MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 17 FirstFirst 1234567814 ... LastLast
Results 76 to 100 of 411

Thread: UFC 200

  1. #76
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Wat een onzin is dit zeg. Hoe kan je nou een interim title creëren wanneer de champ op dezelfde kaart vecht.
    Niemand zit te wachten op deze rematch behalve iedereen die nooit naar MMA kijkt. En dan ook nog eens op welterweight. Een divisie waar beide heren helemaal niet thuishoren. Conor had zijn titel tegen Edgar moeten verdedigen op UFC 200.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Misschien gaat McG nooit meer naar 145, kan het gewicht niet meer halen, en is dit het plan om frankie/aldo kampioen te maken zonder de FW divisie te schaden.

  3. #78
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Wat is nou iedereen zijn punt? Jullie vinden dat Mcgregor zijn titel moet verdedigen. Waarom? Hij gaat het nooit meer doen, hij haalt het gewicht niet meer.

    Er wordt gewoon gekeken naar entertainment en show-waarde. Precies waar alle oude Pride-fans zoveel heimwee naar hebben. De open weight class. Fantastisch toch? Dit wordt maanden elkaar gek maken. Sanchez - Lauzon staat op de kaart, er staat een Nederlander op, Velasquez en Browne is echt een toppartij, er komt nog een co-main aan (Hoop Lawler) en we gaan het voor de eerste keer meemaken dat twee vechters allebei hun gewicht niet halen (Gastelum - Hendricks) Verder heeft ome Dana aangekondigd dat er 2 of 3 vrouwen partijen opkomen en dat we stijl achterover slaan als het af is.

    Voeg Lawler - Condit / Wonderboy / Macdonald, Holm - Zingano en Nunes - Pena toe en we hebben een dikkere card dan UFC 100 en 194 bij elkaar hoor.

  4. #79
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    262
    vCash
    51718

    Default

    Wat een klote fightcard

  5. #80
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Super Sage Northcutt erbij.

  6. #81
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Wat is nou iedereen zijn punt? Jullie vinden dat Mcgregor zijn titel moet verdedigen. Waarom? Hij gaat het nooit meer doen, hij haalt het gewicht niet meer.

    Er wordt gewoon gekeken naar entertainment en show-waarde. Precies waar alle oude Pride-fans zoveel heimwee naar hebben. De open weight class. Fantastisch toch? Dit wordt maanden elkaar gek maken. Sanchez - Lauzon staat op de kaart, er staat een Nederlander op, Velasquez en Browne is echt een toppartij, er komt nog een co-main aan (Hoop Lawler) en we gaan het voor de eerste keer meemaken dat twee vechters allebei hun gewicht niet halen (Gastelum - Hendricks) Verder heeft ome Dana aangekondigd dat er 2 of 3 vrouwen partijen opkomen en dat we stijl achterover slaan als het af is.

    Voeg Lawler - Condit / Wonderboy / Macdonald, Holm - Zingano en Nunes - Pena toe en we hebben een dikkere card dan UFC 100 en 194 bij elkaar hoor.
    Mooi dat jij blij wordt van een interim titel. Ik vind dat een kampioen zijn titel moet verdedigen of hem moet laten vallen.
    Er zijn al zat kampioenen die de divisies kapen door langdurige blessures. Nu krijgen we dat de UFC in een andere partij meer geld ziet. Omdat zogenaamd de fans die partij willen zien.

    Dat betekend niet dat het geen mooie card wordt. Maar het idee staat me totaal niet aan.

  7. #82
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by fww View Post
    begin haast te denken dat conor bangs is voor edgar en nu maar hoopt op aldo of was aldo toch een lucky punch... schandalig dat een champ bewust mensen ontloopt en kunnen mensen zeggen over andere champs maar die hadden een blessure of at least fake blessure die discussie is niet van belang gaat erom dat conor fit is en ze titel moet verdedigen ipv een rematch... als we dan toch over rematches hebben ken ik nog wel aantal partijen die daar meer recht op hadden... maar goed het is de conor show geworden...

    toch denk ik dat nate hem weer pakt en wellicht komt dat nog een rematch...
    Wat een onzin, als je een ding over Conor kan zeggen is het dat hij geen uitdaging uit de weg gaat, en dan zou hij bang zijn voor Edgar.

  8. #83
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Verder zit ik niet te wachten op een Conor die het weer gaat proberen op 170, had liever een gevecht op 155 gezien. Aan de andere kant zijn zijn gevechten altijd tof om te zien, vond de partij tegen Diaz ook zeker wel vermakelijk.

  9. #84
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Wat een onzin, als je een ding over Conor kan zeggen is het dat hij geen uitdaging uit de weg gaat, en dan zou hij bang zijn voor Edgar.
    Hahaha die had ik ook nog niet gehoord, Conor bang voor edgar kan ik niet serieus nemen.
    Zit iig niet op een rematch te wachten met Nate.

  10. #85
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Hahaha die had ik ook nog niet gehoord, Conor bang voor edgar kan ik niet serieus nemen.
    Zit iig niet op een rematch te wachten met Nate.
    Die rematch zit ook niet echt op te wachten, dan liever een rematch tegen Aldo, of tegen een contender op 155.

  11. #86
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Had heel wat verwacht van UFC 200, maar deze card valt vies tegen.
    Jammer dat Benson naar Bellator is, had hem graag tegen Mcgregor willen zien..

  12. #87
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Conor vs Edgar & Lawler vs GSP had al heel wat kunnen worden. Oh well.

  13. #88
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Dikke card hoor.

    Wat me altijd opvalt is dat mensen denken dat de UFC een "normale" sport organisatie is, zoals de KNVB, Fifa of zelfs zoals de 4 grote boks organisaties. Geen van die clubs is een Prive onderneming zoals de UFC, maar gewoon een non-profit organisatie me leden en al.
    .
    De UFC zit er in omdat het centen oplevert. Als morgen geen hond meer kijkt dan stoppen ze er gewoon mee hoor.

    En met deze re-match weet je zeker dat er mensen gaan kijken. Dat is het doel: $$$$

    Daarnaast Gaat Conor hem nu pakken. Na 3 ronden winst op dokter interventie. Diaz kan zo door naar het ziekenhuis. :-) Na anderhalve ronde zag hij er al uit als een mislukte hamburger. :-)

  14. #89
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    leer te lezen ik zeg begin HAAST TE DENKEN dat conor bang is voor edgar.. gezien sinds bekend is dat Edgar de shot krijgt conor ineens pleite is....maar goed schijnbaar kan conor nog steeds de hele wereld aan volgens vele zolang ik hem nog geen 1 keer ze titel heb zien verdedigen denk ik gewoon dat ie wegloopt en bang is kan geen andere reden bedenken.

    en dat mensen zeggen geld, ik bedoel dit is UFC 200 als je op die card uberhaupt 1 of 2 titel gevechten heb staan dan verdien je sowieso je geld maar goed

  15. #90
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    262
    vCash
    51718

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    Dikke card hoor.

    Wat me altijd opvalt is dat mensen denken dat de UFC een "normale" sport organisatie is, zoals de KNVB, Fifa of zelfs zoals de 4 grote boks organisaties. Geen van die clubs is een Prive onderneming zoals de UFC, maar gewoon een non-profit organisatie me leden en al.
    .
    De UFC zit er in omdat het centen oplevert. Als morgen geen hond meer kijkt dan stoppen ze er gewoon mee hoor.

    En met deze re-match weet je zeker dat er mensen gaan kijken. Dat is het doel: $$$$

    Daarnaast Gaat Conor hem nu pakken. Na 3 ronden winst op dokter interventie. Diaz kan zo door naar het ziekenhuis. :-) Na anderhalve ronde zag hij er al uit als een mislukte hamburger. :-)
    Waar baseer je dat bovenstaande op? Het oogt nog al ongefundeerd.
    How dare you om de UFC met een organisatie als de FIFA(= voetbal maffia) te vergelijken. FIFA non-profit

  16. #91
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Zadar, Croatia
    Posts
    40
    vCash
    126000

    Default

    UFC 198 > UFC 200

  17. #92
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Quote Originally Posted by DonMMA View Post
    Waar baseer je dat bovenstaande op? Het oogt nog al ongefundeerd.
    How dare you om de UFC met een organisatie als de FIFA(= voetbal maffia) te vergelijken. FIFA non-profit
    Euh??
    Kijk hier eens:
    http://www.ufc.com/discover/ufc
    "Owned and operated by Zuffa, LLC,"
    En Zuffa is gewoon een prive bedrijf. https://en.wikipedia.org/wiki/Zuffa

    Hoe fucked up Fifa ook mag zijn, het is tenminste nog een sportorganisatie waarin de verantwoordelijke verantwoording voor moeten afleggen.

    Niemand hoeft verantwoording af te leggen voor Conor - Diaz part 2

  18. #93
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post

    Daarnaast Gaat Conor hem nu pakken. Na 3 ronden winst op dokter interventie. Diaz kan zo door naar het ziekenhuis. :-) Na anderhalve ronde zag hij er al uit als een mislukte hamburger. :-)
    Conor ging al naar de grond toen zijn wenkbrauw in de war ging dus ik denk dat het wel mee gaat vallen met die dokter interventie. Voor die tijd is het al afgelopen.

  19. #94
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Conor ging al naar de grond toen zijn wenkbrauw in de war ging dus ik denk dat het wel mee gaat vallen met die dokter interventie. Voor die tijd is het al afgelopen.
    +1 voor de wenkbrauw: You must spread some Reputation around before giving it to Bromios again.
    Last edited by Sato; 01-04-2016 at 12:25.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  20. #95
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    Euh??
    Kijk hier eens:
    http://www.ufc.com/discover/ufc
    "Owned and operated by Zuffa, LLC,"
    En Zuffa is gewoon een prive bedrijf. https://en.wikipedia.org/wiki/Zuffa

    Hoe fucked up Fifa ook mag zijn, het is tenminste nog een sportorganisatie waarin de verantwoordelijke verantwoording voor moeten afleggen.

    Niemand hoeft verantwoording af te leggen voor Conor - Diaz part 2
    Ja, dat zal allemaal wel. Dit betekent toch niet dat we geen kritiek mogen uiten en het overal maar mee eens moeten zijn.
    De UFC maakt een partij in de hoop veel niet MMA fans aan te spreken. Dit zal ze waarschijnlijk lukken.

    En natuurlijk moet de UFC in zekere zin verantwoording afleggen aan de fans/klanten. Als ze dingen doen die niemand bevalt, kopen minder mensen hun zooi. En Zuffa heeft natuurlijk gewoon aandeelhouders.

  21. #96
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by fww View Post
    leer te lezen ik zeg begin HAAST TE DENKEN dat conor bang is voor edgar.. gezien sinds bekend is dat Edgar de shot krijgt conor ineens pleite is....maar goed schijnbaar kan conor nog steeds de hele wereld aan volgens vele zolang ik hem nog geen 1 keer ze titel heb zien verdedigen denk ik gewoon dat ie wegloopt en bang is kan geen andere reden bedenken.

    en dat mensen zeggen geld, ik bedoel dit is UFC 200 als je op die card uberhaupt 1 of 2 titel gevechten heb staan dan verdien je sowieso je geld maar goed
    Lees je eigen bericht eens terug, je spreekt je eigen gewoon tegen lol.

  22. #97
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Jullie maken je soms veel te druk over niets.

  23. #98
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    LightHeavyWeight begrijpt het!

  24. #99
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Conor vs Diaz I was top, heel het gevecht op het puntje van mijn stoel gezeten. Ik had ook liever Conor zijn titel zien verdedigen tegen Edgar op UFC 200 maar Conor vs Diaz II word net als het eerste gevecht ook gewoon weer een geweldig, bovendien krijgen aan het eind van het jaar alsnog Conor tegen de winnaar van Aldo vs Edgar te zien. Werdum vs Miocic, Rockhold vs Weidman II, Cormier vs Jones II, Cruz vs Faber III en UFC Rotterdam staan ook nog op het programma deze zomer dus genoeg leuke UFC's de komende tijd.

  25. #100
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    819
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dat het nog zo lang duurt, helemaal zin in...!
    Ja Man Ja

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •