MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 88 of 88

Thread: EA UFC 2

  1. #76
    Join Date
    May 2011
    Posts
    203
    vCash
    117833

    Default

    Waarom volgen wij niet het beleid van de UFC? Rematch! #WarSuplex
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Wat doe je hier ? Loser leaves town toch ?
    pardon? Dus dat ik van die Pipo verloren heb mag ik niet meer postenin dit topic?
    Die volg ik ff niet

  3. #78
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Appielwt View Post
    Verliezer verlaat het forum?

    PS: Kunnen we hier ook op wedden?
    Daarom

  4. #79
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Haha tof dat jullie het uitgeknokt hebben. Netjes gedaan Suplex. 3-2 is niet slecht tegen de top 10 van Europa.

    En Josh goed gedaan, heb vcash gewonnen.

  5. #80
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Daarom
    Nou die afspraak heb ik nooit gemaakt hoor brompotios

  6. #81
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Hahaha mooi dit. Maakt niet uit Suplex, take it like a man, like a champion, zoals McGregor zei.

    Een ding: na de vierde pot stond het al 3-1, bij best of five is het dan klaar. Kleine kanttekening

  7. #82
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    55
    vCash
    126142

    Default

    T is i jammer dat Ronny suplex niet het hele verhaal vertelt ik heb die man gemanhandeld elke pot. De eerst pot die hij won was een flash ko met een lucky punch terwijl ik heb totaal domineerde 32 strikes tegen 86 en dat alleen al in de eerste ronde, ik zei al lucky dus deed gelijk rematch zelfde mannen resultaat zoals ik al voorspelde 1st round ko hij had totaal geen inbreng. En indd stond toen al 3-1 en toen kwam hij me McGregor met een lucky punch. Ik had hem in ronde een al een knockdown gegeven en kon hem afmaken maar liet hem opstaan!!! Mijn fout hij doet zo een rare trap op t moment dat ik wil knieën en krijgt een knockdown en volgt direct laat mij niet opstaan zoals ok hem liet opstaan hoefd niet hoor zo kun je ook winnen. Maar niet doen alsof je een baas was en t close waswant dat was t niet heb foto en films als bewijs ouwe.

    Jij bent een slapperd en loser leaves town dus wat doe je hier hahahaha. Die man is zo nep dat hij eigenlijk geeneens commentaar mag geven man ik zweer t je hij moet gewoon Careermode spelen en je mond houden

  8. #83
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    55
    vCash
    126142

    Default

    Quote Originally Posted by Appielwt View Post
    Waarom volgen wij niet het beleid van de UFC? Rematch! #WarSuplex
    Geloof mij een rematch wordt 5-0 !!!

  9. #84
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Haha Josh prima dat je beter bent in het spelletje dan Suplex. Maar jij had ook alles waar te maken. Als zelfverklaard topspeler.

    Props dat hij gewoon die potjes heeft gedaan.

  10. #85
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Josh View Post
    T is i jammer dat Ronny suplex niet het hele verhaal vertelt ik heb die man gemanhandeld elke pot. De eerst pot die hij won was een flash ko met een lucky punch terwijl ik heb totaal domineerde 32 strikes tegen 86 en dat alleen al in de eerste ronde, ik zei al lucky dus deed gelijk rematch zelfde mannen resultaat zoals ik al voorspelde 1st round ko hij had totaal geen inbreng. En indd stond toen al 3-1 en toen kwam hij me McGregor met een lucky punch. Ik had hem in ronde een al een knockdown gegeven en kon hem afmaken maar liet hem opstaan!!! Mijn fout hij doet zo een rare trap op t moment dat ik wil knieën en krijgt een knockdown en volgt direct laat mij niet opstaan zoals ok hem liet opstaan hoefd niet hoor zo kun je ook winnen. Maar niet doen alsof je een baas was en t close waswant dat was t niet heb foto en films als bewijs ouwe.

    Jij bent een slapperd en loser leaves town dus wat doe je hier hahahaha. Die man is zo nep dat hij eigenlijk geeneens commentaar mag geven man ik zweer t je hij moet gewoon Careermode spelen en je mond houden

    'k begin nu het idee te krijgen dat juist jij de mond moet houden. 't Is maar een spelletje hoor, sjezus.
    It's okay to be white

  11. #86
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    55
    vCash
    126142

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    'k begin nu het idee te krijgen dat juist jij de mond moet houden. 't Is maar een spelletje hoor, sjezus.
    Wat spelletje nee man is voor mij echt vechten man tot de DOOD!!!

  12. #87
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Wehehe :-)

  13. #88
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Hahahaha die Josh, clown

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •