MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Wie wint de main event ?

Voters
27. You may not vote on this poll
  • Rothwell

    10 37,04%
  • dos Santos

    17 62,96%
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 83
  1. #51
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Zware boksclinic van JDS
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Ik heb genoten.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  3. #53
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    JDS heeft het goed gedaan....

  4. #54
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    JDS had een goed gameplan, bodyshots. Had verwacht dat Rothwel zou winnen. JDS zag er tegen Overeem niet goed uit,
    Rothwell had een mooie reeks opgebouwd en heeft een stalen kin.

  5. #55
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Echt een topper die JDS.
    Rothwell heeft het goed gedaan afgelopen 2 jaar in de UFC maar gister werd hij weer even teruggezet op de plek waar hij hoort: de subtop.

  6. #56
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Zo wat heerlijk zeg ff half uurtje boks demonstratie van JDS gezien gister avond was echt genieten.

    Kon nu wel goed het verschil zien met meerdere zwaargewicht partijen .
    Na de top 10-15 is het niveau echt dramatisch slecht hoor die ene Pipo de tegenstander van gonzaga maakte zelfs belt gebaren die word echt afgeslacht door de top 10 moet niet gekker worden
    Last edited by Suplex; 11-04-2016 at 08:19.

  7. #57
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Zo wat heerlijk zeg ff half uurtje boks demonstratie van JDS gezien gister avond was echt genieten.

    Kon nu wel goed het verschil zien met meerdere zwaargewicht partijen .
    Na de top 10-15 is het niveau echt dramatisch slecht hoor die ene Pipo de tegenstander van gonzaga maakte zelfs belt gebaren die word echt afgeslacht door de top 10 moet niet gekker worden
    Goed om te zien dat Bob en Marloes uitlegden dat zo'n clown nog niet eens mag denken aan een titel. Ga eens kijken hoe het met je tegenstander is. Fucking dikke clown.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  8. #58
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Hij deed tijdens de wegingen ook al zo vreemd. Achteraf dan wel weer zo'n semi-bescheiden praatje. Hij krijgt vanzelf wel een paar goede klappen, zijn volgende match up zal iemand uit de top 10 zijn. Ik hoop er ook op, Gonzaga is een mma-vechter van niets maar wel gewoon een normale gast.

  9. #59
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik dacht echt dat JDS over de hill was maar dit was echt een staaltje klasse. Ik weet ook weer wat de HW's zo leuk maakt. Ondanks dat het een knap eenzijdige partij was hangt die KO van Rothwell toch in de lucht.

    Rothwell deed me een beetje denken aan Nelson. In de het begin was het gevarieerd maar op een gegeven moment ging hij alleen nog maar voor die harde rechtse overhand. En daar begon iedereen omheen te lopen. Dat gaat Rothwell nu ook overkomen. JDS heeft hem exposed. Ik denk dat Rothwell ook beter overkomt als hij een kilo of 15 afvalt.

  10. #60
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik dacht echt dat JDS over de hill was maar dit was echt een staaltje klasse. Ik weet ook weer wat de HW's zo leuk maakt. Ondanks dat het een knap eenzijdige partij was hangt die KO van Rothwell toch in de lucht.

    Rothwell deed me een beetje denken aan Nelson. In de het begin was het gevarieerd maar op een gegeven moment ging hij alleen nog maar voor die harde rechtse overhand. En daar begon iedereen omheen te lopen. Dat gaat Rothwell nu ook overkomen. JDS heeft hem exposed. Ik denk dat Rothwell ook beter overkomt als hij een kilo of 15 afvalt.
    Ik denk eerlijk gezegd dat juist die massa een Nelson en rothwell juist zo sterk maakt dat op het moment hun gaan afvallen het ten koste gaat van hun kin en power.
    Want het is niet zo dat rothwell bekend staat om zijn fluwele techniek en denk dat als hij 15 kilo afvalt dat hij geen potten meer kan breken binnen de ufc.

  11. #61
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Ik had verwacht dat Rothwell een paar keer voor de TD zou gaan. Hij heeft een goede aangepaste guillotine, en als die kerel op je licht trek je niet zo maar een sub uit de kast (zie partij tegen Barnett).
    Dit is uiteraard de best mogelijke uitslag voor Alistair.
    Geen finish en geen winst voor JDS.
    Mocht hij Arlovski pakken met een finish en Cain niet op tijd hersteld zijn (ik weet nirt eanneer hij weer inzetbaar is) dan lijkt het mij logisch dat hij een titleshot krijgt.
    Maar eerst eens de partij tegen Arlovski afwachten.
    Jackson weet goed hoe ze Oveteem moeten aanpakken en Andrei kan prima druk zetten. Alistair vecht niet zo lekker tegen het hek maar is technisch de betere striker en grappler. Maar het blijven heavyweights, hoe je irmand ook 5 ronden lang mishandeld, je kan altijd tegen één klap aanlopen en dan lig je na het plafond te staren.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  12. #62
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Wat is die JDS een leuke gast ook. Gun het hem van harte!

  13. #63
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik verwacht dat Overeem wint op 2round K.O.
    Arlovski is een legende maar is goed neer te slaan. Iedereen weet hoe ze Overeem moeten aanpakken, namelijk hard op zijn bek slaan als hij moe is en Overeem weet dat nu ook. Overeem hoeft niet bang te zijn voor take downs dus kan lekker ongestoord trappen. Overeem heeft ook een veel grotere reach dus kan Arlovski op afstand houden met (oblique) kicks en jabs. Ik vind het de ideale match up voor onze vriend Alistair. Je weet het verder uiteraard nooit maar je moet ergens vanuit gaan.
    Cain is denk ik in de pikorde gezakt, zijn populariteit is gedaald en zijn momentum is compleet verdwenen. Ook marketing-technisch is het voor UFC geen interessante contender momenteel omdat hij cumulatief gezien weinig ppv's verkoopt.
    We gaan het allemaal meemaken, ik vind het persoonlijk best leuk bij de UFC in vele gewichtsklassen.

  14. #64
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ik verwacht dat Overeem wint op 2round K.O.
    Arlovski is een legende maar is goed neer te slaan. Iedereen weet hoe ze Overeem moeten aanpakken, namelijk hard op zijn bek slaan als hij moe is en Overeem weet dat nu ook. Overeem hoeft niet bang te zijn voor take downs dus kan lekker ongestoord trappen. Overeem heeft ook een veel grotere reach dus kan Arlovski op afstand houden met (oblique) kicks en jabs. Ik vind het de ideale match up voor onze vriend Alistair. Je weet het verder uiteraard nooit maar je moet ergens vanuit gaan.
    Cain is denk ik in de pikorde gezakt, zijn populariteit is gedaald en zijn momentum is compleet verdwenen. Ook marketing-technisch is het voor UFC geen interessante contender momenteel omdat hij cumulatief gezien weinig ppv's verkoopt.
    We gaan het allemaal meemaken, ik vind het persoonlijk best leuk bij de UFC in vele gewichtsklassen.
    2x

  15. #65
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Wat een topper


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    5 ronden lang op het puntje van de stoel gezeten! Geweldig van JDS. Die Rothwell heeft in mijn ogen toch soms misplaatste arrogantie in de ring, met z'n kroketten figuur. Hij zal de hele HW divisie wel even opzij vegen, maar naar 5 ronden tegen JDS komt ie thuis met een kop als een baksteen.
    Genoten! Helemaal gezien dit de ultieme uitgangssituatie voor Overeem is. Nu moet ie zelf zijn werk doen...!
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

  17. #67
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    De weg voor een titleshot voor Overeem ligt nu helemaal open. Nooit de grootste fan van Overeem geweest. Maar dat zou toch wel fantastisch zijn!

  18. #68
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Mooi voor overeem die uitslag idd.
    En die frontkick van JDS dan kwam zo uit de film 300
    "THIS IS SPARTA"

  19. #69
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    JDS heeft netjes gevochten , zo tactisch had hij moeten knokken tegen Overeem.

  20. #70
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Mooi voor overeem die uitslag idd.
    En die frontkick van JDS dan kwam zo uit de film 300
    "THIS IS SPARTA"
    Ja, die was mooi. Hij leek er zelf van te schrikken; bleef net te lang staan om het af te maken. Rothwell had ook echt pijn toen hij naar zijn stoeltje liep.

  21. #71
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ja, die was mooi. Hij leek er zelf van te schrikken; bleef net te lang staan om het af te maken. Rothwell had ook echt pijn toen hij naar zijn stoeltje liep.
    Die overhand right voor die frontkick zat er ook al goed op hoor , de ronde had niet langer moeten duren anders was het afgelopen voor rothwell denk

    Jds maakte nog 2 of 3 achterwaartse draaitrappen die goed op het lichaam zaten bij rothwell .
    Die waren perfect getimed en precies op de juiste plek

  22. #72
    Join Date
    Nov 2014
    Posts
    103
    vCash
    145000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Mooi voor overeem die uitslag idd.
    En die frontkick van JDS dan kwam zo uit de film 300
    "THIS IS SPARTA"
    hahaha, die was echt sick! en zwaar vernederend ook natuurlijk.
    Dit is idd de beste uitkomst voor Overeem, ben benieuwd tegen Arlovski.. de weg ligt open!

  23. #73
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Wat is die Lewis een teringleijer zeg. Walgelijke kerel.

  24. #74
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Taisumov is wel aan een lekkere opmars bezig. Damn, wat een KO.

    https://streamable.com/4fgw?t=25.0
    It's okay to be white

  25. #75
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    jds vocht een beetje als Alistair nu ook doet, gewoon heel slim en tactisch.


    op de vot dermit

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •