MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 28
  1. #1
    Join Date
    Jan 2015
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default Evolutie vechtsport

    We blijven een kritisch volkje, met alle verhitte discussies soms van dien wie de GOAT nu wel niet is, of dat het Grootste Onzin Aller Tijden is omdat eea niet meetbaar is. Maar zeker interessant om ieders perspectief te zien.
    Of de verhitte discussies over trash talk; is het vermaak of schande voor de sport? 1 ding is zeker: vechtsport leeft! En onder een groter en breder publiek dan ooit! Ik stam uit de tijd dat we tussenstanden op Shooto.com posten die van buitenlandse sites geript waren om zo pbp verslag te doen van PRIDE evenementen. Mede hierdoor ben ik erg dankbaar voor de evolutie die gaande is, waardoor wij GLORY nu live kunnen kijken, UFC live wordt uitgezonden en Bellator semi-live aan bod komt. En dan de UFC in Rotterdam als climax. En of men nu 'iets' heeft met Alistair of niet, een beetje trots moeten we allemaal zijn op deze bruut en zijn prestaties! Ik hoop dat er alleen een nieuwe spoeling aankomt die het grote podium aan kan. Maar voor nu trots op waar 'onze' sport is gekomen. Semi-geaccepteerd zal ik maar zeggen...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Ok

  3. #3
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    502
    vCash
    126000

    Default

    nigga, u gay as fuck..

  4. #4
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  5. #5
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Mensen die "semi-" en "quasi-" gebruiken moeten naar geenstijl.nl gaan. Iemand die zo'n stuk schrijft, wilt bewijzen hoelang hij kijkt, maar tegelijk aangeeft super enthousiast te zijn vanwege de huisige ontwikkelingen en dat met twee posts, neem ik niet serieus. Slaap lekker

  6. #6
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Ga naar chief105 forum

  7. #7
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Geintje

  8. #8
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Ik heb vandaag een bloemkool gekocht. Ben toch wel semi trots op de AH dat deze in de aanbieding was. Quasi verbaasd was ik wel. Zeer content dat de bloemkool inmiddels een geaccepteerd groente is. #teambloemkool

  9. #9
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Hahahahaha Sato

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik zal wel even serieus reageren.

    Dat hele wwe gedoe met trashtalk mag van mij wel maar vrouwen en kinderen er bij halen en constant over de centen praten hoeft van mij niet. Het gaat er om wie de baas in de cage is. Vond de UFC de afgelopen jaren wat saai worden maar nu is de spanning weer redelijk terug. Alleen HW mag wel wat spectaculairder.

    Glory is helemaal kut.

  11. #11
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    95
    vCash
    126000

    Default

    Grote voordeel van de 'evolutie' is inderdaad de mogelijkheden om de diverse evenementen (semi) live op televisie te volgen, al is wel de vraag of dit volledig toe te schrijven is aan de 'evolutie'.
    Nadeel is wel dat, nu vechtsport blijkbaar ook commercieel interessanter wordt, je ook weer meer partijen ziet die alleen vanwege het geld op het programma lijken te zijn gezet zijn met als dieptepunt de partij laatst op Bellator tussen Kimbo Slice en Dada 5000. Een flinke stap terug in de ontwikkeling als je het mioj vraagt. Devolutie.

  12. #12
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.131
    vCash
    30500

    Default

    Tsja zelfs Arie B doet ut ... dan is het goed he.

    (snap trouwens niet zo goed waarom mensen gelijk zo zitten te bitchen op je post, hier lekker 'gay' gaan roepen dat is pas vergane glorie... )

  13. #13
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Tsja zelfs Arie B doet ut ... dan is het goed he.

    (snap trouwens niet zo goed waarom mensen gelijk zo zitten te bitchen op je post, hier lekker 'gay' gaan roepen dat is pas vergane glorie... )
    Nee dat schijnt normaal te zijn op dit forum als je nieuw lid bent dat er dan zo gereageerd word.

  14. #14
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Gelukkig zijn er hier ook nog mensen die wel (quasi!)on-topic willen reageren.

    Ik ben het er trouwens mee eens. Meer heb ik er niet over te zeggen.

  15. #15
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Mensen die "semi-" en "quasi-" gebruiken moeten naar geenstijl.nl gaan. Iemand die zo'n stuk schrijft, wilt bewijzen hoelang hij kijkt, maar tegelijk aangeeft super enthousiast te zijn vanwege de huisige ontwikkelingen en dat met twee posts, neem ik niet serieus. Slaap lekker
    Mensen die chronisch onaardig zijn neem ik ook niet serieus.
    En mensen die lijden aan chronische zelfoverschatting ook niet.

    Wat ben je toch een drabber, niet normaal meer. Ik beloof bij deze plechtig nooit meer op je te reageren.

  16. #16
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Sluit ik me wel bij aan inderdaad. Ik ben het overigens niet eens met de topicstarter. Natuurlijk zijn er genoeg lichtpuntjes te ontdekken, maar de algehele trend vind ik vooral in Nederland een neerwaartse. Dit zie je ook in de drukte, of het gebrek daaraan, op dit forum. Dat zou anders zijn wanneer de vechtsport zou floreren. Alhoewel misschien ook andere factoren een rol spelen als je kijkt naar sommige reacties in dit topic.

  17. #17
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Mensen die chronisch onaardig zijn neem ik ook niet serieus.En mensen die lijden aan chronische zelfoverschatting ook niet.Wat ben je toch een drabber, niet normaal meer. Ik beloof bij deze plechtig nooit meer op je te reageren.

    je kan forumbroeders op een 'negeerlijst' zetten. Dat bespaart je de zotten hier op het forum.Gewoon op de username klikken en naar haar profiel gaan en dan staat links in het scherm 'add to ignore list'. Scheelt weer een boel onzin.


    Verder, hoe mainstream kan je UFC krijgen: Conan in EA's UFC.

    It's okay to be white

  18. #18
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    LightHeavyWeight loop niet zo jankend met poep te gooien man

  19. #19
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Ik zie het nog niet helemaal. Maar laat me graag verassen

  20. #20
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    LightHeavyWeight loop niet zo jankend met poep te gooien man
    Je doet bijdehand, krijgt commentaar en gaat zitten piepen. Grow up.

    OT : evolutie? Dat betekent toch ontwikkeling, en hopelijk verbetering. Enige positieve ontwikkeling lijkt me dat het gemiddelde niveau van de MMA vechters groeit en het in de VS een mainstream sport begint te worden, zoals boksen tot 25 jaar geleden.

    Wat betreft kickboksen ben ik daar net zo zeker van. Evolutie is misschien da de twee disciplines nu echt uit elkaar groeien met betere vooruitzichten voor MMA dan voor kickboksen.....

  21. #21
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default



    mischien ben ik ook een emotionele knakker .
    maar ik ben echt blij en vereerd dat ik als vechtsport fan (niet alleen kickboxfan maar martial arts fan ) in de tijdperk mag leven .
    waar alle antwoorden boven komen . voor mijn tijd had je mysteries .. hoe doet kung fu het tegen muay thai .
    hoe moet je een worstelaar aanpakken. hoe met je iemand met goede teakwondo bestrijden ..
    alles word beantwoord in de ufc ..
    en fake martial arts worden er gelukkig uit gefilterd ..hoe mystieker hoe slechter het blijkt te zijn ..
    in mijn ogen zijn we er nog lang niet . maar we zitte in een stroom versnelling met martial arts nu en de game verbeterd zichzelf constant

  22. #22
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default


  23. #23
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default


  24. #24
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default


  25. #25
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •