MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 22 of 22
  1. #1
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default Pacquiao .............dag

    had hem iets "menselijker" ingeschat.

    http://time.com/4225506/manny-pacqui...marks-apology/

    zeg dan geen sorry
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  2. #2
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Nike heeft zich teruggetrokken als zijn sponsor. Hoezo menselijker? Hij is een zeer gelovige katholiek en zijn religie veroordeelt homoseksualiteit dus dit verbaast me niet.
    Max. 400 x 125

  3. #3
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Als je dat in 2016 nog veroordeelt ongeacht welk geloof ben je niet goed wijs

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Zal hem wel een hoop poen schelen denk ik zo
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Poen zat die gozer.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Als je dat in 2016 nog veroordeelt ongeacht welk geloof ben je niet goed wijs
    Jammer dat je dit niet zegt tegen moslims die homo's meer haten dan wie dan ook. In plaats daarvan vallen ze christenen als Pacquiao aan die geen vlieg kwaad doen. Lekkere volk die politiek correcte parasieten.

  7. #7
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Hij heeft zelf ook wel een beetje het gezicht van zo'n ladyboy, misstaat niet in de straten van de Filipijnen. Dat religie dit rechtvaardigt geeft voor mij alleen maar aan dat hij een inferieur brein heeft.

  8. #8
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Hij heeft zelf ook wel een beetje het gezicht van zo'n ladyboy, misstaat niet in de straten van de Filipijnen. Dat religie dit rechtvaardigt geeft voor mij alleen maar aan dat hij een inferieur brein heeft.
    Dus jij denk dat je een superieure brein hebt omdat je soa gestimuleerde anale seks tussen mannen verheerlijkt? Typische linkse held.

  9. #9
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Dus jij denk dat je een superieure brein hebt omdat je soa gestimuleerde anale seks tussen mannen verheerlijkt? Typische linkse held.
    Ha ha jezus.

  10. #10
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Laat hem lekker vergelijken. Vrijheid van meningsuiting weet je wel.

    Zo lang hij geen homo's aan het vermoorden is of aan het oproepen om ze te vermoorden (al hoewel dit al beperking is van vrijheid van mening) doe je ding.

  11. #11
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Jammer dat je dit niet zegt tegen moslims die homo's meer haten dan wie dan ook. In plaats daarvan vallen ze christenen als Pacquiao aan die geen vlieg kwaad doen. Lekkere volk die politiek correcte parasieten.
    je hebt serieus issues vriend

  12. #12
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    Laat hem lekker vergelijken. Vrijheid van meningsuiting weet je wel.

    Zo lang hij geen homo's aan het vermoorden is of aan het oproepen om ze te vermoorden (al hoewel dit al beperking is van vrijheid van mening) doe je ding.
    Ok dat hij het zegt. Zijn goed recht. Nog beter dat een partij als Nike dan zegt met jou willen we niet meer werken. Ook hun goed recht.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ha alsof Nike het recht hebben om zulke moraalridders te zijn. Deze slavendrijvers maken miljarden via het bloed zweet en tranen van kinderen in derdewereldlanden die een paar centen verdienen als Nike slaven. Pacquiao was zelf zo'n klein kind die als dakloze moest werken voor een paar centen, in een ander leven was Manny geen partner met Nike maar nog een minderjarig Nike slaaf om de miljonairs' zakken te vullen.

    Dit is absoluut geen morale kwestie, dit is niets meer dan hun geld beschermen omdat Manny's slechte publiciteit een probleem kan worden. Nike is pas echt lager dan dieren. Ik schat ebola bacteriën hoger in dan hun laat staan dieren.

  14. #14
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default


  15. #15
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ha alsof Nike het recht hebben om zulke moraalridders te zijn. Deze slavendrijvers maken miljarden via het bloed zweet en tranen van kinderen in derdewereldlanden die een paar centen verdienen als Nike slaven. Pacquiao was zelf zo'n klein kind die als dakloze moest werken voor een paar centen, in een ander leven was Manny geen partner met Nike maar nog een minderjarig Nike slaaf om de miljonairs' zakken te vullen.

    Dit is absoluut geen morale kwestie, dit is niets meer dan hun geld beschermen omdat Manny's slechte publiciteit een probleem kan worden. Nike is pas echt lager dan dieren. Ik schat ebola bacteriën hoger in dan hun laat staan dieren.
    En jij zit dan weer onder Nike lijkt me.

  16. #16
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    En jij zit dan weer onder Nike lijkt me.
    Oeh je bent het niet met hem eens, Gewaagd hoor. Nu denkt hij dat je een moslim bent.
    Max. 400 x 125

  17. #17
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    of een linkse rakker

  18. #18
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Of een Spong nuthugger.

  19. #19
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Oeh je bent het niet met hem eens, Gewaagd hoor. Nu denkt hij dat je een moslim bent.
    Ik denk niet dat appelsap een pedofiel is, nee. Dat gaat me te ver.

  20. #20
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Haha ben het dit keer wel met T15 eens, hypocrisie ten top hier. Zijn mooie anekdotes maken dit een leuke open discussie. Ik pak mijn popcorn en colaatje erbij

  21. #21
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    103
    vCash
    126000

    Default

    .

  22. #22
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    103
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Oeh je bent het niet met hem eens, Gewaagd hoor. Nu denkt hij dat je een moslim bent.
    hahhaha

    hoe geef je zo een groen puntje?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •