MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 46

Thread: The Reem!

  1. #1

    Default The Reem!

    Bellator pursuing Alistair Overeem after signing Benson Henderson


    Bellator made a big splash yesterday when they announced the signing of former UFC lightweight champ Benson Henderson. Now it appears that the promotion has set its sites on former Strikeforce champ Alistair Overeem.

    Overeem has a history with Bellator President Scott Coker. Coker was the man in charge of Strikeforce where he dealt with “Reem” from 2007 to 2011 before the promotion was bought out by the UFC. Overeem went 2-0 in Strikeforce with wins over Paul Buentello, Brett Rogers and future UFC champ Fabrício Werdum.

    When he finally arrived in the UFC at UFC 141 Overeem made a splash by knocking out Brock Lesnar. Unfortunately Overeem went 1-3 in his next four fights. After relocating to Albuquerque to train with Greg Jackson “Reem” has won his last three, knocking out former champion Junior dos Santos in December in his last fight on his contract. Should Overeem re-sign with Zuffa he will likely get a title shot or at the least, an eliminator fight with another top contender.


    But we have learned through a source close to Bellator that the promotion has made Overeem a very generous offer to sign with them. Scott Coker has offered the former Strikeforce champ a three fight deal that starts in the mid-six figures that has escalators built in after his first fight.

    Besides the money, Bellator is also dangling three other carrots in front of the heavyweight to bring him into the fold. The first is that he can have sponsors outside of Reebok that the UFC doesn’t allow. Overeem made a lot of money from sponsors before the Reebok deal took that away last summer. With his name and reputation a lot of companies will be willing to pay up to be associated with Overeem.

    Another carrot being dangled in front of Overeem is fighting in Japan. Bellator has a relationship with Rizin who is run by former PRIDE boss, Nobuyuki Sakakibara. “Reem” fought in Japan numerous times and is a big draw there. If Overeem signs with Bellator he could potentially fight overseas, which brings us to carrot #3…

    Fedor Emelianenko is currently signed to Rizin. Overeem has expressed an interest in fighting Fedor in Japan. The two men were huge draws in PRIDE but never crossed paths. An Overeem vs Fedor fight would be big for a co-promoted by Bellator and Rizin. It’s a fight for his legacy and would also a be a big payday for a 35 year old fighter who may not have too many year left in the sport.

    Overeem hasn’t made a decision yet but he does have options. The UFC may not want to match the money Bellator is putting up and be willing to let him walk away. But with Coker signing one of their former champions Lorenzo Fertitta and Dana White might decide to break the bank for the dynamic heavyweight.

    Stay tuned this could get interesting
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Die laatste wortel zal ik even ontkrachten, Fedor neemt never nooit een gevecht aan met Overeem. Als Overeem naar Japan kan met eigen sponsors dan is het best een reële optie maar mocht hij een titleshot krijgen bij de UFC kan ik me toch niet voorstellen dat hij dat niet zou willen.

  3. #3
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    90
    vCash
    126000

    Default

    De topic titel deed me vermoeden dat er een nieuwe aflevering van de docu was. Helemaal teleurgesteld nu :P

  4. #4
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    dat is een lastige keuze hij heeft iig een sterke onderhandelings positie.
    Ik zou zeggen ga voor de titel bij de ufc en als hij hem pakt is een potentieele GOAT in mijn ogen met alle grote titels op zak (dream-K1-strikeforce-ufc) .

    Maar aangezien hij op t einde van zijn carrière is qwa leeftijd zijn de centen ook heel aantrekkelijk natuurlijk.
    kijk naar fedor die gaat ook duidelijk voor de centen.
    En bellator/rizin kan hij ook over2 jaar ook nog mee pakken.
    Zou zonde zijn als hij niet bijtekend bij de ufc die titelshot is heel dichtbij
    Last edited by Suplex; 04-02-2016 at 09:24.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou gaan naar degene waar ik het meeste kan verdienen.. Of is dit nu heel raar? Ufc leuk en aardig maar geen eigen sponsors.. Je moet toch aan jezelf en je toekomst gaan denken

  6. #6
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by VivaLaStef View Post
    Ik zou gaan naar degene waar ik het meeste kan verdienen.. Of is dit nu heel raar? Ufc leuk en aardig maar geen eigen sponsors.. Je moet toch aan jezelf en je toekomst gaan denken
    D'r zijn in Bellator helemaal geen tegenstanders van naam voor Overeem, dus het lijkt me sterk dat hij daar echt kan verdienen. Daarnaast is er geen eer aan te behalen. Ja Fedor is een mogelijkheid, maar dat is 1 gevecht.
    Overeem zit bij de UFC in een klote positie, zeker nu ook Rothwell en Stipe in de wachtrij staan voor een titleshot, maar het is gewoon een reële mogelijkheid dat hij UFC kampioen is over een jaar.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Amsterdam
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ralphie89 View Post
    De topic titel deed me vermoeden dat er een nieuwe aflevering van de docu was. Helemaal teleurgesteld nu :P
    X2 hahaha

  8. #8
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by VivaLaStef View Post
    Ik zou gaan naar degene waar ik het meeste kan verdienen.. Of is dit nu heel raar? Ufc leuk en aardig maar geen eigen sponsors.. Je moet toch aan jezelf en je toekomst gaan denken
    Toch denk ik dat je z'n oude contract niet moet onderschatten. Hij heeft de afgelopen jaren best goed verdiend. En hoe mooi zou het zijn om ome Dana Alistair die belt om te zien doen. Ik zie die chagrijnige kop nu al aan de binnenkant van m'n poppetjes.
    Bellator komt over twee jaar ook wel. Nu is de tijd om voor de belt te gaan.
    It's okay to be white

  9. #9
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Quote Originally Posted by quagmire View Post
    X2 hahaha

    X3
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  10. #10
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Op Sherdog een topic van een goed ingelicht persoon die zegt dat de UFC Alistair een heel vet betaald contract heeft aangeboden.
    Alistair is misschien 1 partij af van een TS, ik zou dat UFC contract pakken en voor die titel gaan, Bellator is er volgend jaar ook nog.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ze hebben hem een beter aanbod gedaan.
    Zijn vorige contract was ook niet misselijk, misschien komt Boon nu zichzelf wel weer een pluim in ze reet steken.

    That contract with the UFC allegedly contained a $1 million signing bonus, along with another million that would be spread out over the first three fights of the contract. For tonight's bout with Brock Lesnar, the suit states that Overeem is set to make a base amount of $264,285, with an additional "win bonus" of $121,428 coming his way with a victory. On top of that, he's set to make a pay-per-view bonus of $2 per purchase "for all revenues received by UFC-Zuffa for telecast of the Lesnar fight in the United States, Canada or over the internet in excess of $500,000."

  12. #12
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    167
    vCash
    20420

    Default

    Quote Originally Posted by amilster View Post
    X3
    X4

  13. #13
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    92
    vCash
    43250

    Default

    Quote Originally Posted by train2grow View Post
    X4
    Topic titel nóg niet aangepast..?

    X5!

  14. #14
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    X6...
    Kan niemand via via The Reem ff benaderen en vragen wanneer er een nieuwe komt ?
    17 dec. 2014 de laatste....

  15. #15
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    103
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Soulbringer320 View Post
    X6...
    Kan niemand via via The Reem ff benaderen en vragen wanneer er een nieuwe komt ?
    17 dec. 2014 de laatste....



    X7 en wat Soulbringer zegt

  16. #16
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Waarom zou Fedor dat doen? En waarom zou Overeem dat willen, terwijl het juist nu erg goed gaat in de UFC?

  17. #17
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Nou, 1 van de redenen is dat het komende jaar een titleshot er niet in zit omdat werdum al tegen stipe alweer gepland is en de titelhouders niet vaker dan eens per jaar in de ring staan bij UFC. Zal hij wel pissig over zijn.

    Bij Bellator heeft hij inderdaad niet echt tegenstanders of ze proberen meer zwaargewichten bij UFC los te weken. Er zijn heel veel vechters ontevreden natuurlijk. Veel te veel vechters op het rooster dus weinig partijen (en dan dus geen inkomsten). En geen mogelijkheden voor eigen sponsors. Dat vind ik nog steeds erg dom van UFC.

  18. #18
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Ik heb Overeem altijd berekenend gevonden. Hij blijft bij UFC vanwege de mogelijkheid om de belt te pakken. Als hij de belt pakt, dan is hij echt de goat met 4 titels, en is zijn kostje voor de rest van zijn leven gekocht. In letterlijke zin. Lijkt me een mooi weddenschapje om mijn vCash te spekken.

  19. #19
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Alistair zou nooit de GOAT kunnen worden. Daarvoor heeft hij veel te vaak verloren en is hij nooit dominant geweest aan de top.
    Max. 400 x 125

  20. #20
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Dat betwist ik, Alistair kan HW goat worden, op HW heeft hij bijna geen verliespartijen.

  21. #21
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Alistair zou nooit de GOAT kunnen worden. Daarvoor heeft hij veel te vaak verloren en is hij nooit dominant geweest aan de top.
    GOAT vind ik zo'n beladen term.
    Maar...Als Alistair een UFC kampioenschap op z'n naam kan schijven, is dat samen met de andere belts die hij al heeft toch echt wel uniek te noemen. Natuurlijk heeft hij flink wat partijen verloren maar hij heeft ook 54(!!!) MMA partijen gedraaid, en doet nog steeds mee met de besten.

  22. #22
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Alistair heeft veel grote namen gepakt, inclusief Lesnar, Werdum, JDS etc., plus 3 titels in the pocket. Met UFC titel voor mij dan GOAT. Fedor komt dan wel in de buurt natuurlijk. Zou mooi zijn als hij die ook nog eens pakt. Ken net nog lukken als de sterren goed staan.

  23. #23
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BIG Lebowski View Post
    Alistair heeft veel grote namen gepakt, inclusief Lesnar, Werdum, JDS etc., plus 3 titels in the pocket. Met UFC titel voor mij dan GOAT. Fedor komt dan wel in de buurt natuurlijk. Zou mooi zijn als hij die ook nog eens pakt. Ken net nog lukken als de sterren goed staan.
    GREATEST OF ALL TIME? Die term is gebakken lucht.

  24. #24
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Op Sherdog een topic van een goed ingelicht persoon die zegt dat de UFC Alistair een heel vet betaald contract heeft aangeboden.
    Alistair is misschien 1 partij af van een TS, ik zou dat UFC contract pakken en voor die titel gaan, Bellator is er volgend jaar ook nog.
    Goed plan.

    Ik dacht trouwens ook aan die docu bij de topictitel, maar fuck that!
    liever zie ik Reem gewoon nog een paar keer winnen zonder poespas

  25. #25
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    wachten op titleshot... als ie blijft winnen. daarna bellator pakken, dat lijkt mij... centjes ook belangrijk! en misschien kan de topic titel worden aangepast indd
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •