MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 13 of 17 FirstFirst ... 391011121314151617 LastLast
Results 301 to 325 of 411

Thread: UFC 200

  1. #301
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Ontslaan die Jones. Schijt aan zijn waarde hebben en een statement maken. Geen een werknemer zou zoveel kansen krijgen en dan ook nog nagaan dat het in dit geval om een voorbeeldfunctie gaat. Flikker toch op met die JJ
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #302
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Deze las ik ergens en vond ik wel mooi:

    When I die, I'd like Jon Jones to lower my casket just so he can let me down one last time.

  3. #303

    Default

    De UFC is bezig met een aantal replacements voor Daniel Cormier.
    1 van de genoemden is Gegard Mousasi. Zal echt geweldig zijn om Mousasi te supporten voor de belt zaterdagnacht.
    Hopen dat hij zijn kans krijgt.

  4. #304
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Jongens, kunnen we even normaal blijven doen? Middleweight Mousasi die tegen de toppers in zijn divisie verliest tegen een halve heavyweight DC die zelfs Rumble heeft vermoord.
    Ik wil niet arrogant of negatief klinken maar deze shit gaat echt te ver qua onzin en chauvinisme.

  5. #305
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Enorm teleurstellend!

  6. #306
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    502
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Jongens, kunnen we even normaal blijven doen? Middleweight Mousasi die tegen de toppers in zijn divisie verliest tegen een halve heavyweight DC die zelfs Rumble heeft vermoord.
    Ik wil niet arrogant of negatief klinken maar deze shit gaat echt te ver qua onzin en chauvinisme.
    idd, Mousasi heeft serieus nog meer minder kans dan Steve Irwin in een jacuzzi vol met stingrays.

  7. #307
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    ach 1 ding scheelt hoeft nu niet zo vroeg op te staan neem het wel mee via de nieuwsgroepen
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  8. #308
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Jongens, kunnen we even normaal blijven doen? Middleweight Mousasi die tegen de toppers in zijn divisie verliest tegen een halve heavyweight DC die zelfs Rumble heeft vermoord.
    Ik wil niet arrogant of negatief klinken maar deze shit gaat echt te ver qua onzin en chauvinisme.
    Zo idd x2 .... Mousasi zou worden afgeslacht door DC

  9. #309
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Wat een circus JJ suspended alweer voor "anti doping violations" en nu Brock als Main event voor een 100% doping user

  10. #310
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    167
    vCash
    20420

    Default

    Quote Originally Posted by TheGaruda1997 View Post
    De UFC is bezig met een aantal replacements voor Daniel Cormier.
    1 van de genoemden is Gegard Mousasi. Zal echt geweldig zijn om Mousasi te supporten voor de belt zaterdagnacht.
    Hopen dat hij zijn kans krijgt.
    Mousasi maakt geen kans ben ik bang.
    Echter als hij de kans kan krijgen zou ik zeggen pakken.
    Wie weet krijgen we dan weer een upset net als bij rousey vs holm, want daar had ook niemand opgerekend.

    Cormier heeft momenteel een emotioneel momentje wat mss een zwakte moment zou kunnen zijn...

  11. #311
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Jones lijkt al het mogelijke te doen om zijn carrière om zeep te helpen. Ik ben er echt ziek van, de card heeft echt 50% van mijn interesse verloren.

    Eerst Mcgregor, nu dit. Echt om te huilen.
    x2. Tering dit.

    Ik kan me niet voorstellen hoe DC zich moet voelen. Enorm kamp in elkaar gezet, totaal opgebouwde focus op z'n rivaal. En dan dit. Wat een sukkel die JJ, owee als het weer coke is.

  12. #312
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    kan geen coke of marihuana zijn
    out of competition test daar niet op

  13. #313
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    x2. Tering dit.Ik kan me niet voorstellen hoe DC zich moet voelen. Enorm kamp in elkaar gezet, totaal opgebouwde focus op z'n rivaal. En dan dit. Wat een sukkel die JJ, owee als het weer coke is.
    Coke werd al door commentatoren uitgesloten omdat dat een recreational drug is die je kennelijk wel mag gebruiken in een "out of competition" periode, hetgeen hier kennelijk het geval was (de test was op 16 juni).
    Oranje bril - and proud of it! (Ik pronk graag met mijn oranje bril)

  14. #314
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Was weer eens van plan om live te kijken, scheelt me mijn nachtrust, thanks Jones.

  15. #315
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Wat gebeurt er nu met de vcash? Vind dit eigenlijk een win voor DC 😂

  16. #316
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Westpaw View Post
    Coke werd al door commentatoren uitgesloten omdat dat een recreational drug is die je kennelijk wel mag gebruiken in een "out of competition" periode, hetgeen hier kennelijk het geval was (de test was op 16 juni).
    Ah. Duidelijk. Best fijn dat ze gewoon lekker kunnen doorsnuiven tussen twee sparringsessies door.

  17. #317
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik las ergens dat zijn supplementen sponsor bepaalde supplementen verkoopt die "false positive" testen. Zou logisch kunnen zijn. Overigens is het bij supplementen meestal zo dat die positives niet false zijn maar dat er echt rommel in zit.

  18. #318
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Jon Jones is een schande voor de sport. Onder contract houden en dood laten bloeden die mafkees

  19. #319
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    jeetje wat een kneus is het ook .
    ik was o gepumped voor deze party .
    een stukje geschiedenis zou er gescheven worden who is de baddest 205 pound fighter in the world
    hoe kan je zo,n kans verpesten na alles wat er gebeurt is .
    zo zonde van zo,n grote talent .
    hopen dat hij ooit zn shit op een rijtje heeft

  20. #320
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Het is al een tijdje stil rondom Hank Moody. Wil/kan hij niet invallen als de voorwaarden goed zijn?
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  21. #321
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    308
    vCash
    129959

  22. #322
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    502
    vCash
    126000

    Default

    Jones zit er helemaal doorheen, lijkt mij niet gespeeld.. Let's see what happens als er meer bekend wordt over de gevonden stof.

  23. #323

    Default

    Jones heeft dit allemaal aan zichzelf te verwijten, eerst zijn verslaving, daarna de hit and run en nu waarschijnlijk aan de PEDS.
    Ik vind het echt spijtig dat dit gevecht niet doorgaat, zou echt een mooie pot zijn geworden. Ik hoop dat Jones sterker terugkomt, al vind ik zijn woorden niet meer betrouwbaar. Bij de persconferentie vertelde hij maar hoe goed het met zichzelf ging etc..
    Hoop dat Cormier gewoon een vervanging zaterdagnacht krijgt. (hoop toch Mousasi).
    Ik vind het jammer dat sommige mensen Mousasi al zo snel afschrijven tegen Cormier. Mousasi is toch gewoon een former strikeforce lightheavyweight champ en heeft meerdere malen gevochten tegen heavyweights.
    En je weet het maar nooit wat er kan gebeuren, zie UFC 199 (bisping vs rockhold).

    Gelukkig is UFC 200 zo goed, dat er meerdere partijen zijn waar ik naar uit kan kijken.

  24. #324
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by new_world_order View Post
    Jones zit er helemaal doorheen, lijkt mij niet gespeeld.. Let's see what happens als er meer bekend wordt over de gevonden stof.
    Dat idee had ik ook. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij dacht dat hij begin juni goed doorgekomen was en dat hij niet meer gepakt zou worden.

  25. #325
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Weet niet wat ik er van moet denken. Eerst de details en de B staal uitslag maar eens afwachten.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •