MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 76 to 100 of 158
  1. #76
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    The new King zonder belt
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Kijk even naar de tweede ronde, praktisch elke combinatie was raak. Het ziet er niet uit wat hij doet, maar dat komt eerder door zijn lange armen en gekke lichaamshouding dan door zijn manier van stoten. Kijk die ronde dan ook even terug. Mocht je vinden dat het komt omdat Mcgregor zijn handen laag had, kijk dan ook even de partij terug tegen Johnson van afgelopen december. Of die tegen Maynard. Of eigenlijk elke partij.
    http://www.bloodyelbow.com/2016/3/7/...conor-mcgregor

    Mooi stuk waarin het allemaal goed staat uitgelegd.

  3. #78
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default


  4. #79
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Kijk even naar de tweede ronde, praktisch elke combinatie was raak. Het ziet er niet uit wat hij doet, maar dat komt eerder door zijn lange armen en gekke lichaamshouding dan door zijn manier van stoten. Kijk die ronde dan ook even terug. Mocht je vinden dat het komt omdat Mcgregor zijn handen laag had, kijk dan ook even de partij terug tegen Johnson van afgelopen december. Of die tegen Maynard. Of eigenlijk elke partij.
    Als je puur boks technisch naar kijkt is het nog slordig.

  5. #80
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Lol, hou toch op man. Mayweather is geen top 10. Sugar ray had zijn hoofd eraf geslagen. Waarom die link naar MMA vechters en Mayweather? Ik heb niks gezegd over wat MMA'ers over Mayweather zeggen. Hoort er nou eenmaal allebei. Maar iemand verheerlijken die selectief is geweest bij het opbouwen van zijn record en hem dan de beste bokser aller tijden noemen, no way. Ben het zeker mee eens dat zijn defensive en counter skills top zijn, maar hij was in de positie om zijn tegenstanders te kiezen. Hij heeft het zeker het slimst gespeeld en is echt wel top 25, maar absoluut geen top 10 materiaal.

    En over Conor, ik had jullie wel wat slimmer ingeschat. Wat hij op een persco zegt moet je niet eens serieus nemen. Puur gevechten verkopen. De haat tussen Poirier en McGregor was (buiten Aldo om) misschien wel het ergste, maar hij heeft zich altijd netjes gedragen achteraf. Ook naar Diaz. Goede zelfreflectie, te overmoedig, zijn stoten maakten geen schade zoals op 145 lbs en hij gaf toe in panic mode te raken. Maar vergeet niet wat McGregor in positieve zin voor de sport betekent. Door hem heeft zelfs jullie halve vriendenlijst op Facebook interesse in MMA gekregen. Zoals Fedor ooit zei: the one that doesn't fall, doesn't stand up. Ik weet zeker dat McGregor sterkter terug zal komen en weer iedereens aandacht zal trekken. Hebben jullie de interviews met die twee vrouwen gezien? (Die blonde met die flinke borsten en die brunette) Ik zie liever iemand die op zijn bek gaat, ervan leert en terugkomt, dan iemand die als een laffe haas zijn tegenstanders uitkiest. Daarnaast, als je vrouwen slaat, verdien je het om je nek te breken. Verheerlijken jullie maar lekker een wifebeater!

    McGregor sloopt Aldo de volgende keer weer en RDA moet helemaal zijn muil houden. Al die Brazilianen zijn poesjes. Stuk voor stuk. Net als Werdum. Er is altijd wat. Precies zoas die quote laatst:
    "Brazilians love pulling out, that's why their population hardly grows". Zowel McGregor als Diaz verdienen beiden respect om op korte termijn zo'n partij aan te nemen. De betere man heeft gewonnen, maar om dan direct iemand af te schrijven die zoveel voor de sport heeft betekent (de aandacht en de interesse van de mensen die onbekend zijn met MMA) dat is typisch wegloopgedrag. Het enige wat zeker duidelijk is geworden, is dat ook McGregor een mens is en te kloppen is. Juich dan ook niet als hij over enkele tijd alsnog de LW belt pakt. Hypocriete mensen hier! Mooi weer supporters

  6. #81
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Dat Mayweather echt risico's heeft genomen zoals Pacquiao (bijv tegen De La Hoya: misschien wel mooiste voorbeeld van iemand met minder reach en lengte en toch zwaar domineerde) of McGregor nu, dat kan niemand zeggen. Dat is niet gebeurd. Bewust tegenstanders uitgezocht, daar staan Mayweather bekend om. Nu kunnen mensen wel zeggen dat hij tegen Pacquiao heeft gestaan en gewonnen, maar iedereen weet dat Mayweather Pacquiao vijf jaar heeft ontlopen. Na pacs loss tegen Marquez en Bradley had Mayweather wel weer interesse. Daarom past Mayweather niet in het rijtje van echte legends.
    Ja Pacman vocht tegen een drained de La Hoya en Floyd kwam 2 gewichtsklassen omhoog tegen hem....
    Mcgregor kwam inderdaad omhoog maar vecht normaal zwaar onder zijn gewicht en bulkt dan omhoog. Zijn tegenstander nam de partij op korte termijn aan, ook bij Mendez trouwens...
    En nam Mayweather geen risico om twee gewichtsklassen omhoog te gaan tegen de La Hoya op zijn eigen gewicht?

    Pacman vocht ook niet tegen talloze tegenstanders net als Mayweather en andere kampioenen.
    Laat staan dat Cotto ook onder zijn gewicht vocht tegen Pacman en niet tegen Mayweather.

    Het blijft natuurlijk een feit dat Mayweather ze allemaal gepakt heeft. Pacman was ook te snel etc. etc. Uiteindelijk verloor hij kansloos en was het zijn schouder. EErst voor de partij en toen in de partij?
    Dit terwijl hij 100% vrolijk was bij opkomst, voor de partijen etc. etc.

  7. #82
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Lol, hou toch op man. Mayweather is geen top 10. Sugar ray had zijn hoofd eraf geslagen. Waarom die link naar MMA vechters en Mayweather? Ik heb niks gezegd over wat MMA'ers over Mayweather zeggen. Hoort er nou eenmaal allebei. Maar iemand verheerlijken die selectief is geweest bij het opbouwen van zijn record en hem dan de beste bokser aller tijden noemen, no way. Ben het zeker mee eens dat zijn defensive en counter skills top zijn, maar hij was in de positie om zijn tegenstanders te kiezen. Hij heeft het zeker het slimst gespeeld en is echt wel top 25, maar absoluut geen top 10 materiaal.

    En over Conor, ik had jullie wel wat slimmer ingeschat. Wat hij op een persco zegt moet je niet eens serieus nemen. Puur gevechten verkopen. De haat tussen Poirier en McGregor was (buiten Aldo om) misschien wel het ergste, maar hij heeft zich altijd netjes gedragen achteraf. Ook naar Diaz. Goede zelfreflectie, te overmoedig, zijn stoten maakten geen schade zoals op 145 lbs en hij gaf toe in panic mode te raken. Maar vergeet niet wat McGregor in positieve zin voor de sport betekent. Door hem heeft zelfs jullie halve vriendenlijst op Facebook interesse in MMA gekregen. Zoals Fedor ooit zei: the one that doesn't fall, doesn't stand up. Ik weet zeker dat McGregor sterkter terug zal komen en weer iedereens aandacht zal trekken. Hebben jullie de interviews met die twee vrouwen gezien? (Die blonde met die flinke borsten en die brunette) Ik zie liever iemand die op zijn bek gaat, ervan leert en terugkomt, dan iemand die als een laffe haas zijn tegenstanders uitkiest. Daarnaast, als je vrouwen slaat, verdien je het om je nek te breken. Verheerlijken jullie maar lekker een wifebeater!

    McGregor sloopt Aldo de volgende keer weer en RDA moet helemaal zijn muil houden. Al die Brazilianen zijn poesjes. Stuk voor stuk. Net als Werdum. Er is altijd wat. Precies zoas die quote laatst:
    "Brazilians love pulling out, that's why their population hardly grows". Zowel McGregor als Diaz verdienen beiden respect om op korte termijn zo'n partij aan te nemen. De betere man heeft gewonnen, maar om dan direct iemand af te schrijven die zoveel voor de sport heeft betekent (de aandacht en de interesse van de mensen die onbekend zijn met MMA) dat is typisch wegloopgedrag. Het enige wat zeker duidelijk is geworden, is dat ook McGregor een mens is en te kloppen is. Juich dan ook niet als hij over enkele tijd alsnog de LW belt pakt. Hypocriete mensen hier! Mooi weer supporters
    Je kunt niet zeggen van 1 bokser dat deze de beste is.
    Ze hebben allemaal kwaliteiten en zolang ze niet gevochten hebben blijft het koffiedik kijken. Mayweather won duidelijk van Pacman en toch zoek jij excuses. Moeten wij dan ook zeggen dat Aldo 4 jaar geleden MacGregor had gesloopt?
    Jij spreekt over hypocrisie en mooi weer supporters maar jij laat eigenlijk zien gewoon een cheerleader te zijn.

    McGregor is zeker een goede vechter, maar de hype werd extreem en het is een feit dat hij gesloopt is door een top 10 vechter uit een andere klasse en dus in Featherweight de beste is, maar als hij omhoog gaat dan gaat het mis.

    Ik vind dat Diaz veel meer respect verdient dan Mcgregor die top fit was en toch kwam Nate om te vechten.
    Verschil met Mayweather is dat deze wel de top in verschillende klasses verslagen heeft, McGregor nog niet. Dus de vergelijking gaat niet op.

  8. #83
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Ja Pacman vocht tegen een drained de La Hoya en Floyd kwam 2 gewichtsklassen omhoog tegen hem....
    Mcgregor kwam inderdaad omhoog maar vecht normaal zwaar onder zijn gewicht en bulkt dan omhoog. Zijn tegenstander nam de partij op korte termijn aan, ook bij Mendez trouwens...
    En nam Mayweather geen risico om twee gewichtsklassen omhoog te gaan tegen de La Hoya op zijn eigen gewicht?

    Pacman vocht ook niet tegen talloze tegenstanders net als Mayweather en andere kampioenen.
    Laat staan dat Cotto ook onder zijn gewicht vocht tegen Pacman en niet tegen Mayweather.

    Het blijft natuurlijk een feit dat Mayweather ze allemaal gepakt heeft. Pacman was ook te snel etc. etc. Uiteindelijk verloor hij kansloos en was het zijn schouder. EErst voor de partij en toen in de partij?
    Dit terwijl hij 100% vrolijk was bij opkomst, voor de partijen etc. etc.
    2X en niet te vergeten , Manny vocht niet alleen dehydrated oscar ,ook antonio margarito ,en cotto waren zwaar dehydrated.

  9. #84
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Manny is ook een heel stuk kleiner dan zowel Margarito, de la Hoya, Cotto en Mayweather. Over natuurlijk gewicht gesproken.

    Nogmaals, vanwaar die vergelijking steeds met Mayweather en McGregor? Pure onzin. McGregor was ook voorbereid op 155 lbs en stemde in met 165-170 op short notice. Plus het hele game plan verandert als ke van RDA switcht naar Nate Diaz. Je kan zeggen wat je wilt, maar hij had ook een Werdum kunnen gooien en de card naar de klote helpen. Hebben jullie uberhaupt ooit een UFC evenement meegemaakt waar de main card niet doorging? En dan heb ik het niet over een streampje op internet, maar daadwerkelijk een kaartje gekocht? McGregor safede de card, verliest en gaat door. Waar was Aldo toen hij verloor? Waar was Rousey? Hij heeft verloren, so be it. On the the next one. Begrijp me niet verkeerd, ik heb vier favoriete in de hele UFC. Vroeger altijd de Diaz brothers. De afgelopen jaren ook Lawler en McGregor, dus ik ben echt niet anti Diaz of wat dan ook. Maar dit is een vechtsport. Risico's neem je en als je ze dan verkeerd inschat is de val hard. Als je daar niet aan kan wennen en keihard moet veroordelen, ga dan lekker naar Mighty Mike op SBS6 kijken.

  10. #85
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Je kunt niet zeggen van 1 bokser dat deze de beste is.
    Ze hebben allemaal kwaliteiten en zolang ze niet gevochten hebben blijft het koffiedik kijken. Mayweather won duidelijk van Pacman en toch zoek jij excuses. Moeten wij dan ook zeggen dat Aldo 4 jaar geleden MacGregor had gesloopt?
    Jij spreekt over hypocrisie en mooi weer supporters maar jij laat eigenlijk zien gewoon een cheerleader te zijn.

    McGregor is zeker een goede vechter, maar de hype werd extreem en het is een feit dat hij gesloopt is door een top 10 vechter uit een andere klasse en dus in Featherweight de beste is, maar als hij omhoog gaat dan gaat het mis.

    Ik vind dat Diaz veel meer respect verdient dan Mcgregor die top fit was en toch kwam Nate om te vechten.
    Verschil met Mayweather is dat deze wel de top in verschillende klasses verslagen heeft, McGregor nog niet. Dus de vergelijking gaat niet op.
    Cheerleader? Probeer je dan niet zoals een McGregor op internet te profileren. Beetje zielig met modder proberen te gooien omdat ik een andere mening aanhang. Ga gewoon fatsoenlijk de discussie aan of hou je muil. En meer respect verdienen etc who cares. Je schrijft iemand na een nederlaag af. Heb je ooit zelf in de ring gestaan? Eerlijk

  11. #86
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    2X en niet te vergeten , Manny vocht niet alleen dehydrated oscar ,ook antonio margarito ,en cotto waren zwaar dehydrated.
    McGregor toch ook zes fights in de FW division? Of ben ik nou gek? Jullie spreken jezelf tegen.

  12. #87
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    McGregor toch ook zes fights in de FW division? Of ben ik nou gek? Jullie spreken jezelf tegen.
    Dit was na aanleiding dat jij begon over dat Manny risico nam tegen Oscar.
    Oscar op 36jarige leeftijd die naar benenden moest komen , op een gewicht dat hij vanaf 2000 niet meer heeft gevochten.
    Het leuke er van is dat Manny de dag van het gevecht, zwaarder de ring in ging.
    Maar als je goed in de gaten heb zie je ook dat Conor het steeds moeilijker begint te krijgen met de weight cut ,laat staan als hij 30 is.

  13. #88
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Kunnen die boksers niet even naar het boksforum? Net zo off-topic als die islam shit.

  14. #89
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    270
    vCash
    126000

    Default

    Mcgregor had als beste wapen zijn handelingssnelheid. Dat lichtere jongens zwaardere tegenstanders op snelheid kunnen aftroeven en zo wanneer de zwaardere vechter hierin meegaat het onderspit delft is een voorspelbare strijdwijze. Blijft de zwaardere vechter zijn eigen pase handhaven vanuit overzicht werken dan gaan verschillen betreft lengte en gewicht een doorslaggevende rol spelen. Dat energie verhaal is natuurlijk een open deur van Mcgregor, dat weet je als je op handelingssnelheid en aantal acties de overhand moet krijgen. Ik zie mcgregor niet winnen van Nate in een rematch, laat staan als nate volledig kamp draait!!!

  15. #90
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    95
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Kunnen die boksers niet even naar het boksforum? Net zo off-topic als die islam shit.
    X2

  16. #91
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Ik zie er geen rematch meer komen na Dana Whites woorden over Diaz. We zouden Nate nooit meer terug zien en ergens geef ik hem ook wel gelijk

  17. #92
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Diaz komt echt wel opdraven voor een titel partij tegen Lawler hoor, die partij gaat net zo hard cashen op UFC 200.

  18. #93
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    wou net zeggen als dana en lorenzo al zeggen dat ze een titel gevecht zien zitten tegen lawler dan komt ie zeker opdraven...en dan vraag ik me af als ie hem wint op ufc200 zal die dan nog voor het einde van het jaar RDA ze titel weggrijpen....zou wel lachen zijn bereikt ie misschien eerder dan wat conor wilde....nee zonder dolle ik denk dat NATE nu wel door gaat stomen...dit is het moment om toe te slaan..eerlijk is eerlijk dankzij conor heeft ie soort van short cut..

  19. #94
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Jongens,

    Laten we niet vergeten hoe Diaz compleet werd overklast door RdA. Niks ten nadele van hem want hij heeft stiekem mijn MMA-hart een beetje gestolen dit weekend maar het is allemaal wel erg opportunistisch.

  20. #95
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Jongens,

    Laten we niet vergeten hoe Diaz compleet werd overklast door RdA. Niks ten nadele van hem want hij heeft stiekem mijn MMA-hart een beetje gestolen dit weekend maar het is allemaal wel erg opportunistisch.
    x2
    Diaz had mazzel een McGregor te treffen die niet wist hoe met z'n grotere lijf om te gaan. Ik verwacht dat een rematch op bijv. 155 toch in het voordeel van McGregor beslist gaat worden.
    Maar de gunfactor is groot bij Diaz, hopen dat ie nu in een paar mooie partijen kan cashen.

  21. #96
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Kunnen die boksers niet even naar het boksforum?
    Ik vind het eerlijk gezegd een beetje jammer dat er verschillende forums voor zijn gemaakt, met alle respect, maar ik denk dat er te weinig bezoekers zijn om het op te splitsen, plus dat als ik even op het forum kijk, geen zin heb om overal even te kijken of er iets staat wat mij interesseert, vond ik toen alles bij elkaar zat toch prettiger, maar goed misschien ben ik wel de enige die dit vind.

  22. #97
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Jullie weten blijkbaar meet dan Dana

  23. #98
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    naja niet meer weet dan dana minotauro maar als ik toch op best serieus genomen sites lees dat dana en lorenzo dat misschien wel zien zitten dan zal er ergens wel wat waarheid zitten.

    en of nate nou kampioen word ofniet ik zie een partij van nate tegen rda of tegen lawler wel zitten....en ja rda won met gemak de eerste ontmoeting maar dat brengt geen garantie voor de volgende toch?

  24. #99
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Ik zei niks over rda. Je moet begrijpen dat hier meerdere mensen op het forum zitten, dus niet mij de schuld geven van iets wat ik niet gezegd heb. Scroll even omhoog.

    Dana zei zelf dat hij verwacht Nate niet meer terug te zien. Ik heb niks over Rda vs Diaz gezegd

  25. #100
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    x2
    Diaz had mazzel een McGregor te treffen die niet wist hoe met z'n grotere lijf om te gaan. Ik verwacht dat een rematch op bijv. 155 toch in het voordeel van McGregor beslist gaat worden.
    Maar de gunfactor is groot bij Diaz, hopen dat ie nu in een paar mooie partijen kan cashen.
    Ik denk dat er wat Diaz betreft geen mazzel bij was. Het ging precies zoals het in al Diaz zijn partijen gaat. 1e ronde verliezen en dan de timing en de range goed afgesteld. Het zou een zeer eenzijdig verhaal zijn geworden de rondes erna. McGregor heeft tegen Diaz hoe dan ook maar 1 kans en dat is het in de eerste ronde afmaken. Diaz is gewoon voor McGregor een hele slechte matchup want hij is gewoon heel slecht neer te krijgen en gaat gewoon door. 5 rondes lang. Ik zie McGregor geen 5 rondes klappen krijgen en blijven lachen. Ook niet op 155 want dan is Nate nog beter.

    Overigens; Volgens Conor had hij van RDA wel gewoon gewonnen en dat lijkt mij een behoorlijk gebrek aan zelfreflectie. Die had hem echt helemaal afgeslacht.

    Diaz tegen RDA is een slechte matchup. Verliest hij 9 van de 10x. Tegen Lawler durf ik niet te zeggen. Heb zijn partijen niet in mijn hoofd zitten. Ik zie Diaz tegen Cowboy wel zitten. Zijn allebei veel beter geworden de afgelopen jaren en komen om te knokken. Mooie rematch voor Cowboy.

    Laat Conor eerst maar eens van Edgar winnen. Dat gaat al lastig genoeg worden.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •