MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 7 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 158
  1. #26
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Overhand Right View Post
    Zoveel onzin heb ik nog nooit in 1 post gelezen.
    Haha laat me raden jij was voor Conor
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default

    Prachtig gevecht van Diaz zeg. En die choke zat diep genoeg om meteen te tappen.

  3. #28
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    De techniek van Diaz trouwens, zo genieten. Die gast heeft echt een laser in z'n vuisten.

  4. #29
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Typisch geval van; everybody has a gameplan until they hit you on the head. Dat geldt voor de meeste vechters behalve voor de Diaz brothers. Als je geen hersens hebt kunnen ze ook niet in de war raken als ze je raken.

    Ze komen wat langzaam op gang die Diaz brothers maar als ze eenmaal de pace en de afstand hebben bepaald gaan ze maar door. Bij alles wat je doet loop je tegen een jab aan. Dat is knap vervelend. Ik vond alleen dat McGregor wel erg gemakkelijk brak. Naar de grond was opgeven. Hij wist al voor de partij dat je met een Diaz broer niet op de grond gaat liggen.

  5. #30
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    X2 bromios

  6. #31
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    3x, al denk ik dat UFC 200 een rol heeft gespeeld in zijn keuze zo snel te breken.

  7. #32
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Ganjaman wint van cokehead.

  8. #33
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    92
    vCash
    43250

    Default

    Mooie partij van Dias! ;-)

  9. #34
    Join Date
    Nov 2014
    Posts
    103
    vCash
    145000

    Default

    Lekkere vCash day!
    McGregor heeft geluk dat het nog Diaz was, RDA had hem helemaal gesloopt...

  10. #35
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    De techniek van Diaz trouwens, zo genieten. Die gast heeft echt een laser in z'n vuisten.
    Welke techiek?

  11. #36
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Stannos View Post
    Lekkere vCash day!
    McGregor heeft geluk dat het nog Diaz was, RDA had hem helemaal gesloopt...
    Heeft geluk dat het niet tot robbie lawler was gekomen.

  12. #37
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik vond alleen dat McGregor wel erg gemakkelijk brak. Naar de grond was opgeven. Hij wist al voor de partij dat je met een Diaz broer niet op de grond gaat liggen.
    Dat dus. Ik snap dat die choke diep zat, maar overall was het niet echt dat hij vechtend ten onder ging

  13. #38
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Welke techiek?
    Gaat het even? Welke techniek?

  14. #39
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Die shoot van Conor was het laatste wanhoopsschot, choke zat er vol in en dan is het gewoon klaar.
    "As soon as they feel the power, they try to go for the takedown."

    Conor Mcgregor


    Nordin Taleb vs Eric Silva was trouwens een van de betere partijen van de avond.
    Last edited by hypergiant; 06-03-2016 at 16:02.

  15. #40
    Join Date
    Nov 2014
    Posts
    103
    vCash
    145000

    Default

    http://www.ad.nl/ad/nl/1021/Meer-spo...-verlies.dhtml

    Diaz, wereldkampioen bij de weltergewichten, kreeg het aanvankelijk zwaar te verduren. In de tweede ronde leek de overwinning voor McGregor slechts een kwestie van tijd, tot Diaz met een ultieme poging de Ier in een wurggreep kreeg. McGregor gaf op en verloor zo zijn eerste gevecht sinds 2010.

    Haha kwam dit toevallig tegen op de site van het AD.
    Toch leuk dat ze stukjes over de ufc schrijven, nu moet het alleen nog kloppen

  16. #41
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    antwerp
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default wat een lachertje

    goe gelachen vannacht

    al die Ieren in Vegas en de Mcgregor fans op dit forum
    hopelijk terug met de voetjes op de grond .

    ik zal het nog eens duidelijk zeggen
    Er is maar 1 vecher onverslaanbaar

    FLOYD MAYWEATHER JR

  17. #42
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by el mustafa View Post
    goe gelachen vannacht

    al die Ieren in Vegas en de Mcgregor fans op dit forum
    hopelijk terug met de voetjes op de grond .

    ik zal het nog eens duidelijk zeggen
    Er is maar 1 vecher onverslaanbaar

    FLOYD MAYWEATHER JR

    Yep, die's nog ongeslagen in de UFC....koekoek...
    It's okay to be white

  18. #43
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Het is zijn natuurlijk gewicht hetzelfde geldt voor Diaz dus knap nee afvallen naar 63 kg is knapper.
    Ik snap best dat het nu allemaal "gespind" moet worden door de UFC. Maar in feite heeft Conor gewoon verloren van een top 5/6 lightweight (met 11 dagen voorbereidingstijd!) in een partij op welterweight. Nate heeft eerder gevochten op welterweight, maar dat was bepaald geen succes. En ook op lightweight, was hij niet 1,2,3 in contention voor een titleshot.

    Dus ja, Conor is een talentvolle en attractieve vechter. Maar zoals sommige hem hier in een halfgod veranderen omdat het een competitieve partij was op welterweight is onzin. Hij vocht tegen een iemand die tegen top 5 aanschurkt op lightweight en verloor. Lawler, Condit, Thompson, MacDonald, etc. vermoorden hem. En top 5 lightweight wordt ook erg uitdagend.
    Last edited by MRV; 06-03-2016 at 19:33.

  19. #44
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by MRV View Post
    Ik snap best dat het nu allemaal "gespind" moet worden door de UFC. Maar in feite heeft Conor gewoon verloren van een top 5/6 lightweight (met 11 dagen voorbereidingstijd!) in een partij op welterweight. Nate heeft eerder gevochten op welterweight, maar dat was bepaald geen succes. En ook op lightweight, was hij niet 1,2,3 in contention voor een titleshot.

    Dus ja, Conor is een talentvolle en attractieve vechter. Maar zoals sommige hem hier in een halfgod veranderen omdat het een competitieve partij was op welterweight is onzin. Hij vocht tegen een iemand die tegen top 5 aanschurkt op lightweight en verloor. Lawler, Condit, Thompson, MacDonald, etc. vermoorden hem. En top 5 lightweight wordt ook erg uitdagend.
    Ik zeg het al tijden. Hij is een middenmoter. Maar wel eentje die al binnen is voordat zijn carrière goed en wel begonnen is.
    Hij kan nog even terug naar het dwergwerpen maar dat afvallen gaat steeds lastiger worden.

  20. #45
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik zeg het al tijden. Hij is een middenmoter. Maar wel eentje die al binnen is voordat zijn carrière goed en wel begonnen is.
    Hij kan nog even terug naar het dwergwerpen maar dat afvallen gaat steeds lastiger worden.
    Voor mij is het een beest op 145 en ik denk dat hij op lightweight ook een contender zou kunnen zijn. Maar al die verhalen gingen de afgelopen weken veel te ver... Ik kan op lightweight een aantal namen noemen waar hij het heel erg moeilijk mee zou hebben en welterweight is helemaal onzin. Wat voor mensen heb je om je heen wanneer je beweert dat je gewoon even doorstoot naar Lawler en de nr 1 pound for pound bent (Jones versloeg meerdere ex kampioenen in een veel beter bezette weightclass)?

    Ergens heeft Conor meer last van zijn groupies en fanboys dan dat hij er baat bij heeft. Zo veel hype, dat hij er zelf in gaat geloven.

  21. #46
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik zeg het al tijden. Hij is een middenmoter. Maar wel eentje die al binnen is voordat zijn carrière goed en wel begonnen is.
    Hij kan nog even terug naar het dwergwerpen maar dat afvallen gaat steeds lastiger worden.
    Waarom moeten mensen toch altijd een mening ventileren in het extreme? Of hij is de goat of hij is een middenmoter.

    Ik denk dat hij een zeer knappe reeks heeft neergezet en in Mendes en Aldo toppers heeft verslagen op een sensationele manier. Tegen Diaz deed hij het niet slecht, maar kwamen toch wat kwetsbaarheden naar boven. Ik denk dat het niet zo raar is dat het tegenvalt om ff toppers aan te pakken in hoger gewichtsklasse. Heb wel genoten van de partij!

    Sorry, als je zegt dat Conor een middenmoter is, heb je het volgens mij echt niet goed begrepen.

  22. #47
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Laat Floyd even 2 gewichtsklasse omhoog gaan, kijken of die 0 nog in zijn record zit dan.
    Ik ben evengoed een Conor fan als een Diaz fan, maar het enige waar ik van baal is dat ik niet meer v cash had ingezet.
    Dat Conor weer met beide benen op de grond staat is een feit, maar de man heeft ballen zo groot als watermeloenen.
    Welke andere vechter is ooit 2 klasses omhoog gegaan om een card te redden?
    Conor neemt graag een risico, het pakte verkeerd uit voor hem, maar ik respecteer wat hij doet.

  23. #48
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Triangleman View Post
    Waarom moeten mensen toch altijd een mening ventileren in het extreme? Of hij is de goat of hij is een middenmoter.

    Ik denk dat hij een zeer knappe reeks heeft neergezet en in Mendes en Aldo toppers heeft verslagen op een sensationele manier
    Voor mij is het zeker geen middenmoter op featherweight. Sterker; ik vind hem waanzinnig getalenteerd. Maar naast talent voor vechten heeft hij (of zijn omgeving) talent voor "spinnen". Wie heeft hij nou eigenlijk verslagen? Featherweight is niet bepaald een divisie vol met toppers en een deel van de aanwezige toppers heeft hij niet eens gehad. Maar hij verkoopt het alsof hij "who's who" in de sport heeft verslagen. Daarnaast refereer jij aan Mendes, maar ook hij nam een partij aan on short notice. Dan slaat hij heel indrukwekkend Aldo neer met 1 klap, en is hij ineens de pound for pound king en challenged hij Lawer. Dat is pas onzin. Hypetrain, in optima forma.

  24. #49
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Het was een gevecht op 170 maar niet de gebruikelijke welterweight partij. Nate is voornamelijk een 155 pounder. Ze vochten allebei op hun natuurlijk gewicht. De 170 pounders vallen veel af en wegen normaal gesproken zwaarder. Als Diaz met zijn volume striking Conor in de problemen kon brengen, hoe zou het dan verlopen tegen Lawler? Op 155 zijn Pettis, Barboza, Cerone en Fergussen mooie match ups tegen Mcgregor.
    Last edited by hypergiant; 06-03-2016 at 21:19.

  25. #50
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Gaat het even? Welke techniek?
    Onderbouw het dan.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •