MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 41
  1. #1
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default HGH/ winstrol / TRT

    Hoi!
    Mijn wedstrijd carriere van 1996 tot 2013 zit er al een tijdje op.
    Ik ben een jaar of 5 6 geleden begonnen met gymen. Ik powerde deed de 5x5 vn Mehdi etc.
    Nu zit ik aan een gewicht waar ik met heel veel moeite ben geraakt.

    102.5kg bench. 1 rep max.
    Deadlift 165 en squat 135 3x ofzo.
    Overheadpress zonder dip een 70 kg ongeveer.

    Ik zit al een tijd te sukkelen en vrienden vn mij zitten op kortere periodes op 130kg bench 2 x en zien er ripped uit als belfort in TRT dagen.

    Ik vroeg aan hun hoe ze op korte periode zoveel kunnen pakken en er zo ripped uitzien.

    Antwoord was: winstrol vriend. De ene HGH enzo. En het zijn 20tigers. Ik ben 35jr.

    Iemand ervaring met dit? Ze bieden mij dit aan. Maar ik ken er niks van. Ik neem alleen een vitamientje, bcaa en cla.
    Winstrol is dat Schadelijk vr de lever?
    Hgh hormoon schijnt een wondermiddel te zijn.
    Wat is TRT? Is dat HGH? Mirko was toch juist gepakt met HGH.

    Op de gym zijn ze vol lof. Maar ik heb mijn bedenkingen... Verleiding om oook zoveel gewicht meer te kunnen pressen en zo ripped uit te zien is wel verleidelijk moet ik toe geven mijn wedstrijd dagen zijn toch voorbij...

    Thanks...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Hoe zwaar zijn jullie

    En wat voor wedstrijden deed je

  3. #3
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Nou een harde vechtsport. Maakt niet uit.
    86 kg
    1.75m
    Niet al te veel vet mr ook niet droog. Schat op een 17 a 20%

  4. #4
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Oke, je stats zijn wel heel erg laag na 5 jaar trainen?

    Denk dat je toch het een of ander moet aanpassen.

    Ik ben niet uitzonderlijk sterk en ben pas begonnen(maandje) met krachttrainen en ik push 110kg bankdruk 3x en gelijkwaardige stats (iets hoger) voor squad en dl.

    ben zelf 1.78 en 90 kg. (vet% wat aan de hogere kant momenteel denk rond de 23% maar gaat wel omlaag, wil over 6-8 maanden rond de 17%.)

  5. #5
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    anabolen zijn altijd schadelijk voor je maar goed als je er toch aan wilt beginnen dan staat er genoeg info op internet goed inlezen zou ik zeggen
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  6. #6
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Ik hoor altijd verschillende dingen, vooral over groeihormone.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Twintigers hebben sowieso betere testosteron waardes etc. dus dat helpt je vrienden al wat.

    Chemische producten zijn in principe altijd rotzooi. Gewoon goed eten in de juiste verhoudingen eiwit/carbs; je rust goed pakken brengt je al een heel eind in de goede richting. Dat moet eigenlijk allemaal al goed zitten voordat je aan anabolen begint.

    Even heel kort door de bocht: Anabolen zorgen in principe alleen voor een sneller herstel zodat je harder en zwaarder kan trainen. De gains qua spieren komen uit goede voeding.

    Verdiep je in voeding; train intussen goed verder. Ga je daarna inlezen in chemische hulpmiddelen en kijk dan verder wat je doet. Vind een betrouwabare leverancier als je er aan begint want er is een hoop rotzooi op de markt.

  8. #8
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Alle stimulerende middelen hebben 1 gemeenschappelijke deler: ze laten je lichaam dingen doen die het eigenlijk niet zou kunnen. Je werkt dus boven je natuurlijke max en je mag zelf bedenken wat dat voor gevolgen kan hebben maar dat het gevolgen heeft snapt stiekem iedereen wel.
    Heel simpel gezegd verlaag je jouw levensverwachting voor een sterker lichaam of betere sportprestaties en het is jouw beslissing of je dat het waard vind.
    Hier een reactie van bodybuilding.nl, niet helemaal netjes geschreven maar de boodschap is zo klaar als een klontje:

    ''Het is een keus dat je maakt,anabolen is gewoon slecht en iedere gebruiker krijcht op latere leeftijd met de site effects te maken.Tegenwoordig gebruikt de recreant velen malen meer dan de vroegere topsporter.En ieder die zecht dat het allemaal opgeblazen is komt zichzelf later tegen.En natuurlijk zijn andere dingen ook slecht,maar anabolen hakt er op latere leeftijd gewoon echt in.Op het moment sterven er in nederland veel gebruikers op hun 50ste door een hartstilstand.Ditkomt echt niet door de veele eiwitten.''

  9. #9
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Thanks,

    Doe het toch mr natuurlijk
    Mr wel interssant om andere meningen

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    Thanks,

    Doe het toch mr natuurlijk
    Mr wel interssant om andere meningen
    Als je het doet neem er dan ruim de tijd voor. Lichaam, voeding, training en rust op orde. Dan haal je er maximaal rendement uit. Anders zet je je gezondheid en je portemonnee op het spel. Anabolen niet goed benutten is duur pissen zei mijn vroegere sportschoolhouder altijd.

  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Overigens heb ik de laatste tijd een aantal persuitingen zitten lezen over HgH en daar weet ik helemaal niks van maar is schijnbaar helemaal hip en tha bomb. Iemand nog interessante meningen/artikelen hierover ?

  12. #12
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Ik ken iemand die het gebruikt en wat me vooral opvalt is zn kaak die groter is geworden.

    Wel aanzienlijk meer spiermassa en power. (en agressie lol)

  13. #13
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Hgh wordt in de us gebruikt als verjongingsmiddel.

  14. #14
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Ok, en wat is TRT eigenlijk? Belfort...

  15. #15
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Testosteron replacement therapy.
    Voor zover ik weet moet je dit op latere leeftijd dan wel blijven gebruiken omdat je natuurlijke spiegel te laag wordt wanneer je ermee stopt.

  16. #16
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    http://scoobysworkshop.com/all-about-trt/

    Wat ze in de sportwereld daar mee doen is zoveel testosteron toevoegen dat je exact op de maximale waarde zit.
    Feitelijk kunnen ze daar qua dopingcontrole niet zoveel aan doen omdat je ook op natuurlijke wijze toevallig vrij maximaal kan zitten (daarom was het ook nooit verboden) maar tegenwoordig houden ze meerdere metingen naast elkaar en dan kunnen ze het verschil zien.
    Last edited by Bromios; 20-01-2016 at 13:29.

  17. #17
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Zover ik weet uit deze documentaire, overigens is hij niet meer geheel recent, is het zo dat er nog geen goede onderzoeken zijn gedaan naar steroid gebruik en de bijverschijnselen daarvan op latere leeftijd. Een hartstilstand kan door meerdere dingen veroorzaakt worden, zeker tegenwoordig. Denk aan alcohol, roken, drugs, etc.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  18. #18
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ik zit momenteel aan een test/deca kuurtje.
    Daar ik van mezelf al een redelijk kort lontje heb zelf, is het nu een schiet lont geworden.
    De resultaten zijn er goed na 3 weken al, maar moet zeggen dat ik me wel erg oogefokt voel.
    Mijn persoon raadde me aan om nu een bulk kuur te nemen en voor de zomer een cut kuur en daar zat ook winstrol bij, ben benieuwd wat dat met me gaat doen.

  19. #19
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Je klinkt echt als een tokkie kamper jij

    Draag je ook van die glimmende italiaanse B-merk jassen

  20. #20
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Nee ik draag A merk jassen wat voor jou een maandsalaris is.

  21. #21
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    95
    vCash
    125890

    Default

    Ben zelf ook 35 jaar en doe nu sinds 3 jaar krachttraining. Eerste 2 jaar wat zitten aanrommelen, en na eerste jaar dus weinig vooruit gegaan. Jaar terug eerst een cut gedaan om om 11% uit te komen. Daarna in de light bulk met 5% in de + en ga nu gestaag vooruit. Ik doe overigens nooit 1x max (ben geen powerlifter). Met de 1 rep max liggen de blessures en beroerde vorm ook op de loer, en als je ouder bent geneest dat niet even snel zoals toen je 20 was. Ik zie het als een marathon, dus neem overal de tijd voor. Zit nu zelf op 5x5 met 100kg bench (met goede vorm) en boeit me eigenlijk weinig wat iemand anders daarvan vindt, doe het voor mezelf. Mijn doel is met alles in balans te blijven. Dus rows, squat, deadlift, overhead press zijn net zo belangrijk. Loop ik met 1 achter dan besteed ik daar setje meer aan en aan andere oefening setje minder.

    Kijken naar anderen die sneller en beter gaan op die troep is het vergelijken van appels met peren. Persoonlijk heb ik er geen bewondering voor en vind het meer een lakse luie instelling. Het ontbreken van geduld en het erin willen steken van de benodigde uren om te komen waar je wil komen. En daarvoor troep nemen waarvan de lange termijn effecten niet bekend zijn...dan ben je naar mijn mening niet helemaal lekker.

    Ik doe alles wat ik kan wat betreft training, voeding, rust en de standaard supplementen. Ga je niet meer voorruit neem dan is creatine, zorg dat je genoeg koolhydraten en eiwitten binnenkrijgt en neem voor de training 2 boterhammen met pindakaas en jam en je komt al een heel eind. Accepteer je leeftijd en dat het langzamer gaat. En sla geen training over. Iedere week 1 training missen dat zijn er 52 in het jaar, en aan de hand van de hoeveelheid dagen dat je training als snel tussen de 20% en 30% minder resultaat.

    Mijn tips zouden dus zijn.
    - eerst cutten naar 11 a 12%
    - ga lekker tussen de 4-6 herhalingen zitten voor power, en dan de extra oefeningen op 8-10
    - na de cut begin je de light bulk en gaan je gewichten weer omhoog
    - zit je weer op 16 a 17% dan ga je weer cutten

    Vraag die ik nog heb. Wat is je huidige trainings schema? Hoeveel dagen per week?
    Iemand zonder troep moet anders trainen als iemand met namelijk. Dus als jij het schema van je vrienden volgt (volume) ga je snel richting overtrainen en werk je jezelf alleen maar tegen.

    Leesvoer. Boek wat bij mij de ogen geopend heeft en waar heel veel goede info in staat is Bigger Leaner Stronger van Michael Matthews. Zit ook 12 maanden schema bij wat wel erg goed is.
    Let niet op alle banner troep op zijn website. Viel jaar geleden nog meer maar lijkt inmiddels meer op telsell . Gaat om de info, en die is top.

  22. #22
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by Jorem View Post
    Ben zelf ook 35 jaar en doe nu sinds 3 jaar krachttraining. Eerste 2 jaar wat zitten aanrommelen, en na eerste jaar dus weinig vooruit gegaan. Jaar terug eerst een cut gedaan om om 11% uit te komen. Daarna in de light bulk met 5% in de + en ga nu gestaag vooruit. Ik doe overigens nooit 1x max (ben geen powerlifter). Met de 1 rep max liggen de blessures en beroerde vorm ook op de loer, en als je ouder bent geneest dat niet even snel zoals toen je 20 was. Ik zie het als een marathon, dus neem overal de tijd voor. Zit nu zelf op 5x5 met 100kg bench (met goede vorm) en boeit me eigenlijk weinig wat iemand anders daarvan vindt, doe het voor mezelf. Mijn doel is met alles in balans te blijven. Dus rows, squat, deadlift, overhead press zijn net zo belangrijk. Loop ik met 1 achter dan besteed ik daar setje meer aan en aan andere oefening setje minder.

    Kijken naar anderen die sneller en beter gaan op die troep is het vergelijken van appels met peren. Persoonlijk heb ik er geen bewondering voor en vind het meer een lakse luie instelling. Het ontbreken van geduld en het erin willen steken van de benodigde uren om te komen waar je wil komen. En daarvoor troep nemen waarvan de lange termijn effecten niet bekend zijn...dan ben je naar mijn mening niet helemaal lekker.

    Ik doe alles wat ik kan wat betreft training, voeding, rust en de standaard supplementen. Ga je niet meer voorruit neem dan is creatine, zorg dat je genoeg koolhydraten en eiwitten binnenkrijgt en neem voor de training 2 boterhammen met pindakaas en jam en je komt al een heel eind. Accepteer je leeftijd en dat het langzamer gaat. En sla geen training over. Iedere week 1 training missen dat zijn er 52 in het jaar, en aan de hand van de hoeveelheid dagen dat je training als snel tussen de 20% en 30% minder resultaat.

    Mijn tips zouden dus zijn.
    - eerst cutten naar 11 a 12%
    - ga lekker tussen de 4-6 herhalingen zitten voor power, en dan de extra oefeningen op 8-10
    - na de cut begin je de light bulk en gaan je gewichten weer omhoog
    - zit je weer op 16 a 17% dan ga je weer cutten

    Vraag die ik nog heb. Wat is je huidige trainings schema? Hoeveel dagen per week?
    Iemand zonder troep moet anders trainen als iemand met namelijk. Dus als jij het schema van je vrienden volgt (volume) ga je snel richting overtrainen en werk je jezelf alleen maar tegen.

    Leesvoer. Boek wat bij mij de ogen geopend heeft en waar heel veel goede info in staat is Bigger Leaner Stronger van Michael Matthews. Zit ook 12 maanden schema bij wat wel erg goed is.
    Let niet op alle banner troep op zijn website. Viel jaar geleden nog meer maar lijkt inmiddels meer op telsell . Gaat om de info, en die is top.
    Thanks!!

    Maandag niks
    Dinsdag 19:30h tot 21:00h muay thai
    Daarna ga ik naar de gym: 22h tot 24h
    Bench: bouw op nr 1 rep max (102,5kg)
    3x3 90 kg
    5x5 80 kg
    8x3 60 kg
    Fly´s liggend losse halters: niet veel rond 14kg tot 16 kg Tussen 8-12 x
    Kabels: geen idee hoe het heet maar 4 x 12 reps (bovenhands en 4 x12 onderhands voor borst)
    Machine nogmaals flys 3 reps vn 12 ofzo
    Dan beetje springtouwen en schaduwboksen

    Woensdag Schouders: Opwarmen tot one rep max (70 kg) military press met dip en drive
    4 x15 (40 kg clean and jerk)
    snatch 40 tot 60 kg paar keer
    Arnold press met 16kg
    Bodyweight in plank liggen en chest to bar op trekken (hielen aan de grond)
    Trekken met dumbells knie op bank 3x12 elke kant
    Dumbellrechtopstaand zijwaartse en voorwaartse fly s met licht gewicht (10kg) veel reps
    Beetje springtouw en schaduw boksen

    Donderdag niks of pas rond 11h tot 1:00h fullbody workout en cardio springtouw sit ups etc. (als mijn vrouw slaapt en het toelaat)

    Vrijdag 1,5h Kyokushin

    Zaterdag 12- 14:30h muai Thai

    Zondag: Rug: opwarmen, rows 40 kg 4 x 12
    Deadlft opwarmen tot 1 rep max (165 en poging tot 170kg) niet elke week
    5x5 100kg
    rows 4 x 15 40kg
    Kabels roeien: 4 x 12 gewicht gestaagd nr boven
    Stang nr beneden trekken ook 4x 12
    revers flies op machine 3 x 15
    shaduw boksen en springtouw

    Oh ja, ik squat niet meer haha. Ik heb het wel jaren gedaan. 5x5 135kg ass to the grass.
    Maar ik kreeg een blessure aan mijn knie en dan kon ik moeilijk trappen met tijdens Kyokushin... airsquats of met lichte gewichten doe ik wel.

    Eten... Ik eet geen junk. Of toch niet veel. Maar moet dit beter onderhouden.
    Supplementen: BCAA CLA en een multi vitamientje

    Oh ja, ik ga er toch niet van snoepen. Ik ga het gewoon natuurlijk blijven doen. Ik ben zowizo toch al een mooie jongen! Wat me tegenhoud is vooral wat ik lees hoe je er op latere leeftijd gevolgen van zou kunnen krijgen.

    Ik wil voornamelijk gezond zijn en lang kunnen meedraaien met Kyokushin , thai, Bjj en mma trainingen. (geen competitie meer)
    Last edited by goro; 21-01-2016 at 16:30.

  23. #23
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    Thanks!!

    Maandag niks
    Dinsdag 19:30h tot 21:00h muay thai
    Daarna ga ik naar de gym: 22h tot 24h
    Bench: bouw op nr 1 rep max (102,5kg)
    3x3 90 kg
    5x5 80 kg
    8x3 60 kg
    Fly´s liggend losse halters: niet veel rond 14kg tot 16 kg Tussen 8-12 x
    Kabels: geen idee hoe het heet maar 4 x 12 reps (bovenhands en 4 x12 onderhands voor borst)
    Machine nogmaals flys 3 reps vn 12 ofzo
    Dan beetje springtouwen en schaduwboksen

    Woensdag Schouders: Opwarmen tot one rep max (70 kg) military press met dip en drive
    4 x15 (40 kg clean and jerk)
    snatch 40 tot 60 kg paar keer
    Arnold press met 16kg
    Bodyweight in plank liggen en chest to bar op trekken (hielen aan de grond)
    Trekken met dumbells knie op bank 3x12 elke kant
    Dumbellrechtopstaand zijwaartse en voorwaartse fly s met licht gewicht (10kg) veel reps
    Beetje springtouw en schaduw boksen

    Donderdag niks of pas rond 11h tot 1:00h fullbody workout en cardio springtouw sit ups etc. (als mijn vrouw slaapt en het toelaat)

    Vrijdag 1,5h Kyokushin

    Zaterdag 12- 14:30h muai Thai

    Zondag: Rug: opwarmen, rows 40 kg 4 x 12
    Deadlft opwarmen tot 1 rep max (165 en poging tot 170kg) niet elke week
    5x5 100kg
    rows 4 x 15 40kg
    Kabels roeien: 4 x 12 gewicht gestaagd nr boven
    Stang nr beneden trekken ook 4x 12
    revers flies op machine 3 x 15
    shaduw boksen en springtouw

    Oh ja, ik squat niet meer haha. Ik heb het wel jaren gedaan. 5x5 135kg ass to the grass.
    Maar ik kreeg een blessure aan mijn knie en dan kon ik moeilijk trappen met tijdens Kyokushin... airsquats of met lichte gewichten doe ik wel.

    Eten... Ik eet geen junk. Of toch niet veel. Maar moet dit beter onderhouden.
    Supplementen: BCAA CLA en een multi vitamientje

    Oh ja, ik ga er toch niet van snoepen. Ik ga het gewoon natuurlijk blijven doen. Ik ben zowizo toch al een mooie jongen! Wat me tegenhoud is vooral wat ik lees hoe je er op latere leeftijd gevolgen van zou kunnen krijgen.

    Ik wil voornamelijk gezond zijn en lang kunnen meedraaien met Kyokushin , thai, Bjj en mma trainingen. (geen competitie meer)
    Goed van je dat je het toch niet doet. Mijn computer doet raar, dus ik hoop dat ik nu de goede link geef want ik kan em zelf niet meer openen, maar het optimale volume per spiergroep voor spiergroei ligt ongeveer tussen de 30 en 60 totaal. http://www.bodyrecomposition.com/mus...l-growth.html/ Jij zit daar vrij ver overheen, vooral bij borst. Bedoel je bij opbouwen naar 1 RM bij borst, dat je 3 sets van 3 reps van 90 kg doet, 5 sets van 5 van 80kg doet, etc.? Dat is namelijk wel veel hoor. Dan doe je je 1 rep max wanneer je eigenlijk al halfdood bent. Dat maakt het heel erg moeilijk om progressie te boeken. Een traditionele pyramid houdt in dat je opwerkt naar je zwaarste gewicht. Ik houd er niet zo van, maar het betekent dat je slechts 1 set doet van elk gewicht, niet meerdere. Maar goed, misschien begrijp ik dat stukje van je schema ook gewoon verkeerd.

  24. #24
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Goed van je dat je het toch niet doet. Mijn computer doet raar, dus ik hoop dat ik nu de goede link geef want ik kan em zelf niet meer openen, maar het optimale volume per spiergroep voor spiergroei ligt ongeveer tussen de 30 en 60 totaal. http://www.bodyrecomposition.com/mus...l-growth.html/ Jij zit daar vrij ver overheen, vooral bij borst. Bedoel je bij opbouwen naar 1 RM bij borst, dat je 3 sets van 3 reps van 90 kg doet, 5 sets van 5 van 80kg doet, etc.? Dat is namelijk wel veel hoor. Dan doe je je 1 rep max wanneer je eigenlijk al halfdood bent. Dat maakt het heel erg moeilijk om progressie te boeken. Een traditionele pyramid houdt in dat je opwerkt naar je zwaarste gewicht. Ik houd er niet zo van, maar het betekent dat je slechts 1 set doet van elk gewicht, niet meerdere. Maar goed, misschien begrijp ik dat stukje van je schema ook gewoon verkeerd.
    Mijn benchpress is op dit moment 110 max

    ik begin dan 5x 80
    5x90
    5x100
    5x105
    3 a 5x110

    de 110 5x haal ik niet altijd. Ben nu 3 weken bezig, ben met alles iets omhoog gegaan behalve bench eigenlijk

  25. #25
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Hoi.

    Bedankt vr je antwoord.
    Nee. Ik ga van opwarming bar naar 100kg 102.. met telkens 5 tot 3 tot 2 reps40 60 80 90 dan 1 rep max.

    Dan doe unload ik en doe de serie 3 x 3 5x5 etc

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •