MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 41 of 41
  1. #26
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Top maar jij komt niet van nul he. Dat kan niet dat je vn nul op 3 weken nr zoveel gt toch.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Ik heb eerder 5 maande krachttraining gedaan jaartje terug en ben er toen mee gestopt

    Toen was mn max 2x rep 130 ofzo
    Was destijds begonne met 100 en ben dus in al die maande 30 kilo omhoog gegaan

    Nu ben ik begonnen en zit ik op 110 3x... Al 3 weke lang. Ik heb een sterke basis, ben van mezelf sterk maar boeg naar mijn mening weinig progressie.

    Ik ben ook 1.78 en 90 kilo he.

  3. #28
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Deadlift barble row dippen(weighted) en squatten heb ik wel btje progressie geboekt kwa gewicht afgelopen 3 weken

    Alleen bankdruk en (weighted) pull ups blijf ik stagneren.

    Heb 140 kilo gesquat paar dage terug 5x, niet slecht. Jaartje terug was mn max 160 5x. Zo merk ik dat ik weinig progressie boekte in die tijd, na jaartje weer krachttraining en ik zit niet veel onder mn max toen terwijl ik bijna half jaar bezig was.

    En dan zie je jones binnen maandje tientalle kilos extra tillen
    Last edited by Boxingfan; 22-01-2016 at 21:49.

  4. #29
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    zou het niet doen als ik jou was, is troep. mensen die eraan beginnen zien snel resultaten. Als je het niet meer doet, zal je smaller worden. Dit gaat je echo aantasten. Op gegeven moment ga je zeggen nog een x, en dan nog een x voor de zomer. Voor je het weet is het normale kost geworden. Het is slecht voor alle organen in je lichaam. Met slecht, bedoel ik echt slecht. Er zijn al zoveel mensen dood gegaan aan kuren. Alles wordt groter in je lichaam: je handen, spieren, botten, maar ook je hart.

    Bovendien, je bent toch geen kind meer dat jij wil meedoen met jongere gasten. Jij bent ouder en zou dus ook wijzer moeten zijn.

  5. #30
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    zou het niet doen als ik jou was, is troep. mensen die eraan beginnen zien snel resultaten. Als je het niet meer doet, zal je smaller worden. Dit gaat je echo aantasten. Op gegeven moment ga je zeggen nog een x, en dan nog een x voor de zomer. Voor je het weet is het normale kost geworden. Het is slecht voor alle organen in je lichaam. Met slecht, bedoel ik echt slecht. Er zijn al zoveel mensen dood gegaan aan kuren. Alles wordt groter in je lichaam: je handen, spieren, botten, maar ook je hart.

    Bovendien, je bent toch geen kind meer dat jij wil meedoen met jongere gasten. Jij bent ouder en zou dus ook wijzer moeten zijn.
    Idd

  6. #31
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    dat is altijd zo een vaag gebied dat anabolen pro hormonen gedoe en als iemand het wil gebruiken moet die dat gewoon doen ik ben (bijna) 50 en train ook drie keer per week.ik zelf heb het nooit gebruikt maar ik ken jongens vooral de jonge gasten die er snel naar grijpen.maar wat mijn het meest verbaast is dat ze gewoon de spuit erin zetten zonder dat ze het weten wat er in zit ja het staat op het doosje zeggen ze dan maar goed je moet maar afwachten wat de huis apotheker verkoopt . daarom is het beter voor mijn gevoel dan om dat spul gewoon vrij te geven zo dat ze het gewoon kunnen testen wat erin zit en ook voorlichting kunnen geven hoe het te gebruiken ik bedoel het is verboden maar iedereen kan er aan komen dus waarom niet gewoon reguleren scheelt ook weer slachtoffers . maar goed er zullen mensen zijn dat moet je niet doen blablabla maar er vallen ook veel slachtoffers door alcohol gebruik en dat verbieden ze toch ook niet
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  7. #32
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by blade View Post
    dat is altijd zo een vaag gebied dat anabolen pro hormonen gedoe en als iemand het wil gebruiken moet die dat gewoon doen ik ben (bijna) 50 en train ook drie keer per week.ik zelf heb het nooit gebruikt maar ik ken jongens vooral de jonge gasten die er snel naar grijpen.maar wat mijn het meest verbaast is dat ze gewoon de spuit erin zetten zonder dat ze het weten wat er in zit ja het staat op het doosje zeggen ze dan maar goed je moet maar afwachten wat de huis apotheker verkoopt . daarom is het beter voor mijn gevoel dan om dat spul gewoon vrij te geven zo dat ze het gewoon kunnen testen wat erin zit en ook voorlichting kunnen geven hoe het te gebruiken ik bedoel het is verboden maar iedereen kan er aan komen dus waarom niet gewoon reguleren scheelt ook weer slachtoffers . maar goed er zullen mensen zijn dat moet je niet doen blablabla maar er vallen ook veel slachtoffers door alcohol gebruik en dat verbieden ze toch ook niet
    Ik ben daarom ook geen van van pilletjes op feesten. Je weet nooit wat je krijgt.

    Off topic slaat die vergelijking met alcohol als een tang op een varken. Mensen die roken komen ook altijd aan met de vergelijking dat drinken ook slecht is. Dat is op de rails gaan en blijven staan als er een trein aan komt ook. maar het heeft er niks mee te maken. Anabolen zijn altijd slecht. Of ze nou legaal zijn of niet en of je alcohol kan kopen of niet. Maar als ze illegaal zijn loop je ook nog kans op vervuilde shit en dan speel je echt met je leven.

  8. #33
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    alles wat slecht voor je is is lekker maar goed vrij geven en goede voorlichting lijkt me een goede zaak gebruiken doen ze toch wel
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  9. #34
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Als je sterker wilt worden moet je zorgen dat je trainingen goed gepland zijn. Systematisch overladen in je trainingen is dan de key om sterker te worden. Overladen en genoeg volume draaien.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Iemand ervaring met anavar of halotestin?

  11. #36
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Iemand ervaring met HGH?

  12. #37
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Iemand ervaring met anavar of halotestin?
    Echte anavar is moeilijk te vinden, zeer zeldzaam zelfs, meestal doen ug labs er gewoon oxy in en verkopen ze het als anavar. Ook als medicijn is die geloof ik buiten VS enkel niet verkrijgbaar.

  13. #38
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Spanje toch vroeger

  14. #39
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    Iemand ervaring met HGH?
    HGH is zo beetje het beste wat ja als doping kan krijgen voor spiergroei. Tussen alle spierversterkende middelen heeft HGH het minste bijwerking, mits je het ongeveer bij 3iu laat. Het bestanddeel, somatropin, is eigenlijk bedoeld voor kinderen met groeistoornissen. 0.5iu per dag ongeveer. Bij 3 iu per dag krijg je een strak body, verbrand vetmassa en creer je spiermassa. Vanaf 4 a 6 iu wordt je monster. BBer heavywights gebruiken tussen 6-10 iu per dag.

    HGH is prima, wel reteduur. Echte somatropin herken je aan de bijwerking, je voelt het in je vingers en na het zetten van hgh ben je licht duizelig en een soort van herboren gevoel. Blijf wel uit de buurt van underground hgh zou ik zeggen, bevat meestal gewoon oxy in oplosbare water voor injectie. Apothekershgh moet je hebben.

  15. #40
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by tyson19 View Post
    HGH is zo beetje het beste wat ja als doping kan krijgen voor spiergroei. Tussen alle spierversterkende middelen heeft HGH het minste bijwerking, mits je het ongeveer bij 3iu laat. Het bestanddeel, somatropin, is eigenlijk bedoeld voor kinderen met groeistoornissen. 0.5iu per dag ongeveer. Bij 3 iu per dag krijg je een strak body, verbrand vetmassa en creer je spiermassa. Vanaf 4 a 6 iu wordt je monster. BBer heavywights gebruiken tussen 6-10 iu per dag.

    HGH is prima, wel reteduur. Echte somatropin herken je aan de bijwerking, je voelt het in je vingers en na het zetten van hgh ben je licht duizelig en een soort van herboren gevoel. Blijf wel uit de buurt van underground hgh zou ik zeggen, bevat meestal gewoon oxy in oplosbare water voor injectie. Apothekershgh moet je hebben.
    Ok hoe kan je dat legaal krijgen en wat kost dat dan?

  16. #41
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    Ok hoe kan je dat legaal krijgen en wat kost dat dan?
    hehe, in het buitenland verkopen apothekers het zonder recept. Je moet dealers hebben die het invoeren of via buitenland naar jou zenden. Ik heb wel een mailadres voor je, als je interesse hebt moet je maar effe mailen. HGH is reteduur, hou daar rekening mee, als je eraan wilt beginnen tenminste, wel topspul.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •