MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 100 of 100
  1. #76
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    95
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Het moet benadrukt worden dat Everink's 6-jarige dochter hem dood in een plas bloed vond. Ik hoop dat Badr en zijn (mocro) supporters daar trots op zijn.
    'Badr en zijn mocro supporters' hahahahahahahaha
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    De islamieten kunnen hun eigen hypocrisie niet eens zien. Ga eerst een woordenboek kopen met je uitkering geld zodat je weet wat 'betrokkenheid' betekent.

    "Hey schwa, er is iemand anders aangehouden! We hadden gelijk!"

  3. #78
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    het mooiste is dat het dit keer geen kickboksertje is, maar zo'n kut tennisser, geen sjiek bloempotkapsel meer maar een bibob wet voor tennissers lijkt me ook eens goe neet, als je na dat doorgedraaide asperger van de pot geruk gedrag kiekt dan lijkt het wel of ze de hele dag coke snuiven ipv troinen

  4. #79
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik dacht precies hetzelfde (hoewel ik ook dacht dat het uit de badr hoek kwam; leek ook het meest logisch).
    We hebben wel geleerd van dit topic dat er hier mensen rondhangen die redelijk enge denkbeelden hebben en niet bang zijn om helemaal los te gaan op bepaalde bevolkingsgroepen.

    damn, je spreekt jezelf tegen, niet van je gedacht.
    Of bedoel je dat jij ook iemand bent die helemaal los gaat op bepaalde bevolkingsgroepen omdat je ook dacht dat het uit de Bard hoek kwam....of toch niet, maar misschien dat de dader wel uit een bepaalde maroc groep komt, maar je bedoeld het niet generaliserend en zeker niet stereotyperend naar buitenlanders of marokkanen in het algemeen.
    Komop zeg, voor 1x is het niet de usual suspect en meteen beginnen de linkse rakkers zich weer te roeren. Dit valt inderdaad in de categorie 'uitzondering bevestigt de regel', niet alleen hier, maar de hele pers betrok Badr en de marokkaantjes erbij. Maar uiteindelijk bleek het toch te zijn van: wie had dit gedacht: 'Holm wint van Rousey'....lol....
    It's okay to be white

  5. #80
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    De islamieten kunnen hun eigen hypocrisie niet eens zien. Ga eerst een woordenboek kopen met je uitkering geld zodat je weet wat 'betrokkenheid' betekent.

    "Hey schwa, er is iemand anders aangehouden! We hadden gelijk!
    Neo Oostblok heeft heeft gesproken, heil Oostblok.

  6. #81
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    damn, je spreekt jezelf tegen, niet van je gedacht.
    Of bedoel je dat jij ook iemand bent die helemaal los gaat op bepaalde bevolkingsgroepen omdat je ook dacht dat het uit de Bard hoek kwam....of toch niet, maar misschien dat de dader wel uit een bepaalde maroc groep komt, maar je bedoeld het niet generaliserend en zeker niet stereotyperend naar buitenlanders of marokkanen in het algemeen.
    Komop zeg, voor 1x is het niet de usual suspect en meteen beginnen de linkse rakkers zich weer te roeren. Dit valt inderdaad in de categorie 'uitzondering bevestigt de regel', niet alleen hier, maar de hele pers betrok Badr en de marokkaantjes erbij. Maar uiteindelijk bleek het toch te zijn van: wie had dit gedacht: 'Holm wint van Rousey'....lol....
    IK denk ook dat hij het wat cynisch hypocriet bedoelde deze keer, tja Bromios soms hebben dronkaards gelijk

  7. #82
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    De islamieten kunnen hun eigen hypocrisie niet eens zien. Ga eerst een woordenboek kopen met je uitkering geld zodat je weet wat 'betrokkenheid' betekent.

    "Hey schwa, er is iemand anders aangehouden! We hadden gelijk!"
    http://www.crimesite.nl/minder-marokkanen-crimineel/

    Kom jij btw niet uit het oostblok?

  8. #83
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    damn, je spreekt jezelf tegen, niet van je gedacht.
    Of bedoel je dat jij ook iemand bent die helemaal los gaat op bepaalde bevolkingsgroepen omdat je ook dacht dat het uit de Bard hoek kwam....of toch niet, maar misschien dat de dader wel uit een bepaalde maroc groep komt, maar je bedoeld het niet generaliserend en zeker niet stereotyperend naar buitenlanders of marokkanen in het algemeen.
    Komop zeg, voor 1x is het niet de usual suspect en meteen beginnen de linkse rakkers zich weer te roeren. Dit valt inderdaad in de categorie 'uitzondering bevestigt de regel', niet alleen hier, maar de hele pers betrok Badr en de marokkaantjes erbij. Maar uiteindelijk bleek het toch te zijn van: wie had dit gedacht: 'Holm wint van Rousey'....lol....
    Ik vind het prima als er kritiek is. Zeker in het licht van recente gebeurtenissen is dat logisch, maar de manier waarop dat hier af en toe gebeurt, kan je niet onder kritiek plaatsen. Er ontstaat gewoon een serieuze discussie over de vraag 'of het wel of geen mensen zijn.' Dan is het einde wel zoek lijkt me. Ik weet niet of jij je daar prettig bij voelt, maar ik in ieder geval niet. Ik vermoed dat jij en anderen niet noodzakelijk dergelijke opvattingen delen, maar het wordt al lang niet meer zo stuitend gevonden als eerst. Mensen lijken er steeds meer 'begrip' voor te hebben o.i.d. Mensen aan de rechterkant van de discussie doen ook geen enkele poging zich te distantiëren van dergelijke uitspraken. Zodra iemand er wel wat van zegt, wordt zijn commentaar gekwalificeerd als linkse naïviteit (voor zover de poster in kwestie in staat zal zijn dat woord correct te spellen). Dat is best iets om je voor te schamen vind ik.

  9. #84
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ik vind het prima als er kritiek is. Zeker in het licht van recente gebeurtenissen is dat logisch, maar de manier waarop dat hier af en toe gebeurt, kan je niet onder kritiek plaatsen. Er ontstaat gewoon een serieuze discussie over de vraag 'of het wel of geen mensen zijn.' Dan is het einde wel zoek lijkt me. Ik weet niet of jij je daar prettig bij voelt, maar ik in ieder geval niet. Ik vermoed dat jij en anderen niet noodzakelijk dergelijke opvattingen delen, maar het wordt al lang niet meer zo stuitend gevonden als eerst. Mensen lijken er steeds meer 'begrip' voor te hebben o.i.d. Mensen aan de rechterkant van de discussie doen ook geen enkele poging zich te distantiëren van dergelijke uitspraken. Zodra iemand er wel wat van zegt, wordt zijn commentaar gekwalificeerd als linkse naïviteit (voor zover de poster in kwestie in staat zal zijn dat woord correct te spellen). Dat is best iets om je voor te schamen vind ik.
    Dank, scheelt mij weer typewerk.

  10. #85
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    Dit topic geeft idd aan dat er in Moszkowics termen een "tunnelvisie" is ontstaan

  11. #86
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ik vind het prima als er kritiek is. Zeker in het licht van recente gebeurtenissen is dat logisch, maar de manier waarop dat hier af en toe gebeurt, kan je niet onder kritiek plaatsen. Er ontstaat gewoon een serieuze discussie over de vraag 'of het wel of geen mensen zijn.' Dan is het einde wel zoek lijkt me. Ik weet niet of jij je daar prettig bij voelt, maar ik in ieder geval niet. Ik vermoed dat jij en anderen niet noodzakelijk dergelijke opvattingen delen, maar het wordt al lang niet meer zo stuitend gevonden als eerst. Mensen lijken er steeds meer 'begrip' voor te hebben o.i.d. Mensen aan de rechterkant van de discussie doen ook geen enkele poging zich te distantiëren van dergelijke uitspraken. Zodra iemand er wel wat van zegt, wordt zijn commentaar gekwalificeerd als linkse naïviteit (voor zover de poster in kwestie in staat zal zijn dat woord correct te spellen). Dat is best iets om je voor te schamen vind ik.
    Het is maar goed ook dat de rechterkant een grotere stem begint te krijgen en dat het 'steeds normaler lijkt te worden'. De linkse tirannen beginnen op een gegeven moment alle burgers te raken met hun maatregelen voor immigratie en islamisering. Als je mensen forceert om de bouw van een gigantische moskee met walgelijke geluidsoverlast te accepteren, of een goudzoekercentrum te plaatsen in een kleine, veillige dorpje(binnenkort niet meer) terwijl je al hun stemmen negeert dan zou je niet verrast moeten zijn dat men geen politiek correcte filter meer gebruikt om een aantal gevoelens te sparen.

    Badr is tuig, zijn aanhangers en fans ook. Dit zijn parasieten die met hun eigen acties geen mensheid meer bezitten dus waarom zou je op dit moment nog zo'n feit verbergen? Ook al wordt het straks bewezen dat ze onschuldig zijn(er is een grotere kans dat saudi arabie vluchtelingen accepteert) maakt dit niet alle eerdere aantijgingen belachelijk.

  12. #87
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    je kan er lang over discussieren, maar de ontsteking aan de hersenen is uiteindelijk het grootste gevaar

  13. #88
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Er worden luchthavens en metro stations opgeblazen, mensen worden tijdens avondje stappen afgeknald met kalasjnikovs, in Amsterdam vliegen de kogels in het rond vanwege oorlog in de onderwereld, er worden hoofden afgehakt maar wacht

    Koen is ondanks bedreigingen omgelegd door iemand uit een hele andere hoek

    Hoe durven mensen überhaupt naar die bevolkingsgroep te kijken lol

    Gasten zijn helemaal de weg kwijt man, dat overdreven rechtse gelul voeden ze zelf

    Triest maar waar, jammer voor de goeie mensen dat zeker, maar met een groot deel is er iets ernstigs mis

  14. #89
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    ik begin nu zelfs aan Ferry Mingelen te twijfelen

  15. #90
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    http://www.crimesite.nl/minder-marokkanen-crimineel/

    Kom jij btw niet uit het oostblok?
    Ik denk meer aan de richting van Armenië, of een land in het Midden-Oosten zoals Egypte (kopt) of Iran.

  16. #91
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    los van alle gekheid, die terroristen bombarderen gewoon iedereen, vorige week turkije nu brussel, dus ze vallen zowel islam als de rest aan dat is toch duidelijk, tja uit somerie komt het kwaad nu eenmaal dat was al lang zo voor deze godsdiensten er waren bekend. Een schrale troost is dat muggen nog altijd dodelijker zijn dan terroristen. Ik denk wel dat media en politiek verantwoordelijk is voor ophitsing(zoals Prem het zegt)

  17. #92
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Hidde, ik vind jou een raar mannetje.

  18. #93
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    Ik heb het van prem denk ik, en van die muggen is echt zo

  19. #94
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    ik pleit voor de verhindoestanisering of verpremming van nederland, die kunnen vrouwen ook op hun rechten wijzen maar dan zonder alle nadelen van hoofddoekjes enzo

    https://www.youtube.com/watch?v=ehmb6kTMQDM

  20. #95
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Hidde is een troll, ik denk dat het HankMoody is want die is al een tijdje niet zo actief.

  21. #96
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Hidde is een troll, ik denk dat het HankMoody is want die is al een tijdje niet zo actief.
    Lijkt me sterk. Die is zich aan het voorbereiden voor zijn partij op UFC Rotterdam.

    Gokschulden dus. Goeie reden om iemand dood te (laten) steken. Rare vogels die tennissers.

  22. #97
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    ik ben weer terug en heb een nieuwe porsche cabriolet gekocht, pff was ff zweten met de onderhandelingen, en meteen een grondige testrit gemaakt ook om de vering te testen.

  23. #98
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    ik moest ff krikken en van onder zag het er ook goed uit, toch heb ik hem ff goed doorgesmeerd

  24. #99
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Hidde, wat is er mis met jou?

  25. #100
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    appelsap snapt het wel

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •