MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 100
  1. #26
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Kadyrov is idd een wacko. Mr zou hij zo wacko zijn dat hij Badr zn schuldeiser lt vermoorden?

    Ik volg Kadyrov op insta. Die kerel is echt gestoord. Raar dat hij zelden of nooit in de Westerse media komt. Hijis gestoorder dan Kim yong ill.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    koen everink heeft in mijn ogen al de prijs betaald voor zijn grote mond toen hij met een kapot getrapt been in het ziekenhuis lag ..
    tis wel vrapant dat ik 2 weken geleden mensen foto,s zie delen van badr die weer in nederland is en lekker bij mike,s gym ging lesgeven .
    en 2 weken later is zijn "slachtoffer" overleden.
    in mijn ogen mogen pedofielen afgemaakt worden .. verder kan iedereen foute maken en er van leren ..
    rip voor koen everink en veel sterkte voor de nabestande .. zoiets is altijd verschikkelijk
    Knap! Dan heeft Badr waarschijnlijk een tweelingbroer. Badr heeft ergens in januari les gegeven bij Mike's Gym en is inmiddels al een week of 6 (sinds het overlijden van zijn zusje) in Marokko. Ben wel benieuwd naar de foto's die jij hebt gezien dus. M.a.w. speculaties gebaseerd op bullshit!

  3. #28
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    Nou is er toch ook wel een verband tussen vechtsport, een beschadigde frontale kwab, en crimineel ongeremd gedrag. Je kan dan ook niet van iemand als Badr verwachten dat hij zich inhoud als hij wordt aangevallen of beledigd.

  4. #29
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    rustig laten we eerst maar het politie onderzoek afwachten voor we als doorgedraaide tokkies allerlei mensen gaan beschuldigen, laat de frontale kwab werken a.u.b.

  5. #30
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    Quote Originally Posted by Hidde View Post
    Nou is er toch ook wel een verband tussen vechtsport, een beschadigde frontale kwab, en crimineel ongeremd gedrag. Je kan dan ook niet van iemand als Badr verwachten dat hij zich inhoud als hij wordt aangevallen of beledigd.
    en typefouten natuurlijk

  6. #31
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hakkelaar View Post
    Knap! Dan heeft Badr waarschijnlijk een tweelingbroer. Badr heeft ergens in januari les gegeven bij Mike's Gym en is inmiddels al een week of 6 (sinds het overlijden van zijn zusje) in Marokko. Ben wel benieuwd naar de foto's die jij hebt gezien dus. M.a.w. speculaties gebaseerd op bullshit!
    Badr zelf is onschuldig want hij was destijds bezig met het van achter genomen worden door Ronaldo(in marokka ja).

    Everink's dader(s) is/zijn islamieten, geen twijfel over mogelijk. Al die bedreigen jarenlang van Badr's fans hadden serieus genomen moeten worden(zoals Badr graag genomen wordt).

  7. #32
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Wat t15 zegt. Mocht het een woninginbraak met geweld of roof zijn, dan spreken de statistieken ook voor zich. Dat in combinatie met alle bedreigingen. Maakt de kans wel heel groot dat het om Marokkanen gaat. En dan kan iemand hier wel weer op zijn pikkie zijn getrapt voor het aanwijzen van een bevolkingsgroep, maar hetgeen wat Everink is overkomen is natuurlijk schandalig

  8. #33
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    NL heeft heeft gewoon een marokkanen probleem waar wat aan gedaan moet worden, die noord afrikaanse waardeen normen moet je niet hebben hiet. Verrast me niet dat de daders van de aanrandinhen in keulen vooral noord afrikanen bleken te zijn. Het is niet een kleine groep die t verpest voor een grote, maar juist andersom.

  9. #34
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Boxingfan View Post
    Het is niet een kleine groep die t verpest voor een grote, maar juist andersom.

  10. #35
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Over generaliseren gesproken. Ongelovelijk.
    Zullen we gewoon eens proberen te stoppen met wij/ zij en het verder gewoon bij de feiten houden?

  11. #36
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Ik ben zelf moslim trouwens, maar deze "mede moslims" maken het ook steeds moeilijker voor ons. Gewoon aanpakken, is het beste voor iedereen.

  12. #37
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Over generaliseren gesproken. Ongelovelijk.
    Zullen we gewoon eens proberen te stoppen met wij/ zij en het verder gewoon bij de feiten houden?
    feit: er is een marokkanen probleem in NL.

    Kwalijke vind ik dat er zo weinig zelf kritiek komt vanuit de marokkaanse gemeenschap. Voelen zich alleen maar aangevallen, altijd maar de slachtoffer rol aannemen.

    Met social justice warrior mentaliteit schieten we ook niets op, er moet hard opgetreden en wel snel voordat er grotere maatschappelijke problemen gaan ontstaan. Ik heb geen zin om daar de dupe van te worden.

  13. #38
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    Quote Originally Posted by Boxingfan View Post
    NL heeft heeft gewoon een marokkanen probleem waar wat aan gedaan moet worden, die noord afrikaanse waardeen normen moet je niet hebben hiet. Verrast me niet dat de daders van de aanrandinhen in keulen vooral noord afrikanen bleken te zijn. Het is niet een kleine groep die t verpest voor een grote, maar juist andersom.

    Maar ja zo heel marokaans vind ik klinkende namen als Holleeder(spel je dat zo) en van Hout, verhoek, Urka, Paarlberg, Mieremet, Ron O, Rob Zegerius, Peter de Vries, M. Kok, Bruinsma, Lange Frans, de Dominee, Wimpie, kleine Willem, Grote Willem, dikke Willem, vrienden voor het leven Steven Brown en Bas van Hout, Joop van den Ende, Gerard Tuns, Tates, Tristan van der V nu ook weer niet klinken

  14. #39
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Hidde View Post
    Maar ja zo heel marokaans vind ik klinkende namen als Holleeder(spel je dat zo) en van Hout, verhoek, Urka, Paarlberg, Mieremet, Ron O, Rob Zegerius, Peter de Vries, M. Kok, Bruinsma, Lange Frans, de Dominee, Wimpie, kleine Willem, Grote Willem, dikke Willem, vrienden voor het leven Steven Brown en Bas van Hout, Joop van den Ende, Gerard Tuns, Tates, Tristan van der V nu ook weer niet klinken

    Ken je het woord percentage?
    It's okay to be white

  15. #40
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Ken je het woord percentage?
    dat percentage heeft Wilders zeker verzonnen, en als een bevolkingsgroep een stempeltje krijgt dan zal dat percentage al dan niet virtueel stijgen ja dat zal wel

  16. #41
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Statistisch gezien zijn mensen met marokkaanse afkomst idd over vertegenwoordigd in de criminaliteit. Echter zijn mensen uit een lager sociaal niveau ook oververtegenwoordigd.

    Dat er fikse problemen zijn ontken ik niet, maar om nu te zeggen dat dit door marokkanen gedaan is gaat mij te ver. Wat de statistieken ook zeggen.
    Het benoemen van problemen vind ik legitiem, staat er geheel los van. Maar zonder bewijs een hele groep beschuldigen vind ik niet horen.

    Wat ik van boxingfan wel waardeer is de zelfkritiek van je eigen omgeving/cultuur. Vind ik zeer sterk. Zouden meer mensen moeten doen.

  17. #42
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Statistisch gezien zijn mensen met marokkaanse afkomst idd over vertegenwoordigd in de criminaliteit. Echter zijn mensen uit een lager sociaal niveau ook oververtegenwoordigd.

    Dat er fikse problemen zijn ontken ik niet, maar om nu te zeggen dat dit door marokkanen gedaan is gaat mij te ver. Wat de statistieken ook zeggen.
    Het benoemen van problemen vind ik legitiem, staat er geheel los van. Maar zonder bewijs een hele groep beschuldigen vind ik niet horen.

    Wat ik van boxingfan wel waardeer is de zelfkritiek van je eigen omgeving/cultuur. Vind ik zeer sterk. Zouden meer mensen moeten doen.
    Waar rook is is vuur, en er is heel veel rook bij de talloze marokkaanse tuig die Everink bedreigden. Er gaat niks te ver, alleen linkse lafaards zijn bang dat deze correcte manier van beschuldigen andere gevoelens pijn gaat doen. En ze zijn gevoellig genoeg, kijk maar naar alle parasieten die Wilders nu aanklagen.
    En de meeste van hun vinden het juist cool omdat ze dan meer 'street cred' krijgen, want misdaad is cool en echte thug life, swa's.

  18. #43
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    waar komen die zogenaamde statistieken dan vandaan, ik vond dat vroeger een bijzonder interessant vak op havo, zeker omdat het relatief makkelijk scoorde
    Nou(tja mijn eindcijfer op B niveau was maar een 7 terwijl ik vrij fanatiek was moet ik toegeven terwijl dat wiskunde A niveau een 10 was) dat terzijde dat is ook niet belangrijk. Is stel dan ook niets voor op maatschappelijk niveau laat dat duidelijk zijn!!. Wat ik wel belangrijk vindt is dat die sociaal zwakkere in de samenleving net zo een grote kans krijgt als ieder ander. Allereerst is Koen zijn dood in dit topic natuurlijk het meest belangrijke, natuurlijk is het onbeschrijfelijk voor de nabestaanden, ja ik kan me er dan ook niets bij voorstellen wat het kind van hem moet door maken en ik denk dat niemand dat echt kan, niets dan goeds over hem, en ik wens zijn dochter alle goeds, (ik kan mij hier niets bij voorstellen nogmaals niets dan respect voor Everink). Maar om dan een hele bevolkingsgroep hier voor verantwoordelijk te stellen gaat me te ver. Tja als een marokkaan mij persoonlijk iets zou hebben aangedaan zou ook ik anders piepen waarschijnlijk daar ben ik het helemaal mee eens. Zeker gezien het hoofd dat gevonden is, wat natuurlijk verschrikkelijk is voor nabestaanden. Het kwam dan ook precies een dag naar mijn on doordachte reaguursel. Okee ik begrijp dan ook volledig de intelligente reacties die hierboven staan. Daar is zeker niets mis mee. Ik heb niets met islamieten, christenen of joden, of rand groep jongeren, maar is zal het altijd opnemen voor de sociaal zwakkeren, meer kan ik niet doen. Ik wens iedereen niets dan goeds. Ik hoop alleen dat de vrede bewaard wordt. Ik hoop persoonlijk dat dat verschil tussen een echte vechtsporter en een niet vechtsporter datgene is wat ons oordeel helder maakt, namelijk dat we naar de persoon kijken, niet naar diens religie, afkomst of sociale status. Maar precies naar datgene wat die persoon doet in de werkelijkheid van ons korte bestaan.
    Last edited by Hidde; 13-03-2016 at 02:14.

  19. #44
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Het moet benadrukt worden dat Everink's 6-jarige dochter hem dood in een plas bloed vond. Ik hoop dat Badr en zijn (mocro) supporters daar trots op zijn.

  20. #45
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    dit is natuurlijk verschrikkelijk, maar ik geloof niet dat alle mensen slecht zijn

  21. #46
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Dit zijn geen mensen.

  22. #47
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    Nou dit was een onmenselijke daad, we weten niet wie er achter zit, maar uiteindelijk zin we allemaal tot onmenselijke daden in staat, ik bedoel kijk naar jezelf. jij bent niets anders dan ik

  23. #48
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Vermoeiend ben je Hidde! Je doet me denken aan Femke Halsema

  24. #49
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    haha ik ben bang dat ik zelfs nog politiek korrekter ben dan zij

  25. #50
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    het verbaast me dat alleen jij reageerde, ik heb ontdekt dat als je mensen echt woedend wil maken, je gewoon iets tenenkrommend politiek korrekt moet zeggen, een mongooltje probeerde me laats echt mijn kop van mijn romp te scheiden, ik zette het op een rennen, en ik ben bijna gestikt van het lachen toen, hij was helemaal rood aangelopen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •