MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 39
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default GLORY 29 Kopenhagen: Holzken vs Yoann Kongolo

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Ik zie liever een rematch met Murthel Groenhart. Dan wel met vakkundige scheidsrechters.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    dat zal Holzken toch wel winnen denk..
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Komt deze in het wedkantoor?

  5. #5
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    15
    vCash
    126000

    Default

    Holzken vs Poulino. Daar kijk ik naar uit.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by rommel View Post
    Holzken vs Poulino. Daar kijk ik naar uit.
    x2 ik denk dat josemir het holzken heel lastig kan maken

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    GLORY heeft vandaag bekend gemaakt dat er tijdens GLORY 29 een zwaargewicht contender toernooi zal plaats vinden. De deelnemers aan het toernooi zijn de Enfusion en Kunlun zwaargewicht kampioen Jahfarr Wilnis, Anderson 'Braddock' Silva en Ismael Londt die onlangs een contract bij GLORY tekende, de vierde naam is nog niet bekend.

    Dit zwaargewicht contender toernooi is een aanvulling op het eerder aangekondigde titel gevecht tussen uitdager Yoanna Kongolo en GLORY weltergewicht kampioen Nieky Holzken.

    Verder staat er ook nog een lichtgewicht gevecht tussen Niclas Larsen en Mohammed El Mir op het programma.


    GLORY 29 Copenhagen
    Nieky Holzken (c) vs. Yoann Kongolo
    Niclas Larsen vs. Mohammed El-Mir
    Zwaargewicht contender toernooi: Ismael Londt, Anderson Silva, Jahfarr Wilnis

    GLORY SuperFight Series Copenhagen
    Hysni Beqiri vs. Harut Grigorian
    Cihad Kepenek vs. Tomas Mozny
    Alex Harris vs. Jonatan Oliveira
    Rhassan Muhareb vs. Abdou Karim Chorr

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  8. #8
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BIG Lebowski View Post
    Ik zie liever een rematch met Murthel Groenhart. Dan wel met vakkundige scheidsrechters.
    Helemaal mee eens!

    Wat betreft de zwaargewicht toernooi, zou mooi zijn als Saki daarbij toegevoegd zou worden. Toch wel leuke namen, silva, londt, wilnis, zeker niet slecht.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Viervoudig wereldkampioen Nieky 'The Natural' Holzken verdedigt live op Spike zijn titel tijdens GLORY 29 Copenhagen

    Viervoudig wereldkampioen Nieky 'The Natural' Holzken (88-11, 46 KO) verdedigt zaterdag 16 april live op Spike zijn titel in de weltergewicht klasse tijdens GLORY 29. Holzken verdedigt zijn titel tegen de Zwitserse Yoann Kongolo (61-6, 45 KO), die momenteel #4 staat in de GLORY ranglijst. Vanaf 22.00 uur wordt GLORY 29 Copenhagen live uitgezonden vanuit Forum Copenhagen op Spike.

    Naast Nieky Holzken vechten ook de Nederlanders Jahfarr Wilnis en Ismael 'Mr. Pain' Londt live in GLORY 29. Londt neemt het op tegen Anderson 'Braddock' Silva (BR) in de categorie zwaargewicht. Wilnis zal ook vechten in de categorie zwaargewicht, zijn tegenstander is nog niet bekend.

    De Denen Niclas 'The Destroyer' Larsen en Mohammed 'The Desert Storm' El-Mir vechten een thuiswedstrijd in de categorie lichtgewicht.

    GLORY 29 Superfight series
    De gevechten uit de Glory Superfight Series zijn op vrijdag 29 april om 22.15 uur te zien op Spike. Tijdens de Superfight Series vechten o.a. Hysni Bequiri (CH) en Harut Grigorian (AM) tegen elkaar, maar ook nieuwkomer Cihad Kepenek (TR) tegen Thomas Mozny (SK).

    Countdown to GLORY 29
    Als een warming-up voor GLORY 29 zendt Spike op donderdag 14 april (23.50 uur) en vrijdag 15 april (00.15 uur) de Countdown to GLORY 29 uit. Tijdens de countdown kom je alle ins & outs te weten over de vechters die zaterdag 16 april in de ring staan.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  10. #10
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Is nu Live op Spike jongens.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Ja, was het ook aan het kijken. Altijd fijn

  12. #12
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    ff serieus je menging over de zwaargewichten

    de zwaargewicht divisie op dit moment is echt dramatisch heb net 2 draken van partijen gezien en 4 draken van vechters gezien die met 0,0 combinerend vermogen en
    Zonder enige beweging recht op elkaar af lopen en maximaal 2 stoten (maaien) geven

    Rico is echt de enige die over een goeie degelijke techniek beschikt alleen dood saai met een veel te laag ko ratio

    Of zie ik dit verkeerd?

  13. #13
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Zwaar gewicht divisie boeit me jaren niet.

  14. #14
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Jammer van die laatste ronde voor Kongolo anders had die de partij gewonnen.

  15. #15
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Dit gaat er echt over, niecky wint een ronde van de 5 en krijgt de partij?!?! Wtf..... Eerst murthel en nu kongolo bestolen begrijpelijk waarom niemand wil vechten voor glory en hopelijk failliet gaat. Het zou hem sieren als hij de belt afgaf aan kongolo

  16. #16
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Quote Originally Posted by Beast mode View Post
    Dit gaat er echt over, niecky wint een ronde van de 5 en krijgt de partij?!?! Wtf..... Eerst murthel en nu kongolo bestolen begrijpelijk waarom niemand wil vechten voor glory en hopelijk failliet gaat. Het zou hem sieren als hij de belt afgaf aan kongolo
    Huh? Dat hij niet had gewonnen tegen Groenhart, ben ik mee eens. Vandaag heeft hij toch wel echt wonnen in mijn ogen ronde 1,2 en 5 waren voor hem. Toch vond ik het raar dat hij bij 2 vd juryleden 4 rondes had gewonnen.

  17. #17
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    262
    vCash
    51718

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Jammer van die laatste ronde voor Kongolo anders had die de partij gewonnen.
    Same here.

  18. #18
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Kingbalotelli;1303874]Huh? Dat hij niet had gewonnen tegen Groenhart, ben ik mee eens. Vandaag heeft hij toch wel echt wonnen in mijn ogen ronde 1,2 en 5 waren voor hem. Toch vond ik het raar dat hij bij 2 vd juryleden 4 rondes had gewonnen.[/QUOTE


    Wauw echt?

    Ik geef maxxxx 2 rondes aan Nicky. Kongolo heeft de partij duidelijk gewonnen en dat weet Nicky ook. Waarom denk je dat hij em spontaan een rematch aanbood. Nicky voelde zich zichtbaar ongemakkelijk en terecht. Op punten winnen van Nicky gaat niemand lukken zie ik al.
    Maar dit is serieus schande voor de sport!

  19. #19
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Ik vond dat hij tegen Groenhart gewonnen had .

    Zijn partij van gisteren vond ik nieky ook de lichte overhand hebben wel 3-2 in rondes .


    Nieky zit vaak goed dicht terwijl zijn tegenstanders zeer actief zijn zoals murthel en kongolo maar er zit veel op zijn dekking. Dat geeft vaak een beetje vertekend beeld net als gisteren vind ik.
    Waar nieky veel meer de duidelijke treffers met meer impact maakt .

    Maar t was close idd en bij een close beslissing wint de kampioen
    Ben benieuwd naar de rematch.

    Kongolo vs murthel zie ik ook wel zitten trouwens

  20. #20
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    262
    vCash
    51718

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Ik vond dat hij tegen Groenhart gewonnen had .

    Zijn partij van gisteren vond ik nieky ook de lichte overhand hebben wel 3-2 in rondes .


    Nieky zit vaak goed dicht terwijl zijn tegenstanders zeer actief zijn zoals murthel en kongolo maar er zit veel op zijn dekking. Dat geeft vaak een beetje vertekend beeld net als gisteren vind ik.
    Waar nieky veel meer de duidelijke treffers met meer impact maakt .

    Maar t was close idd en bij een close beslissing wint de kampioen
    Ben benieuwd naar de rematch.

    Kongolo vs murthel zie ik ook wel zitten trouwens
    Kwam Nieky in voorgaande gevechten, Daniels, Valtellini er niet sterker uit en met snellere combo's.
    Gister was dat ook niet echt te zien. Je hoorde de commentator(Valtellini) wel roepen dat die liver shot zou gaan komen. Maar die kwam pas heel laat. Waarschijnlijk ook door de klasse van Kongolo.

  21. #21
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Nickey"The Don"holzken he has all the judges and politics in his pocket, nickey was ronduit belachelijk zijn fysiek was een grap, kroeghoeken die nooit landen. Nickey en zijn team schaamden zich rot bij de uitslag dat dit anno 2016 nog kan begrijp ik niet

  22. #22
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Beast mode View Post
    Nickey"The Don"holzken he has all the judges and politics in his pocket, nickey was ronduit belachelijk zijn fysiek was een grap, kroeghoeken die nooit landen. Nickey en zijn team schaamden zich rot bij de uitslag dat dit anno 2016 nog kan begrijp ik niet

    it's all about the money
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  23. #23
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Wel moest Holzken 8 tellen krijgen, want die spinning back kick was zeker geen slip..

  24. #24
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Beast mode View Post
    Nickey"The Don"holzken he has all the judges and politics in his pocket, nickey was ronduit belachelijk zijn fysiek was een grap, kroeghoeken die nooit landen. Nickey en zijn team schaamden zich rot bij de uitslag dat dit anno 2016 nog kan begrijp ik niet
    Holzken is altijd fit, nooit echt een pot gezien waarbij hij er, zoals menigeen doorheen zat. Knappe winst van de regerend kampioen.

  25. #25
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Tegen Murthel was z'n conditie toch echt wel op.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •