MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 7 FirstFirst ... 234567 LastLast
Results 126 to 150 of 158
  1. #126
    Join Date
    Mar 2016
    Posts
    1
    vCash
    121500

    Default

    Ik was er afgelopen zaterdag bij in Las Vegas, ontzettend mooi evenement gezien en wat een fantastische gevechten! Ook waren er veel Nederlanders bij, dit had ik niet verwacht. In het vliegtuig op de heenreis zat ik er al met 10 in het vliegtuig, erg leuk om te zien dat deze sport zoveel aandacht krijgt.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Lol, hou toch op man. Mayweather is geen top 10. Sugar ray had zijn hoofd eraf geslagen. Waarom die link naar MMA vechters en Mayweather? Ik heb niks gezegd over wat MMA'ers over Mayweather zeggen. Hoort er nou eenmaal allebei. Maar iemand verheerlijken die selectief is geweest bij het opbouwen van zijn record en hem dan de beste bokser aller tijden noemen, no way. Ben het zeker mee eens dat zijn defensive en counter skills top zijn, maar hij was in de positie om zijn tegenstanders te kiezen. Hij heeft het zeker het slimst gespeeld en is echt wel top 25, maar absoluut geen top 10 materiaal.

    En over Conor, ik had jullie wel wat slimmer ingeschat. Wat hij op een persco zegt moet je niet eens serieus nemen. Puur gevechten verkopen. De haat tussen Poirier en McGregor was (buiten Aldo om) misschien wel het ergste, maar hij heeft zich altijd netjes gedragen achteraf. Ook naar Diaz. Goede zelfreflectie, te overmoedig, zijn stoten maakten geen schade zoals op 145 lbs en hij gaf toe in panic mode te raken. Maar vergeet niet wat McGregor in positieve zin voor de sport betekent. Door hem heeft zelfs jullie halve vriendenlijst op Facebook interesse in MMA gekregen. Zoals Fedor ooit zei: the one that doesn't fall, doesn't stand up. Ik weet zeker dat McGregor sterkter terug zal komen en weer iedereens aandacht zal trekken. Hebben jullie de interviews met die twee vrouwen gezien? (Die blonde met die flinke borsten en die brunette) Ik zie liever iemand die op zijn bek gaat, ervan leert en terugkomt, dan iemand die als een laffe haas zijn tegenstanders uitkiest. Daarnaast, als je vrouwen slaat, verdien je het om je nek te breken. Verheerlijken jullie maar lekker een wifebeater!

    McGregor sloopt Aldo de volgende keer weer en RDA moet helemaal zijn muil houden. Al die Brazilianen zijn poesjes. Stuk voor stuk. Net als Werdum. Er is altijd wat. Precies zoas die quote laatst:
    "Brazilians love pulling out, that's why their population hardly grows". Zowel McGregor als Diaz verdienen beiden respect om op korte termijn zo'n partij aan te nemen. De betere man heeft gewonnen, maar om dan direct iemand af te schrijven die zoveel voor de sport heeft betekent (de aandacht en de interesse van de mensen die onbekend zijn met MMA) dat is typisch wegloopgedrag. Het enige wat zeker duidelijk is geworden, is dat ook McGregor een mens is en te kloppen is. Juich dan ook niet als hij over enkele tijd alsnog de LW belt pakt. Hypocriete mensen hier! Mooi weer supporters
    Ik ben volgens mij nooit oneens geweest met je, hier ook zeker niet.
    Ik ga niet eens meer in discussie met mensen die zeggen dat mcgregor te arrogant is en te stoer doet. Hij snapt de fightbussines gewoon.
    Dankzij hem is Nate nu miljonair (?)

    En ik vraag me serieus af waar Bromios' haat voor Mcgregor vandaan komt? Conor vergelijken met Bob Sapp...? Heeft hij je persoonlijk iets misdaan? want dan kan ik het begrijpen...

  3. #128
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    X2 overhand

  4. #129
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Overhand Right View Post

    En ik vraag me serieus af waar Bromios' haat voor Mcgregor vandaan komt? Conor vergelijken met Bob Sapp...? Heeft hij je persoonlijk iets misdaan? want dan kan ik het begrijpen...
    Dat begrijp je verkeerd.Ik vind hem een middenmoter maar dat is al wel duidelijk. Maar de reden dat ik dit zei is dat ik ook denk dat hij er snel een einde aan wilde om geen schade op te lopen. Als hij had geprobeerd 5 rondes te blijven staan met Diaz dan was hij een paar maand uit de running geweest. (Diaz ook maar die boeit dat niet).

    Nu kan hij bijna zonder schade zijn nieuwe partij gaan hypen en dat doet Sapp ook. Even proberen, cheque ophalen en volgende. Mijn enige probleem met McGregor is dat hij dit alleen voor het geld doet en niet voor de liefde voor de sport. (Dat was je waarschijnlijk nog niet opgevallen want daar heeft hij het bijna nooit over maar kijk maar eens wat persmomentjes na. Heel soms heeft hij het tussendoor over wat hij verdient. Goed opletten anders mis je het misschien !! )

  5. #130
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    hahahahahah wat een onderbouwing van bromios ken dr wel om lachen..goeie!! al is sapp natuurlijk een echte clown en kan conor nog wel uitgroeien tot iets groots... maar hahahah dit heb me dag gemaakt...

    leuk is dat als er mensen kritiek op conor hebben het gelijk haat moet zijn ...nee mensen soms is het gewoon kritiek...ik heb vrienden die zeggen je haat conor daarom was je blij zaterdag terwijl ik juist diaz fan ben..sommige mensen vonden ufc al eerder interessant dan tijdperk mcg. (en nee ik beschuldig niemand van fan boy te zijn)

  6. #131
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Je zegt iets, maar ontkent het. Je lijkt onze premier wel!

    Ik volg MMA sinds 2007 ongeveer en ben sinds het begin fan van de Diaz bro's. Twee van de weinige vechters die na al die jaren nog steeds mijn aandacht weten te trekken en nooit iemand uit de weggaan. Ook al heeft Nick vaak teleurgesteld met zijn acties (niet opkomen dagen op belangrijke momenten) en schorsingen. McGregor is gewoon een geval apart en net zo'n verrijking voor de sport. Wellicht nog wel iets meer, omdat hij nooit scheld en nooit is gepakt met een politiek beladen onderwerp in Amerika als marijuana. Afgelopen zaterdag zat ik dan ook met een dubbel gevoel te kijken, maar merkte dat ik toch meer voor Conor koos. Dacht er uiteraard bij na dat Diaz hem kon submitten en dat is gebeurd. Als ik het daarom iemand gun was het een van de Diaz bro's geweest, maar om Conor nou meteen zo af te schrijven? Slappe hap hoor. Zoals hij zelf al zei; laat het hem weten als er nog een UFC vechter is die twee klasses omhoog gaat! Ali ging ook ooit op zijn bek nadat hij Frazier voor alles en nog wat (o.a. Uncle Tom) had uitgemaakt, maar kwam harder terug. Niet elk sprookjesverhaal is er eentje van ongeslagen zijn. De vraag is nu alleen: hoe komt McGregor hier van terug en tegen wie? Laten we ze allebei hier niet afvallen. Zowel Diaz als McGregor zijn geliefd bij de fans en bij ons op MF!

  7. #132
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    wat zeg ik dan minotauro want lees al mijn posts maar terug ik heb nooit een haat naar conor gehad en zal dat ook niet hebben heb dat niet nodig in me leven ..ik heb dit gewoon gevierd omdat ik diaz fan ben...waarschijnlijk net zo lang of langer..

    ik vond het gewoon grappig wat bromios zei...was grappig onderbouwd toch ofniet? mijn mening wat ik altijd op dit forum heb uitgesproken voor mij hoeft het niet wat conor doet want een conor na ze partij (humble in win of defeat) zie ik altijd liever als dat clown gedrag voor de partij...verder goeie vechter hoor maar nog geen king zoals vele hem noemen (nee beschuldig jou daar niet van)

  8. #133
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Ik volg mma sinds begin jaren 90 maar of dat een plus is

    Vroeger leefde ik wel veel meer mee, maarja vroeger keek ik ook naar voetbal

  9. #134
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Diaz kan je eruit laten, die staat nog niet in de top 10 ranking laat staan top 5.
    dat is flauwekul natuurlijk. De man heeft een tijd niet gevochten. Hij is zeker een top 5 LW en een tot 10 WW.
    Ik vind dat hij nu ook na 1 top 5 LW te hebben gestaan voor de titel tegen RDA komt te staan. Hij verdient zeker nog een kans.
    Alleen RDA is een beest op dit moment. Niemand die daar van kan winnen. Zou RDA tegen Lawler wel is willen zien

  10. #135
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    dat is flauwekul natuurlijk. De man heeft een tijd niet gevochten. Hij is zeker een top 5 LW en een tot 10 WW.
    Ik vind dat hij nu ook na 1 top 5 LW te hebben gestaan voor de titel tegen RDA komt te staan. Hij verdient zeker nog een kans.
    Alleen RDA is een beest op dit moment. Niemand die daar van kan winnen. Zou RDA tegen Lawler wel is willen zien
    Ik vind ,ik vind telt niet, hij staat in de UFC ranking nummer 5 LW, en komt helemaal niet eens voor in de UFC top 10 WW ranking.

  11. #136
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Dat begrijp je verkeerd.Ik vind hem een middenmoter maar dat is al wel duidelijk. Maar de reden dat ik dit zei is dat ik ook denk dat hij er snel een einde aan wilde om geen schade op te lopen. Als hij had geprobeerd 5 rondes te blijven staan met Diaz dan was hij een paar maand uit de running geweest. (Diaz ook maar die boeit dat niet).

    Nu kan hij bijna zonder schade zijn nieuwe partij gaan hypen en dat doet Sapp ook. Even proberen, cheque ophalen en volgende. Mijn enige probleem met McGregor is dat hij dit alleen voor het geld doet en niet voor de liefde voor de sport. (Dat was je waarschijnlijk nog niet opgevallen want daar heeft hij het bijna nooit over maar kijk maar eens wat persmomentjes na. Heel soms heeft hij het tussendoor over wat hij verdient. Goed opletten anders mis je het misschien !! )
    Onzin dat Conor t alleen voor het geld doet. Als er iemand is die ook constant aangeeft dat de sport een obsessie is voor hem, is hij het wel. Een trainingsbeest die ook nog eens innovatief (movement coach) traint en altijd in vorm is.

  12. #137
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Cheerleader? Probeer je dan niet zoals een McGregor op internet te profileren. Beetje zielig met modder proberen te gooien omdat ik een andere mening aanhang. Ga gewoon fatsoenlijk de discussie aan of hou je muil. En meer respect verdienen etc who cares. Je schrijft iemand na een nederlaag af. Heb je ooit zelf in de ring gestaan? Eerlijk
    Jij spreekt van hypocrisie etc. als mensen gewoon discussiëren over de wedstrijd. Met alle respect gedraag jij je als een cheerleader gezien jij zo fel reageert. Jij komt met allerlei punten om McGregor omhoog te praten, terwijl jij dit bij andere vechters niet doet.

    Kun jij mij quoten uit dit topic dat ik McGregor afschreef na een nederlaag? Ik heb hem inderdaad bekritiseerd maar zei in de zelfde post dat hij de beste uit het featherweight was. Hoe kan iemand die kampioen is in een gewicht en ik daarin de beste noem, afgeschreven zijn? Een verliespartij betekent niet dat iemand geen goede vechter meer is of kampioen. Tenminste bij mij niet.

    Dit laat zien dat jij vanuit emotie praat en niet vanuit feiten. Daarom maakte ik deze opmerking naar jou.

    Moest ik jou ook vragen of jij ooit in de ring gestaan hebt? Gezien hoe jij spreekt over the pound for pound best boxer uit de laatste decade?
    En voor jouw informatie: Ja, ik heb in de ring gestaan. Maar al was dat niet zo, dan maakt dat nog niets uit.

    Over McGregor: Ik ben benieuwd hoe hij zijn volgende partij vecht en tegen wie. Want ook ik kijk de volgende keer zeker weer!

  13. #138
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    dat is flauwekul natuurlijk. De man heeft een tijd niet gevochten. Hij is zeker een top 5 LW en een tot 10 WW.
    Ik vind dat hij nu ook na 1 top 5 LW te hebben gestaan voor de titel tegen RDA komt te staan. Hij verdient zeker nog een kans.
    Alleen RDA is een beest op dit moment. Niemand die daar van kan winnen. Zou RDA tegen Lawler wel is willen zien
    Ik denk dat als Nugumodov (sorry voor de spelling) als hij heel blijft RDA pakt!

  14. #139
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Nurmagomedov. Hoop dat hij Ferguson KO slaat

  15. #140
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Khabib is een dominante decision machine.

  16. #141
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Zeker. Ben benieuwd hoe hij terug gaat komen, maar die Ferguson doet wel iets te stoer de laatste tijd. Zou zuur zijn als Khabib terugkomt en dan direct geklopt wordt door Ferguson

  17. #142
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Je zegt iets, maar ontkent het. Je lijkt onze premier wel!

    Ik volg MMA sinds 2007 ongeveer en ben sinds het begin fan van de Diaz bro's. Twee van de weinige vechters die na al die jaren nog steeds mijn aandacht weten te trekken en nooit iemand uit de weggaan. Ook al heeft Nick vaak teleurgesteld met zijn acties (niet opkomen dagen op belangrijke momenten) en schorsingen. McGregor is gewoon een geval apart en net zo'n verrijking voor de sport. Wellicht nog wel iets meer, omdat hij nooit scheld en nooit is gepakt met een politiek beladen onderwerp in Amerika als marijuana. Afgelopen zaterdag zat ik dan ook met een dubbel gevoel te kijken, maar merkte dat ik toch meer voor Conor koos. Dacht er uiteraard bij na dat Diaz hem kon submitten en dat is gebeurd. Als ik het daarom iemand gun was het een van de Diaz bro's geweest, maar om Conor nou meteen zo af te schrijven? Slappe hap hoor. Zoals hij zelf al zei; laat het hem weten als er nog een UFC vechter is die twee klasses omhoog gaat! Ali ging ook ooit op zijn bek nadat hij Frazier voor alles en nog wat (o.a. Uncle Tom) had uitgemaakt, maar kwam harder terug. Niet elk sprookjesverhaal is er eentje van ongeslagen zijn. De vraag is nu alleen: hoe komt McGregor hier van terug en tegen wie? Laten we ze allebei hier niet afvallen. Zowel Diaz als McGregor zijn geliefd bij de fans en bij ons op MF!
    Jij hebt het steeds over humble in defeat ; wat gewoon niet klopt tenzij je 1 regel uit zijn verhaal haalt. HIj komt met een partijtje excuses waar je bang van word.; niet schelden; terwijl hij van andere vechters hun vrouw en kinderen er bij betrekt. En dat zou dan allemaal show zijn; prachtig maar je hebt als het ook goed is ook een opvoeding gehad.Ik denk dat niet alleen Nate maar ook zijn moeder hem eens een goede bitchslap moet geven. Ik vind McGregor een buitengewoon disrespectvol mens. Martial arts onwaardig. En ook geen fantastische vechter. Maar dat roep ik nou al een jaar geloof ik.

    En over die 2 gewichtsklassen; bullshit !!. Nate is gewoon een 155'er. Die haalde dat niet in 11 dagen dus wilde hij catchweight op 165. Maar Conor wilde dat niet omdat hij bij 170 kon zeggen dat hij 2 klasses omhoog gegaan was. Staat beter op zijn cv.

    Maar goed, ik houd er over op. Je ziet wat je wilt zien. Ik vind het armoe voor de sport dat dit soort mensen WWE naar MMA haalt.

  18. #143
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Ik heb wel de respect voor Conor hoe hij zijn defeat nam, als een champ hoort te doen en gaf Nate ook zijn credit.

  19. #144
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Bromios, het is toch juist heerlijk zo een kerel.
    Kijk hoeveel haters er nu blij zijn. Als dat een willekeurige vechter was geweest interesseert niemand er toch in.

    Conor heeft gewoon 2 grote talenten ipv 1. Hij kan knokken en praten. En hij praat ook nog zo dat bijna iedereen het gelooft.

    Ja hij heeft een grote bek. Tegen Aldo ging het mij wat te ver en dat gelul over geld vind ik ook vervelend alleen zorgt hij daarmee goed voor zichzelf. Hij heeft 3 top pvv verkopen gehad.

  20. #145
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Jij hebt het steeds over humble in defeat ; wat gewoon niet klopt tenzij je 1 regel uit zijn verhaal haalt. HIj komt met een partijtje excuses waar je bang van word.; niet schelden; terwijl hij van andere vechters hun vrouw en kinderen er bij betrekt. En dat zou dan allemaal show zijn; prachtig maar je hebt als het ook goed is ook een opvoeding gehad.Ik denk dat niet alleen Nate maar ook zijn moeder hem eens een goede bitchslap moet geven. Ik vind McGregor een buitengewoon disrespectvol mens. Martial arts onwaardig. En ook geen fantastische vechter. Maar dat roep ik nou al een jaar geloof ik.

    En over die 2 gewichtsklassen; bullshit !!. Nate is gewoon een 155'er. Die haalde dat niet in 11 dagen dus wilde hij catchweight op 165. Maar Conor wilde dat niet omdat hij bij 170 kon zeggen dat hij 2 klasses omhoog gegaan was. Staat beter op zijn cv.

    Maar goed, ik houd er over op. Je ziet wat je wilt zien. Ik vind het armoe voor de sport dat dit soort mensen WWE naar MMA haalt.
    x2
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  21. #146
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Precies

  22. #147
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    http://www.mma.tv/ufc/diaz-brothers-mock-team-mcgregor/

    Ohohohohooo wat heb ik gelachen!! Hahahaha

  23. #148
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Dos Anjos wil een supergevecht op ufc 200 tegen Lawler.
    Hij vindt dat Conor gebrek aan hart heeft , en niet eens een onvoorbereide Nate kon verslaan die hij 5 rondes domineerde.
    Ik begrijp zijn keuze wel.

  24. #149
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    RDA baalt gewoon dat hij zijn payday is misgelopen en gooit het nu op een ppv tegen Lawler. Dat gaat nooit gebeuren want RDA is geen kijkcijferkanon.

  25. #150
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Ik wil rda Lawler wel zien!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •