8 mei. Hoe vet zou het zijn als we Overeem en Struve naar de overwinning schreeuwen en Rotterdam als het nieuwe Dublin de UFC boeken in gaat.
    De Ieren versla je nooit maar ik ga ze zeker volmondig aanmoedigen.

  14. #464
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    ik was erbij in keulen en oberhausen, helaas heb ik voor deze editie de boot gemist. ik dacht dat het wel los zou lopen met de verkoop. eigen schuld dikke bult. veel plezier mensen!

  15. #465
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Toch denken veel mensen hier wel makkelijk over Arlovski. Vergeet niet dat Arlovski met een goede shot Overeem ook KO kan slaan. Als er iemand rake stoten kan landen in de HW division is het Arlovski wel en Overeems kin is ook niet de beste, misschien wel de meeste versleten kin in HW van de UFC

  16. #466
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Iemand nog vragen trouwens over de zitplaatsen? Ik ga dinsdag contact opnemen met Ahoy m.b.t. de zitplaatsen en prijzen in de klassen van 50-97. Zit me toch niet helemaal lekker haha

  17. #467
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Nice. Wel benieuwd naar de uitleg van Ahoy. Volgens mij begint de 2e ring met rij 15. Zou best bizar zijn dat iemand 1 rij boven je, bijna 30 euro minder betaald. En volgens mij zijn de vakken op de zuid tribune allemaal 70 en op de noordkant 97. Terwijl het spiegelvakken lijken.

  18. #468
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik denk dat ahoy je naar ticketmaster stuurt en die je weer terug.

  19. #469
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Nice. Wel benieuwd naar de uitleg van Ahoy. Volgens mij begint de 2e ring met rij 15. Zou best bizar zijn dat iemand 1 rij boven je, bijna 30 euro minder betaald. En volgens mij zijn de vakken op de zuid tribune allemaal 70 en op de noordkant 97. Terwijl het spiegelvakken lijken.
    Aan die kant zitten de ringgirls. Voor dat uitzicht betaal je extra

  20. #470
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Loyaliteit betaald Jackson zijn hypotheek niet. Ik snap dat hij een long time team Jackson member wat extra ondersteuning geeft maar dit is zakelijk gezien voor de gym geen goede beslissing. Grote kans dat als Alistair wint dat hij weg is daar. Of in ieder geval een goede onderhandelingspositie heeft over het percentage wat hij aan de Gym afdraagt.
    Denk niet dat Jackson-Wink zich zorgen maken over een hypotheek. Ze hebben Jon Jones top 3 verdiener in de UFC op dit moment plus hij is pas 28.

  21. #471
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Aan die kant zitten de ringgirls. Voor dat uitzicht betaal je extra
    Dan is het elke euro waard.

  22. #472
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by Kingbalotelli View Post
    Denk niet dat Jackson-Wink zich zorgen maken over een hypotheek. Ze hebben Jon Jones top 3 verdiener in de UFC op dit moment plus hij is pas 28.
    Holm, Cowboy, Condit, Dodson.

    Denk inderdaad niet dat ze op de kleintjes hoeven letten.

  23. #473
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Holm, Cowboy, Condit, Dodson.

    Denk inderdaad niet dat ze op de kleintjes hoeven letten.
    Klopt en die gaan allemaal langer mee dan Overeem en Arlovski.

  24. #474
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Iemand nog vragen trouwens over de zitplaatsen? Ik ga dinsdag contact opnemen met Ahoy m.b.t. de zitplaatsen en prijzen in de klassen van 50-97. Zit me toch niet helemaal lekker haha
    Lol, wat hoop je te bereiken?

  25. #475
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Loyaliteit betaald Jackson zijn hypotheek niet. Ik snap dat hij een long time team Jackson member wat extra ondersteuning geeft maar dit is zakelijk gezien voor de gym geen goede beslissing. Grote kans dat als Alistair wint dat hij weg is daar. Of in ieder geval een goede onderhandelingspositie heeft over het percentage wat hij aan de Gym afdraagt.
    Loyaliteit krijg je als je dat ook geeft denk dat da iets is dat 2 kanten op werkt en heeft ook te maken met vertrouwen.
    Overeem is flink aant gym hoppen geweest laatste jaren en ook bij Jackson haalt hij zijn eigen pads trainer binnen een Pipo van 70 kilo die bij elke combinatie van overeem heel de zaal door vliegt .

    Dat Getuigt ook niet echt van vertrouwen respect en loyaliteit tegenover jackson
    Dus is het niet raar dat hij dat niet terug krijgt en denk dat overeem dat zelf ook wel weet en dat ook begrijpt.

    En het is ook zeker niet zo dat ze financieel afhangkelijk zijn van overeem in tegendeel zelfs.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •