MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 20 of 29 FirstFirst ... 10161718192021222324 ... LastLast
Results 476 to 500 of 718
  1. #476
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Kingbalotelli View Post
    Denk niet dat Jackson-Wink zich zorgen maken over een hypotheek. Ze hebben Jon Jones top 3 verdiener in de UFC op dit moment plus hij is pas 28.
    Dat denk ik ook niet , en zeker niet om Overeem.
    De Academy heeft tal van topvechters en topvechter gehad.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #477
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik denk dat dat vies tegenvalt. Die gasten leveren ongeveer 20% van de fightpurse in bij de sportschool. Daar moeten de kosten van vliegen en hotels bij de wedstrijden nog van af. Er zijn er maar een paar die echt voor dikke geldsommen vechten en de rest praat je over 5 tot 10k. En dan lopen er nog een heleboel jongens te trainen die geen partij hebben en dus niks opbrengen. Je moet dus constant vooruit blijven kijken. Vanwege die denktrant denk ik dat ze Overeem niet uit het oog moeten verliezen. Dikke paychecks dus dikke 20%. En een grotere kans dat hij nog een keer voor de titel vecht dan Arlovski (denk ik).

    Loyaliteit klinkt mooi maar dat bestaat niet in de vechtsport (in de USA sowieso een stuk minder dan hier).

  3. #478
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Plus Overeem pakt 2 a 3 ton per partij. Arlovski niet de helft.

  4. #479
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik denk dat dat vies tegenvalt. Die gasten leveren ongeveer 20% van de fightpurse in bij de sportschool. Daar moeten de kosten van vliegen en hotels bij de wedstrijden nog van af. Er zijn er maar een paar die echt voor dikke geldsommen vechten en de rest praat je over 5 tot 10k. En dan lopen er nog een heleboel jongens te trainen die geen partij hebben en dus niks opbrengen. Je moet dus constant vooruit blijven kijken. Vanwege die denktrant denk ik dat ze Overeem niet uit het oog moeten verliezen. Dikke paychecks dus dikke 20%. En een grotere kans dat hij nog een keer voor de titel vecht dan Arlovski (denk ik).

    Loyaliteit klinkt mooi maar dat bestaat niet in de vechtsport (in de USA sowieso een stuk minder dan hier).
    Blijkbaar is dit alles wat je nu opsomt niet genoeg voor Jackson en Kiest hij (ondanks het feit dat er een grote kans is dat er ontevreden overeem gaat rondlopen bij Jackson en hij elders gaat trainen )
    Er toch voor om bij arlovski in de hoek te gaan staan.

    Jackson/winklejonh , arlovski en overeem zijn profs en lopen al heel lang mee op het hoogste niveau ik denk dat er heel goed over gepraat is en over nagedacht is door alle partijen
    En dat ze samen tot dit besluit zijn gekomen en iedereen daar vrede mee heeft.
    Overeem heeft toch altijd zijn eigen jongens gehad waar hij mee trainde ondanks dat er in Amerika bij Jackson genoeg rond lopen om mee te sparren
    Laat hij toch zijn pads trainer en benjey Zimmerman aks sparrings partner overkomen.


    Daarbij komt dat overeem een heel sterke onderhandelings positie had bij zijn contract besprekingen bij de ufc en als overeem het had gewild er een andere tegenstander dan arlovski gematcht werd.
    “If you haven’t lost in this sport, you haven’t fought the right guys yet.” - Matt Hughes

  5. #480
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Hij mocht kiezen tussen Cain en Arlovski. Cain was geblesseerd, Arlovski niet. Hij is een prof en doet dit gewoon.

  6. #481
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    een stuk op de telegraaf app interview met struve en overeem .
    ook zeggen ze dat germaine derandamie zal vechten 8mei weet iemand hier meer van?

    http://www.telegraaf.nl/tv/telesport...weldig___.html
    “If you haven’t lost in this sport, you haven’t fought the right guys yet.” - Matt Hughes

  7. #482
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Klopt! Zie het net op haar instagram, ze heeft een contract getekend!

  8. #483
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Klopt! Zie het net op haar instagram, ze heeft een contract getekend!

    vettttt!
    It's okay to be white

  9. #484
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    We mogen echt niet klagen met deze card. Overeem, Struve, Nelson, Horiguchi, Germaine en Magomedov. Als Germaine ook nog een leuke tegenstander kijkt is het helemaal feest.

  10. #485
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    We mogen echt niet klagen met deze card. Overeem, Struve, Nelson, Horiguchi, Germaine en Magomedov. Als Germaine ook nog een leuke tegenstander kijkt is het helemaal feest.
    Magomedov is geblesseerd. Khabilov zal in zijn plaats vechten tegen Wade.

  11. #486
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Kijk eerlijk gezegd het meest uit naar Gunnar. Hoop dat hij zich kan herpakken na zijn loss tegen Maia

  12. #487
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Kijk eerlijk gezegd het meest uit naar Gunnar. Hoop dat hij zich kan herpakken na zijn loss tegen Maia
    Ik kom voornamelijk voor de Nederlanders maar ik zit ook echt met smart te wachten op Gunnar. Als je normaal doet ben ik het toch best vaak met je eens.

  13. #488
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Dankjewel. Ik ben ook best normaal, maar op het internet verander ik soms in een naar mannetje

  14. #489
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Germaine de Randamie is de derde Nederlander die van de partij is op UFC Fight Night Rotterdam. De Utrechtse vecht op 8 mei in Ahoy tegen Anna Elmose uit Denemarken. The Iron Lady hoopte sinds de aankondiging dat de UFC naar Nederland komt al op een partij in Ahoy. "Ik maakte aan de organisatie duidelijk dat het mij niet uitmaakte tegen wie ik zou vechten, als ik maar kon vechten in mijn thuisland voor familie, vrienden en fans. Lang leek het er toch niet van te komen, maar ik ben héél erg blij dat mijn droom toch uitkomt in mei", aldus De Randamie tegen FOX Sports.

    De Utrechtse tekende donderdag pas haar contract. Erg laat, aangezien de partij over zeven weken al plaatsvindt. "Wat ik heb begrepen is dat het erg veel moeite kostte om een tegenstander te vinden. Niet veel vechtsters willen het tegen mij opnemen in een bomvolle Ahoy met 17.000 Nederlanders. Maar nu heb ik een datum, plaats en de naam van mijn tegenstander, meer niet. Ik weet nog steeds niet wie zij is of wat ze kan. Ik weet niet eens hoe ze eruit ziet."

    Sinds ze haar droomgevecht heeft, is De Randamie gemotiveerder dan ooit om te trainen. "Dit wordt een speciaal moment voor mij en het grootste gevecht van mijn loopbaan tot nu toe. Ik heb een nieuw vuur gevonden waar ik een lange tijd naar op zoek was en ga er alles aan doen om de beste versie van mezelf te laten zien in Rotterdam. Geloof me, ik ga een knalpartij neerzetten!"

    Eerder is aangekondigd dat Alistair Overeem en Stefan Struve van de partij zijn in Ahoy. Struve vecht tegen Antonio Bigfoot Silva en The Reem neemt het in de hoofdpartij op tegen Andrei Arlovski.

    Bron: FOX Sports

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  15. #490
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Lekker hoor was bijna de hoop verloren dat germaine zou knokkuh 8 mei.
    Had wel gehoopt op een top 10 tegenstander voor germaine denk dat ze zich een heel eind omhoog kan knokken op de rankings en denk dat ze holly holm zelfs pak slaag kan geven (stylistisch gezien).

    Hier een highlight van haar tegenstander

    https://m.youtube.com/watch?v=nkn5tMUfZnQ&feature=youtu.be

    Aftellen tot 8 mei worden Nig 7 lange weken
    Last edited by Suplex; 30-03-2016 at 10:34.

  16. #491
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Gasten, 17000 man in een uitverkocht Ahoy. Een jaar geleden was dat ondenkbaar. Niet alleen qua vergunningen, maar ook qua aanwas van mensen. Dit is toch fantastisch.

  17. #492
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik vraag me enorm af op hoeveel Alistair gaat inwegen.

  18. #493
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Struve is dik favoriet op Unibet tegen Silva, best wel opmerkelijk ondanks dat Silva ook niks meer is (zonder hulpmiddelen).
    Nelson is dik underdog tegen die Tumenov, had ik ook niet helemaal verwacht.

  19. #494
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Nelson staat niet eens geranked in de WW lijst?

  20. #495
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Toch niet zo heel raar dat Nelson niet geranked is? Verloor van Story en Maia. Winst op Thatch is ook niet zo hele grote win.

  21. #496
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Struve is dik favoriet op Unibet tegen Silva, best wel opmerkelijk ondanks dat Silva ook niks meer is (zonder hulpmiddelen).
    Nelson is dik underdog tegen die Tumenov, had ik ook niet helemaal verwacht.
    Apart ja, Vcash op Nelson dan maar.

  22. #497
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Zadar, Croatia
    Posts
    40
    vCash
    126000

    Default

    vraag me af waarom jullie denken dat gunnar nelson gaat winnen. misschien als hij het naar de grond brengt ja. Zelfs tegen Rick Story bleef hij staan terwijl hij niets in te brengen had. Gebruikt amper lowkicks enz. alleen zn rechter hand. eitje voor Tumenov met zn boks skills. Tumenov gebruikt zijn voetenwerk veel beter en zet veel meer druk dan Story. Logisch dat hij favoriet is.

  23. #498
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Johan Van den Boot View Post
    vraag me af waarom jullie denken dat gunnar nelson gaat winnen. misschien als hij het naar de grond brengt ja. Zelfs tegen Rick Story bleef hij staan terwijl hij niets in te brengen had. Gebruikt amper lowkicks enz. alleen zn rechter hand. eitje voor Tumenov met zn boks skills. Tumenov gebruikt zijn voetenwerk veel beter en zet veel meer druk dan Story. Logisch dat hij favoriet is.
    Daarom gebruik ik ook het woordje ''dik''.Nuance jongens

  24. #499
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Echt helemaal te gek dat the Iron Lady ook vecht op 8 mei. Ik weet echt niet wat ik leuker vind. Stefan, Germaine of Allistair. 3 ongelooflijke kanjers.Het zou waanzinnig zijn als er een totall wipe out plaats vind en alle 3 winnen. Net de kaartjes in de brievenbus gevonden. Jesssssssssss
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  25. #500
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Ik word echt niet zo enthousiast van Germaine. Leuk om een Nederlandse aan het werk te zien maar het had me weinig uitgemaakt als ze er niet op had gestaan. Je ziet wel het talent maar het komt er toch maar mondjesmaat uit in haar partijen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •